بازدید 10586

سرمربی کره‌جنوبی: دوست دارم ایران قهرمان جام ملت‌ها شود

هر تیمی که در نیمه‌نهایی است می‌تواند جام را بالای سر ببرد. اما تمایل من این است که ایران قهرمان شود، تیمی که هموطن من سرمربیگری آن را بر عهده دارد.
کد خبر: ۸۷۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰ 26 January 2019

سرمربی کره جنوبی می‌گوید هر تیمی در نیمه‌نهایی شانس قهرمانی در جام را داراست.

به گزارش تابناک ورزشی، پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی پس از شکست تیمش مقابل قطر در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت توپ ما به تیرک خورد و شانس‌های مسلمی داشتیم. اما مثل همیشه نبودیم و نتوانستیم خلاقیت داشته باشیم و اشتباهات بچگانه‌ای مرتکب شدیم.

پائولو بنتو، سرمربی کره جنوبی پس از شکست تیمش مقابل قطر در جام ملت‌های آسیا 2019 اظهار داشت: موقعیت‌های بسیار زیادی خلق نکردیم اما تعداد آن از موقعیت‌های قطر بیشتر بود. توپ ما به تیرک خورد و شانس‌های مسلمی داشتیم. اما مثل همیشه نبودیم و نتوانستیم خلاقیت داشته باشیم و اشتباهات بچگانه‌ای مرتکب شدیم.

این سرمربی پرتغالی درباره قهرمان احتمالی این دوره از رقابت‌ها گفت: هر تیمی که در نیمه‌نهایی است می‌تواند جام را بالای سر ببرد. اما تمایل من این است که ایران قهرمان شود، تیمی که هموطن من سرمربیگری آن را بر عهده دارد. وی درباره میانگین گلزنی 1.2 کره جنوبی در هر بازی عنوان داشت: قبول دارم که به اندازه کافی خوب کار نکردیم اما نمی‌پذیرم که در خلق موقعیت ناتوان بوده‌ایم. سبک ما تغییری نخواهد داشت.

امارات-جام ملت‌های آسیا 2019-تیم ملی فوتبال کره جنوبی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار