بازدید 3269
۲

بیرانوند: امیدوارم بعد از ۴۳سال جام را به ایران ببریم

کد خبر: ۸۷۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲ 25 January 2019

علیرضا بیرانوند پس از پیروزی 3 بر صفر تیم ملی مقابل چین گفت: به مردم ایران، کادرفنی و بازیکنان تیم ملی تبریک می‌گویم. ما واقعا زحمت می‌کشیم و بعد از 15 سال دوباره جزو چهار تیم برتر جام ملت‌ها قرار گرفتیم. امیدوارم روند خوبمان را ادامه دهیم. از الان باید به بازی با ژاپن فکر کنیم تا بعد از 43 سال بتوانیم به فینال برسیم و دل مردم را شاد کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، وی درباره دیدار با ژاپن گفت: بازی‌مان تازه تمام شده و باید استراحت کنیم، از زمانی که کادرفنی صلاح دید به ژاپن هم فکر می‌کنیم و باید ببینیم نقاط ضعف و قوت ژاپن چیست.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال درباره این موضوع که تیم ملی بعد از 15 سال در نیمه‌نهایی جام ملت‌ها حضور دارد و بازیکنان تیم ملی در آستانه تاریخ‌سازی هستند، عنوان کرد: حسی که بین مردم و شما وجود دارد در بین بچه‌ها 2 برابر وجود دارد. شرایط خیلی سخت است و تیم‌ها همه خوب هستند، حریف ما در نیمه نهایی ژاپن است و 2 تیم دیگری هم که به نیمه‌نهایی می‌رسند قدرتمند هستند. از الان باید تمرکزمان را دوبرابر کنیم. امیدوارم هیچ اشتباهی رخ ندهد و قهرمان شویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
در شبکه های ویدئویی فیلمهایی موجود است بنام لذت نقاشی یعنی به اسانی و راحتی نقاشی کنیم و از ان لذت ببریم یکبار خواستم ادای مجری را در بیاورم یک بوم و کلی رنگ خراب شد فهمیدم انچه اسان نشان داده میشود از پس هزاران ساعت تلاش و دانش اندوزی و تجربه بدست امده است لذت تماشای فوتبالی که از تیم ملی میبینیم هم همین معنی را دارد تلاش معلمی کار بلند و جنتلمن بنام کیروش که بازیکنانی ساخته که هر لحظه بوی تعصب و اگاهی و تلاش میدهند مرسی اقای جنتلمن تو را هرگز فراموش نمیکنیم
ایشالا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل