بازدید 4289
۴

استخدام دانشجومعلمان ورودی ۹۷ پیمانی شد

کد خبر: ۸۷۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ 24 January 2019

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت:تا اسفند یا اردیبهشت حل خواهد شد و احکام رسمی _آزمایشی صادر خواهد شد.

به گزارش میزان، وزیر آموزش و پرورش با صدور حکمی از تغییر رویه استخدام دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان ورودی سال ۹۷ خبر داد.

پیش از این استخدام دانشجو معلمان به صورت رسمی آزمایشی بود و باعث واکنش دانشجومعلمان به ابلاغ این حکم شد. بسیاری از این دانشجویان به امید تضمین آینده شغلی و استخدام رسمی شدن وارد در انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان را انتخاب کرده اند.اعلام این حکم باعث شد حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان به این امر واکنش نشان داد و بیان کرد: انشالله مشکل تا اسفند یا اردیبهشت حل خواهد شد و احکام رسمی _آزمایشی صادر خواهد شد.

روال دانشگاه فرهنگیان پیش از این استخدام رسمی بوده و این دانشجویان در زمان انتخاب رشته بر این اساس و اینکه هیچ گونه اعلامی بر استخدام پیمانی شدن اعلام نشده بود وارد این دانشگاه شدند و چه بسا اگر این امر از ابتدا اعلام می‌شد بسیاری از جوانان ما اقدام به انتخاب این دانشگاه و این رشته نمی‌کردند، دانشجویانی که اکنون نه راه پس دارند و نه راه پیش.

به گزارش خبرنگار میزان، گویی از این پس باید شاهد معضلی جدید برای قشر گسترده‌ای از دانشجو معلمان باشیم و البته از سال آینده با معضل کمبود متقاضی برای صندلی‌های دانشگاه فرهنگیان مواجهه خواهیم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
باسلام ما دانشجو معلمان امسال هستیم که با رتبه ۳۷و۹۲و۱۰۰و۴۰۰و۵۰۰وارد دانشگاه شدیم به امید تضمین آینده شغلی ولی حالا میخوان حق ما رو ضایع کنن وتوی عمل انجام شده قرار بگیریم.ما با این شرایط وارد دانشگاه نشدیم که قبول کنیم .پس فکری به حال ما کنین
نه به استخدامی پیمانی ۹۷
واقعا متاسفم براخودمون.وقتی برای افرادی که اینده سازان مملکو تعلیم میدن ارزش قائل نباشیم .پیشرفتم خواستاریم واقعا میشه؟؟؟؟؟
چرا وعده سر خرمن می دین حداقل 5 سال باید پیمانی باشیم تا بشه ازمایش بعد اگه دلشون خواست رسمی مون کنن که بسیار بعید است مگر نه از همین حالا این کار را می کردنند
میدانند که ما فراموش میکنیم،کدام مسئولی قوای داده و عمل کرده که شما دومی اش باشید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی