بازدید 4602

تکذیب کشف گوشت سگ در یک مرکز عرضه گوشت

کد خبر: ۸۷۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ 23 January 2019
مدیرکل دامپزشکی استان خراسان رضوی خبر عرضه گوشت سگ در یکی از مراکز عرضه گوشت مشهد را تکذیب کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا صبح امروز چهارشنبه -۴ بهمن‌ماه - اخباری مبنی بر کشف گوشت سگ در یک قصابی به صورت گسترده منتشر شد.

کارشناس اتحادیه گوشت دامی در تشریح ماجرا گفت: حدود یک‌هفته‌ای بود فعالیت واحد متخلف را که هیچ پروانه کسبی هم ندارد زیر نظر گرفته بودیم. فروشنده هم که سر در مغازه بنری با عنوان «ران سر دست تعاونی ۳۶ هزار تومان!» نصب کرده‌بود برای تحویل گوشت‌ها، از قبل ثبت‌نام می‌کرد.

دو سه روز هیچ گوشتی در محل تخلیه نشد تا اینکه صبح سه شنبه دوباره با عنوان خریدار به محل مراجعه کردیم که فروشنده عنوان کرد ساعت ۱۰ گوشت می‌رسد، پس از آن هماهنگی‌های لازم با مقدسی کارشناس مسئول معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و کرباسی مسئول واحد نظارت شبکه دامپزشکی مشهد صورت گرفت و در محل منتظر تخلیه گوشت ماندیم.

لحظاتی بعد پسر فروشنده که سوار بر یک وانت پیکان بود به محل آمد و گوشت‌ها را که داخل چند کیسه قرار داشت از وانت تخلیه و به داخل مغازه منتقل کرد. به محض رؤیت ماجرا وارد عمل شدیم، اما پسر فروشنده با چاقویی که در دست داشت به سمت ما حمله‌ور شد، وقتی دید تعداد کارشناسان حاضر در محل زیاد است از محل متواری و در همان حال که از مغازه دور می‌شد با کنترلی که در دست داشت، کرکره برقی مغازه را فعال کرد تا در مغازه بسته و مانع کشف گوشت‌ها شود که با این اقدام پدرش در محل گرفتار شد. کمی بعد هم پدر متهم مجبور شد کرکره را بالا ببرد که پس از ورود کارشناسان به محل چهار لاشه گوشت کشف شد که بررسی‌ها مشخص کرد آن‌ها متعلق به گوسفند نیست و برخی از آن‌ها مشکوک به لاشه سگ است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا این خبر را تکذیب کرد و گفت: پس از انجام آزمایش مشخص شد لاشه‌های کشف شده متعلق به گوسفند و بز است و خبر کشف گوشت سگ تکذیب می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر