بازدید 5201
۱
گزارش

منشا از ۱۲۳هزاردلار گذشت و با پرسپولیس تسویه کرد

کد خبر: ۸۷۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 23 January 2019

مثل دیگر بازیکنان پرسپولیس، منشا هم در نیم‌فصل اول دریافتی زیادی نداشته است و در حال حاضر ۲۱۵ هزار دلار از باشگاه طلبکار است؛ همین ۲۱۵ هزار دلار را هم بهانه کرده برای ماندن.

به گزارش تابناک ورزشی، گادوین منشا در این باره گفت: «من گفتم که می‌خواهم در پرسپولیس بمانم اما اگر خودشان نخواهند، باید پولم را بدهند تا بروم. من الان وضعیت مشخصی ندارم و بلاتکلیف هستم اما اگر پولم را پرداخت کنند، با خیال راحت کارهایم را انجام می‌دهم و به یکی از تیم‌هایی می‌روم که به من پیشنهاد داده.»

Image result for ‫گادوین منشا‬‎

منظور منشا شاید صنعت‌نفت باشد که حتی پیش از پایان نیم‌فصل خواهان انتقال او به آبادان شده بود و پرسپولیس به دلیل محرومیت از جذب بازیکن، این پیشنهاد را رد کرد. حالا اما که برانکو یک مهاجم کروات آورده، نظر پرسپولیسی‌ها هم درباره گادوین منشا عوض شده و اتفاقا نفتی‌های آبادان همچنان دنبال این مهاجم نیجریه‌ای هستند. آنها حتی راضی شدند پول خوبی برای صدور رضایتنامه گادوین منشا به پرسپولیس بدهند اما مشکل این است که این باشگاه هنوز رقم مورد نظر خود را اعلام نکرده و تکلیف صنعت‌نفت را مشخص نمی‌کند.

دلیل تعلل پرسپولیسی‌ها البته همان پولی است که باید پیش از کنار گذاشتن مهاجم نیجریه‌ای‌شان به او بپردازند اما دست‌هایشان آنقدر خالی است که از پرداخت آن عاجزند و منشا هم گفته تا وقتی آن پول را نگیرد، جایی نمی‌رود. در واقع این بی‌پولی خودِ پرسپولیس و لجبازی منشا است که باعث شده انتقالش تا امروز به تاخیر بیفتد و البته معلوم نیست با این وضعیت در نهایت پرسپولیسی‌ها بتوانند او را رد کنند.

پرسپولیس بدر پی یک توافق سه جانبه با صنعت‌ نفت ، سایپا و یا پدیده مشهد بود که آنها هم به اندازه تیم آبادانی به جذب منشا مشتاق بودند. به این ترتیب مشکل پیش‌آمده را می شد مسالمت آمیز حل کرد تا کار به فیفا نکشد. آن وقت هم این بازیکن طلبکار نیجریه‌ای از بلاتکلیفی خارج می شد و هم پرسپولیس خود را از دردسرهای یک شکایت تازه در فیفا می‌رهاند.

البته آنها اجازه ندادند کار به شکایت برسد اما مثل همیشه، تنها راهکارشان برای تسویه حساب، تخفیف گرفتن بود. باشگاه پرسپولیس برای فسخ قرارداد با منشا باید ۲۵۰ هزار دلار طلب او را پرداخت می‌کرد اما به جای این کار و بعد از چند ساعت مذاکره، گادوین منشا با دریافت ۱۲۷ هزار دلار از مطالباتش و بخشیدن ۱۲۳ هزار دلار باقیمانده، با پرسپولیس تسویه حساب کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
۲۵۰ هزار دلار !!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار