بازدید 8095
۵

واکنش رئیس‌سازمان‌بازرسی به افزایش قیمت خودرو

کد خبر: ۸۷۱۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲ 21 January 2019

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: طبق بررسی صورت گرفته از سوی این سازمان، کتباً مجوزی به سایپا یا خودروسازی های دیگر برای افزایش قیمت داده نشده است.

به گزارش «تابناک»، ناصر سراج روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا در پاسخ به این سوال که آیا افزایش اخیر قیمت محصولات گروه خودروسازی سایپا قانونی بوده است یا خیر اظهار داشت: در رابطه با مجوزشان برای این افزایش قیمت استعلام کردیم اما متاسفانه هنوز پاسخی نداده اند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: طبق بررسی صورت گرفته از سوی سازمان بازرسی کل کشور، کتباً مجوزی به سایپا یا خودروسازی های دیگر برای افزایش قیمت داده نشده است؛ البته احتمال اینکه مصوبه ای داشته باشند وجود دارد ولی هنوز پاسخ کتبی سازمان بازرسی را نداده اند.

سراج گفت: روز یکشنبه هم ما، پیرو مکاتبات قبلی مجدداً مکاتبه و پیگیری کردیم ولی متاسفانه هنوز پاسخ قانع کننده ای برای ما ارسال نکردند.

سراج توضیح داد: سازمان بازرسی کل کشور لحظه به لحظه پیگیر است و هنگامی که به نتیجه برسیم به رسانه ها اعلام می کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به این سوال که آیا این شرکت ها از جمله سایپا برای ارائه پاسخ به سازمان بازرسی مهلت دارند یا خیر گفت: مهلت طولانی نمی دهیم و نهایتاً تا آخر هفته جاری حتما باید پاسخ خود را ارائه کنند. اگر در این مدت پاسخی ارائه نکنند، قطعاً به صورت حضوری ورود کرده و اگر مجوزی نداشته باشند، اقدام می کنیم.

به گزارش ایرنا، طی هفته اخیر، برخی شرکت های خودروسازی داخلی به افزایش قیمت محصولات خود اقدام کردند که موجب نارضایتی مردم شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۵
جالب است که همین مردم معترض هر قیمتی اعلام می شود فورا ثبت نام‌می کنند !!!
پس واي به حال ما با اين همه دستگاه هاي عريض و طويل نظارتي يك مجموعه جز هر کاري دلش خواست مي كند .
اگه در مقابل این افزایشهای بی رویه خوروسازها ایستادگی شود میتوان به سایر اقلام نیز پرداخت در غیر ای صورت هر که از جاش بلند شد قیمتی را ارایه میکنه وافراد کم در آمد فلج و زمین گیر میشندو فکر میکنم این افزایش قیمت دوم ترفندی است برای جا انداختن افزایش اول تا مرد تب را به مرگ ترجیح دهند
هر شرکت و کارخانه ای قیمت تمام شده دارد و ۱۵٪ سود.
دستهایی در کار هستند تا خودروسازها را ورشکست کرده و سپس با رانت به کسی واگذار نمایند
چه عجب بالاخره سازمان بازرسی یه واکنشی نشان داد وگرنه کسی که به فکر این ملت بدبخت نیست. این ملت بیچاره با این همه سختی تحریم وجنگ و هزاران مشکل تا اینجا صبوری کرده اند . حقشون نیست اینطوری حسرت زندگی مردم کشورهای همسایه به دلشون بمونه و مثه افریقایی ها زندگی کنند . این مونتاژکارها بترسند از روزی که ملت به سیم آخر بزنند .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل