بازدید 3297

جهانبخش:بیرانوند به ما فرصت بردن داد

کد خبر: ۸۷۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹ 20 January 2019

علیرضا جهانبخش بعد از پیروزی 2 بر صفر تیم ملی ایران مقابل عمان و راهیابی شاگردان کی‌روش به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 اظهار داشت: خوشحالم که توانستیم امروز با ارائه یک بازی خوب به پیروزی برسیم و به مرحله بعد راه پیدا کنیم. دیدیم که عمان در این بازی با همه توان و قوا به میدان آمده بود و چون چیزی برای از دست دادن نداشت به خوبی روی ما فشار وارد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، بازیکن لیگ برتری انگلیس، در ادامه با اشاره به مهار پنالتی دقیقه یک عمان توسط بیرانوند گفت: خدا را شکر علیرضا در همان ابتدای بازی پنالتی را مهار کرد و ما را به بازی برگرداند. این اتفاق باعث شد که ما هوشیارتر بازی کنیم و همچنین بعد از اینکه گل اول را به ثمر رساندیم با اعتمادبه‌نفس بیشتری بازی را دنبال کردیم و حتی می‌توانستیم به گل‌های بیشتری نیز دست پیدا کنیم. این بازی این درس را به ما می‌دهد تا در بازی‌های آینده از دقیقه یک مسابقه را محکم آغاز کنیم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران راجع به دیدار تیم ملی مقابل چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 گفت: این بازی هم برای ما بسیار سخت خواهد بود، همان‌طور که امروز عمان حریف بسیار سرسختی بود. چینی‌ها نیز با تمام قوا به میدان خواهند آمد و مطمئناً برای پیروزی و راهیابی به نیمه نهایی با ما بازی خواهند کرد. الان زمانی برای خوشحالی نداریم و باید از همین فردا برای رویارویی با چین آماده شویم.

جهانبخش در خاتمه تصریح کرد: باید برای کسب این پیروزی به مردم ایران تبریک بگویم و همچنین جا دارد از پزشکانی که شب و روز برای من تلاش کردند تا من آماده بازی‌های جام ملت‌های آسیا شوم، تشکر کنم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان