بازدید 30585
هزار و پانصد و چهل و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

نیش و کنایه سنگین دهباشی به روحانی/تلاش مجلس برای جلوگیری از فرار مالیاتی حدود ۷ هزار میلیاردی پزشکان/سیمرغ‌های جشنواره فجر از خارج وارد می‌شود!/انتقادات تند و تیز فائزه هاشمی از مسعود ده نمکی

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: نهاد‌های مچ‌گیری در ایران چندین برابر کشور‌های دیگر است/خبر دستگیری «سیف» صحت دارد؟/جمعیت این منطقه از تهران در دوره قالیباف سه برابر شد و ... که رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 20 January 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

نهاد‌های مچ‌گیری در ایران چندین برابر کشور‌های دیگر است

صادق زیباکلام خاطرنشان کرد: از این بابت ما بسیار دقت می‌کنیم کسانی که می‌خواهند در جمهوری اسلامی ایران مسئولیتی را بگیرند، از فیلتر‌های اطلاعاتی امنیتی و اطلاعاتی عبور کرده باشند. نکته قابل توجه این است که نهاد‌ها و سازمان‌های مچ‌گیری در ایران چندین برابر کشور‌های دیگر است. شما فقط بشمارید و ببینید که ما چه تعداد نهاد‌های اطلاعاتی، بازرسی و امنیتی داریم که متعلق به قوای مجریه، مقننه و قضائیه هستند، اما چرا باز مفاسد اقتصادی رخ می‌دهد؟ این استاد دانشگاه افزود: علیرغم این همه سخت‌گیری‌ها، گزینش‌ها و مجازات‌ها ما شاهد هستیم منظم مفاسد اقتصادی رو به افزایش است و این سؤال بسیار مهمی است که مسئولان ما آن نپرداخته‌اند و آن را جدی نمی‌گیرند.

جزئیات بازداشت همدست اسماعیل بخشی

در پی ضرب‌وشتم ضابطین زن قضایی توسط برادر سپیده قُلیان از عوامل پروژه نفوذ در جامعه کارگری، صبح امروز وی به‌همراه خواهرش بازداشت شد. صبح امروز دو مأمور زن ضابط قضایی که با حکم قضایی برای بازداشت "سپیده قُلیان" از هم‌دستان اسماعیل بخشی و از عوامل نفوذ در جامعه کارگری اقدام کرده بودند، مورد ضرب‌وشتم برادر وی قرار گرفتند. این بانوان ضابطین قضایی ساعت ۱۰ صبح امروز به ‌منظور اجرای حکم بازداشت به در منزل سپیده قلیان مراجعه کرده بودند، که یکی از آن‌ها شدیداً توسط برادر سپیده قلیان مورد ضرب‌وشتم قرار گرفته و مجروح شده است. در پی این اقدام مجرمانه مهدی قلیان ضابطان قضایی او را به ‌همراه خواهرش به‌ اتهام ضرب‌وشتم ضابطین قضایی بازداشت کرده‌اند. سپیده قلیان همدست اسماعیل بخشی از عوامل نفودی برای انحراف اعتراضات کارگری در ماجرای هفت‌تپه بود که شب گذشته مستندات اقدامات تشکیلات و مجرمانه آن‌ها برای ایجاد اعتراض و اعتصاب میان جامعه کارگری برای اولین بار در قالب مستند طراحی سوخته پخش شد.

نیش و کنایه سنگین دهباشی به روحانی

سازنده مستند روحانی در سال ۹۲ از حکم ۴ ماه حبس قطعی خود به‌خاطر شکایت دولت خبر داد و گفت: اگر می‌دانستم که دولت فعلی تا این‌حد بی‌جنبه است، نطق روحانی را نمی‌نوشتم و از این بابت پشیمانم. حسین دهباشی تاریخ‌پژوه و سازنده مستند انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی در سال ۹۲ در گفت وگو با خبرنگار تسنیم، درباره حکم حبس چهار ماهه‌ای که برای وی صادر شده است، گفت: شکایت وزیر بهداشت بابت یادداشتی بود که از من در برخی سایت‌ها منتشر شده بود و من پیشنهاد می‌کنم آن متن بار دیگر منتشر شود تا مخاطب ببیند در این ماجرا مجرمیتی احساس می‌کند. وی افزود: خلاصه آن یادداشت این است که وزیر بهداشت در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ در یک سخنرانی اعلام کرد که ترور شهید مطهری توسط گروه فرقان، به‌ خاطر ثروتش بوده است. من در یادداشتی توضیح دادم که ایشان اشتباه گفته است و من به‌عنوان یک تاریخ‌پژوه که پرونده گروهک فرقان را مطالعه کردم و با فرزندان مرحوم مطهری هم صحبت کردم، مطابق اوراق پرونده فرقان و گواهی فرزندان شهید مطهری انگیزه فرقانی‌ها ثروت شهید مطهری نبود و من اعلام کردم که این صحبت توهین به شهید مطهری است.

تلاش دشمن قرار دادن مردم مقابل ولایت است

سید احمد علم الهدی ظهر یکشنبه در مراسم روز شهادت حضرت فاطمه (س) که در رواق امام خمینی (ره) حرم امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار کرد: در مقاطعی برخی جریان‌ها در مملکت با شعار خدمت به میدان آمدند و از شانه مردم برای خود سکو درست کردند و پس از رسیدن به قدرت با ولایت زاویه گرفتند که نشان می‌دهد این افراد از ابتدا دلداده اهل بیت (ع) نبودند. این روز‌ها عده‌ای می‌گویند حوادث آن دوران دعوا‌های سیاسی برای رسیدن به قدرت بود و در این دعوا حوادثی نیز رخ داده که اینگونه نیست و حضرت زهرا (س) برای حمایت از دین وارد عرصه شدند. امروز نیز این موضوع مطرح که آیا در دنیای اسلام باید وحی حاکم باشد یا مغز یک فرد به عنوان یک سیاستمدار و حرف ما این است که باید تفکر الهی حاکم باشد تا بتوانیم به جهانی سازی اسلام برسیم. دشمن می‌خواهد بین مردم دو دستگی ایجاد کند تا به عنوان رقابت سیاسی جامعه را مقابل ولایت قرار دهد و از این مسیر به اهدف خود برسد. امروز اگر ما اجازه دهیم عده‌ای اندیشه اهل بیت (ع) را زیر سؤال ببرند مانند افرادی هستیم که در آن زمان تنها تماشاچی به آتش کشیدن درب خانه امیرالمومنین (ع) بودند و اقدامی در حمایت از اهل بیت (ع) انجام ندادند.

جمعیت این منطقه از تهران در دوره قالیباف سه برابر شد

اوج دوره ساخت‌وساز و برج‌سازی‌های بلندمرتبه در منطقه ۲۲ تهران مربوط به چه دوره‌ای است. آن‌طور که «علی نوذرپور»، شهردار کنونی این منطقه گفته بیشترین آمار ساخت‌وساز‌ها در منطقه ۲۲ مربوط به سال‌های ۹۱ تا ۹۳ بوده است. این در حالی است که بر اساس طرح جامع مصوب سال ۸۶ سقف جمعیت‌پذیری این منطقه ۳۵۰ هزار نفر تعیین شده بود، البته آنچه از نظر جمعیتی در طرح تفصیلی منطقه ۲۲ مدنظر بوده ۵۵۰ هزار نفر است، اما آنچه روی نقشه آمده و برای آن «پهنه‌بندی» شده، جمعیت‌پذیری منطقه را به ۶۲۵ هزار نفر می‌رساند. بر اساس سرشماری سال ۹۵ جمعیت این منطقه ۱۷۶ هزار و ۴۰۰ نفر اعلام شد، اما با توجه به پروانه‌های صادرشده و توافقات صورت‌ گرفته در صورت ساخت پروانه‌های ساختمانی و مجوز‌های صادره، جمعیت بالقوه منطقه ۲۲ حدود ۵۲۰ هزار نفر خواهد بود.

تلاش مجلس برای جلوگیری از فرار مالیاتی حدود ۷ هزار میلیاردی پزشکان

گودرزی عضو کمیسیون تلفیق درباره پیش بینی بندی در لایحه بودجه ۹۸ مبنی بر مکلف شدن پزشکان در استفاده از دستگاه‌های کارتخوان به منظور جلوگیری از فرار مالیاتی و وجود برخی فشار‌ها برای حذف این بند گفت: پیشنهاد این بند توسط کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۸ موضوع عجیبی نیست و همه اقشار جامعه باید مالیات‌شان را بپردازند. مالیات بر درآمد که تنها شامل کارمندان و کارگران نمی‌شود؛ چرا این اقشار به محض دریافت حقوق‌شان باید مالیات پرداخت کنند، اما برخی به راحتی و بی‌توجهی نسبت به این مهم، از پرداخت مالیات سر باز زنند؟! آنچه که درباره مالیات بر درآمد پزشکان گفته می‌شود رقمی حدود هفت هزار میلیارد تومان است که متأسفانه رقمی بسیار کمتر به عنوان مالیات سالیانه از این بخش، پرداخت می‌شود./تسنیم

تکذیب صدور حکم اعدام برای شهردار کرج

حاجی‌رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در خصوص خبری که شب گذشته در فضای مجازی مبنی بر صدور حکم بدوی اعدام برای شهردار اسبق کرج منتشر شد گفت: در جریان پرونده نیستم، اما خبر صدور حکم اعدام صحت ندارد. گفتنی است؛ ۱۶ دی ماه سخنگوی دستگاه قضا از بازداشت شهردار اسبق کرج خبر داده و گفته بود که این پرونده تشکیل شده، اما به دادگاه نرفته و شهردار در بازداشت است./ ایسنا

سیمرغ‌های جشنواره فجر از خارج وارد می‌شود!

محمدعلی قنبری مسئول اتحادیه شیشه و آینه تهران در واکنش به انتقاداتی که به ساخت سیمرغ جشنواره در خارج از کشور مطرح می‌شود، گفت: حرف‌های دبیر جشنواره درست است، برای ساخت این سیمرغ‌ها دستگاه‌های مخصوصی لازم است که باید وارد کرد، اما نکته این است که برای تولیدکننده مقرون به صرفه نیست تا برای ساخت ۱۰۰ یا حتی ۲۰۰ نمونه از آن در طول یک سال، این دستگاه‌ها را وارد کند. او با بیان اینکه این محدودیت تنها مربوط به سیمرغ‌های جشنواره نیست، گفت: موارد مشابه دیگری هم وجود دارد که مجبور هستیم از خارج از کشور وارد کنیم، چون نمی‌توان برای یک پروژه‌ای که محدود به چند عدد تندیس یا کالایی خاص است اقدام به خرید دستگاه‌های گران کرد. /باشگاه خبرنگاران

کارگران شهرداری لوشان اعتصاب کردند

این کارگران می‌گویند: هفت ماه دستمزد پرداخت نشده داریم و هرچند ماه یک بار با برگزاری یک تجمع اعتراضی یک ماه از معوقات مزدی‌مان پرداخت می‌شود. به اقوام و آشنایان و کسبه محل بدهکاریم، آیا خود مسئولان می‌توانند در این اوضاعِ گرانی چند ماه بدون دستمزد سر کنند که از کارگران توقعِ صبر و تحمل دارند؟!

پوری‌حسینی با دستور بازپرس ممنوع‌الخروج شد

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس سازمان خصوصی‌سازی با دستور بازپرس قوه قضاییه از کشور ممنوع‌الخروج شد. وی افزود: به دنبال درخواست نمایندگان رئیس دستگاه قضا و دادستان کل کشور برای دسترسی به رئیس سازمان خصوصی‌سازی به منظور پاسخ به سؤالات و ابهامات در رابطه با روند واگذاری شرکت‌های دولتی و ارائه مدارک و مستندات متقن با دستور بازپرس رئیس سازمان خصوصی‌سازی از کشور ممنوع‌الخروج شد.

اجازه ندهید اساتیدی که با اسلام زاویه دارند تدریس کنند

آیت‌الله سبحانی: شهید بهشتی در قانون اساسی تاکید داشتند که بند‌های آن نباید مخالف اسلام باشد، چرا که در برخی از حوزه ها، اسلام نظری ارائه نداده است و کتب دانشگاهی نیز حداقل نباید با مفاهیم اسلام مخالفتی داشته باشند. این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: برخی بیان می‌کنند که اسلامی کردن مفاهیم کتب دانشگاهی معنایی ندارد که متاسفانه این افراد در شورای انقلاب فرهنگی عضویت دارند. آیت‌الله سبحانی با انتقاد از فعالیت اساتیدی که با مفاهیم اسلامی مخالف هستند اظهار داشت: به اساتیدی که نسبت به اسلام زاویه دارند نباید اجازه تدریس داده شود. او تأکید کرد: اخیرا سعودی‌ها یک شبکه فارسی زبان در لندن تأسیس کرده اند که به مفهوم ولایت حمله می‌کند.

خبر دستگیری «سیف» صحت دارد؟

رئیس دادگستری استان تهران آخرین وضعیت پرونده سیف رئیس سابق بانک مرکزی را تشریح کرد. غلامحسین اسماعیلی رئیس دادگستری استان تهران، در خصوص آخرین وضعیت پرونده سیف رئیس سابق بانک مرکزی اظهار کرد: طبق آخرین اخبار پرونده سیف به دادگاه نرفته و هنوز برای آن کیفرخواست صادر نشده است. رئیس دادگستری استان تهران گفت: پرونده در حال حاضر در مرحله دادسرا است. وی در خصوص برخی از شایعات مطرح در فضای مجازی مبنی بر دستگیری سیف هنگام خروج از کشور گفت: خبری در این خصوص به دست ما نرسیده است و این خبر صحت ندارد.

وزیر اقتصاد: از ممنوع الخروجی رئیس سازمان خصوصی سازی بی اطلاعم

فرهاد دژپسند گفت: از ممنوع الخروجی رئیس سازمان خصوصی سازی بی اطلاعم، اما آن گونه که همکارانم می‌گویند این موضوع تکذیب شده است. وزیر اقتصاد همچنین در مورد بازگشت ارز حاصل از صادرات هم گفت که بر اساس دستورالعملی که در گذشته مصوب و ابلاغ شد، صادرکنندگانی که زیر یک میلیون یورو یا بین یک تا سه میلیون یورو صادرات دارند می‌توانند بدون عرضه ارز به سامانه نیما ارز را به چرخه اقتصاد برگردانند.

یک منبع آگاه: ادعای درخواست لاریجانی برای ابطال انتخابات ۷۶ تهمت است

یک منبع آگاه اعلام کرد: اظهارات علیرضا زاکانی، فعال سیاسی اصولگرا مبنی بر این که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۷۶، علی لاریجانی درخواست ابطال انتخابات را کرد، تهمت و دروغ است. این منبع آگاه امروز (یکشنبه) در گفت وگو با خانه ملت درخصوص اظهارات زاکانی در مناظره با مصطفی تاجزاده فعال سیاسی اصلاح طلب مبنی بر این که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۷۶، علی لاریجانی درخواست ابطال انتخابات را کرده است، افزود: این گفته‌ها دروغ و تهمت است و باعث تاسف است که برخی برای رسیدن به اهداف و اغراض سیاسی خود پایبند به امور دینی، اخلاقی و انسانی نیستند. علیرضا زاکانی هفته گذشته در مناظره با تاجزاده اظهارداشت: آقایان ناطق نوری و علی لاریجانی کسانی بودند که سال ۷۶ می‌خواستند انتخاب آقای خاتمی باطل شود.

انتقادات تند و تیز فائزه هاشمی از مسعود ده نمکی

روزنامه شرق مصاحبه بهاره رهنما با فائزه هاشمی را منتشر کرده است. در بخشی از این مصاحبه می‌خوانیم؛
نظرتان راجع به آقای ده‌نمکی چیست؟
خب من هیچ‌وقت نتوانستم ایشان را به‌عنوان یک کارگردان بفهمم. فیلم «اخراجی‌ها»‌ی او را دیدم. به نظرم بیشتر کپی بود. یعنی چیزی که دیدم، کپی بدی از «مارمولک» و «لیلی با من است»، بود. درواقع هر چه فیلم خوب دیده بودم، به صورت غیرحرفه‌ای در فیلم اخراجی‌ها کپی شده بود. واقعا تعجب کردم آن همه فروش برای چه بود؟
تا اخراجی‌های ۳ را هم ساختند.
من یک فیلم بیشتر از ایشان ندیدم و اصلا به دلم ننشست. تعجب کردم از بازیگر‌های برجسته که چرا با ایشان کار کردند. به‌هیچ‌وجه نمی‌توانم ارتباط فکری و ذهنی با او برقرار کنم.
چون شما را خیلی مورد انتقاد قرار دادند و خیلی برایم عجیب بود، فکر کردم شاید یک خصومت شخصی وجود دارد.
اگر خصومت شخصی بود که برای تماشای فیلم‌شان نمی‌رفتم. فکر کردم شاید اصلاح شده و از کار‌های انحصارگرایانه‌اش دست برداشته است، ولی دیدم نه. قضاوت نادرستی بود. ایشان جزو انصار حزب‌الله بودند و مرتب ما را مورد لطف قرار می‌دادند.

بازداشت مدیرکل سابق محیط زیست یزد

علی‌اکبر شمس در این باره اظهار کرد: با دریافت اخباری از دستگاه‌های نظارتی مبنی بر ارتکاب جرائم عمدی از سوی مدیرکل سابق محیط زیست یزد، رسیدگی به پرونده در دستور کار دادسرا قرار گرفت و پس از تحقیقات فنی و غیر محسوس و احراز وقوع جرم، متهم بازداشت شد. وی ارتشاء، تضییع حقوق دولت در عدم انجام وظیفه قانونی و اهمال در این زمینه و سوء استفاده از موقعیت شغلی را از موارد اتهام عنوان کرد و افزود: پرونده برای بررسی مبالغ دقیق ناشی از جرم در مرحله کارشناسی است و به محض تکمیل تحقیقات، پرونده با کیفرخواست برای صدور حکم به دادگاه ارسال خواهد شد. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد با هشدار به مراجعان به ادارات و واحد‌های تولیدی گفت: از پرداخت هرگونه وجهی خارج از چارچوب و مقررات قانونی به اشخاص اجتناب کنند و بدیهی است در این پرونده به اتهام افراد پرداخت کننده رشوه و تحصیل کننده امتیازات غیر قانونی رسیدگی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۵۵
روزنامه اعتماد و شرق و افتاب یزد ، هر کدام یک صفحه خود رو به تحلیل های !! ارسالی سلبریتی ها اختصاص دادند...
بازیگری که تا دیروز « پوپک و مش وماشالله » بازی می کرد امروز شده لیدر سیاسی اصلاحات !! خخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
شما از جایی دیگه داری به قول محمود میسوزید ؟؟ ۳ شکست انتخاباتی بد جوری سما رو به هم ربخته و خر روز دارید به بهانه برجام انتقام میگیرید ، خودتون بهتر میدونید برجام ایران رو از جنگ و انزوای جهانی نجات داد و بدون پولهای برحام هم تو سوریه عراق هزینه شد،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
با همین ادبیات جنگی ، دوستان شما سر کار امدند وسر ملت را.‌‌.. ولی چیزی که مهم است این است که همه می دانند البته کسانی که دنبال واقعیات هستند که جنگی با ایران رخ نخواهد داد تا زمانی که ایران قدرت نظامی خودش را حفظ کند
خطاب به ۲۱:۳۰
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
اون که ۳ شکست انتخاباتی خورد ، مغروق شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
برجام سه سال است و جنگ سوریه ۸ سال است
حالا شما بدو دنبال نخود سیاه خودت باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
کدخدای شما و ان قهرمان اصلاحات اجتماعی تون
بن سلمان، با کمترین هزینه در سوریه و عراق زمین گیر شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
شما ببخشید اقا فرشاد تتلو در دسترس نبود از روی اجبار بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
فکر کردی هزینه ۸ سال جنگ سوریه از کجا تامبن شده که ارزش پول سوریه تکون نخورده ؟ شما بهتر میتونید مردم رو دنبال نخود سیاه بفرستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
اگر کسی چیزی به من می گوید و مثلا می گوید پول سوریه تکون نخورده اول می روم تحقیق می کنم و بعد می ایم نظر می دهم ولی اشکالی ندارد من به شما می گویم
از زمان جنگ سوریه بالای ۳۰۰ درصد پولشان بی ارزش شده
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
اصولگرایان هنوز دارن دور خودشان گیج میزنند . دوم اینکه همین تفکر زمانی که در دوره اصلاحات یادم هست آقای هاشمی نفر اخر انتخابات بود با باطل کردن صندوق های تهران به مقام ۲۱ رسید ولی انصراف داد بنابراین وسیله و هر وسیله ای هدف را به پیش میبرند . هنوز نمیدانند آیا با زور جلو بروند یا با قانون یا با صندوق رای . دمکراسی را تلویحا قبول دارند حتی محمودی جون الکی شعار دمکراسی میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
آب و نبات و سوهان را گرفتم ولی بجاش به روحانی رای دادم چون نمیخواستم از نطر سیاسی به دهه ۶۰ برگردم که قرار بود کوچه ها مردانه و زنانه بشه . . بنابراین هر چه کار افراطی و عیر کارشناسی میبیند از گروه تفکر خاتمی نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
پول سوریه ۳۰۰ درصد رشد داشته چون پول و دلار بی زبان ما پشوانه اش بوده آلان‌ما دیگر نیازی به افزایش جمعیت نداریم چون با احتساب چند کشور دیگر جمعیت ما ۳۰۰ میلیون هست آلان ایران چند کشور دیگر را خرج و خوراک میدهد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
میبینم دوستان اونوری با حمایت تابناک خوب دارن جولان میدن.منفی مثبت ها رو برداشتین بعد تیمهایی رو بسیج کردین جواب
مخاطبان مخالف رو بدن؟ البته خوشبختانه سایت الف اینکار نکرده. بهتره یه سری اونجا بزنید
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
به به خان محمد خان اسم جدید مبارک.میبخشی امشب مشغول فوتبال بودم ولی میبینم دوستان دیگه بودن برای یکی به دو
:)
روشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
الان همه بخاطر انتخاب و تکرار بی جا داریم میسوزیم
آنتی سانسور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
معلومه که دو کس بدجور در اخبار بالا ناراحتند یکی دهباشی از روحانی یکی هم فائزه رفسنجانی از ده نمکی!
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
خطاب به ۴ - ۲۳ خداییش چند بار توضیح دادم که مرور گر خارجی را وقتی فعال میکنی گزینه متفاوتی داره که انتخاب پرچم ها یا انتخابی هست یا بصورت خودکار هست . اینو من مطمن هستم با قاطعیت میگم انور ابی اینقدر سایت دارند و بیان و نطرات مخالف دارند که اگر نطر بدهند تابی پخش نخواهد کرد . پس این کل کل کردن پچه های خودی هست کاهی هم با شما شوخی سیاسی میکنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
پارسال کلا پزشکان 150 میلیارد تومن مالیات دادن در حالیکه بعضیهاشون ماهی 2 میلیارد هم درآمد دارن. اگه تو آلمان بودن باید ماهی یک میلیارد یا 1.5 میلیارد مالیات میدادن اونم برای یک پزشک در یک ماه زیرا آنجا 50 درصد مالیات از پزشکان میگیرن و فرار مالیاتی ندارن.
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
امشب من بیشتر از یکی دو نظر که معمولا هرشب میدم دادم بخاطر اینکه به مستعار خان محمد بگم ایرانی جماعت رو زیادم دست کم نگیر داداش گلم.یکساله با چند تا کلید واژه هر شب میای تابناک بنفع احمدی و علیه روحانی مینویسی.از اون زمان که هشتک پشیمانم راه انداختین.ولی اشکال نداره ما میگیم دموکراسی برای همه.حتی مخالف من.ولی فکر نکنی مردم نمیفهمن.تنهایی طرفدارای احمدی رو تو سایت بالا نشون دادی. مخصوصا از زمانی که مثبت و منفی حذف شد.نمیدونم این کارا در قاموس و دین شما جایز هست یا نه.ولی خودم از تعداد زیاد نظرات امشبم که زیر نظرات تو دادم از بقیه خوانندگان فرهیخته تابناک حلالیت میطلبم و عذر خواهی میکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
اگر منظور شما جواب من بابت ریزش ۳۰۰ درصدی پول سوریه است
باید بگویم نه من محمد هستم و نه درسایتهای دیگر می روم هرچند جسته گریخته می روم ولی الان چندین سال است که سایت اول من تابناک است ان هم به دلیل غیر متمرکز شدن به جناح خاصی
جواب ان دوست هم که گفت ارزش پول سوریه بیشتر شده بدهم که ظارها اشتباه کردی دوست من و بر عکس باید می فهمیدی و ان هم ارزش پول سوریه سقوط کرده
!!!!
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
روشنا هم خودتی
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
مردم با اصلاح طلبان راحت تر زندگی میکنند اگر قرار هست پیشرفت در اقتصادی یا توسعه سیاسی هم اتفاق بیفته با اصلاح طلبان خواهد بود . چون با این تفکر با همه کشورها میشود کار کرد
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
بقول فرزند فامیل دور، چـــــــــــی شــــــــــــــــــده؟!
بنده در این دوران استراحت بعداز امتحانات طاقت فرسای دانشگاه، سرم گرم دیدن فیلم سینمایی نیمروز محصول ۱۹۵۲ و بعداز آن بازی تیم ملی ایران و بعدهم فیلم سینمایی شِین محصول ۱۹۵۳ بود و تازه الآن دیدم که بعضی از دوستان به بنده ارادت داشتند و فکر کردند که کامنتهای بقیه دوستان متعلق به بنده بوده که از همین جا و از همین تریبون بکلی تکذیب میکنم!
به امید پیروزی بر تیم ملی چینِ مارچلو لیپی(سرمربی قهرمان جام جهانی ۲۰۰۶) در چهارم بهمن ماه و البته شش تایی شدن عربستان در بازی امروز مقابل ژاپن
پ.ن: در دوران وضع بد اقتصادی و بی تفاوتی دولتمردان و کلاه گذاشتن همه بر سر همدیگر و کسل شدن از زندگی روزمره و غیره، کمی هم بهتره بیخیال باشیم و از برد تیم ملی ولو برای لحظاتی خوشحال شیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
ببین 23:40 بزار اول پزشکای خارجی رو دولت بیارن بعد سهمیه پذیرش رشته های پزشکی رو بالا ببرن . بعدش خوش اومدی اینو خیلی مودبانه گفتم به جاش دوستا هر کلمه ای می تونن بخونن. ..
علی رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
دلار تا 2.5 برابر گران شده است و کالاها تا 2.5 برابر
افزایش قیمت دارند یا قیمت دلار را پایین بیاورید یا حقوق ها را افزایش دهید تا این فاصله ایجاد شده پر شود زودتر مسولین اقدام کنید .....
اقای زیبا کلام جهت اطلاع شما در امریکا چندین برابر ایران نهاد های اطلاعاتی دارند ولی چیزی که فرق دارد انجا و اینجا باید دید چرا در همه بخش های این کشوری مثلا امریکا نسبتا درست تر عمل میکنند یعنی از واحدهای اجرایی دولت و نظارتی همه درست کار می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
اگه نهاد نظارتی بود که ترامپ رو رو صلاحیت میکردن ؟؟ فکر کنم مثل ... از دستشون در رفته
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
فعلا که برای مردم کشورش کار میکند . ان‌مراتب اخلاقی که تعریف میکنید در چنین جوامعی وجود ندارد مگر مناطره را ندیدید . در کشور ما مسایلی که جرم هست و حتی جرم مفسد ه دارد در انجا ندارد در آنجا فقط بابت اقتصاد خیلی کار میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
کارانه چیست و چرا فقط در وزارت بهداشت داده میشود و چرا به برخی پزشکان سیصد میلیون کارانه می دهند/
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
کجای این ممکلت درست مالیات میدن که حالا میخان از ما بگیرن؟؟؟
بله که حقوق بالا میگیریم نسبت به سایرین. و حقمون هم هست. من متخصص زنان هستم و کمتر از 60 تومن کار نمی کنم. تازه همین مبلغ هم دارم لطف میکنم. و حاضر نیستم یک ریالش برا مالیات بره
زیاد هم فشار بیارید کار نمیکنیم ببینیم میخایین چکار کنین
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
کارانه هر شش ماه داده میشود و از اسمش معلوم هست اما تفاوت آن با حقوق این هست که حقوق در سر هر برج پرداخت میشود ولی کارانه ۶ ماه هست دوم میزان کارانه بر مبنای فعالیت واقعی و راندمان ان شرکت یا اداره دارد و سوم اینکه در کارانه هر کس بیشتر کار کند مطالبه بیشتری دارد و چهارم اینکه در دادن وکارانه اظهار نظر کتبی مسول مستقیم هر بخش تاثیر در پرداختی دارد و مدیر عامل هم نطر فطعی را میدهد تلاش بیشتر مزد بیشتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
کارانه ماهیانه داده میشود ولی چون مبلغش بالاست دولت نمیتواند ماهیانه پرداخت کند لذا عقب می افتد ولی بعد از مدتی یکجا پذداخت میشود و پزشکی که ماهیانه 300 میلیون کارانه میگیرد بعد از شش ماه یکجا یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان کارانه میگیرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
ناشناس 23:54
چرا سایر ادارات کارانه نمیدهند؟ آنجا هم کارمندانی هستند که تولید ثروت میکنند و یا از دیگران بیشتر کار میکنند و ضمنا روسایی دارند که میتوان با نظر آنها کارانه بهشان بدهن. پس چرا فقط وزارت پزشکان کارانه میده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
خطاب به 23:40
سهمیه ها ی پزشکی که کم بشه دکترهای خارجی هم که نیارن باید هم شاخ و شونه بکشین برامون. ملت کیسه بوکس این و اون شده . همین دکترا فقط کم بودن که در سالهای اخیر اونام به جرگه تمرین کنندگان با بدن کبود و خسته ملت کیسه بوکس شده اضافه شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
در پاسخ به آن پزشکی که میگوید زیاد فشار بیارید کار
نمیکنم اگر کار نکردی آسمان به زمین نمی رسد یکی دیگر کار میکند همین رویه شما و بی توجهی به آن تاکنون باعث شده فکر کنید هرگونه دوست دارید باید رفتار کنید همه باید تابع قانون باشند کارمند کارگر پزشک و.سایرین
آفرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
ان پزشکی که گفته کار نمی کنم خانم جان اقا جان ! هرکدام از بهترین پزشکان که خارج رفته اند باز هم برای اینکه پول جمع کنند می ایند ایران پولها راجمع می کنند می روند خارچ ! این به خاطر این است که در هیچ کجای دنیا به اندازه ایران دکترها مردم را نمی توانند سرکیسه کنند . فقط ایران است که پزشکان اینطور جولان می دهند هر درامد ی باید مالیات بدهد تا حالا هم از مالیات فرار کردید بس است . ویزیت دولا و پهنا میگیرید هیچ کاری هم نمی کنید . مردم همه مریض و گرفتار خدا هیچ کس را به دوا و دکتر و بیمارستان مبتلا نکند امین
دولت روحانی دروغ بودن شعار «زنده باد مخالف من »
اصلاح طلبان رو ثابت کرد..
نقد برجام‌، جرم شده
نقد کرسنت ، جرم شده..
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
داداش اصلاحطلبی همین الان جرمه.سرانش تو حصر و ممنوع التصویرن.نه نون داره نه اب .اصلاحطلبا در حال حاضر هیچ دستی در قدرت ندارن.از طرفی اون که شما بهش میگین نقد،بیشتر تهمت و سیاهنمایی و تکرار دروغهای دشمنه عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
چرا وزیر اقتصاد بخاطر ناتوانی در گرفتن مالیات پزشکان استیضاح نمیشه؟ فقط بلده از منه کارمند مالیات بگیره؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
تعریف از اصلاحات شما درست هست هزینه های که دادند زیاد بوده . ولی آیا میشود بین دین و دمکراسی آشتی ایجاد کرد . خواهشا در اینجا بحث کنید آیا میشود تعادلی بین نطرات مراجع ما که پارسال گفتند مردم کاره ای نیستند فقط برای یکبار باعث تحقق دینی میشوند خدای دهن منو خیلی درگیر کرده کسی پاسخ بده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
ناشناس ۲۳:۱۲
عزیزم چرا شما دست از فریبکاری و فرافکنی و تناقض در صحبتهاتون برنمی‌دارد
اون سران اصلاحات که میگید یا در حصرند یا ممنوع التصویرند و یا احتمالا به رحمت خدا رفتند رو میشناسیدشون ؟ ببین اسامی اونها در بین این اسامی که می‌نویسم هست یا نه ، میرحسین موسوی ، محمد خاتمی هاشمی رفسنجانی ،
اگر منظورت از سران اصلاحات که می‌گفتید همین اشخاص بود پس باید بدونید که میرحسین ۸ سال نخست وزیر بوده ، مرحوم رفسنجانی ۸ سال رییس‌جمهور بوده ، خاتمی ۸ سال رییس‌جمهور بوده ، و رییس‌جمهور فعلی یعنی آقای روحانی با حمایت همین آقایون رییس‌جمهور شد ، اگر الان اصلاح طلبها میخواند منکر حمایتشون از کاندیداتوری روحانی بشند باید بگند که فیلم تبلیغاتی خاتمی برای روحانی در زمان انتخابات و دعوت مردم به تکرار کردن چه معنایی جز حمایت از روحانی داشت و صحبت مرحوم رفسنجانی مبنی بر اینکه رای خود روحانی ۵ درصد بوده و دلیل انتخاب شدنش حمایت اونها بوده چه معنایی داره
پس با این حساب اصلاحاتی ها از اول انقلاب تا الان ۸سال میرحسین(در اون زمان قدرت اصلی دولت در دست نخست وزیر بود و بعد از تغییرات قانون اساسی در سال ۶۸ قدرت رییس‌جمهور افزایش یافت) ۸سال مرحوم رفسنجانی ، ۸سال خاتمی ، و تا الان ۶سال روحانی و مجموعا تا الان ۳۰ سال قدرت در دست اصلاحاتی ها بوده پس لطف کنید از زیر بار مسئولیت شونه خالی نکنید و پاسخگو باشید و اگر هم که می‌فرمایید رییس‌جمهور ها تدارکاتچی هستند و هیچ کاره اند پس بفرمایید چرا اینقدر واسه تدارکاتچی بودن سر و دست خودتون رو می‌شکنید ، خب حالا فرض میکنیم تازه اینو فهمیدید و تا الان نمیدونستید پس لطف کنید حالا که فهمیدید رییس‌جمهور تدارکاتچیه دیگه توی انتخابات تدارکاتچی سال ۱۴۰۰ شرکت نکنید تا یک نفر از جناح رقیب انتخاب بشه و بخاطر نداشتن قدرت در انجام کارهای ریاست‌جمهوری مفتضح و بی آبرو بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
پرچم آلمان بخون
نه داداش اصلاح طلبی هیچوقت جرم نبوده که الان کسی بخاطرش در حصر یا ممنوع التصویر باشه ، اون چیزی که همیشه جرم بوده و الان هم هست آشوب طلبی و دعوت به شورش خیابونیه
سران اصلاحات اگر درمورد ادعای تقلب مطمئن بودند و صداقت داشتند و قصدشون احقاق حق مردم بود بجای شورش در کف خیابونا ، با قانون همراه میشدند و از فرصتی که قانون براشون فراهم کرد استفاده میکردند و مشت متقلب هارو جلوی دوربین تلویزیونهای همه دنیا باز میکردند و حیثیتشون رو می‌بردند ، میدونید چه موقع ؟ اونوقت که با بازشماری۱۰ درصد از صندوقهای رأی بصورت رندوم در حضور نمایندگان کاندیداها و در برابر دوربینهای تلویزیونهای بین‌المللی موافقت شد و قرار بر این بود که اگر با این بازشماری تغییری در مجموع آرا بوجود اومد تمامی صندوقهای کشور بازشماری بشند
میدونید اگر آرای یک صندوق ، فقط یک صندوق در برابر دوربینها شمرده میشد و در اون ادعای تقلب تایید میشد چه موفقیتی برای همین باصطلاح اصلاحطلبها بدست میومد و چه‌آبروریزی برای طرف مقابل بوجود میومد ، اما همین سران اصلاحات موافقت نکردند چون خودشون
خوب میدونستند که نتیجه چیه
آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
خاتمی کی دعوت به شورش کرده.شما هستید که شلوغکاری یک عده رو همیشه به سران اصلاحات نسبت میدین.مثل این میمونه بگیم اونایی که از دیوار سفارتخونه بالا میرن و اینهمه هزینه تولید میکنن مسئولش اونا یکعده خودسرن اینا نه؟خودتون معترفین خاتمی با یه تکرار شما رو شکست داد.حالا اگر یکی دارین که بتونه براتون تکرار کنه،فقط یکی بسم الله.گذشته از این تا دنیا گفتمان صلحطلبی ما رو قبول نکنه هیچ مشکل اقتصادی از ما حل نخواهد شد.دوستان شما اینو میبینن و بمحض اینکه شرایط میخواد عادی بشه یه حرکت میزنن که خلاصه بدنیا بگن رو این دولت حساب نکنید ماییم که همه کاره ایم
ناشناس
| France |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
۲.۱۸
احتمالا سن شما قد نمیده.زمان موسوی جنگ بود اما کشور خوب اداره شد.زمان هاشمی کلی خرابی بعد از جنگ بود که مقداری بازسازی شد و اسم ایشون شد سردار سازندگی.زمان خاتمی همه چیز ثبات پیدا کرد با نفت ارزان شش سال قیمت دلار و پراید ثابت موند و دلار تک نرخی شد و اوضاع رو به بهبود بود و رشد اقتصادی بالای ۶ درصد.معلومه که داشت کشور پیشرفت میکرد و اینها از صدقه سر اصلاحطلبا و همین اسامی که نوشتی بود.بعد معجزه شما اومد و کشور رو انداخت تو سختی.صندوق ذخیره ارزی با نفت ۳۰ دلاری رو پر تحویل گرفت و با نفت ۱۴۰ دلاری خالی تحویل داد بعد هم که بازی ۸۸ رو انجام داد کشور دچار هزینه شد.الان دیگه باید عرض کنم خدمتت اصلاحطلبا که قدرتی ندارن بماند خود اقای روحانی هم که از اول خاک خورده انقلاب و جبهه بوده قدرت نداره.
فایزه هاشمی با طرح مباحث جنجالی می خواهند خود را انزوا خارج کنند......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
این چه حرفیه ؟ دیگه هرکی حرف زد بگیم میخوای از انزوا خارج بشی ؟! الان خودت که اینو نوشتی میخوای از انزوا خارج بشی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
چرا او را باد می کنید و با حرف های بی معنی و بی ارزش او حرمت هاشمی بزرگ را نابود می کند
دعوت مجید توکلی به شورای شهر ، ارسال پیام از سوی اتاق فکر « تکرار» برای ترامپ بود..مبنی بر این که روی ما هم حساب کنید...چون بر خلاف « مامان هیلاری» تیم ترامپ هیچ علاقه ای به غربگراهای داخلی نداره و فقط روی منافقین متمرکز شده...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
بالا فیلتر شکن فرانسه نظر دادی .بعد خاموش کردی؟تکرار بزن برقص مامان هیلاری کنسرت سلبیریتی غربگراها سطل اشغال و....یکساله مینویسی.مظنه بالا بده خودم میام برات مینویسم تکراری نباشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
پرچم آلمان
کافر همه را به کیش خود پندارد
عزیزم اگه نمیگی‌ منم‌همون بالاییه هستم باید بهت بگم که با تمام احساس زرنگی که می‌کنی در کمال سادگی یکی از شگردهای خودت رو‌ روکردی و علاوه‌بر اینکه یکی از روشهای جوسازی رسانه ای خودت رو برملا کردی ، یک نکته آموزشی رو برای طرف مقابل خودت که شاید مثل شما آموزش دیده نباشه بیان فرمودید
ممنون استاد
سلبربتی های مدعی اریایی ، سیمرغشان را به اعراب سفارش می دن !! هههه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
تویی دوباره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
بن سلمان آرمان و آرزوی یکسری غربگرای دشمن وطن شده است ؟؟؟؟
بهاره رهنما نوشته : فایضه هاشمی !!!
اینا با این سطح سواد ، شدن مرجع فکری !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
عزیزم بی سواد من و شماییم ، اتفاقا در املای اسم بانو رفسنجانی توسط بانو رهنما ، ایشون از صنایع ادبی استفاده فرمودند و با یک تیر چندتا نشونه زدند ، اولا سطح بالای سوادشون رو نشون دادند و بعد تسلطشون بر صنایع ادبی رو و درکنار این دو نکته میزان ارادتشون به بانو فائزه رو هم به مخاطب نشون دادند ، به اینصورت که ایشون با نوشتن فایضه به جای فائزه خواستند بیان کنند که از مصاحبت با بانو فائزه مستفیض می‌شند و شاید یک زمانی مستفیذ هم بشوند و شاید دفعه بعد هم بنویسند فایذه
چقدر ما بی سوات ها به دلیل بی سواط بودن خودمون سلبریتی های فرهیخته خودمون رو میرنجونیم ، یک تعدادی از نخبه های ما که مغزشون رو برمیدارند و فرار میکنند ، ولی ببینید این سلبریتی های نخبه ما که با هیچ ترفندی از طرف اونطرف آبی ها فریفته نمبشند و با تحمل هر سختی که هست اینجا و درکنار ما میمونند و جامعه ما رو هدایت و راهنمایی میکنند ، چطور توسط مشتی بی سواتط مورد تخریب قرار میگیرند
انتخابات های زیادی رو داریم که در آینده نزدیک برگزار میشه ، لطفا کاری نکنید که این سلبریتی هارو در زمان انتخابات در کنارمون نداشته باشیم و نتونیم که از علم و دانش چندبعدی اونها استفاده کنیم ، لطفا خودمون باعث فرار این مغزها نشیم هرچند که من فکر میکنم که اگر این عزیزان رو هرچقدر هم که مورد تخریب و حتی تمسخر قرار بدیم اونها برای هدایت و راهنمایی ما هیچ کوتاهی نخواهند کرد و میدون رو خالی نمی‌کنند و همیشه در مورد هر مسأله ای که سواتش رو داشته باشند ما رو آگاه میکنند و خصوصا در زمان انتخابات ها قطعا درکنار ما خواهند بود
اقای زیبا کلام! نظارت استصوابی که تو شورای شهر نبود اونجا چرا ژنرالهاتون افتضاح افریدند؟؟
از شورای شهر بابل چه خبر؟
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
ژنرالها احتیاجی به نظارت ندارند.
مردم میخواهند در سرنوشت خود سهیم باشند
فراموش نکنید که در قرن ۲۱ زندگی می کنیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
اینکه جایی که نظارت استصوابی نبوده گند زدن دلیل نمیشه نظارت استصوابی کار درستیه .
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
نه نه نه اشتباه میکنی چون احراز صلاحیت با مکانیزمی که تعریف شده اصلا جواب نمیدهد چون جمعیت بالاتر میرود و شناخت اخلاقی براحتی محقق نمیشود مثلا آیا نماز میخواند مسجد میرود . دعای کمیل شرکت میکند . شمابل و لباس پوشیدن چگونه هست پس طی پنج سال تغییر میکند
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
اینم خودتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
طوطی های خوبی هستید و بدون تامل فقط تکرار می کنید ولی بدانید حرف زدن بدون تامل یک نوع نااگاهی است
یک پیشنهاد به زیباجون دارم تا یک کمی از دنیای مجازی بیرون بیاید و با واقعیت ها روبه رو شود:
امشب برنامه پایش را ببین جناب زیبا جون و قسمتی دارد به نام پس چی شد که می پردازد به مصوبه مجلس در ۲ سال پیش که به دولت گفته حقوق کار مندان و مدیران را منتشر کندو حتی مزایا و تشویقی ها و برپز رسانی کند ،حالا اول بپرس از دولت مطبوعتان که چرا امروز و فردا می کند و بهانه جویی تا بفهمی چرا ما درگیر این همه فساد هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
بازم خودتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
این پرچم المان جاده صاف کن اشخاص ورشکسته است ایا؟
بله درسته.بعضیا با صحبتهای غیر منطقی و غیر قابل قبول توسط اکثریت جامعه و بعد قایم شدن پشت رهبری و ائمه اطهار و حضرت زینب و...سعی میکنند کاری کنند تا مردم در مقابل ولایت قرار بگیرند.راه حل ساده است این افراد سکوت کنند و بیشتر از این حساسیت مردم رو برانگیخته نکنند.مردم این کشور ۱۴۰۰ ساله دل در گرو اسلام و ائمه اطهار دارن.حالا عده ای در حالی که خودشون با فقر و درد و رنج مردم بیگانه اند سعی میکن با تحریک و عصبانی کردن مردم این روال رو بهم بزنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
تا جان در بدن داریم خاک بوس سلطان خراسانیم
کارگرهای شکنجه شده خواستار دادگاهی علنی شده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
مثل اینکه اعتراف کردند که جز عوامل استکبار هستند و در پوشش کارگری به دشمن خدمت میکردن ؟! اخه تو این کشور همه دارن میشن عامل استکبار؟؟؟؟؟جه خبره؟؟
با برجام و دیپلماسی لبخند ، رسیدیم به توزیع گوشت با کارت ملی !!
کسانی که مدعی بودند به عقب بر نمی گردیم ، گویا دوران سلجوقیان رو هدف گذاری کردند!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
اگر همین طوری ادامه بدید به دوره قاجار برمیگردیم به عقب برگشتن فکر کردی به ده سال بعد برمیگردی . سنگی که شماها تو رودخانه انداختید بلند کردنش سخت هست . میخواهی پوزه همه دنیا کفر را به خاک بمالی فکر کردی هزینه نداره . توجه بفرمایید پوزه دنیای کفر یعنی بلوک شرق هم هستند . حالا نمیدونم چین هم هست
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
دیپلماسی لبخند هم ادبیات خودته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
به عقب پرت شدیم
اقای زیبا کلام در طبیعت انسانها همیشه قادرند خود را باشرایط جدید تطابق دهند پس چیز عجیبی نیست چون نهادهای مچگیری در عین تفاوت روشهایشان یکیست و فرد مختلس و رانتخوار انرا میشناسد.بهر حال برخی از هوش و عقل خدادادی در جهت راه نادرست استفاده میکنند.راه حل چیست؟همه میدانند:شفافیت شفافیت شفافیت والبته در راس امور بودن قانون بدور از هر تبصره و پارتی بازی و...!!!چرا اجرا نمیشود؟بخطر افتادن منافع مافیا و سلاطین ،در هر بخش انحصاری که در کشور ما وجود دارد.در واقع زور انها از دولت و نظام و مردم و قانون بیشتر است.والسلام.
میگم بیست و سی دیشب و دیدین؟ خانم قلیان خودش اعتراف کرده مارکسیست بوده، تجزیه طلب بوده، منافق بوده تازه با امریکاییها هم کار میکرده. اونوق میخوان سیف و دستگیر کنن. میبینی روزگار؟!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
کسی باور نمی کند
چون این روالی شده یک طرفه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
ما که از روال دشمانان ایران خبر داریم باور می کنیم
حالا شما سیاست زده هستید به ما مربوط نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
۲۱:۴۳
ما هم از روال شما خبر داریم ولی ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
نه پس بگذاریم که شما کشور را به اشوب بکشانید و بعد اربابان خارجی بیایند پشتیبانی
خطاب به ۲۲:۰۵
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
مارکسیست آمریکایی !!!!
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
خانم‌ خودش اقرار کرده من مارکسبست امریکای هستم اگر مارکسبست روسی یا چینی بود مشکلی نبود اشتباه لفظی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
هر وقت روس ها و چینی ها امدند و مشکل امنیتی درست کردند اظهار فضل بفرمایید
در جهان اول ،
همه تابع قانون هستند و
در جهان سوم تابعِ مصلحت ،
یعنی اینکه در جهان اول ،
قانون حکم می دهد و
در جهان سوم مصلحت.
پاسخ ها
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
آنهم مصلحت شخصی نه مصلحت کشور و مردم !!!!!
شاید افرادی روشنفکر ونحصیلکرده با اسلام من دراوردی ونحوه غارت وچپاول و دروغگویی برخی اقایان مشکل داشته باشند والا دراسلام واقعی غارت اختلاس زمین خواری مصادره اموال مسلمان رشوه گرفتن برچسب زدن جایگاهی ندارد
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
مصادره اموال یهودیان در زمان پهلوی اتفاق افتاده ظاهرا
آقای علم الهدی لطفا بگوئید بانکداری وحیانی چگونه است امروز که به قول آقای مکارم ربا همه خانواده هارا درگیرکرده وبا این امت نمیشود نماز باران خواند یعنی باوجودگناه رباخواری نماز باران مستجاب نمیشود خوب قطعا میگوئید حرام است قبول پولی که ازبانکها خارج میشود تورم درحد بالایی تولید میکند پس تکلیف این دریای پول چه میشود تولید که شما بهتر میدانید آیا پولها ازکشور خارج شوند یا به سمت طلا وارز بروند یا به سمت مسکن شما که آیت اله هستید همین یک مسئله را حل کنید بقیه اش با دولت __________تابی جون باحفظ سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است. نوشتم وواقعا اگر کسی این مشکل را حل کند مشکل اساسی کشور را حل کرده است امیدوارم تمام مسائل با تکیه عملی بروحی حل شوند ویا اگر خداوند عقل را هم معیار قرار داده بی جهت ازچرخه کشورداری خارجش نکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
ببینید این حرف های اخلاقی که میزنید که فلان سخص پولش را در بانک گذاشته و سود میگیرد . همین ۸هزار میلیارد در بخش فرهنگ‌را ببینید اگر در بانک ها سپرده گذاری کنند برخی آقایان حاصر هستند همین بودجه اختصاصی را با نرخ ۱ درصد به مردم وام دهند فقط در حد حرف هست یعنی اگر در امور سیاسی و فرهنگی سریع با موضع گیری سریع میگویند فلانی فتنه گر هست و غربی هست در بعد اقتصادی هم همین گونه عمل میکنند انجا که در اقتصاد کم میاورند میگویند سود گرفتن ربا هست . شما تورم به صفر برسان بعد بهره ۳ درصد بگیر اینها همش حرف هست حرف که مالیات ندارد
اگه من یه تریلی دلار میداشتم
به نظرم بهترین غذای ایرانی قیمه پلو هست و دیزی
دقیقا....اخراجی ها یک فیلم چیپ بی مایه بود.
دهباشی همان سال 92 هم با برنامه اینکه سال 96 به روحانی ضربه وارد کنه به گروه تبلیغاتی روحانی پیوست و فیلم و متن او هم تاثیری در ارا سال 92 او نداشت و بیخود برای خودش هندونه قاچ می کنه دلیلش هم سال 96 بود که هر چه زور داشت توی فیلم و تبلیغاتش بر علیه روحانی زد و رباتها هم به کمکش ا.ومدن ولی باز هم نتونست کاری از پیش ببره کسی نمی تونه بگه قوه قضاییه طرف روحانی است حکم حبسش هم با توجه به چیزی که خودش می گه ربطی به دولت و عملکردش نداره می خواد خودشو گنده کنه
اصلا"اطلاع دارید سایرمشاغل مانند زرگر،صراف ، نمایشگاه داران ، تاجر ها ، و.........بیش ازحد انتظار مالیات میدهند.
در دولت غرب زد همه چیز از خارج میاد سالان میلیاردها دلار به پژو فرانسه دادن
هیچوقت داروهای اضافه یا شربتی که از تاریخ انقضا ان گذشته باشد در محیط اطراف یا جنگل رها نکنید چون این داروها مثلا یک بسته قرص باعث خورده شدن ان توسط حیوانات اهلی و وحشی خواهد شد و این چرخه در محیط زیست برای دام و انسان طرناک هست چون انسانها از این دام از گوشت و شیر استفاده میکنند
دشمنی وجود نداره خود عملکرد شما دشمن شماست
کارگر نفوذی نداشتیم ک ...
زیبا کلام‌گفتند که اینهمه ضابطین اطلاعانی و امنبتی وجود دارد ا باز مشکل در مفسد اقتصادی وجود دارد . علت دارد اول ابنکه اقتصاد دولتی هست و اینهمه چرخش پول فساد میاورد چون صاحبش شخص نیست . دوم ابنکه برداشت وتلقی جامعه این هست که این ثروت با وجود مشکلات مردم خرج امور داخلی نمیشود حتی حاضر نیستند بگویند چقدر تا حالا از بیت المال در خارج هزینه کردند .
فرار مالیاتی پزشکان بعد چهل سال می خواد رسیدگی بشه؟!
کسی که تا دیروز فیلم تبلیغاتی روحانی رو میساخت شده منتقد ، نکنه انتظار داشتی اقای روحانی تو رو وزیر فرهنگ کنه ؟!
فقط مونده شیر فروش محله مون که منتقد روحانی بشه ؟! خارج گود نشستین مگین لنگش کن ؟! هر روزی که روحانی تو این وضعیت کشور رو اداره میکنه چیزی جز ایثار و خودگذشتگی نیست ، و اصلاح طلبان این رو به خوبی میدونند ولی متاسفانه همین اصول نماها هر روز برای روحانی سناریو مینویسن ولی بدونید روحانی شیرمرد مبارزه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
آره والا ، همه دارند چوب زیر چرخ دولت روحانی میزارند ، حتی اوباما هم بی ادب شده ، حتی کری هم دیگه امضای خودش رو ضمانت نمیکنه
اصلا همه اینارو ول کن ، ابر هارو بگو ، حالا دیگه ابرها هم دیگه به پایین خودشون نگاه نمی‌کنند ، هرجا دلشون بخواد میبارند و هر جا عشقشون بکشه نمیبارند و این باعث شده الان بعد از سه چهار سال هنوز مشکل آب خوردنمون حل نشده و درخت گلابیمون هم هنوز گلابی نداده
سیف داره هزینه افشای فساد موسسساتی رو میده که اقدام به پولشویی و اختلاس میکردن رو میده ، روحانی باید تمام قد از او دفاع کنه .
اعتصاب کارگران شهرداری لوشان برای حقوقشان و ثبت نام کنندگان خودرو که معترض شده اند هم دنباله همان جریان نفوذ در میان کارگران و مردم هستند.مگر میشود مردم در ناز و نعمت باشند و تجمع کنند و شعار بدهند؟!لطفا صدا و سیما رسیدگی کند اعترافات طبیعی تری ازاین اخلالگران پخش نماید.
دم ثدا و ثیما گرم چه زود مستند افراد رو میسازه ؟ مستتد خانواده هاشمی، مستتد بنی صدر ، مستند بخشی ، مستتد قلیان ؟؟؟.!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
دوست عزیز دلبندم
صدا و سیما درسته
۱.بهتره مالیات بر میزان درآمد متفاوت باشه ،کسی که ۳۰سال با پول ملت دکتر و مهندس میشه نباید اجرشو بپردازد،باید به هر میزان درآمد مالیات متفاوت بست.البته با همین مالیات میشه پزشکان مناطق محروم را استثنا کرد.
۲.بهتره برای تندیس از اشیا برنزی یا مس کوبی و هزاران هنر ایرانی که قابل درست کردن و صدها زیباتر از اون تندیس دلاری که مطمئنا برای خودشیرینی و احتمالا چاپیدن پول، سفارش خارجی دادن استفاده بشه
هرحرفی الان بزنی من بابب حقوق نگرفته شش ماه ویکسال یه برچسب اونطرفی وبی هیچ اغماضی میشی یه نفوذی اغتشاش گر داعشی
پزشک ها را مهار کنن ملت را بیچاره کردن و مالیات هم نمیدن...کاتخوان هم بزارید اونوقت میگن هزینه رو نقدی باید بدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
بابا ولشون کن اصلاح نمیشن

ذهن و زندگی خودت رو درگیر این چیزها نکن که اگر خدای نکرده مریض شدی بیچاره میشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
ی وقت توی دنیا لو ندید که توی ایران پزشک متخصص با ۴ دلار ویزیت انجام میده.در اونصورت از همه دنیا پزشکان برای مهاجرت به ایران صف میبندن.
متن خبر مربوط به خیرتان در مورد همدست اسماعیل بخشی یکطرفه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
بخشی را ولش کن . خواهرمان خانم‌هاشمی در آمریکا در حبس هستند . باید وزارت خارجه جدا پیگیری کنند که این خواهر گرامی آزاد شوند
ایشون بد جوری از ده نمکی عصبانی اند
درود بر احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
آره خیلی خیلی عصبانی هست درود بر خاتمی و یارانش
بنده به عنوان یک فرد فرهیخته و دانشمند پرمطالعات که همیشه کیهان میخانم به ملت شریف قول میدهم بزودی مشکلاتهای اختصاد و دام زنده و قیره حل شده و آمریکا نابود میشود وعده ما 22بهمن روز شکست دشمن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
احسنت
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
ساندیس وکیک هم میدهید
طرف ۶ ماهه حقوق نگرفته بهش برچسب نفوذی میرنند ، مسئولان ۶ روز مواجبشون دیر واریز بشه عالم و ادم رو به گروگان میگیرید
چرا بتید اساتیدی را که مبانی فکریشون با شما نمیخونه اخراج کرد؟! کجای دنیا اینجوریه! آخه این کار اصلا شرعا درسته؟!
برا شصت میلیون کارت هوشمند ملی دستگاه نخریدند کارت ملی رو وارد میکردن توقع داری برا دویست تا سیمرغ دستگاه بخرند!!!!!!
حکم آقای دهباشی واقعا تاسف باره. ایشون یک ابهامی رو مطرح کردند. وزیر بهداشت هم میتونست جواب بده.
در جواب ان امام جمعه محترمی که فرموده بوداساتید غیر همسو رو اخراج کنند ، حاجی اقا خوبه نگفتید که ۲۴ میلیون رای دهنده غیر همسو با مارا بریزید دریا کوسه ها بخورن ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
دقیقا حرف خود من هم هست یعنی اصلا حاصر نیستند دگر اندیشی با تفکر سیاسی دیگری را بپدیرند حالا شما حساب کنید اینقدر دایره تعریف از خودی بودن را چنان فشرده کردند که حتی هاشمی و خاتمی را بیرون راندند در صورتی پیش مردم محبوبیت سیاسی داستند . حالا بعدا بدتر میشود یعنی به بن بست میرود . شرایط تعریف از اخلاق را متفاوت میگویند . ۱ درصد هم در این تعاریف جای نمیگیرد
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
نگفته بود همسو ؛ گفته بود راویه دار ؛ حالا اگر ازش بپرسید زاویه چیه ؟؟ میگه : خلال زاویه !!!!
با بازداشت سیف رئیس سابق بانک مرکزی ، یک مدیر احمدی نژادی دیگری بازداشت شد. دیگه آبرویی برای احمدی نژاد باقی نماند . من به نظرم اسحق جهانگیری هم دست نشانده احمدی نژاد باشد .
تابناک یادی کردی از رهنما و خانم مخالفم خخخخخ
منفی و مثبت ها را حذف کرده اید نظرات مخالف را سانسور میکنید یک نفر هم مامور پاسخ کرده اید بعد خوشحالید که نان حلال برای خانواده می برید از خودتان بدتان نمی اید.
پاسخ ها
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
مقام اول سایتهای خبری را کسب کرده !!!!
این سئوال درذهنهامانده، که چراپزشکان که درآمدشان ازاغلب مردم بیشتر است مالیات نمیدهندیاکمترتن بدادن مالیات میدهند؟؟؟.
وقتی صحبت از مالیات پزشکان می شود باید مالیات آزمایشگاه ها و داروخانه ها و هر آنچه که در رابطه با پزشکی است باید توجه شود. برای گرفتن مالیات از این قشر محترم باید به ارتباط بین شرکت های بیمه و موارد فوق نگاه کرد و بدلیل اینکه مردم در این ارتباط ذی نفع هستند امکان پیاده سازی آن راحتر و عملی تر است. همه ما می دانیم که هر فردی که برای کارهای پزشکی به پزشک و آزمایشگاه مراجعه می کند پزشک و ... موظف است به مشتری رسید پرداخت جهت دریافت هزینه بیمه تکمیلی بدهد و لذا شرکت های بیمه پس از وصول رسید می توانند اطلاعات پزشک و هزینه آنرا جمع آوری و در اختیار ادارات مالیات قرار دهند. ممکن است افرادی باشند که بیمه یا بیمه تکمیلی نداشته باشند که برای این افراد باید آمارگیری کرد و در صورت اقتصادی بودن راه حل دیگری اتخاذ کرد مثلاْ بیمه های اجباری یا بیمه های حمایتی جهت اقشار ضعیف یا ... شاید رابطه ای بین کارت سلامت و الکترونیکی کردن بیمه ها با مالیات پزشکان وجود دارد اما چیز مهمی که وجود دارد این است که مالیات نقش بسیار مهمی در از بین فاصله های طبقاتی و اجرای عدالت دارد بشرط آنکه از ثروتمندان دریافت شود نه از قشر کم درآمد و کم خرج
اين رقم ٧٠٠٠ مليارد تومان ازكجا آمده؟
ممكن است ١ درصد پزشكان در آمدشان بالا باشد ولى اين رقم هايى كه ميگوييد كاملاً غير كارشناسى است و هدف دار ميباشد. و از دهان كسانى بيرون ميايد كه نه با مسائل مالى آشنايى دارند و نه از مشكلات جامعه پزشكى اطلاعى دارند. و هدفشان ايجاد نارضايتى است و در هم انداختن مردم و جامعه پزشكى و انحراف افكار از اختلاسگران و فرار هاى مالياتى اصلى.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
اگر همه چیز روی حساب و کتاب باشد آمار و ارقام بطور شفاف مشخص می کند که هر پزشک چه مقدار درآمد دارد مهم شفاف کردن فعالیت ها بر اساس حساب و کتاب است که نقش بسیار مهمی در تصمیم گیری و مدیریت دارد و موجب دعوا و اختلاف بر سر این موضوع و تصمیمات آبکی نمی شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
کم هم می باشد جامع پزشکی یه جامع که به بیمار مثل پول نگاه میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
بهترین پزشکان ایرانی هستند. از بین نخبه ترین دانش آموزان انتخاب می شوند. در کشورهای دیگر دانش آموزان نخبه رشته های دیگر مثل حقوق واقتصاد را انتخاب می کنند.مرحله کاشت و داشت تمام شده است و حالا نوبت برداشت محصول است. این آقایی که می گوید ۷۰۰۰ میلیارد در واقع داس و کمباین هستند برای برداشت پزشکان با تجربه که سرشان به تنشان می ارزد. تا به فکر بیفتند و هرچه زودتر از ایران خارج شوند.
قرار بود آب و گاز و برق مجانی باشه ماهم انتظار چنین چیزی نداریم اما انتظار داریم بعد از چهل سال از انقلاب دیگر پول برق و آب و گاز و خدمات برای قشر متوسط به پایین دیگر به هیچ عنوان افزایش نیابد و اگر قرار است افزایشی باشد برای ثروتمندان باشد و این حداقل چیزی است که مردم پعد از چهل سال از انقلاب از دولت خود انتظار دارند
پاسخ ها
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
پول نفت را فراموش کردی !!!!
یک موضوع مهم در مورد بانک ها وجود دارد این است که بدلیل اینکه با تدین مردم در ارتباط است باید گزارش دقیق و شفافی برای آن داده شود مثلا گفته شود چه مقدار و درصدی از آن جهت وام فلان درصد و چه مقدار آن در فلان پروژه و چه مقدار آن صرف کارمندان و هزینه های خودش شده است. تا مردم بهتر تشخیص دهند که آیا در حوزه ربوی وارد شده است یا خیر ضمن اینکه برای مراجع هم شفاف تر می شود تا در مورد آنها حکم صادر کنند و مردم در شک و تردید نمانند
آقا خدایی راستشو بگین فائزه هاشمی گذاشتید واسه ریاست جمهوری بعدی
استاد حیف و میل منابع و نعمت ها هستیم ... بهتر نیست کمی هم به فکر تنظیم خانواده و کنترل جمعیت باشیم آیا کشوری که بیش از نیمی از آن کویر و بیابان است ظرفیت جمعیت 80 میلیونی را دارد ؟
استاد حیف و میل منابع و نعمت ها هستیم ... بهتر نیست کمی هم به فکر تنظیم خانواده و کنترل جمعیت باشیم آیا کشوری که بیش از نیمی از آن کویر و بیابان است ظرفیت جمعیت 80 میلیونی را دارد ؟
عجب!!!
از کارگرای زحمت کش لوشان، نفوذی و مارکسیست بیرون نیاد صلوات.
خبر شما راجع به کارگر معترض و همدستش خجالت آوره.
واقعا انتظار دارید خبر مربوط به بازداشت این خواهر و برادر را مطابق روایت شما مردم قبول کنند ؟ ساعت 7 طبق گفته وکیل و پدر خانواده با مراجعه ماموران به خانه انها بازداشت می شوند .
خودتان این روایت که ماموران خانم توسط برادر مورد ضرب و ... قرار گرفته است را قبول می کنید ؟ اگر قبول کردید ما هم قبول می کنیم
شما 4کیلو خامه ای بخر اگر تونستی همراه این خامه ای خبر ضابطین قضایی خانم توسط برادر قلیان رابه خورد حتی یک نفر بدهی بقیه پیشکش
2
-علم الهدی عزیز شما زمانی به فکر جهانی ساز باشید که در ابتدای امر بتوانید مشکل داخل را حل کنید.
- ایران ده درصد منابع دنیا و یک درصد جمعیت دنیا را داراست. چرا وضع اقتصادی و معیشت افتضاح است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
به همان دلیلی که سفارش ساخت سیمرغهای جشنواره دهه فجر به کشور امارات داده شده
این خانم فائزه ازفیلم سازی چه می دانند خانواده هاشمی خانواده هستند هرکی با نظر اینها مخالف باشد اورا مورد هجمه قرار مدهند
پزشکان تقریبا اولین کسانی هستند که باید مالیات بدهند چون اولین موضوع مطرح درباره آنها درستکاری است اگر پزشکی درستکار نیست پس چگونه باید مورد اعتماد مریض واقع شود و از کجا معلوم که درقبال دریافت پول درمان می کند و نه تلاش برای دریافت پول بیشتر؟؟
به راحتی آب خوردن میتون از پزشکان مالیات گرفت باید دفترچه بیمه حذف و پزشکان ناچار شوند در مطبهایشان کامپیوتر برای درج معاینه بیمار بگذارند و بدین وسیله میتوان تعداد مریضی را که ویزیت کرده اند دانست نباید بدون درج نام بیماران در سامانه ای خاص داروخانه به انان دارو بدهد یا اینکه در جای دیگری پذیرش شوند
اونقدربه پزشکهاگیربدید کههمین تعدادی هم که موندن قیدماندن رابزنند وبروندهمانجاهایی که بقیه مغزهارفتندوبرنگشتند
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
تو هیچ کشوری پزشک اینقدر درآمد نداره ، بهترین راه برای مقابله با مافیای پزشکان برداشتن کنکور برای رشته پزشکی هست طوری که هر کسی علاقه داشت پزشکی بخونه بتونه بخونه .تو تموم دنیا پزشک میاد خونه بیمار رو ویزیت میکنه اینجا برعکسه ، چطور برای تعمیر یخچال طرف میاد خونه بعد برای بیمار پزشک نمیاد خونه پزشک مگه با تعمیر کار چه تفاوتی داره؟بس که پزشک کمه خدا رو بنده نیستند. پزشکان برن از ایران پزشکان هندی و پاکستانی این خدمات رو با یک سوم هزینه میدن با کیفیت تر از پزشک ایرانی.
با سلام تجارب چهار دهه نشان می دهد .اکثریت مدیران در سازندگی بسیار عالی عمل کردند . پول حاصل از فروش نفت را بخوبی در طحهای سازندگی استفاده کردند .و توانستیم که به یکی از 10 کشور جهان در سازندگی برسیم . اما در توسعه اقتصادی مدیران بسیار کمی داریم . مدیری مانند تهرانی مقدم (مجری توسعه نظامی کشور )که هم بسیجی باشد و هم بتواند توسعه اقتصادی ایران را به پیش ببرد . بسیار انگشت شمار است . سوال اینجاست که چه علتی وجود دارد که مدیران فعلی نمی توانندو یا دوست ندارند مانند تهرانی مقدم باشند .با وجود اینکه اکثریت انها دارای مدرک دکترا هستند
پی ضرب‌وشتم ضابطین زن قضایی توسط برادر سپیده قُلیان از عوامل پروژه نفوذ در جامعه کارگری.............وا خاک عالم
باید سامانه ای رو راه اندازی کرد و در داروخانه ها راه اندازی کرد که با پیچیدن نسخه مریض اسم دکترش ثبت و به دارایی و وزارت بهداشت و .. ارسال بشه. به این ترتیب هم تعداد ویزیت روزانه و ماهانه پزشک معلوم میشه و هم داروهایی که تجویز کرده که از این بابت هم عملکردش کنترل میشه. ضمنا از قاچاق دارو هم کاسته میشه.
در سال اقتصاد مقاومتی وارد کردن سیمرغ آنهم از کشوری که ما معتقدیم از لحاظ دانش فنی خیلی از ما عقبتر است یعنی جه؟؟؟ یعنی ما در کشورمان توانایی طراحی و ساخت سیمرغ مهمترین جشنواره نداریم !!!!!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار