بازدید 3154

درجه ۱۹ شهرداری ارتقاء یافت

کد خبر: ۸۷۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴ 19 January 2019

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از ارتقاء درجه ۱۹ شهرداری و ابلاغ درجات جدید از سوی وزیر کشور به استانداری های ذیربط پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه بندی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در این سازمان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی جمالی نژاد با بیان خبر فوق گفت: در استان هرمزگان درجه شهرداری بندرعباس، مرکز استان، به ۱۱ ارتقاء یافت.

وی افزود: در استان البرز درجه شهرداری شهر جدید هشتگرد به ۷، در استان قزوین درجه شهرداری بیدستان به ۶، در استان خوزستان درجه شهرداری ویس به ۶، در استان مرکزی درجه شهرداری مهاجران به ۶ و در استان سیستان و بلوچستان درجه شهرداری فنوج به ۵ ارتقاء یافت.

رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در ادامه اظهار کرد: در استان آذربایجان غربی درجه شهرداری بناب مرند به۳، در استان چهارمحال و بختیاری درجه شهرداری گوجان به۳، در استان خراسان جنوبی درجه شهرداری اسفدن به۳، در استان خراسان شمالی درجه شهرداری زیارت به۳، در استان کرمان درجه شهرداری دوساری به۳، در استان لرستان درجه شهرداری ویسیان به۳، در استان فارس درجه شهرداری امام شهر به۳، در استان مازندران درجه شهرداری کوهی خیل به۳ و در استان هرمزگان درجه شهرداری لمزان به۳ ارتقاء یافت.

وی افزود: در استان چهارمحال و بختیاری درجه شهرداری کاج به۲، در استان زنجان درجه شهرداری نیک پی به۲،‌ در استان خوزستان درجه شهرداری بیدرویه به۲ و در استان کرمان درجه شهرداری دشت کار به۲ ارتقاء یافت.

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور هچنین در ادامه توضیح داد: ارتقاء درجه شهرداری های ذکر شده به استناد تبصره (۳) ماده یک آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰.۴.۱) هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری ها که فروردین ۹۴ به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، صورت گرفته است.

جمالی نژاد همچنین اضافه کرد: به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می توانند پیشنهاد ارتقاء درجه خود را پس از تائید استانداری به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال نمایند.

وی افزود: درجه بندی شهرداری ها باعث می شود ساختار تشکیلاتی شهرداریها به تبع ابلاغ درجه جدید تغییر و نظام پرداخت حقوق به شهرداران هم ارتقاء می‌یابد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، وی همچنین یادآور شد: مدارک و مستندات درجه بندی شهرداری های مذکور در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بررسی و ارتقاء درجه شهرداری های مذکور تصویب شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل