بازدید 2564

زمان ابلاغ بخشنامه نیرو‌های قراردادی فنی وحرفه‌ای

کد خبر: ۸۷۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶ 19 January 2019

مدیرکل امور اداری دانشگاه فنی و حرفه ای از ابلاغ دستورالعمل آیین نامه جدید نیروهای قراردادی در هفته آینده خبر داد.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، سید حسن حسینی عنوان کرد: اکنون ۳۰۷۰ نیروی قراردادی در دانشگاه فعالیت می کنند که تعدادی از آنها حتی تا ۲۰ سال نیز سابقه کار دارند.

وی ادامه داد: تلاش های زیادی برای کم شدن فاصله این همکاران با نیروهای پیمانی و رسمی انجام شده که یکی ارتقای رتبه و احتساب امتیاز و سابقه خدمت در حقوق پرداختی بوده که بر اساس دستورالعمل جدید به مواردی چون سابقه خدمت، امتیاز، مدرک تحصیلی، دوره های آموزشی و کارهای مطالعاتی توجه می شود.

مدیرکل امور اداری دانشگاه افزود: با توجه به اصلاحات بعمل آمده در آئین نامه استخدامی اعضای غیرهیات علمی و باستناد به تبصره ۳ ماده ۲۰ آیین نامه مذکور، دانشگاه می تواند در موارد خاص، و با رعایت دستور العمل انتصاب اعضای شاغل در سمتهای مدیریتی و سرپرستی، تا سقف ۱۰درصد پست های سازمانی، اعضای قراردادی که دارای شرایط لازم باشند در مشاغل مدیریتی میانه و پایه منصوب کند.

حسینی افزود: همچنین کارکنان مذکور همانند اعضای رسمی و پیمانی مشمول پایه تشویقی ارزشیابی و فوق العاده های بدی آب و هوا و محرومیت از تسهیلات زندگی متناسب با محل خدمت می شوند.

وی گفت: تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دانشگاه فنی و حرفه ای به پیمانی و رسمی صرفاً در اختیار دانشگاه نبوده و نیازمند دریافت مجوز از وزارت متبوع و سازمان اداری و استخدامی است. که در این رابطه با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مکاتباتی شده است که چنانچه به نتیجه مطلوب برسد، اعلام خواهد شد. البته کد شناسه برای ۱۴۰۰ نیروی قراردادی دانشگاه در سامانه کارمند ایران دریافت کرده ایم و به زودی برای ۱۱۰۰ نفر دیگر نیز کد شناسه در حال طی مراحل دریافت است.

مدیرکل امور اداری دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان اینکه گام های خوبی برای ارتقای رتبه و انتصاب نیروهای قراردادی دانشگاه در سمت های مدیریت برداشته شده از ابلاغ دستورالعمل آیین نامه جدید نیروهای قراردادی در هفته آتی خبر داد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی