بازدید 1904

پذیرش ۳۹۰ هزار نفر در پذیرش بدون کنکور بهمن ۹۷

کد خبر: ۸۷۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ 19 January 2019

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ظرفیت پذیرش دانشجوی بدون کنکور برای موسسات غیر انتفاعی و دانشگاه پیام نور جهت پذیرش در بهمن ۹۷ تعداد ۳۹۰ هزار نفر است.

به گزراش مهر، حسین توکلی افزود: جزئیات پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام‌ نور برای بهمن ماه ۱۳۹۷ برمبنای پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی منتشر شد.

وی افزود: ۸ هزار و ۷۷۱ کدرشته محل در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام‌ نور دانشجو می پذیرد که ظرفیت پذیرش این مراکز ۳۹۰ هزار نفر است.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: علاقمندان به تحصیل در رشته‌های تحصیلی دارای پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی در مؤسسات غیرانتفاعی، مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام‌نور (اعم از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ ثبت‌نام کرده و یا نکرده‌اند)، می توانند به دفترچه مراجعه کنند.

وی گفت: داوطلبان برای اطلاع از رشته‌ های تحصیلی و دانشگاه‌ها و مؤسسات پذیرنده دانشجو در این مرحله می‌توانند به جداول رشته های مربوطه که در سایت سازمان سنجش اعلام شده است مراجعه کنند.

توکلی تاکید کرد: داوطلبان می توانند از ۲۹ دی تا ۱۰ بهمن ۹۷ پس از پرداخت هزینه ثبت نام در سایت سازمان سنجش به سایت یا مستقیم به مؤسسات، مراکز و واحدهای آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر