بازدید 4025

فرستاده سازمان ملل به سوریه دوشنبه عازم مسکو می‌شود

معاون وزیر خارجه روسیه گفت: فرستاده سازمان ملل به سوریه ۲۱ ژانویه به مسکو سفر می‌کند.
کد خبر: ۸۷۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ 18 January 2019

معاون وزیر خارجه روسیه گفت: فرستاده سازمان ملل به سوریه ۲۱ ژانویه به مسکو سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، سرگئی ورشنین، معاون وزیر امور خارجه روسیه با اعلام اینکه گی‌یر پدرسن، فرستاده سازمان ملل به سوریه ۲۱ ژانویه (۱ بهمن) به مسکو سفر می‌کند، گفت: مسکو به آگاهی از افکار وی برای اجرای قطعنامه‌های مربوط به راهکار سیاسی در سوریه امیدوار است.

وی گفت: ما برای انجام دیدار با فرستاده سازمان ملل به سوریه در ۲۱ ژانویه برنامه ریزی می‌کنیم. این اولین سفر وی به مسکو خواهد بود. بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم ما را نسبت به دیدگاهش در مورد چگونگی اجرای قطعنامه‌های سازمان ملل و تلاش برای حل و فصل سیاسی در سوریه باخبر کند.

در همین راستا، ریم اسماعیل، نماینده گی‌یر پدرسن، فرستاده سازمان ملل به سوریه نیز در گفتگوی ویژه با خبرگزاری تاس روسیه گفت:‌ من بر تصمیم پدرسون برای سفر به مسکو طی هفته آتی تاکید دارم.

پیشتر یوری اوشاکوف، مشاور ریاست جمهوری روسیه تصریح کرده بود، پدرسن طی روزهای آتی به مسکو سفر می‌کند؛ جاییکه میزبان سلسله نشست‌هایی در رابطه با بحران سوریه خواهد بود.

پدرسن هفت ژانویه ماموریت جدید خود در سازمان ملل را آغاز کرد. وی در جریان سفر اخیرش به دمشق با ولید معلم، وزیر امور خارجه سوریه دیدار کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر