بازدید 12776
پیشنهاد خوب دو چهره سیاسی در یک مناظره؛

اصولگرایان و اصلاح‌طلبان فاسد را بگیرند و محاکمه کنند/ «فساد» پاشنه آشیل هر حکومتی است

این پیشنهاد که قوه قضائیه، فاسدان هر دو جریان سیاسی بزرگ کشور یعنی اصولگرایان و اصلاح طلبان را تعقیب کند و با آنها اتفاقا به دلیل بهره مندی از رانت و آسیب زدن به اعتماد عمومی برخورد جدی تری بکند، قدم مبارکی برای مبارزه جدی با مفاسدی است که از دل رانت های سیاسی بیرون آمده و بزرگ ترین لطمه را به کشور و اعتماد عمومی وارد کرده است.
کد خبر: ۸۷۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 16 January 2019

روز گذشته، «علیرضا زاکانی»، فعال سیاسی اصولگرا و «مصطفی تاجزاده» فعال سیاسی اصلاح طلب با یکدیگر درباره حادثه «کوی دانشگاه» در حضور نمایندگان افکار عمومی به مناظره نشستند و در خلال صحبت هایی که در خصوص حادثه بیست سال پیش کردند، به مسائل و موضوعات دیگر کشور نیز اشاره هایی داشتند؛ از جمله هر دو به مسأله مبارزه با فساد در بین اصلاح طلبان و اصولگرایان تأکید کردند.

به گزارش «تابناک»؛ در این مناظره علیرضا زاکانی با بیان این‌که «پیش بینی بنده از فتنه آینده چهار پایه است» توضیح داد: «تشدید فقر، ایجاد ناکارآمدی دولت برای خدمت به مردم، دعوت سیاسیون سهم‌خواه برای حضور مردم در صحنه و منافقان پایه های فتنه آینده هستند. این چهار عامل مردم را تحت فشار قرار می‌دهند برای واژگونی یا امتیازگیری از نظام.»

این فعال سیاسی اصولگرا با طرح این پرسش که «این دوگانه یا مذاکره یا جنگ از کجا آمده است؟» ادامه داد: «من در ۷۸خودم شاهد ماجرا بودم. اما درباره آینده باید حرف بزنیم. باید پاسخ این چهل سال را همه بدهیم. من تهدید کسی را نکردم و در برابر امثال مرتضوی و جاسبی‌ها ایستادم. فتنه آینده با روشنگری و پیشگری قابل درمان است با شفافیت. من به شما می گویم چقدر دارایی دارم و شما هم باید بگویی.»

تاجزاده در پاسخ به زاکانی ادامه داد: «در زندان گفتند پرونده اخلاقی و مالی تو پاک است. به شوخی گفتم فکر می کردم دم و دستگاه شما قوی‌تر از این حرف‌هاست. بعد گفتم من که خانه‌ام پر از شنود است. اطاق خوابم شنود است، به قول خودتان سر راهمان پرستو هم می‌گذارید؛ شما نمی‌دانید که این نظارت شما ما را چقدر پاک نگه داشته است و نمی‌دانید این چک سفید امضای شما چه خطرناک است.»

وی یادآور شد: «گفتند، اطراف شما آدم فاسد هست. گفتم احتمال هست، چون ما یک طیف گسترده هستیم؛ اما فاسدان اصلاح‌طلبان با فاسدان شما جور درمی‌آیند. چرا فاسد ها باید جور شوند؟ ما به این اعتراض داریم.»

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: «شفافیت خیلی خوب است. من هم طرفدارش هستم. فساد این کشور را از پای درمی‌آورد. خودی و غیرخودی نکنیم. همه را بررسی کنیم. کل ستادها در سال ۸۸،۸۴ را به همراه ستادهای قالیباف و رضایی و امثال آن‌ها بررسی کنیم. قاضی پاکدست بگذاریم. هرچه گفت، قبول می‌کنیم. فساد شرط ناپذیر است. مگر شما نمی‌گویید مردمی هستم؛ درباره توقیف مطبوعات چرا چیزی نگفتید؟!»

تاجزاده خطاب به زاکانی یادآور شد: حالا بیایید دست به دست هم دهیم، تا با فساد مبارزه و از انتخابات آزاد دفاع کنیم. زاکانی در پاسخ به سخنان تاجزاده درباره مبارزه با فساد گفت: «سابقه مبارزاتی تان را درباره فساد بگویید. می گویم چرا در شما فاسد نیست، اما من با فاسدهای خودمان مبارزه کردم.»

حرف های زاکانی و تاجزاده درباره فساد در دو اردگاه سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب کاملا درست است. طبیعی است که در هر دوی این جریان به واسطه متشکل شدن آنها از چهره های مختلف و وسعت دامنه آن آدم هایی باشند که در پی بهره بردن از امکانات و دارایی های بیشتر آن هم از طریق فساد باشند؛ این طور آدم ها در نقاطی که منافع مالی شان در میان باشد، شاید اصلا اصولگرایی و اصلاح طلبی برایشان اهمیت نداشته باشد.

همانطور که «مصطفی تاجزاده» گفته، فاسدان این دو جریان سیاسی کشور اتفاقا وقتی به هم می رسند خیلی راحت و بدون هیچ گونه مشکلی از ناحیه تفاوت نگاه سیاسی، صرفا به دلیل منافع مشترک اقتصادی که از ناحیه ایجاد یک فساد اقتصادی برایشان حاصل می شود، با یکدیگر کار می کنند و برعکس رقابت های جناحی هیچ تضاد و اختلاف نظری هم با هم ندارند.

به نظر می رسد، پیشنهادی که از دل این مناظره برای برخورد با فاسدان دو جریان سیاسی مهم و تأثیرگذار کشور یعنی اصولگرایان و اصلاح طلبان بیرون آمده است، می تواند بسیار در افزایش اعتماد عمومی به جریانات سیاسی و به نظام تأثیرگذار باشد؛ موضوعی که امروز به واسطه عملکرد هر دو جریان سیاسی بزرگ کشور وضعیت خوبی را در مورد آن شاهد نیستیم.

یکی از سرمایه های بزرگ جریانات در هر کشوری، بدنه هوادار و اعتماد عمومی آنها به طیف های سیاسی است که مورد حمایت قرار می دهند؛ لذا هر چه شفافیت در بین گروه های سیاسی نزد بدنه هوادارشان بیشتر باشد، اقبال به آنها نیز بیشتر و به دنبال آن حاکمیت مقتدرتر خواهد بود. برای همین پالایش بین جریانات سیاسی و برخورد با فساد باید از درون آنها صورت بگیرد.

اینکه فعالان سیاسی به صراحت در مقابل قانون، رسانه و مردم پاسخگو بوده و وضعیت خود را به روشنی شرح دهند، موضوعی است که طبیعتا جزو انتظارات جامعه است؛ بنابراین، هرچه لایه های محافظه کاری در شفافیت این اشخاص و گروه ها بیشتر باشد، اعتماد عمومی نسبت به آنها کاهش یافته و بدنه هوادارشان هم رفته رفته آب می شود.

این پیشنهاد که قوه قضائیه، فاسدان هر دو جریان سیاسی بزرگ کشور یعنی اصولگرایان و اصلاح طلبان را تعقیب کند و با آنها اتفاقا به دلیل بهره مندی از رانت و آسیب زدن به اعتماد عمومی برخورد جدی تری بکند، قدم مبارکی برای مبارزه جدی با مفاسدی است که از دل رانت های سیاسی بیرون آمده و بزرگ ترین لطمه را به کشور و اعتماد عمومی وارد کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۷۰
اگه افرادی مثل تاجزاده( با توجه به گذشته و پرونده شان در اشوب و ایشتادگی مقابل رای اکثریت...) در تمدن دمکراتیک غرب وجود داشته باشن...بدون درنگ بعنوان مجرم مجازات میشن..


نظرات مردم و مخالف عقایدتون رو سانسور نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
تو امریکا که قبله امال این هاست ،اگر بعد شکست در انتخابات ،سطل اشغال و عابربانک اتش بزنی ، پدرت رو در میارن
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
تاج زاده کی ایشتادگی!!! در مقابل اکثریت کرد؟!!!
ناشناس
| Canada |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
این قبیل حرف ها و نمایش ها کهنه تر از آن است که دردی از هزار درد بی درمان مردم دوا کند. این ها بیشتر به نمایش های خیمه شب بازی پیش از انتخابات شبیه تر است والا بر کسی پوشیده نیست که بعد از حضور گسترده مردم همین امثال تاجزاده ها را از دم تیغ می گذراند.
ناشناس
| France |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
خطاب به شما دوتا.هرکس سطل زباله اتش زده برای مقابله با گاز اشک اور یا هرکس که عابر بانک اتش زده به اموال عمومی اسیب زده ولی دو جرم متفاوت اتفاق افتاده و هر کس انجام داده محاکمه شود.ولی به همه مخالفان خود نمیتوانید بچسبانید!!!در بین چند میلیون نفر چند نفر بوده ند و بین شما هم هستند.تاجزاده سالها در زندان بود و مجازات شد.خوابید؟؟؟اقای زاکانی مجازات خوب است ولی فقط برای رقیب سیاسی من؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
تا افرادی مثل شما در این کشور وجود دارند ، روی خوشی نخواهیم دید .
فردوس توسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
توهین و تهمت کار درستی نیست
ایران برای هر ایرانی با هر دین و مذهبی باشه فقط عاشق این مرز و بوم و ایران و اسلام باشه حالا با هر حزب و جناحی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
مهدی جان

معلومه که بعد سال ۸۸ متولد شدی

پس عجیب نیست که از اتفاقات خبر نداشته باشی

حالا برو شبکه پویا داره کارتون نشون میده

برو عمو جون
حاج منصور ولایتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
ولا تجسسو
وای بر شما که بر تقوی مدیر بسیجی این انقلاب و نظام شک دارید. خود حضرت آقا هم راضی به این کار نبوده و نیستند
اگر طالب رفع فساد هستید باید از نفوذ فرهنگ غرب جلوگیری شود نه اینکه در زندگی خصوصی مومنین جستجو کنید

ما امت حزب الله اجازه تخطی از احکام و حدود الهی را نخواهیم داد
سرباز ولایت و حضرت آقا
ناشناس
| Germany |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
این افراد به سادگی میتوانند پناهندگی بگیرند ،چی میگی!
گویا که فاسد کاخ نشین .فاسد کاخ نشین دیگری را دستگیر کند بقول شاعر آتش قهر بر افروخته اند ..خانمان ضعفا سوخته اند.حق کجا رو در افسانه مزن .آتش اندر دل دیوانه مزن. حق زویرانه ما بیرون است .بلکه در چاه عدم وارون است
خود اقای زاکانی جز افرادی هست که تشویش اذهان می کنند. بنابراین باید اولین نفر باشد که بگیرند
پاسخ ها
یه نفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
گر حکم کنند که مست گیرند
درشهر هرآنچه هست گیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
هرکی مخالفت ریش میذاره باید بگیرن درسته؟؟؟
این کار خوبیه ولی جواب نمیده تا مساله اساسی حل نشه. مهمترین دلیل فساد عدم شفافیته. شفافیت برای همه، بدون استثنا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
مگر در مجلس اقای رائفی پور خودش نکشت شفافیت بیاد ولی اصلاح طلبا اجازه ندادن
مگر تا به حال برخورد نمیشده؟
یعنی فقط با آفتابه دزدهای بی کس و کار برخورد میشده؟
این آقایان باید جواب بدهند اگر تاکنون برخورد نمیشده در خواب زمستانی بوده اید؟ یا اکنون ترس از دست دادن قدرت را دارید؟
اصلاح طلبان زمانی مدعی بودند رسانه باید ازاد باشد تا فساد شکل نگیرد ...الان رسانه های زنجیره ایشون بازوی رسانه ای فساد شده ...
برای مهدی هاشمی تیتر زده بودند: قهرمان ِ مظلوم!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
و همچین برای زنگنه وزیر نفت

این سایت هم ازش قهرمان ساخت در این دوره
ناشناس
| France |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
همه را به یک چوب نرانید.زنجیره ای بین شما هم هستند. هر چند مردم میگویند از هر دو زنجیر خسته اند ولی گویا شما هنوز در خوابی عمیق بسر میبرید
ایکاش واقعیت پیدا کند.البته بااین تار پود که در اکثریت مسئولین تنیده شده فقط یک خواب ورویاست.بیایید امیدوار باشیم این ایده ونظر از سخن به عمل درآید تا شایدآرامش ونگرانی از جامعه رخت ببندد
چه خوب .
متاسفانه تنها چیزی که میتواند و واقعا می تواند حکومتی را که برای حفظش خونها ریخته شده تغییر دهد فساد بی شماری است که کل کشور و مسوولین در هر رده ای دچارش شده اند.متاسفم از دست من دیگر کاری بر نمی آید آن زمانی که باید میجنگیدم اینکار را کردم و پای خود را هم از دست دادم ولی اصلا فکرش را هم نمی کردم که عاقبت زحمت دوستان شهیدم این خواهد بود
دیر صدای مردم را شنیدید آقایان زاکانی و تاجزاده
آنقدر فساد ریشه دوانده در احزاب شما که با ریشه کن کردن فساد این احزاب نیز با آن نابود میشوند و تازه فاسدین میروند سراغ دیگر احزاب
امروز هر سه قوه مبتلا شدند و مردم میبینند ، حتی اگر رسانه ها سکوت کنند؟! با شعار امر محقق نمیشود
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
امروز فضای مجازی بهترین بستر برای کشف فسادها و بی ابرو کردن مفسدانی است که سالها با حروف الفبا مطرح میشدند تا مبادا به روحیه حساسشان بر بخورد.امروز فاسدین رسوا میشوند
گر حکم شود که مست گیرند
درشهر هر انکه هست گیرند
از امشب همه مسئولین ادعا میکنن نه چپن نه راست بلکه جریان ششم و هفتمن
نه بابااااااااااااااااااااااااا.
گر حکم کنند که مست گیرند باید هر آنکه هست گیرند برادر من !!!!!!!!!!!!!!!!!!! رییس غیر فاسد داریم به نظرت !!!!!!!
هر چه بگندد نمکش می زنند
وای به روزی که بگندد نمک
تو کشور دارن با آفتابه دزدها مبارزه می کنند و دزدهای اصلی پادشاهی می کنند که نتیجه این شده مردم از دین و دیندار بیزار شدن .
باید قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی چه اصولگرا و چه اصلاح طلب برخورد جدی انجام بده فساد داره بین مسئولین رواج پیدا میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
یه هزار نفر فاسد اصلی اعدام بشن همه چی درست میشه
ناشناس
| Germany |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
اگر ده هزار نفر هم اعدام شوند هیچی درست نمیشه. دقیقا سعی شده با اعدام و زندان کشور را درست کرد. قوانین ایراد دارند اورگان ها ایراد دارند شایسته ها یا فرار از کشور یا خاموشند.
نوشداروها هر زمانی جواب نمیده

دیر شده
میفهمید دیر شده یعنی چه ؟؟؟؟!!!!
محاکمه باید در حد اعدام باشد تا درس عبرتی باشد برای بقیه نه خاله بازی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
این همه اعدام کم بوده است!
اگر اساس یک جامعه برای مسئولیت نخبگان و لیاقت باشد، قطعا فساد کم خواهد شد، چون نخبگان بر اساس فکر و منطقشون جلو میرن، نه بر اساس کلک و فریبکاری
الان تحت عنوان برخورد با مفاسد اقتصادی سه نفر به نامهای مثلا رضا محدعلی , جواد رحمتی و جوزف خان قاشاقچیان رو میگیرن و با عنوان سلطان کلم و نقره و ایرباس 707 اعدام میکنند و بدین ترتیب زندگی نیکو میشود. خدا روشکر مسئول دست کجم که نداریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
احسنت
بابا بی خیال،چند صد تا اصلاح طلب را می گیرند به جرم فساد اعدام می کنند...و البته دو سه تا اصولگرای ملایم و فهمیده را هم به جرم فساد حذف می کنند...
اگر به خدا ، انقلاب، کشور ، خودتان ، خانواتان ، تاریختان ناموستان ، به هر چه اعتقاد داردی .
امان از فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،فساد ،
اصولگرایان و اصلاح‌طلبان فاسد را بگیرند و محاکمه کنند/ «فساد» پاشنه آشیل هر حکومتی است .
این تنها راه نجات و مبارزه واقعی با آمریکا است حداقل باید 10000 نفر دستگیرشوند و گر نه فاتحه کشور انقلاب مردم اسلام را بخوانید
مهمتر از مبارزه با فساد تقسیم درامد ها به عدالت است.یک نفر ده میلیون حقوق دارد و انواع پاداش و مزایا...دیگری کار پاره وقت با حقوق یک میلیونی و بدون بیمه
کار بسیار مفیدیست,اگر به عدالت برخورد شود اعتماد مردم برمیگردد.
از مردم کمک بگیرید یک ماه تمام فاسدین چپاول گران از ایران عزیز جمع آوری وبه دریا بریزید. تا اعتماد مردم جلب گردد.در غیر این صورت هیچ عایدی ندارد.وروز به روز وضع خرابتر میشود..درنگ درست نیست .آنهای که دلش به حال کشور .و این آب و خاک و حتی دین و مذهب می تبد .عاجل اقدام ودست تمام چپاول گران و دزدها را قطع کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
دریا ریختن که عملی داعشی است.اموال خودشان و بستگان درجه یک شان بنفع فقرا ضبط شود و مدتی حبس شوند و سابقه تشکیل شود و در لیست سیاه قرار بگیرند تا هر اداره و پروژه ای بخواهند وارد بشوند اجازه ورود و فساد مجدد نداشته باشند
با سلام

کافیست زندگی نامه شاه عباس کبیر را بخوانید تا متوجه شوید که چگونه می شود با فساد مقابل کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
حال به زمان صفوی بریم؟!؟
فساد فردی نیست سیستماتیکه پس چرت نگین هر دو تا تون
وقتی میخواهند پله های یک ساختمان را نظافت کنند باید از پله اول شروع کرد متاسفانه کار برعکس شده ،به قول رهبری عزیز با دستمال کثیف نمیتوان شیشه تمیز کرد .
آنانی که دل در گرو میهن دارند امیدوارند این مبارزه با فساد و رانت و فامیل بازی در همه ارکان نظام که به پای آن خون ها داده شده و خون دلها خورده شده بدرستی و بدون اغماض و بی توجه به وابستگی این سودجویان به مراکز قدرت و افراد با نفوذ که نه تنها بیت المال ملتی را غارت کرده اند بلکه به بزرگترین سرمایه نظام که دقیقا اعتماد ملی است ، آسیب جدی زده اند پی گیری شود . اما این کافی نیست ، دشمن سیاس اکنون با همه توان و تخصص فوق العاده اش در جنگ روانی در فضای مجازی به میدان آمده و شاید به جرات بتوان گفت این دومین و بزرگترین خطری است که حتی تمامیت ارضی کشور را تهدید میکند و افکار عمومی را به بازی گرفته است ، آنها با پیچیدن دهها خبر دروغ در لفافه یک خبر دقیق اعتماد مردم را باید اقرار کنیم بدست آورده اند و این خطری بسیار بزرگ است . باید متخصصین این مورد و دلسوزان نه تنها این صحنه نبرد را ترک نکنند بلکه با هوش بالای ایرانیان ، کنترل آن را به نفع کشور بدست گیرند و بر علیه خود دشمنان بکار گیرند . به یاد باید داشت بهترین دفاع حمله است .
ملت جز رانتخواری وفامیل بازی وباربستن چیزی نه از اصلاح نه از اصول عاید کشور نشد
ملت جز رانتخواری وفامیل بازی وباربستن چیزی نه از اصلاح نه از اصول عاید کشور نشد
اصول و اصلاح با این همه شهید باید از اقدامات خود شرم کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
و هنوز هم از مردم شهید می خواهند!
کشور از مدیران متعهد خالی شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
نه این فرمایش شما درست نیست هنوز هم مدیران کاری و پاکدست در کشور زیاد است و متاسفانه تعداد زیادی هم منزوی گردانده شده اند.
خدایا شکرت پس با این حساب فساد سیستماتیک در ایران با محاکمه همه اصولگرایان و اصلاح طلبان از بین خواهد رفت.هر دو حذب در چند نوبت دولت دستشون بوده و نشان داده اند جز بدبختی برای مردم سودی نداشته اند...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
دولت دستشان بوده است ونه قدرت!
بکجا رسیدیم ک تاجزاده فرمول میده برای جامعه ایده ال و عادلانه


خخخخ

بریزیم تو خیابون...

درخواست تحریم بدیم

دولت مخالف بزنیم زمین ب قیمت له شدن مردم؟

اقای تاجزاده تو و بزرگانت چیه در این باره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
بفرما شما فرمول بده !
ناشناس
| Germany |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
خیلی ساده
دولت به دست مهندس موسوی. با تمام اختیارات بسپارید
کسی که دولت را در جنگ بر عهده داشت و با موفقیت از آن بحران خارج شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
نظر دهنده المانی

تمام وزیران دولت یازدهم و دوازدهم

گلچین وزیران و مدیران دولت میرحسین..دولت هاشمی و دوات خاتمی هستند

حواست کجاست
اصولگرایان و اصلاح‌طلبان فاسد را بگیرند و محاکمه کنند/ «فساد» پاشنه آشیل هر حکومتی است ازبرخوردی که با جرائم چهاردرصد همیشه حاکم نادیده گرفته میشود وبه جرائم مردم شاخ شکسته وبیچاره با اشد مجازات برخورد میشود
باسلام واحترام
بنظر میرسد موضوع فساد را در دزدی تبانی درمعاملات ویا رشوه و.... خلاصه نکنیم.فارغ از نگاه جناحی
بدتریرین نوع فساد بکارگیری افراد سیاسی نارکارامد در پست های کلیدی است
که متاسفانه در هر سازمان تا مدیران میانی را در برگرفته است که به دلیل نابلدی این افراد کشوردچار
چنین مشکلات پیچیده ای شده است.
ایکاش جناب رحمانی وزیر محترم صمت دلایل ومعیارهای انتخاب افرا دی مانند غریب پور را توضیح میدادند.باتشکر
کار از این حرفا گذشته و رسوایی در هر دو جناح فراگیر شده.مردم به ستوه آمده اند وعاصی شده اند.اگر می بینید مردم نجابت به خرج می دهند فقط وفقط درک شرایط بین المللی و وطن پرستی است.
آقای تاجر. زاده این طور که شما صحبت می کنی کسی مثل روحانی مملکت را نابود نکرد این. آدم با هاشمی چهل سال تمام در مملکت ش راکت دارد ولیچ
مشکل فقط از افراد فاسد نیست، ساختارهای ما فسادزا هستند. وقتی تمرکز قدرت هست، نظارت نیست و غیره!
گر حکم شود که مست گیرند...
حتی اونایی که فاسد نیستند اما فساد را دیدند اما از ترس دم نزدند بنوعی شریک جرمند.
امکان پذیر نیست.

گر حکم شود که مست گیرند
در شهر هر آنکه هست گیرند
عدالت خخخخ
این دو نفر توسط بقیه به بازی گرفته نشدند و برای کلاه گذاشتن سر ملت از این حرفها میزنند
تابی ! شیطون :) چرا کامنت من رفت تو غیر قابل انتشار ؟ من که چیزی نگفتم !!!
ریشه ی فساد در توزیع ناعادلانه ی درآمد و ثروت کشور است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی