بازدید 4259
۱

کاتانچ:طارق همام همه چیز تیم ایران را به من گفته!

کد خبر: ۸۷۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 15 January 2019

کاتانچ در مورد تغییرات احتمالی در ترکیب تیمش گفت: اینطور نیست که من برای بازی بعدی تیم بازیکنی را کنار بگذارم یا تغییر خاصی بدهم. من فعلا اهمیتی به بازی بعدی مان نمی دهم و از بین بازیکنان موجود بهترین ها برای بازی فردا را انتخاب می کنم. من در انتظار یک مسابقه در سطح تکنیکی بالا با موقعیت های زیاد هستم.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی تیم ملی عراق سپس از علاقه اش به انجام بازی خوب توسط بازیکنان پرده برداشت و گفت: اگر خوب بازی کنیم ولی ببازیم بیشتر خوشحال می شوم تا اینکه بد بازی کنیم و ببریم. من دوست دارم خوب بازی کنیم و اصلا مهم نیست در مرحله بعد با قطر بازی کنیم یا عربستان . تیم جو خیلی خوبی دارد و من امیدوارم فردا ببریم و به پیشرفت خودمان ادامه بدهیم.

در ادامه نشست یک خبرنگار از کاتانچ در مورد کمک احتمالی بشار رسن و طارق همام در بازی ایران و استفاده او از شناخت آنها روی فوتبالیست های ایرانی سوال کرد که او به شوخی و خنده گفت: در این بازی خاص طارق همه چیز را به من گفته است و من فردا کار خاصی در زمین ندارم. ساکت روی نیمکت می نشینم و به بازی خیره می شوم. (خنده) این که می گویید این ها همدیگر را می شناسند جالب است اما هر بازی داستان خودش را دارد.

سوال بعدی از سرمربی تیم ملی عراق در باره مدت کوتاه حضور او در تیم ملی عراق بود که او در پاسخ اعلام کرد: من با شما هم عقیده هستم و تازه 4 ماه است اینجا هستم اما کی روش 8 سال سرمربی تیم ملی ایران بوده است. این به آن معنا است که او شناخت بیشتری از تیمش دارد به نسبت آنچه که من از تیمم می دانم. تیم ایران از عراق از نظر فیزیکی آماده تر است اما ممکن است ما سریع تر باشیم. این تفاوت تیم های ما است اما فردا خواهیم دید چه خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا از ایران هراس دارد هم گفت: ما قبلا برابر تیم های قدرتمند بازی کرده ایم. و مثلا مقابل آرژانتین قرار گرفته ایم که درخواست من انجام بازی هایی بیشتر با این تیم ها بوده است. من این جمله را تکرار می کنم که این مسابقه ای است بدون فشار روی بازیکنان و ما برای انجام یک بازی زیبا به زمین می رویم. طبیعتا برای پیروزی تلاش می کنیم اما نتیجه به چیزهای مختلفی بستگی دارد. اما اینکه فکر کنید ترسی داریم پاسخ من صد در صد منفی است.

در سوال بعدی کاتانچ به خنده در مورد کری خوانی برای ایران گفت: هرگز این کار را نکرده ام. ممکن است چیزهایی نوشته بشود که من آنها را به زبان نیاورده ام. من در مورد تیم ملی ایران فقط حرف از احترام زده ام و اینکه بازی سختی در پیش داریم. اگر بخواهیم دو تیم را هم مقایسه کنیم ایران از ما بالاتر است اما خوشبختانه این فوتبال است، ما فردا مقابل هم قرار می گیریم تا نشان بدهیم چه تیمی بهتر است اما تاکید می کنم هیچ چیزی علیه  ایران نگفته ام. ایران یک تیم خوب با بازیکنان خوب است که به صورت طبیعی مشکلاتی هم دارد.

آخرین سوال از کاتانچ در مورد مهند علی، مهاجم تیم ملی این کشور است که محبوبیت فوق العاده ای بین مردم عراق دارد: از نظر من نمی توانیم صرفا به اتکای رسانه های اجتماعی پیشرفت کنیم. راستش را بگویم اگر با من بود تلفن، تلویزیون و وسایل ارتباط جمعی را از اردو جمع می کردم اما در دوره  زندگی مدرن نمی شود این کار را انجام داد. اما بازیکنان باید کمتر در لب تاپ، تلفن، تلویزیون و روزنامه ها باشند. این ها چیزهایی است که برای بازیکنان جوان ما فشار ایجاد می کند. مهند بازیکن تاپ و محبوبی است و تا امروز روی کارش متمرکز و موفق بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عزیزم شنیدن کی بود مانند دیدن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر