بازدید 6371

دستگیری عامل نشر اکاذیب علیه برخی مسئولان

کد خبر: ۸۶۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰ 12 January 2019

فرمانده نیروی انتظامی دورود گفت: عامل تخریب و نشر اکاذیب علیه برخی مسئولان در شهرستان دورود دستگیر شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سرهنگ نبی اله قاسمی، از تخریب برخی مسئولان توسط یک شهروند دورودی خبر داد و اظهار داشت: پس از دریافت شکوائیه از برخی مسئولان و شهروندان بر انتشار مطلب کذب از سوی فردی ناشناس در پیام‌رسان تلگرام به پلیس فتا، این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پلیس فتا توانسته است پس از انجام تحقیقات گسترده و رصد فضای مجازی با اقدامات فنی ادمین کانال دورود را شناسایی کند و با هماهنگی مقام قضایی وی دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دورود با هشدار به کاربران پیام‌رسان تلگرام عنوان کرد: کاربران فضای مجازی باید از درج مطالب و محتویاتی که توهین‌آمیز بوده و یا منجر به تخریب دیگران شود خودداری کنند.

وی به تلاش ها برای افزایش امنیت در فضای مجازی در شهرستان دورود اشاره کرد و گفت: این اقدام براساس خواسته شهروندان برای استفاده راحت تر از فضای مجازی و در جهت سالم سازی و پاکسازی این فضا صورت می گیرد، باتوجه به شکایات متعدد از ادمین یکی از کانال های شهر دورود و نشر اکاذیب، توهین و افترا به برخی از مسئولان و شهروندان و نیز اقرار صریح متهم، پرونده مقدماتی تشکیل و به دادسرا معرفی شده که در مرجع قضایی تحت رسیدگی و نیز این کانال تلگرامی مسدود شده است.

قاسمی با بیان اینکه هر گونه تخلف در فضای مجازی توسط پلیس فتا فرماندهی انتظامی این شهرستان با جدیت و قاطعیت رصد می‌شود تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم شهرستان دورود با مشاهده هر گونه تخلفی مراتب را گزارش دهند تا رسیدگی لازم در این زمینه انجام شود که به شهروندان و کاربران شبکه های اجتماعی توصیه می شود ضمن رعایت قانون و احترام به آن، نسبت به ایجاد محیطی سالم برای یکدیگر کوشا باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل