بازدید 4286
معاون هماهنگ کننده کل سپاه:

ایران با وجود دشمنی‌های بسیار در اوج اقتدار است

کد خبر: ۸۶۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳ 11 January 2019

معاون هماهنگ کننده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی اکنون در اوج اقتدار قرار دارد و این درحالی است که دشمنان نظام در طول 40 سال گذشته از هیچ دشمنی در حق این کشور دریغ نکرده اند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سردار علی فدوی جمعه شب در مراسم پایانی هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن خانواده سپاه افزود: دشمنان ما خود اذعان می کنند که با تمام امکانات و تجهیزات نظامی و تاکتیکی خود تاکنون نتوانسته اند در برابر ایران اسلامی به اقدامی دست بزنند و هر روز ضعیف تر می شوند.

وی خاطر نشان کرد: توطئه ها و دشمنی هایی که با ایران اسلامی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شده و همچنان ادامه دارد، در هیچ جای تاریخ صورت نگرفته است و بدین طریق شیطان های کوچک و بزرگ با اتحاد خود همه دشمنی هایی که می توانستند نسبت به ملت ایران انجام دادند، ولی به اهداف خود نرسیدند.

وی با اشاره به اینکه اقتدار ملت ایران در برابر تمام توطئه های دشمنان را باید در قواعد قرآنی جستجو کرد، گفت: قرآن چهل سال است که در دل، زبان و عمل همه دلدادگان انقلاب اسلامی جای دارد و اگر انسان بر محور قرآن حرکت کند در همه امور پیروز و موفق خواهد بود.

معاون تربیت و آموزش سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون مسابقات مزبور به خبرنگار ایرنا گفت: هشتمین دوره مسابقات سراسری همسران و فرزندان سپاه طی روزهای 19 تا 21 دی ماه در مشهد مقدس برگزار شد.

محمدرضا رستمی افزود: در این مسابقات از بین 38 هزار شرکت کننده در مراحل مقدماتی و نیمه نهایی در کشور، 800 نفر به مرحله نهایی راه یافتند که در هفت رشته حفظ 10، 20 و کل قرآن، تحقیق، ترتیل و مفاهیم سطح یک و دو طی سه روز با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این مراسم 62 نفر از برگزیدگان هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن خانواده سپاه در رتبه های اول تا سوم مورد تجلیل قرار گرفتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر