بازدید 2288

بریتیش پترولیوم ۱ میلیارد بشکه نفت کشف کرد

سرمایه‌گذاری‌های بی‌پی در نسل نوین تکنولوژی نتیجه‌ای یک میلیارد بشکه‌ای داد. غول انرژی انگلیس یک میلیارد بشکه نفت خام در یک میدان نفتی موجود در خلیج مکزیک کشف کرد.
کد خبر: ۸۶۸۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ 09 January 2019

سرمایه‌گذاری‌های بی‌پی در نسل نوین تکنولوژی نتیجه‌ای یک میلیارد بشکه‌ای داد. غول انرژی انگلیس یک میلیارد بشکه نفت خام در یک میدان نفتی موجود در خلیج مکزیک کشف کرد.

به گزارش مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، سرمایه‌گذاری‌های بی‌پی در نسل نوین تکنولوژی پاسخی ۱ میلیارد بشکه‌ای داده است. غول انرژی انگلیس ۱ میلیارد بشکه نفت خام در یک میدان نفتی موجود در خلیج مکزیک، کشف کرده است. بی‌پی همچنین از کشف دو میدان نفتی دور از ساحل و یک فرصت بزرگ سرمایه‌گذاری در حوزه نفتی مجاور خبر داده است.

بی‌پی بزرگترین تولیدکننده نفت خام در خلیج مکزیک است اما برای حفظ این جایگاه به سختی تلاش می‌کند.

حالا بی‌پی پیش‌بینی می‌کند که میزان تولیدات سوخت فسیلی این شرکت از خلیج مکزیک، تا اواسط دهه آینده، به معادل روزانه ۴۰۰ هزار بشکه برسد. تولید امروز بی‌پی از این منطقه ۳۰۰ هزار بشکه در روز است که نسبت به تولید ۲۰۰ هزار بشکه در روزِ ۵ سال پیش، پیشرفت قابل‌توجهی داشته است.

روز سه‌شنبه این شرکت اعلام کرد که ۱.۳ میلیارد دلار برای توسعه فاز سوم میدان آتلانتیس خود در سواحل نیواورلئانز، سرمایه‌گذاری خواهد کرد. با ۸ چاه جدید که طبق برنامه زمان‌بندی، از سال ۲۰۲۰ تولید خود را آغاز خواهند کرد، تولید بی‌پی از میدان آتلانتیس ۳۸۰۰۰ بشکه در روز افزایش خواهد یافت. این تصمیم وقتی اتخاذ شد که بی‌پی ۴۰۰ میلیون بشکه نفت دیگر در این میدان کشف کرد.

کشف عظیم ۱ میلیارد بشکه نفت بی‌پی در میدان تاندر هورس در سواحل لوئیزیانا، انجام شده است.

درست در شمال شرقی تاندر هورس، بی‌پی میادین نفتی جدیدی در نزدیکی تاسیسات نا کیکای خود کشف کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر