بازدید 18141
بسته خبری جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در امارات ـ روز پنجم؛

درخواست‌ عجیب تشکل یهودیان از تیم استرالیا: با فلسطین بازی نکنید/ انتقاد کارگردان اصولگرا از زدن پنج گل به یمن/ ژاپن؛ ترکمنستان را از خواب‌ِشیرین یک نیمه‌ای بیدار کرد/پایان دور اول با پیروزی قطر و ازبکستان/ادعای بالیوودی سرمربی هندوستان در کنفرانس خبری

نتایج پرگل جام ملتهای هفدهم آسیا گرچه توانسته تا حدودی بینندگان این دوره از مسابقات را راضی کند، اما اخبار اغلب سیاسی که از حاشبه مسابقات 2019 امارات مخابره می شود، گاهی از متن رقابت ها جذابیت بیشتری دارد. باخت یک نیمه ای ژاپن مقابل ترکمنستان، قند در دل رقبای مدعی آب کرد اما جالب ترین سوژه امروز شاید کری خوانی سرمربی هندوستان با یک برد پرگل مقابل تایلند بود که تیم گمنامش را غول خفته فوتبال آسیا خواند!
کد خبر: ۸۶۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱ 09 January 2019

با برگزاری سه بازی در پنجمین روز هفدهمین دوره جام ملتهای آسیا، همه تیم ها یک بار در میدان مسابقه توان خود را به نمایش گذاشتند و حالا می شود ارزیابی بهتری نسبت به مدعیان فتح جام داشت.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ در پایان دور نخست مرحله گروهی جام 2019 در امارات، تیم ملی ایران با پیروزی پنج بر صفر بهترین نتیجه را کسب کرده و بعد از ایران، عربستانی ها با زدن چهار گل به تیم کره شمالی نشان داد که برای شکستن طلسم طولانی اش به بازی ها آمده است.

آخرین بازی دور نخست مرحله گروهی با برد قطر

در آخرین دیدار دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا دو تیم ملی قطر و لبنان در حالی برابر هم قرار گرفتند که تماشاگران حاضر در ورزشگاه حمایت بیش‌تری از لبنانی‌ها داشتند. 

لبنان - قطر

بازی دو تیم متعادل دنبال شد و دو تیم موقعیتی برای باز کردن دروازه هم نداشتند. البته در یک صحنه در نیمه نخست لبنان توانست به گل برسد که داور این گل را به دلیل خطا مردود اعلام کرد و نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم و در دقیقه ۶۶ هیشام موفق شد گلزنی کند و تیمش را به برتری برساند. این پایان کار نبود و عبدالله موعز گل دوم را نیز از روی یک زیباند وارد دروازه لبنان کرد تا این دیدار با برتری دو بر صفر قطری ها به پایان برسد. به این ترتیب، دور اول مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به پایان رسید و از فردا پنجشنبه رقابت‌های دور دوم مرحله گروهی برگزار می‌شود.

ژاپن، خواب طلایی ترکمنستان را خراب کرد

تیم ملی فوتبال ژاپن در نخستین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا بر خلاف انتظارها به سختی برابر ترکمنستان به برتری رسید و در کمال تعجب دو گل دریافت کرد! 

ژاپن ۳-۲ ترکمنستان؛ پیروزی بر ترکمن‌های سرسخت با درخشش اوساکو - japan-turkmenistan

ژاپن، پرافتخارترین تیم تورنمنت در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی برابر ترکمنستان قرار گرفت و حریفش را سه بر دو شکست داد. در این بازی که از گروه ششم برگزار شد، «ارسلان مورات امانوف»، کاپیتان ترکمنستان در دقیقه 26 این تیم را پیش انداخت، اما «یویا اوساکو» در دقایق 56 و 60 و «ریتسو دوان» در دقیقه 71 برای ژاپن گلزنی کردند تا رویای متوقف ساختن قدرت اول آسیا در جام جهانی بر باد برود. اشتباهات عجبل مدافع و دروازه بان ترکمن ها در این بازگشت چشم بادامی ها مؤثر بود. البته این پایان کار نبود، چرا که «احمد آتایف» در دقیقه 79 از روی نقطه پنالتی اختلاف را به حداقل رساند، اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود. علیرضا فغانی با کمک رضا سخندان و محمدرضا منصوری قاضی این دیدار بودند که سوت های بی نقصی به صدا درآورد.

ده نمکی: این لوطی بازی نبود که پنج تا به یمن بزنیم، پروین بود نمی گذاشت

مسعود ده نمکی کارگردان جنجالی سینمای ایران با حضور در برنامه تلویزیونی ایران در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا فوتبال را هنوز دنبال می‌کند، گفت: اگر نتوانم بازی‌ها را ببینم نتایج را دنبال می کنم.

کارگردان فیلم «کدام استقلال؟ کدام پیروزی؟» حالا از سرمربیان سنتی دو تیم به نیکی یاد کرده و در واکنش به اینکه تیم ملی به تازگی موفق شده تیم ملی یمن را در جام ملت‌ها با پنج گل شکست دهد، گفت: «هنر کردیم به یمن پنج گل زدیم؟! شاگرد تختی هم هستیم و آیا می دانید چرا او تختی شد و چرا نام پوریای ولی نامش هنوز هم هست؟ او وقتی می دید، حریفش آسیب دیده سمت زانوی او نرفت و حتی حریفش هم متوجه این حرکت او شد. الان ما ورزشکار داریم که حتی از تختی هم بیشتر مدال دارد اما چرا اسم تختی و پوریای ولی مانده است. فرق قهرمانی و پهلوانی هم همین است. بعضی از این بازیکنان جزو دوستان ما هستند و تماشاگر فیلم‌های خودمان در اکران خصوصی‌ها هستند. خوشحالم که پیروز شدند اما مثلا می‌گویم که من اگر جای آنها بودم این پنج تا را به عربستان یا امارات و یا تیم دیگری می‌زدم!»

Image result for ‫ده نمکی + فوتبال‬‎

مسعود ده‌نمکی در ادامه سخنان عجیب خود درباره پیروزی تیم ملی برابر یمن گفت: ملتی که پنج سال در قحطی مطلق هستند و دنده‌های‌شان از گرسنگی بیرون زده است. می‌توان این تیم را هم با یک گل برد و البته این به بازیکن برنمی‌گردد و به آن سیاستگذار و مدیریت برمی‌گردد که باید بگوید اگر شما می‌برید یک جوری ببرید که پهلوان بمانید.

کارگردان فیلم‌های پرفروش و طنز از دفاع مقدس در واکنش به اینکه این مسأله شاید غیرممکن باشد و نتایج فوتبال را نباید سیاسی کرد، گفت: به ما که می‌رسند همه پاشنه‌های خود را ور می‌کشند. عربستانی‌ها و عمانی ها و فلان انتقام خلیج فارس را می‌خواهند از تیم ملی ما بگیرند. بچه های ما واقعا زحمت می کشند و ده برابر تیم های دیگر مایه می گذارند. بین خودشان اینطور نیست. من در این زمینه از نگاه پهلوانی نگاه کردم و به نظرم می شد با مظلوم مدارا کرد.

ده‌نمکی در ادامه صحبت‌هایش به ضیا، مجری برنامه فرمول یک گفت که بابت برخی صحبت‌هایش در برنامه‌های قبلی با حاشیه مواجه شده بود: « اینبار کاری کرده که فدراسیون فوتبال مرا توبیخ کند؛ البته من مطمئنم اگر علی پروین بود در گوش بازیکنان می‌گفت که مدارا کنید و حتی اگر امیر قلعه نویی بود، می گفت ببرید که دل آنها نشکند و بقیه خوشحال نشوند. این برد باعث دشمن شادی می‌شود و بازی لوطی منشی و پهلوانی رعایت می‌شد.»

درخواست انجمن یهودیان از تیم استرالیا: با فلسطین بازی نکنید

تیم ملی استرالیا قهرمان دوره گذشته جام ملت های آسیا که با شکست ناباورانه مقابل تیم درجه دوی اردن تورنمت امسال را شروع کرد، مشکل کم نداشت که با یک درخواست عجیب از سوی یهودیان مواجه شد.

انجمن یهودیان کشور استرالیا از کانگوروها (لقب تیم استرالیا) خواست تیم ملی فلسطین را به رسمیت نشناسد و در بازی آتی در زمین حاضر نشود! این در حالی است که عدم حضور استرالیایی ها در بازی دوم منجر به حذف از دور مسابقات می شود و این تیم باید در همین دور نخست چمدان ها را بسته و به خانه برگردد. البته این درخواست قابل اجرا نیست و در صورت ارتکاب به این عمل، فوتبال استرالیا دچار تعلیق سنگینی خواهد شد، چون تیم ملی فلسطین سال هاست که از سوی فیفا به رسمیت شناخته شده و در جام ملت های 2015 به میزبانی همین کشور استرالیا حضور یافته بود.

Image result for ‫شکست استرالیا مقابل اردن‬‎

دیالوگ فیلم هندی در نشست خبری سرمربی هند

استفان کنستانتین، سرمربی هند بعد از برتری پرگل تیمش، حالا از آرزوهای بزرگ خود با این تیم می گوید و باورش شده که هندی ها می توانند به مراحل بالا برسند. با وجود همه چیزها باید بهتر و بهتر شویم. فوتبال هند خیلی جا برای بهتر شدن دارد و خیلی از مسائل مدیریتی و مربیگری در این تیم باید اصلاح شود و بهبود یابد. الان مهم است که فوتبال هند در مسیر پیشرفت به کار خود ادامه دهد. بالاخره موفق شدیم که برای فوتبال هند احترام بخریم و باعث شویم همه به فوتبال هند احترام بگذارند؛ غول خفته‌ای را که چهار سال پیش کشته و دفن شده بود زنده کردیم.

تیم ملی فوتبال هند باید در دومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا در حالی برابر امارات میزبان قرار گیرد که با سه امتیاز در صدر جدول قرار دارد و حتی تساوی در این دیدار نیز می‌تواند مسیر صعود هندی‌ها به دور بعد را هموار کند. کنستانتین در پایان گفت: دو بازی خیلی سختی در پیش داریم. بازی با بحرین خیلی سخت است و همه دیدیم که در بازی نخست چه بازی خوبی انجام داد. امارات هم میزبان رقابت‌هاست و بازی با این تیم هم سختی‌های زیادی خواهد داشت. سعی می‌کنیم هر دو دیدار باقی مانده خودمان را در این گروه ببریم و با قاطعیت راهی مرحله بعد شویم.

ازبک ها با برد مقابل عمان شروع کردند

دو تیم ملی ازبکستان و عمان در اولین دیدار خودشان در جام ملت‌های آسیا برابر هم قرار گرفتند. ایگناتی نستروف، دروازه بان باتجربه ازبکستان که پنجمین حضورش را در این رقابت‌ها تجربه می‌کند در اوایل مسابقه با سیو دیدنی خود مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

اودیل اخمدوف در دقیقه ۳۴ موفق شد، از روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه عمان را باز کند و تیمش را پیش بیندازد و نیمه نخست با برتری یک بر صفر ازبک‌ها همراه بود. در نیمه دوم ازبکستان برای دفاع از گل زده بازی تدافعی را در دستور کار خود قرار داد و باز هم درخشش نستروف بود که مانع باز شدن دروازه تیمش شد. در دقیقه ۷۳ بازی القصانی در موقعیت مشکوک به آفساید از دفاع ازبک فرار و به زیبایی دروازه نستروف را باز کرد تا حساب کار یک بر یک شود. ازبک‌ها در دقیقه ۸۳ توانستند به گل دوم برسند. الدور شومورادوف توانست گل دوم را برای تیمش به ثمر برساند تا این دیدار با برتری ۲ بر یک ازبکستان به پایان برسد. ایگور کریمتس در ثانیه های پایانی با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

ازبک- عمان

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۱
سناریو برای حذف تیم ایران 1-اخراج پی در پی بازیکنان در هر بازی توسط داوران2-نشانه گیری ساق پای بازیکن ایرانی حتی به قیمت اخراج بازیکن خاطی و حذف تیم بازیکن خاطی3-پنالتی وخطا به نفع تیم مقابل ایران با کمترین برخورد4-فشار روحی روانی به بازیکنان با درست کردن انواع شایعات و بگو مگوها بین بازیکنان ایران.
جناب ده نمکی !!
لطفا دیگه نمک نریزید.

هیچکس با شما کاری نداره. شما هم به فوتبال کار نداشته باش. بشین سناریو بنویس.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
این تیم یمنی نیست که ده‌نمکی دوستش داره و حامیشه
این تیم یمنیه که عربستانی از طرفدارشن، توی عربستان تشکیل شده و تمرین کرده
تیم دولت مستعفی عبد ریه هادی، حوثی ها هم قبولش ندارن

ما باید طرفدار کدوم یمن باشیم
این ده‌نمکی تکلیف ما رو روشن کنه
سپاس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
اقای ده نمکی چه قلب پاکی دارند اخه چون حافظه تاریخی ما ایرانیها خیلی ضعیف هست ایشان فکر میکنند ما فراموش کردیم که ایشان سال 78حالا بماند کجا بودند
آیا در جنگ تحمیلی هم اینگونه ، اندیشه ای بود ؟ در طول هشت سال جنک سه بار منزل من از بمباران دچار خسارت شد؟ پس با این تفکر خسارت حنگ را از عراق دریافت نکردند؟،،،
اقای دهنمکی اگه ملتی 5 سال قحطی داشت و تو قحطی هست از کجا پول اورده مربی خارجی استخدام کنه ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
از همونجایی که ما تو این چند سال خرج کیروش کردیم که نتایجی رو بگیریم که مایلی کهن گرفته بود!!!
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
میلیونها مثبت؟/بفهم اقای ده نمکی؟
حالا دخالت در فوتبال ای روزگار چه نامردی
آقای ده نمکی حالا که حوثی‌ها گفته اند که این تیم ملی یمن نیست خوشحال شدید!!! البته اول باید ثابت شود که خود حوثی‌ها ها که بهانه به خاک وخون کشیده شدن ملت مظلوم یمن شده اند اصلا یمنی هستند.!!!
شما که می دانید کشورما هم در شرایط سخت تحریم است و ملت ایران هم از تورم ۳رقمی رنج می برند و بسیاری از تیم ها هم حاضر نیستند با فوتبال کشورمان دیدار دوستانه برگزار کنند.حالا با باخت و نتایج ضعیف باعث ناراحتی ملت خود شویم چه معنی دارد؟
آقای ده نمکی نگران نباشید. کشور ما هم نزدیک ۱۰ ساله تحریم است و در مقابل امکانات تیم های پر امکانات همه به چشم یمن به آن نگاه میکنند و نمی گویند منش پهلوانی نداشتند و ضعیف کشی کردند.
اقای ده نمکی شما لطفا در مورد تختی و پوریای ولی صحبت نکن که اصلا بهت نمیاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
خوب به شما حرف زدن میاد به دیگران نمی آد
اولاً اين تيم يمن كه تيم حوثي ها نبود بلكه تيم ملي يمن بود كه سعودي ها و اماراتي ها آرزو مي كردند تيم ما را ببرند، ثانياً مستطيل سبز ميدان سياست نيست كه با حوثي ها و فلسطيني ها و سوري ها مدارا كنيم زيرا ممكن است آدمهاي خوبي باشند . ثالثاً برخورد تماشاگران سوري را در تهران نديديد با ايران و ايراني ؟ زاويه ديد تان به اين قضيه مناسب نيست آقاي ده نمكي .
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
مستطیل سبز میدان سیاست نیست رو خوب اومدی.
نظر آقای ده نمکی فنی نیست. اگر گل نزنی گل می خوری و این برای کشور ما خوب نیست که از یک کشور مظلوم و درگیر جنگ و قحطی شکست بخورد. در فوتبال 1 گل حاشیه امنیت خوبی نیست.
من هربار که ده نمکی حرف میزنه از شنیدن فرمایشات ایشون لذت میبرم. آیا موضوعی هست که ایشون در اون حوزه کارشناس و صاحب نظر نباشه؟
اقای ده نمکی تماس گرفتم با کی روش
گفت پشیموووووووووووونم ،پشیمون
به فلسطین یا سوریه یا عراق بخوریم ،شش ،هفت تا میخوریم بندگان خدا جنگ زدن
منم تاییدش کردم ،و ب گفتم به هند هم اگه خوردی سه تا بخور ،قرار شده نفتمونو بخرن
یکی به همین آقای دهنمکی بگه: همین تیــــــم یمـــــــــن در قبل از شروع بازی ها، در کشور عربســـــتان و در ریاض تمـــــرین می کردند. بعله

اینا همونایی بودند که به کشورشان خیانت کرده بودند و در کشور دشمن تمرین می کردند.

چرا در حوزه ای که تخصص ندارید اظهار نظر میکنید؟؟؟

بعد با گریه ورزشگاه رو ترک کردند، چوب خدا صدا نداره

کاش به جای 5 تا بچه های باغیرتمون 50 تا میزدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
عزیزم کسی به کشورش خیانت نکرده .

حوثی ها که نماینده تمام ملت یمن نیستند .
ده نمکی اگر نمیزدن شاید تو گروه دوم بشن و دور بعد بخورن تو سینه یه تیم قدر
کسی در فوتبال جق تحقیر حریف را ندارد و همه باید با قدرت بازی کنند.
اتفاقا اگر تیم ملی با قدرت بازی نمیکرد یمن را تحقیر میکرد تعابیر شما از حرفه ای بودن همانند دوستی های خاله خرسه بدون پشتوانه است.
سلام
ده نمکی عزیز قرار نیست همه چیز در دنیا شبیه فیلم های شما باشه.
مردم عراق رنج کشیده اند ایا جرات داری در این ارتباط فیلم بسازی
آقای ده نمکی، کشور یمن هم اگر زورش می رسید 5 گل به تیم ملی بزند، دریغ نمی کرد. می دانید چرا؟ چون فوتبال یک ورزش است و هر تیمی در این رشته تلاش می کند تا خودش را بر تیم حریف دیکته کند. در فوتبال یا هر رشته ی ورزشی دیگری کسی به مظلومیت ملت تیم حریف فکر نمی کند. حالا که شما رئیس هیات مظلوم شناسی هستید بفرمایید که بین دو تیم مظلوم سوریه و فلسطین 0-0 نتیجه ی پهلوانانه ای بود یا خیر؟
صد آفرین بر این تفکر پہلوانانہ و جوانمردانہ آقای دہ نمکی ۔ من ھم ہمین فکر و می کردم ۔
آقای کارگردان!!!! بهتره که تو روزنامه خودتو بخونی . ورزش رو هم به اهلش بسپاری .
اقای ده نمکی این لوطی بازی که شماثروت زیادی داشته باشی ومردم یمن ازگرسنگی دندهاشون معلوم باشه،تمام ثروت توبه مردم یمن بده
لابد باید یک کادو هم برایشان می بردند ماساژ و مشت مال هم بعد هم به بقیه می باختیم بخاطر تفاضل گل و همه را محکوم میکردیم که بی تدبیر هستند
به چه حقی یمن رو بردید؟؟!! فردا هم حق ندارید به دروازه تیم عراق چپ نگاه کنید...درمورد سوریه هم مگه ما مردیم اجازه بدیم شما بهشون گل بزنید؟؟.تکلیف فلسطین هم که مشخصه سوال کردن نداره.درمورد لبنان هم که از قدیم الایام اندوهش مارو کشته یه وقت فکر بردنِ این تیم رو نکنید...هوای چین و روسیه رو هم داشته باشید یه وقت با گل زدن بهشون بی احترامی نکنید.....در مورد ایران هم که مهم نیست بازی فوتباله دیگه حالا اگه نبریم اسمون به زمین میاد؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
تیم سعودی ـ امارات بود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
خخخخخخخخخخخخخخخ ایول
شما خودت لوطی هستی ؟؟؟؟؟؟
مگه اسراییل را دیگران به رسمیت نشناخته اند مگه عضو سازمان ملل نیست پس چرا ما با انها مسابقه نمی دهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
حالا از این ور به قضیه نگاه کنید.
همیشه اسرائیل و طرفدارانش می گفتند که ورزش را نباید سیاسی کرد و اسرئیل را سازمان ملل بهر سمیت شناخته ( به پشتوانه قدرتهای بزرگ) و باید باهاش مسابقه بدید. اسرائیلی که با اشغال سرزمین دیگران کشورشو رو درست کرده بعد بهش رسمیت دادند. حالا بعد از 70 سال قبول کردند که یک تکه از همون سرزمین رو بدهند به فلسطینی ها و سازمان ملل هم به رسمیت شناخته است و الان اسرائیل که اون وقت می گفت نباید ورزش رو سیاسی کرد ، از استرالیا می خواهد که با فلسطین مسابقه نده.
آقایی ده نمکی شما کارگردانی یا کارشناس فوتبال؟؟؟کارگردانی یا کارشناس مسایل سیاسی؟؟؟ اصلا فوتبال چه ربطی به سیاست حاکم داره؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
با این پرسش سست بنیاد ، ده نمکی را در جایگاه ذی حق قرار می دهید .
جناب آقای ده نمکی لطفا فوتبال را سیاسی نکنید. فکر میکردم روحیه سیاسی گری خودتان را به هنر نزدیک کرده باشید...
در ضمن این تیم فوتبال یمن زیر سایه سار عربستانی ها بودند و حتی بهشون اجازه ندادند با قطر بازی تدارکاتی برگزار کنند.
به نظرم اندکی در مورد اتفاقات یمن مطالعه فرمایید و تقسیم بندی های سیاسی و مردمی آنجا را دقیق تر بشناسید.
متاسفانه آقای دهنمکی نمیداند که این تیم یمن توسط دولت تحت حمایت عربستان و در کشور عربستان تشکیل شده است. این تیم یمن هیچ ارتباطی به دولت حوثیهای شیعه ندارد. هزینه این تیم را هم دولت عربستان پرداخت کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
دولت حوثی ؟

مگه حوثی ها دولت شده اند ما خبر نداریم ؟
آقای کارگردان ، مثل اینکه اینجا زمین مسابقه هست ها ؟ اگر با نامردی میبردند حق با شما بود .
جناب ده نمکی وارد جزئیات گذشته نمی شوم ولی بعضی ها بخاطر عملکردشان اصلا بهتر است حتی نام تختی بزرگ را نیاورند .
متاسفم برات جناب دهنمکی .دشمن شاد کن یعنی چه ؟ اگر فوتبال را دنبال کرده باشی متوجه خواهی شد . که تیم یمن را دولت یمن ساپورت میکند نه حوثیها . اونها در عربستان اردو زدن .
من هم در مورد یمن همین نظر را دارم ملتی گرسنه و قحطی زده ای حالا فوتبالیستهایتان هم 5 تا گل به اینها می زنند که چه بشود اگر قدرت دارید به عربستان گل بزنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
دمت گرم
اقای ده نمگی لطفا هرچی رو باهم قاطی نکنید خواهشن ورزش هم وارد سیاست نکنید که ازینی که هست خرابتر بشه
این ده نمکی کارشناس فوتبال هستند؟
(ده نمکی: این لوطی بازی نبود که پنج تا به یمن بزنیم، پروین بود نمی گذاشت) اقای ده نمکی تا حالا فکر می کردم چیزی میدونی ولی حالا فکر می کنم ...
جناب ده نمکی حوثی های یمن اعلام کردن این تیم ملی یمن نیست اونوقت جناب ده نمکی منقد گل زدن به یمن شده. !!!! در ثانی ورزش جای جوانمردیه نه سیاست بازی. جوانمردی تختی رو با این حرفا لوث نکن جناب کارگردان. از پروین و قلعه نوعی هم مایه نذار لطفا
فکرش را کنید تیم ملی با فلسطین, سوریه و یمن تو یه گروه باشند و این با نمکه مربی تیم ملی باشه.
محض اطلاع آقای ده نمکی
این تیم یمن تیمی بود که در عربستان تمرین می کرد و تحت الحمایت کشور عربستان بود نه تیم مردم جنگ زده و قحطی زده. وگرنه تیم جنگ زده از گجا آورده مربی خارجی گرفته و کمپ و تمرین و .....
یکم دقت و مطالعه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
امید جان این تیم ملت یمن بود نه تیم حوثی ها
با احترام به آقای ده نمکی ، باید بگم که این بنده خدا ظاهرا نسبت به فوتبال شناختی ندارن
در فوتبال شما حتی اگه 3 گل جلو باشین احتمال شکست یا تساوی وجود داره ، همچنین ما نیاز مبرم به اول شدن در گروه داریم که روز آخر ممکنه کار به گل شماری برسه
تا حالا میدونستیم همه ایرانیها بدون استثنا هم پزشکند
شما هم با اسراییل مسابقه بدهید بعدا بگویید که در خواست اسراییل عجیب هست
این ده نمکی، ازغدی، صفار هرندی، زیبا کلام، شریعتمداری و صدتا مثل اونا از جون این ملت چی می خوان؟
این همه به ده نمکی توپیدند و تابناک هم پوشش داد؛ ممنون. ولی، اساس حرفش درست است: بازیکن‎های ما برای بردن بازی می‎کنند، نه برای اینکه توی تاریخ یادگار نیکی از خودشان بگذارند!
سلام به همگی بابا این ده نمکی حرف بدی نزده که کمربندهاتون رو برداشتید. دیگه ادمها بترسند از پوریای ولی و جوانمردی حرفی بزنند که سیاسی میشند. والا ما این همه عصبانیت رو نگرفتیم اتفاقا من هم موقع بازی از حرکت بچه ها که با احترام و بدون عصبانیت در برخوردها رفتار میکردند خوشم امد.
آقای ده نمکی ؛ حوثی ها حتی نماینده 20 درصد ملت یمن هم نیستند
اگه مقابل ژاپن وعربستان بردید درسته این بردتون به جوک نزدیکتره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل