بازدید 6134

یکی از مصدومان زلزله گیلانغرب جان باخت

کد خبر: ۸۶۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ 09 January 2019

یکی از مصدومان زلزله یکشنبه هفته جاری گیلانغرب، امروز در بیمارستان فوت کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از کرمانشاه، عصر روز یکشنبه ( 16 دی‌ماه جاری) زلزله‌ای به بزرگی 5.9 ریشتر در عمق 10 کیلومتری حوالی گیلان‌غرب را لرزاند.

شدت این زلزله در شهرستان گیلان‌غرب - که بر اثر شکستگی گسل‌های دشت‌ذهاب حاصل از زلزله 7.3 ریشتری 21 آذرماه سال گذشته به وقوع پیوست - به حدی بود که مردم از ترس آن به بیرون فرار کردند.

حدود 34 نفر از غرب استان کرمانشاه ( قصرشیرین، گیلان‌غرب و سرپل‌ذهاب) بر اثر افت فشار ناشی از ترس و نیز بی‌احتیاطی در هنگام فرار، دچار مصدومیت‌ سطحی شدند و به مراکز درمانی مراجعه کردند که اکثرا به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند؛ در این بین، 2 تن از شهرستان گیلان‌غرب به علت وخامت حال برای مداوا به بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه منتقل شدند.

به گفته کوروش محمودیان فرماندار گیلان‌غرب، یکی از این مصدومان بستری شده در بیمارستان امام رضا(ع) مردی 60 ساله و ساکن روستای «قیطول مرجان» از توابع بخش مرکزی گیلان‌غرب بوده که در جریان زلزله 5.9 ریشتری در شب حادثه به دلیل فرار، از سکوی منزل پرت شده و دچار پارگی طحال می‌شود که با وجود تلاش کادر درمانی، صبح امروز به دلیل وخامت حال فوت کرد.

به گفته فرماندار گیلانغرب، دیگر مصدوم زلزله 5.9 ریشتری فعلا در بیمارستان بستری است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر