بازدید 16306
بازتاب

درخواست علی دایی از برانکو در ماجرای کی روش

کد خبر: ۸۶۷۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹ 08 January 2019

سرانجام علی دایی ناچار شد به ماجرای اختلاف کسل کننده و ادامه دار دو سرمربی خارجی موفق فوتبال ایران ورود کند و از هر دو نفر بخواهد این دعوای زیانبار برای فوتبال ایران را تمام کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی این روزهای سایپا کاری که باید مهدی تاج و دیگر ندیران ارشد فوتبال مدتها پیش انجام می دادند را امروز با یک مصاحبه انجام داد. او از دو طرف درخواست کرد به این جنگ رسانه ای پایان دهند.

این برد برابر یمن را چطور ارزیابی می‌کنید و این شروع موفق به نظرتان با روند مناسبی همراه خواهد شد یا خیر.

من متاسفانه تنها 30-20 دقیقه آخر را موفق شدم ببینم و به نظرم تیم ملی در این دقایق کاملا بر حریف مسلط بود. البته به غیر از این هم خود من انتظار دیگری نداشتم. یمن و ویتنام مطمئنا نمی‌توانند به هیچ عنوان برای تیم ملی ایران دردسرساز باشند و بازی سخت ما مقابل عراق است. با این حال معتقدم بچه‌های ما عراق را هم‌ می‌توانند شکست دهند و به عنوان سرگروه از این مرحله عبور کنیم. بچه‌های ما خوب تلاش کردند و شانس زیادی برای قهرمانی این دوره داریم. کادرفنی ما هم شناخت خوبی روی حریفان و تیم خودمان دارد و بچه‌های تیم هم کاملا پخته و باتجربه و باکیفیت هستند و ان‌شاالله بعد از سال‌ها به قهرمانی برسیم.

درخواست علی دایی از برانکو در ماجرای کی روش

نکته جالب توجه دیدار ما البته برابر یمن این بود که با استراتژی متفاوتی به میدان رفتیم و خبری از بازی بسته و تدافعی تیم ملی نبود و علیرغم دستیابی به گل‌های دوم و سوم هم همچنان عطش گلزنی در بین تیم دیده می‌شد. به نظرتان در ادامه نیز چنین تدبیری را کادرفنی در نظر خواهند داشت؟

خب باید ببینیم در جام جهانی برابر چه تیم‌هایی بازی می‌کردیم. ما مقابل اسپانیا و پرتغال به عنوان قهرمان اروپا و جهان و بازیکنان کاملا حرفه‌ای آنها قرار گرفتیم و طبیعی بود که تدابیر تدافعی بیشتری داشته باشیم. با این حال در همان رقابت هم تیم‌ ملی در فاز تهاجمی نیز موفق عمل کرد و موقعیت‌های خوبی هم شکل داد. با این حال با توجه به شرایط تیمها و شناخت حریفان کادرفنی برای هر بازی یک برنامه مشخص دارند. 

اکنون امیدواری زیادی با توجه به این برتری پرگل شکل گرفته و به نظرتان قادر به حضور در فینال و قهرمانی در آسیا خواهیم بود؟

در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی و مشخص نیست. امکان دارد هر لحظه با یک اشتباه تمام اندوخته‌های یک تیم به هدر برود. با این حال ما بازیکنان و کادرفنی خوبی داریم و می توانیم در جام ملت‌ها بازی‌های خوبی انجام دهیم و به نتیجه مدنظر برسیم. با این حال بازی سختی در دیدار آخر مرحله گروهی برابر عراق خواهیم داشت و امیدوارم با برتری در این دیدار به عنوان سرگروه به مرحله بعدی راه یابیم. 

تیمی که امیدها را همانند تیم 96 که خود شما هم عضوی از آن بودید افزایش داد و البته شما و هم‌تیمی‌های‌تان با بدشانسی از قهرمانی ناکام ماندید.


به نظرم من این تیم خیلی خوب و مقتدر است و شایستگی این اتفاق را دارد. در 96 متاسفانه بدشانسی آوردیم و سه تا پنالتی را از دست دادیم و نتوانستیم به فینال برسیم. اما اکنون امیدوارم این تیم بدون اینکه بدشانسی بیاورد و قدرتمند به راهش ادامه دهد و به فینال و در نهایت قهرمانی برسد. 

اکنون در خط حمله تیم ملی جای مهاجمی با خصوصیات خودتان را خالی نمی‌بینید؟

چرا؟ الان مطمئنا جوانانی خوب در اختیار داریم که خوب کار می‌کنند و مطمئن باشید به تیم ملی بهترین کمک را خواهند کرد.

با توجه به شناختی که از طارمی دارید و خودتان او را به پرسپولیس آوردید، به نظرتان او با شروعی که داشته قادر خواهد بود به آقای گلی این رقابت‌ها دست یابد؟

مطمئنا هم سردار و هم مهدی می‌توانند آقای گل باشند و بیشترین شانس را در این دوره دارند. هافبک‌های خوبی داریم و به خوبی خط حمله را حمایت و تغذیه می‌کنند و به نظرم کار تیمی خوبی را به نمایش میگذاریم و این دو می‌توانند به موفقیت بزرگی در این دوره دست یابند.

بحث دیگر درباره بحثی است که بین کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ تمامی ندارد. 

در این برهه به نظرم اصلا نباید تیم باشگاهی را به تیم ملی ربط بدهیم و همه به دنبال این باشیم که تیم ملی را حمایت کنیم. من چیزی که در این سال ها دیدم و شادی واقعی را در دل مردم آورده و آنها را از صمیم قلب خوشحال کرده نتایج و موفقیت‌های فوتبال بوده و تمام سعی مان باید این باشد که حداقل در این برهه حمایت کنیم تا بار دیگر در این شرایط سخت مردم ما شاد و خوشحال باشند و به حداقل رضایت خود برسند. من از همه می‌خواهم و البته همه مطمئنا اینطور هستند و قلب‌شان برای تیم ملی‌ می‌تپد و باید اکنون حمایت کاملی از تیم ملی داشته باشیم. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
تنهاراه خاتمه دادن به دشمنی کیروش بابرانکو وتبعات منفی اش اخراج اوازتیم ملی است !!!
آفرین براین مردبزرگ
دقیقا کجای مصاحبه از برانکو (به تنهایی) درخواست کردند که تیتر زده شده "درخواست علی دایی از برانکو...!"؟
آقای دایی هم جرات نکرده به کی روش بگه در این مقطع گله گذاری نکنه
نظر دایی: "یمن و ویتنام مطمئنا نمی‌توانند به هیچ عنوان برای تیم ملی ایران دردسرساز باشند و بازی سخت ما مقابل عراق است " اما نظر کی روش : هر بازی یک فینال است و قبل از بازی با یمن تمامی تمرکز و تلاش خود و تیمش را فقط روی یمن گذاشته بود و به آینده ای که هنوز نیامده فکر نمی کرد - این است تفاوت کلاس فکری یک مربی بسیار بزرگ و مدیر بذات مثل کی روش با علی دایی
دمش گرم دایی . آدم باشعور و فهمیده به این میگن
هم از کی روش و هم از برانکو بپرسید چه راهی وجود دارد که با همدیگر نه تنها آشتی کرده که با هم رفیق باشید ؟
آقای گلی نیازمند بازیکنان بازی ساز و از خود گذشته ای چون خداد عزیزی است که با بازی و پاسهای دقیق موفعیت ساز باشند.
یکی دیگه تو کنفرانس خبری بعد از بازی ملی تو مملکت غریب جلوی خبرنگاران خارجی اراجیف بافته و آبروریزی کرده و تهمت زده و عقده گشایی کرده شما اسم برانکو رو جوری تیتر می کنی انگار اون مقصره !!! انصاف هم خوب چیزی تابناک کیروشی پور
کجاش حرفی از پروفسور آورده ؟ مگه مقصر برانکو بوده ؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر