بازدید 32757
مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با «تابناک»؛

اگر انتصاب داماد من غیر قانونی است، برکنارش کنند/هر کسی خلاف کرده، بی‌خود کرده است!

بسیاری بر این باورند که جمشید تقی زاد، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری باید چند روز قبل بر اساس قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، از سمت خود خداحافظی می‌کرد؛ اما وی همچنان در حکم رئیس صندوق در حال ادامه فعالیت است و دلیل این فعالیت‌ها نیز حمایت ویژه نایب‌رئیس مجلس از این فرد است.
کد خبر: ۸۶۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 09 January 2019

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی چند روز پیش در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرد و در برنامه «اینجا» با عنوان بررسی پرونده آقازادگی و با محوریت شایسته‌سالاری یا آقازادگی به بررسی ابعاد مختلف این موضوع پرداخت.

اما گفته‌های این نماینده مجلس در صداوسیما با واکنش‌های بسیاری همراه بود. بسیاری بر این اعتقاد هستند که جمشید تقی زاد مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری باید چند روز قبل بر اساس قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، از سمت خود خداحافظی می‌کرد،اما وی همچنان به‌عنوان رئیس صندوق در حال ادامه فعالیت است و دلیل این فعالیت‌ها نیز حمایت ویژه نایب‌رئیس مجلس از این فرد است.

گفته می‌شود تقی زاده پس از دست دادن حمایت نمایندگانی که در روی کار آمدنش نقش بسزایی داشتند، برای بقای خود اقدامات غیرمتعارفی انجام داده است و پس از قوت گرفتن زمزمه‌های برکناری ایشان از صندوق بازنشستگی کشوری، در اقدامی غیرحرفه‌ای، داماد پزشکیان را به عنوان قائم‌مقام شرکت سرمایه‌گذاری ایران‌گردی و جهانگردی منصوب نموده است.

اما مسعود پزشکیان در این خصوص در گفت‌وگو با تابناک اظهار داشت: اگر کسی کار خلافی انجام داده، باید با آن برخورد شود و اگر وزیر هم با توصیه من یک بازنشسته را به کار گرفته است باز باید بروید و از وزیر درباره آن سؤال کنید. هرکسی در این کشور خلاف کرده، بی‌خود کرده است.

وی گفت: این فرد هرکسی که می‌خواهد باشد، اگر داماد من باشد یا هر کس دیگری اگر راهی که رفته‌اند درست رفته‌اند، که درست است و کاری نمی‌توان برای آن کرد، اما اگر خلاف این باشد هر کس راه را غلط رفته بی‌خود کرده و باید بیرون کرد. شما ببینید در هیأت‌مدیره‌ها چه کسانی هستند، همه آدمی یکسری آدم دیگر هستند، در کدام‌یک از این هیأت‌مدیره‌ها من آدم دارم؟ یک نفر را پیدا کنید، اما الآن چون عده‌ای نمی‌توانند در هیئت‌مدیره‌ها افراد خود را منصوب کنند، تهمت می‌زنند و می‌گویند که من نگذاشته‌ام.

وی ادامه داد: به من ربطی ندارد. اگر بازنشسته است باید از سمت خود استعفا دهد و یا هر چه سریع‌تر برکنار شود. شهردار تهران را یک کشور آدم نتوانستند در پست خود نگه‌دارند. چگونه می‌شد با حرف مسعود پزشکیان یک نفر بازنشسته در یک پست می‌ماند؟

نایب‌رئیس مجلس گفت: زمانی که شهردار را ـ که این‌همه طرفدار داشت ـ توانستند برکنار کنند، این فرد هم باید برکنار شود، مگر آنکه کار قانونی بوده باشد، به حرف من نیست، زور من هم در این حد نیست که بتوانم یک نفر را در روز کاری نگه ‌دارند.

نماینده مردم تبریز و نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تصور می‌کنم درباره مسئولان و پدیده آقازادگی مشکل ساختاری ماست، نه مشکل مدیران ارشد کشور چراکه در حال حاضر در همین وضعیت گرفتاریم و سعی می‌کنیم از آن فرار کنیم.

وی در ادامه سخنانش بیان کرد: مشکل آقازادگی مشکل ساختاری ماست. متأسفانه ما نوع به‌کارگیری نیروی انسانی‌مان از ابتدای انقلاب تاکنون یک شکل علمی و درستی نداشته است.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسأله آقازاده‌ها هم در همین حوزه‌ای است که ذکر کردم؛ یعنی آقازادگی یک مسأله منفرد و مدیریتی نیست بلکه موضوعی است که از یک نوع نارضایتی اجتماعی از تبعیض، بی‌عدالتی و فساد نمایندگی می‌کند و جامعه درباره آن حساسیت نشان می‌دهد.

وی در ادامه یادآور شد: اگر در مصادیقی هم دچار کج‌روی و یا تحلیل و قضاوت غلط می‌شود ما نمی‌توانیم این قضاوت را بدون ادراک این بستر اجتماعی بحث کنیم؛ یعنی جامعه ما جمع‌بندی دارد و آن این است که از نظر عدالت و نبود تبعیض و مبارزه با فساد وضعیت رضایت بخشی نیست.

بنابراین، در پاسخ به این که آیا ما می‌توانیم همه آقازاده‌ها را در گروه بد و رانتی بدانیم، خاطرنشان کرد:‌ خیر. این گونه نیست. اتفاقا می‌خواهم بگویم این قطع نظر را از رویه اجتماعی مورد بحث قرار دادن، به همین دلیل است. در واقع آقازادگی به عنوان یک پدیده منفی در بستر یک شرایط اجتماعی شکل می‌گیرد و آن بستر اجتماعی این است که جامعه یک قضاوت عمومی دارد که ساختار و مناسبات ساختاری کشور رو به سامان نیست.

وی آقازاده را یک پدیده سمبلیک خواند و گفت: این نماد برای نمایندگی فساد و تبعیض محسوب می‌شود و این بدان مفهوم است که کسی اگر پشتوانه‌ای نداشته باشد حتی اگر صلاحیت و مهارت داشته باشد، امکان رقابت و طی کردن پله‌های ترقی را ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۹۹
کی بود کی بود دستم بود تقصیر آستینم بود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
همه چیز قانونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
وقتی کسی حرف حسابی می زند صحیح نیست مسخره کنید و همه را متهم کنید . در این صورت به هیچ نقطه ی مطلوبی نخواهیم رسید . اگر به
صحبتهای ایشان انتقادی دارید بدون زبان طعنه بیان
کنید
بنده قبلا هم صحبتهای ایشان را درخصوص حقوق نامتعارف برخی پزشکان شنیده بودم که بنظرم با توجه به موقعیت ایشان به عنوان یک پزشک متخصص قابل توجه بود
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
امروز از شبکه چهار سخنان گهربار ایشان را دیدم, درمورد اینکه چقدر
ظلم میشه به مسولان و ناحق میگن مردم به مسولان و چقدر شایسته سالاری حاکمه در این مملکت. همچنین گفت برید درصد بگیرید ببینید چند درصد بچه های مسولان درآمریکا هستند و چند درصد بقیه مردم بچه هاشون در آمریکا هستند. چقدر از مسولان دفاع کرد و باتکبر درمورد کارمند حراست دانشگاه گفت" این کیه اینجا بستی؟"
فقط درمورد درصد این جوابشه: 1000تا مسول داریم, 100% بچه هاشون خارج نه, فقطططط آمریکا هستند, میشه 1000نفر, 80 میلیون هم مردم داریم 4 درصدشون هم که آمریکا باشن میشه 32هزارنفر بله راست میگفت 1000 نفر کمتر از 32هزارنفر هست. ودرصدش نسبت به کل هم کمتر میشه, کاملا حق باایشان هست. فقط من سوالم اینه که چطور امکان داره پسرودختر مسولی بره آمریکا درس بخونه و پسرودختر یک استاددانشگاه, کارمند بانک, مهندس, و خیلی از شغلهایی که در عرف خوب و از جایگاه اجتماعی مناسب برخوردارند نمیتونن برن آمریکا بدلیل گرانی.
...
واقعا خنده داره
اينجاااا كجاسسسسس ؟! من كييييييم ؟! تو كى هستى ؟! هوا چقد خوبه!!!


اوه


داماد من رو كى منصوب كرده ؟!
خدا ؟؟؟ اینا چی میگن؟
چه فیلمی بازی می کنه .خوب بسپارند دست مردم
محال است انتصاب داماد ، بدون اطلاع پدر زن باشد..
خوبه نمایندگان مجلس که مثلا باید عصاره و نماینده ی واقعی ملت باشند اون داستان پیامبر و منع رطب کردن رو همیشه در نظر داشته باشند و بعد بر کرسی مجلس بنشینند. نه این که به هم نون قرض بدهند و دامادهای همدیگه رو استخدام کنند و یا پست بدهند.
من یک بازنشسته هستم و ااز زمان بازنشستگی من تا کنون صندوق چند مدیر عوض کرده است. ولی آقای تقی زاده به نظر من و بقیه دوستان مدیری لایق و دلسوز است وبدرد این سازمان می خورد چون از زمان ایشان تا حالا فعالیت صندوق برای بازنشستگان بهتر شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
معلومه باید راضی باشید وقتی کارمند ساده سازمان بازنشستگی ۸ میلیون حقوق میگیره!
محمد محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
جناب قندی. اسمتون رو نوشتید که پاداش رو بگیرید دیگه. حداقل اسمتون رو نوشتید عزیز جان.
ناشناس
| Thailand |
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
درست است مدیرانی که بازنشسته می شوند هم حقوقهای نجومیشان سرجاش است. مدیرعامل هم از جیبش نیست پرداخت می کند ازش تعریف بشود. ولی این حقوقها از بودجه است نه از اندوخته خود صندوق.
پدیده آقا زادگی وباند بازی درحد اعلای آن به وفور وجود داردویک کار بدون هزینه وموثر که می شود انجام دادمثلا برای این افراد عنوان جدیدی توسط رسانه ها و افراد موثر درست شود که اگرخدای ناکرده یکی دوتا آقا زاده کارامد پیدا شد با اونایی دیگه قاطی نشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
ما را به خیر آقازاده ها امید نیست. نه خوبشون رو میخواهیم نه بدشون رو. اینجوری منافعش برای مردم خیلی بیشتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
توده مردم شعار های قبل از57 رو هرگز فراموش نخواهند کرد آقای پزشکیان آیا وضعیت موجود منطبق با اون شعارها بعد از40 سال هست قطعا نیست شما وامثال جنابعالی باید جواب بدید چرا
ناکارامدی ها اعتماد مردم را سلب کرده
من متعجبم به افرادی که به این نوع شخصیت ها رای میدهند!! اصلا علاقه نداشتم که حتی جستجو کنم ایان نماینده کدام شهر است، متاسفانه فهمیدم که نماینده تبریز هستند.
هرکی پشتش جایی گرم باشه امکان نداره بشه تکونش داد. این رسمه
آقای پزشکیان مزاح می فرمایید........
با سلام. معمولا در کشورهای خارجی اگر شماره سریال اسکناس ارزی در سامانه بانک مرکزی ثبت نشده باشد و نیز خرید و ارز خارج از صرافی ها نباشد . بعنوان اخلاگر ارزی شناخته می شود .و نیز اسکناس انها بعنوان قاچاق و یا دزدی ضبط می شود . و نیز یکی از مصادیق پول شویی این است که وام دریافتی از بانکها در محل تعیین شده استفاده نشود . درکشورما چطور؟
چرا دامادمردم عادی را بر کنار میکنند جناب پزشکیان
بهترین سیستم شایسته سالاری ، سیستم ساختار سازمانی نظامی است که براساس سلسه مراتب هم دانش و هم تجربه ارتقاء صورت می گیرد .
هیچکاه در این سیستم یک ستواندوم در جایگاه سرهنگ یا سرتیپ قرار نمی گیرد ،
اما در قانون مدیریت کشوری یک تازه استخدام در جایگاه یک معاون وزیر یا مدیرکل به راحتی منصوب می شود و سیستم دولتی را فشل می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
علی برکت الله. کی داماد منو منصوب کرد کی بود؟ کو؟ کجاست؟
به نظرمن ایشان درست گفته اند این وزرا هستند که از قانون پیروی نمی کنند وزیر کار بایستی مدیرعامل بازنشسته را برداره ویا وزبر راه بایستی مشاوران ومعاونین بازنشسته را برداره.
اگر داماد ایشان انتصاب نشود پس میخاهید چه کسی بشود عمه بنده....
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
چونه نزن عمه من شایسته تره
با سلام
یکی از معضلات کشور این است که متاسفانه همه آقایان با هم فامیلن واجازه ورود به افراد شایسته دیگر را نمی دهند. لطفا درصورت امکان یک بررسی درخصوص وابستگی فامیلی مسئولین انجام دهید ونتایج انرا منتشر کنید. باتشکر
پیرمردی با 75 سال سن بازنشسته را از دانشگاه شهید بهشتی اوردند و کردند رییس دانشکده مدیریت تهران مرکز. این دانشکده 86 عضو هیات علمی قوی دارد
تجربه نشون داده هر وقت به انتخابات نزدیک میشیم مسئولین بسیار مردمی میشن و صدا و سیما هم بیشتر گزارش از مناطق محرومو مردم پخش میکنه
زنگ بزن بگو اشتباه كردى اين را در اينجا بستى!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
عالی میخواستم همینو بگم
یعنی آقاجان درس نخوانید زحمت نکشید چون تا زمانی که مسئولان این مملکت هستند و آقازادها داماد سرخانه ها و فامیل و اقوام و آشنایان سببی و نصبی این مسئولان هستند ما حقی نداریم
هیس !! داماد ها فریاد نمیزنند .
سلام
این چه تفکریست مگر قرار است که فرزندان تحصیل کرده مسولین باید مجازات شوند وتا آخر عمر بیکار باشند در کدام ماده قانونی چنین مفادی است بخدا چنین مطالبی گفتن خنده دار است اصل استخدام افراد فقط باید شایسته سالاری واعتماد باشد ولا غیر خداوند فکر مارا به انوار خود نورانی کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
به این هم فکر کن شایسته سالاری عمدتا در کنار تجربه هست این دامادها که همه جوون هستند یعنی کم تجربه پس شایسته تر از این افراد وجود دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
این حرف شما وقتی صحیح هست که مثلاً از ۱۰نفر از ایشان ۵نفر پست و مقام بگیرند نه۶نفرنه ۸نفرنه اینکه همه
دكتر پزشكيان از معدود پاكدستان اين ساختار هستند - عدهاي كه به بهانه هاي حزبي ايشان را مي كوبند بدانند كه در واقع اعتماد يك اقليت زباني و ديني بسيار موثر در امور كشور به ساختار فعلي را مي كوبند
من به اقاي دكتر راي داده ام و از معدود دفعات راي دادنم هست كه پشيمان نيستم
چرا فقط فک و فامیلهای اینا میشن رییس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بقیه ملت بوقن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بچه ها و عروس دامادها با رانت و پشتوانه پدران و مادران تونستن از بهترین دانشگاهها مدرک بگیرن و یا در بهترین کشورای دنیا زندگی کنن یا در ایران در پستها با حقوقهای نجومی منصوب بشن. من به عنوان یک تحصیلکرده ی فارغ التحصیل از یکی از بهترین دانشگاههای ایران که بیکار شدم و زندگیم به سختی می گذره بیست و چهارساعت شبانه روز از ته دل ناکارامدان را نفرین می کنم
متاسفاته تمام تسهیلات و استخدامها از سال ها پیش رابطه ای شده و بیشتر مردم هیچ سهمی از مواهب ندارندا
اون از قضیه دخترش این از قضیه دامادش
خدایش برخی بازیگرای خوبی هستند کاش روی این افراد در ساخت فیلم ها هم سرمایه گذاری شود
واقعا اینها که اسمشان را گذاشتند اصلاح طلب افساد کار به تمام معنا هستند!
این مملکت چطوری که برا داماد های سیاسیون کار هست ولی برای بقیه مردم کار وجود ندارد
مشکل ما خیلی ریشه دار باید همه خالصانه همت کنند
جناب پزشکیان کاش کمی سنجیده تر سخن بگی و ملت را ببو حساب نکنی .
اکثر استخدامی ها با آزمون با رابطه می آیند بروید و بررسی کنید
یعنی ایشان حتی اگر توصیه خلاف قانون کرد و مثلا وزیر اجرا کرد فقط باید از وزیر سئوال شود؟! مجلس باید سئوال کند؟! ز این که توصیه خلاف کرده نباید سئوال شود؟
خدا از این همه بی عدالتی به خودت پناه می بریم.
.خواهشا شما كه هر كاري داريد ميكنيد حداقل نگذاريد مردم بفهمند تا كمتر تحقير بشوند....علي بركت الله
عزیز روشون نشده چون شما صاحب منصب هستین جرات نکردند بگویند یا گیر بدهند اما خواهش میکنیم شما خودتون زحمتشو بکشین بهش بگین که پستشو ترک بکنه تا به قانونی که خود شما وضع کردید احترام گذاشته باشه دوم اینکه براین چنین فردی با این موقعیتی که داره کار قحط نیست هر کسی میگیردش روی سر تا زمانی که به شما منسوب است نگرانی نباید داشته باشه.
جناب پزشکیان هییت مدیره ها را خوب آمدی چطوری اقای ب تو پالایشگاه تبریز عضو هییت مدیره و مدیر عامل شده!!!!
امثال این نماینده ها دیگه سنشون خیلی بالا رفته و حرف نسل جوان را به هیچ طریقی متوجه نمیشن
هر دم از این باغ بری میرسد
ماشاءالله هزار ماشاءلله
کجایید ای شهیدان خدایی
اگر جنابعالی نبودید دامادت همچین جایی استخدام نمیشد این مشاغل هرگز بدون پارتی بدست نمی اد
کی میگه غیر قانونیه؟!!!!!!!!!!! وقتی شما خود قانون هستید فرزندانتان و وابستگان شما زاده قانون هستند-! امکان نداره ما تو شرکت بزرگی هستیم کلا مدم عادی به هر سابقه و مدرکی نهایت کارشناس مسئول میشوند ولی سفارشی ها از رئیسی شروع میشه حتی با سن بچه گانه- وقتی اعتراضی رخ میده اخراج میشه و آقازادهه میرسه به مدیری و مدیر عاملی و.........-
برای بد نام کردن تنها کسی که مدافع حقوق تورکان هست، به داماد این بنده خدا متوسل شدند.
چرا متن رو دستکاری میکنی
در مورد رانتهای تحصیلی خود توضیح دهید
آقايان مجردها اگر مي خواهيد پست ومقام داشته باشيد از دختران مسئولان ازدواج كنيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
آخه اون هم شدنی نیست اون هم بصورت کاملا قانونی بین خودشون هست و بصورت تصادفی ممکن است از دستشون در بره و یکی شانسی از این نعمت بهره مند شود
آقای پزشکیان چند روز پیش از داماد رییس جمهور دفاع کرده و تعریف و تمجید کرده بود پس بگو چرا ؟ قضیه این بوده!
بنده اقای تقی زاده را میشناسم از خانواده های متوسط جامعه بودند ولی اینک نه بجای شعار دادن بهتر نیست قانون از کجا آوردهای را تصویب واجرا کنید
اختیار دارید . . . . کسب مقام بدون داشتن شایستگی اعم از سواد تحصیلی یا تجربه کاری را که اصلا ایراد نداره . . . نام داخل شناسنامه جبران می کنه
من یک معلم بازنشسته هستم و سه داماد دارم که هرسه از مدیران ارشد کشور هستند. یک دامادم رئیس کل اسنپه البته نمیدون چرا همیشه در حال رانندگیه. یکی هم میگه مدیر عامل فروشگاه زنجیره ایست که اون هم لباس فرم داره و در راهروهای فروشگاه کار میکنه. یکی هم مدیرکل بی ار تی که در ایستگاه مسول کنترل بلیط هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
آفرین
این آقای نماینده تازه از خوباشونه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
همشون سر وته یک کرباسند
بابا این شایسته سالاری همسایه ماست اینقدر دنبالش نگردید.
من از طرف اونی که داماد آقای پزشکیان رو سر کار گذاشته، ازشون عذر خواهی میکنم
ابوالمشاغل ها هر پستی داشتند نگهداشتند که بعضا هر کدام 40 پست و درآمد دارند و امروز یاد گرفته اند آن پست ها را به فرزندان و دامادان و عروسان و دیگر وابستگان بسپارند تا مملکت دو حزب قوی هر کدام 30 و 40 میلیون عضو نداشته باشد همچنان این ابوالمشاغل ها که تعدادشان 2 هزار نفر بیشتر نیستند شاهانه تاجشان را به بستگانشان می سپارند
پزشکیان انسان درستکاری است کاش دیگر نمایندهایی مدعی مبارزه با فساد هم در مورد اعضای خانوادشان شفاف سازی می کردند تا سیاه روی شود هر که دراو غش باشد
آقایان مسئولین اگر آقازاده ها و فک و فامیل هایتان بر اساس شایسته سالاری به اینجا رسیده اند این همه فشار اقتصادی و سیاستهای آبدوغ خیاری دست پنجه همین شایسته سالارهایتان نیست؟
گزینه های مثبت ومنفی حذف شده چون تابناک کنترلی روی گزینه های مثبت و منفی نداره ولی به راحتی می تونه اظهارنظر افراد را گلچین کنه
حرف نزدن هم هنری است
تصادفا داماد ایشان شغل گرفته و ربطی به ایشان ندارد!!! تصادفا داماد فلان مسئول و فرزند فلانی و فلانی و .... بدون هیچ تجربه ای بالاترین پست ها را می گیرند و ربطی به شماها ندارد!!!! متاسفانه فساد و رانت آنقدر ریشه دوانده که دیگر هیچ مقام و مسئولی سالم نمانده است و به همین دلیل است که مردم و کشور ایران روز به روز بدبخت تر می شوند.
عجب مصیبت و بدبختی گیر کردیم اقازاده‌ ها کم بودند داماد ها هم اضافه شدند ۰ حیف زمانیکه زیر افتاب در صف ایستادیم تا به این عصاره ها رای دهیم و انها پا روی شانه های ما بگذارند و اقوام و کسان خود را بالا بکشند
برو عمو بزار باد بیاد. کی جرات داره؟
داماد هم مگر اقازاده حساب مي شود؟ دانشمندان به تازگي كشف كردند ژن خوب مي تواند انتقال پيدا كند.
این سلبریتی بازی ها رو بزارید کنار دم انتخابات با ایجاد حاشیه میخواهید معروف شید تو این چند سال کجا بودید؟شما که از داماد روحانی حمایت میکنید میگید هرجای دنیا بره میخوان ما راضی به ضرر شما و امثال شما نیستید برید شاید 4تا باکفایت اومدن تو راس کار.
واقعا باید گفت کجائید ای شهیدان خدائی، این داماد بازی فقط سرگرمیه ، بخدا قسم در شرکت خودروسازی حتی یک مدیر و رئیس بدون پارتی نیستند و حتی یک آدم بدون پارتی به هیچ مسئولیتی نمیرسد. کاش مردم همه اندازه یک کشور دیگر هوش داشته باشند که بخاطر شرایط جهان و مافیای ثروتمنذان که مشکلی برای یک رییس جمهور درست کردن سربع دوباره نرن به آدم امتحان شده قبلی رای بدن!!!! اگر مردم طرف هاشمی نمیرفتن الان ابنقد هرکی به هرکی نبود
دیگه باید برای همیشه با مجلس خداحافظی کنید.این همه شعار امید و تدبیر حاصل ان شد تورم۳۰۰درصد
جناب نماینده سلام
با احترام خدمت شما عرض می کنم که همه انتصابات را یا شماها مستقیما دخیل هستید یا با واسطه های دخالت می کنید
خودتان را در پیشگاه خداوند امتحان کنید که آیا داماد بزرگوارتان شایسته ترین آن اداره بودند که شخص دم آم شدند؟
همه ما و شما می دانید که شایسته تر از ایشان هم بودند اما چون پدر خانمی چون شما ندارند باید فرمانبر دامادهای نازنینی چون شما ها باشند
در استان مازندران عزیزی داریم که بازنشسته هست ولی خوب چون عزیز دل هست باید بیاید و همه کاره حوزه ریاست باشه و کسی هم نیست که حرف بزند
بله بزرگوار روی کاغذ همه چیز را راست و ریست می کنید و می گوئید همه چیز قانونی و بی هیچ نقضی هست ولی با احترامی که برای همه شما قائل هستم می گویم که همه این اتنساب ها غیر انسانی و بدور از عدالت است
اگهی جوانی هستم تحصیلکرده مجرد و بیکار مایلم با دختری که پدری باسمت مهم دولتی و با نفوذ داشته باشد و بتواند در اسرع وقت حداقل یک پست معاونت وزارت و یا مدیر کلی برای اینجانب اماده کند ازدواج کنم هیچ شرط دیگری ندارم
چون اقازاده ها در امریکا و کانادا و اروپا تشریف دارند نوبت به دامادها رسیده
جناب دکتر ،اگر پشتوانه نداشته باشد اگر هم رتبهٔ ورودی آن شخص عدد ، ۵ باشد ، و دانش آموختهٔ دکترای دانشگاه تهران باشد ،و ده ها کنگره ،و مقاله ،و پژوهش هم داشته باشد نمیتواند شغلی پیدا کند ، مگر معجزه ای رخ دهد ؟، فرزند من اینک اینگونه است ؟،، نمرهٔ پایان نامهٔ ایشان ،
( ۱۹/۸۵ ) میباشد که بنا بگفتهٔ همه اساتید ،و داوران شرکت کننده در جلسهٔ دفاع از پایان نامه ، میگفتند که هیچ پایان نامه ای نمرهٔ ( ۲۰ ) نگرفته است آنهم پایان نامهٔ دکترای علوم اعصاب از دانشگاه علوم پزشکی تهران ؟ آری براستی اگر پشتوانه ای نداشته باشی ، باید ، با کفش آهنی ،و عصای فلزی بدنبال کار بگردی ؟، اگر چه وزارت خانه ، پنج سال با حکم کارگزینی در دوران تحصیل حقوق داده باشد ؟ ،، اما پایان تحصیل ، فقط انتظار برای جذب هیات علمی ؟،،،
آقازاده ها و بازنشستگان اگر هنری دارند و مدعی هستند بروند بخش خصوصی کار کنند
چرا قانون منع بکارگیری بازنشسته ها اجرایی نمیشه ؟
چرا همشون دارن در پستهای مشاور فعالیت میکنن ؟
هم حقوق بازنسشتگی بگیرن هم حقوق مشاوری ؟
چرا توی مملکت همش داره مسخره بازی طی میشه ؟
همه چی به مسخره گرفته شده
تا زمانیکه رانتخواری وفامیل بازی در خون مسولان وجود دارد خیانت به کشور ادامه دارد خدایا به داد ما برس
لعنت به این فامیل بازی
خدایا از فامیل بازی به تو پناه میبریم
سلام نماینده مجلس استان برای فامیلش پارتی میشه !!!حالا میخواهی برای بچه هاش کاری نکنه؟!!! بابا عجب حکایتی !!!
آقای پزشکیان از خدا بترسید . اینهمه توجیهات غیر منطقی ....
تازه اول راه هستیم بعد آقازادگی، داماد و ... نوبت به نوه و نبیره آقایان خواهد رسید!!!!!!!!
منم میخام پاکدس بشم چیکار کنم...
زهرا پزشکیان کیست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر