بازدید 6841
۱

آخرین جزئیات پرونده آزار و اذیت دختر جوان سیرجانی

کد خبر: ۸۶۷۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ 08 January 2019

فریادهای دختر بوضوح در فیلم شنیده می‌شود، پسر جوان بی‌توجه به فریادهای دختر با لگد ضربه‌های هولناکی به او می‌زند و می‌گوید:«داد نزن! داد بزنی بیشتر می‌زنم. داد بزنی محکم‌تر میزنم و تا شب همینجا نگه میدارمت وُ میزنم» ‎دختر التماس می‌کند، در میان التماس‌هایش نام پسر را می‌برد و معلوم می‌شود که همدیگر را می‌شناسند. ابتدای فیلم هم نشان از رابطه دوستی آن‌ها دارد. پسر در لابه لای حرفهایش چیزهایی درباره توهین دختر به فردی دیگر می‌گوید. کسی مشغول فیلمبرداری از صحنه است، با دقت تمام سوژه را پیگیری می‌کند و سپس آپلود فیلم و بقیه ماجراها....

به گزارش ایسنا، در این رابطه دادستان عمومی وانقلاب شهرستان سیرجان در خصوص جزئیات خبر آزار واذیت دختر جوان در سیرجان گفت: علیرغم رضایت دختر جوان (بزه دیده) اما متهم اصلی که فردی بنام «امیر.ک» است از جنبه عمومی جرم در زندان به‌ سر می‌برد.

محسن نیک‌ورز اصالت این خانم بزه‌دیده را سیرجانی دانست و بیان کرد: خانم بزه دیده که جوانی متولد 1381 و اصالتا سیرجانی و به همراه مادرش ساکن تهران است در اولین جلسه رسیدگی به پرونده نسبت به متهمان اعلام رضایت کرده اما مادر این دختر جوان از هر دو متهم شکایت کرده و تاکنون رضایتی اعلام نکرده است.

این مقام قضائی عنوان کرد: این پرونده از جنبه عمومی جرم به صورت ویژه رسیدگی و دستگاه قضایی با عاملان این حادثه قاطعانه برخورد می‌کند.

دادستان سیرجان از ترفند دختر برای سفر از تهران به سیرجان سخن به میان آورد و بیان کرد: متاسفانه متهم اصلی پرونده با حیله و نیرنگ دختر بزه دیده را ترغیب می‌کند که به سیرجان سفر کند و این دختر جوان نیز به همراه مادرش و به بهانه ملاقات اقوام به سیرجان سفر می‌کند.

این مقام قضائی با اشاره به اینکه پدر دختر بزه‌دیده فوت کرده است، ادامه داد: دختر بزه دیده پس از سفر به سیرجان بدون اطلاع دادن به مادرش به یک خانه باغ که از قبل توسط متهمان پرونده در منطقه‌ای خارج از شهر فراهم شده بود می‌رود که در ادامه متهمان ردیف اول و دوم با مراجعه به این مکان اقدام به آزار و اذیت دختر جوان و فیلمبرداری می‌کنند و سپس متهم ردیف اول کیلیپ ضبط شده را در STORY اینستاگرامش به اشتراک می‌گذارد.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از بارگذاری این فیلم تکان دهنده در اینستاگرامِ عامل جرم در روز جمعه 14 دی ماه، موضوع از طریق کمیته رصد فضای مجازی دادسرای سیرجان رصد و در اندک زمانی دستور پیگیری و اقدام صادر شد.

دادستان سیرجان گفت: علیرغم اینکه هنوز گزارش رسمی از این موضوع به دست دادسرای سیرجان نرسیده بود و شکایت شاکی نیز مطرح نبود، به لحاظ جنبه عمومی و احتمال تبعات منفی گسترده دستورات قضائی لازم جهت شناسایی و دستگیری متهمان صادر شد.

وی عنوان کرد: هنوز چند ساعت از بارگذاری فیلم نگذشته بود که با دستور قضائی متهمِ اصلی(امیر.ک) همراه با فردی به نام(محمد.ی) که اقدام به تصویربرداری کرده بود، در مخفیگاهشان توسط پلیس آگاهی سیرجان دستگیر شدند.

این مقام قضائی با بیان اینکه در همان روز حادثه دختر جوان نیز به دادسرای سیرجان احضار می شود و تحقیقات تکمیلی در این رابطه آغاز می شود، افزود: هنگامی که متهمان به دادسرای سیرجان منتقل شدند، آنقدر شوک زده بودند که اول منکر عمل مجرمانه میشدند اما وقتی فیلم را مشاهده کردند و ادله دیجیتالی جرم را که از محل مخفیگاه آنها کشف شده بود، پیش روی خود دیدند، بلافاصله اعتراف کردند.

متهمان ردیف او ل و دوم پرونده روانه زندان شده‌اند

وی اعلام کرد: در این رابطه پرونده‌ای تحت عناوین توقیف غیرقانونی، هتک حیثیت از طریق فضای مجازی و آزار و اذیت بانوان تشکیل و متهمان ردیف اول و دوم به ترتیب «امیر.ک» و «محمد.ی» تفهیم اتهام شده‌اند.

این مقام قضائی گفت: متهم ردیف اول «امیر.ک» که جوانی 20 ساله است از تاریخ 14 دی ماه با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است و هم اکنون نیز در زندان به سر می‌برد.

وی با اشاره به اینکه دختر بزه دیده بازداشت نیست، افزود: متهم ردیف دوم «محمد.ی» نیز با توجه به نوع رفتارش با قرار بازداشت موقت در حال حاضر بازداشت است.

نیک‌ورز عنوان کرد: تحقیقات درباره این پرونده هنوز کامل نشده و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است و پس از کامل شدن تحقیقات، کیفرخواست تنظیم می‌شود و تلاش ما این است که در اسرع وقت دادگاه برگزار شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دکتر لاریجانی و علی مطهری دستور رسیدگی به پرونده آقای بخشی شدند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر