بازدید 14965

کنایه ظریف به ترامپ را وزیر خارجه بحرین پاسخ داد

کد خبر: ۸۶۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳ 08 January 2019

خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه رژیم بحرین با تلاش برای خودشیرینی و دفاع از آمریکا، پاسخ توئیت همتای ایرانی خود را با انتشار عکسی از محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران داد.

واکنش وقتی وزیر خارجه بحرین به توییت ظریف

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دوشنبه شب با انتشار عکسی از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و گروه همراه او که همگی عینک های واقعیت مجازی به چشم دارند، بر سیاست های شکست خورده آمریکا در منطقه تاکید کرد.

ظریف در پیامی توئیتری نوشت: «می گویند یک عکس هزاران حرف در خود دارد. ولی این عکس، بیش از هزاران حرف درباره دهه ها سیاست های شکست خورده آمریکا در منطقه ما دارد.» وی سپس با اشاره به عکسی از ترامپ و همراهانش که همگی عینک های واقعیت مجازی (VR) بر چشم دارند، با اشاره به مَثَلی معروف نوشت: «در وادی کوران، حتی آن هایی هم که عینک VR زده اند باز کور هستند.»

اما دقایقی از انتشار این پیام نگذشته بود که وزیر خارجه بحرین به دفاع از ایالات متحده شتافته و با انتشار عکسی از محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین ایران مربوط به بازدید از راکتور هسته‌ای تهران در زمان ریاست جمهوری‌اش، به توئیت دکتر ظریف پاسخ داد.

خالد بن احمد در پیام خود نوشت: «آقای ظریف، این عکس میلیون ها حرف درباره کوری می گوید، همچنین درباره دهه ها مقاصد شوم، اهداف سلطه جویانه، و نمایندگی غیرواقعی یک ملت پرافتخار. ایران یک چیز است، و شماها یک چیز دیگر.»

واکنش وقتی وزیر خارجه بحرین به توییت ظریف

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر