بازدید 34794
هزار و پانصد و سی و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

عکس یادگاری احمدی‌نژاد با بابانوئل!/توضیحات نماینده‌ای که پدرش امامزاده است!/نظر علی مطهری درباره نتیجه برگزاری رفراندوم حجاب/باور کنید هاشمی رفته است، دیگر هم برنمی گردد!

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: واکنش خداکرمی به شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان/صادقی: گرفتن بودجه با لابی ظلمی مضاعف است/توضیح ترقی درباره نظر مصباح راجع به احمدی‌نژاد و ... که رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲ 07 January 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

واکنش خداکرمی به شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان

عضو شورای شهر تهران در واکنش به شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان گفت: به عنوان کسی که خود را موظف به امر به معروف و نهی از منکر می‌دانم، به آن‌ها توصیه می‌کنم به کارهای مهم‌تر که می‌تواند زندگی انسان‌ها را بهبود بخشد و امید دهد، بپردازند تا اینکه عناد و لجبازی جوانان را بیشتر کنند. ناهید خداکرمی به خاطر توئیت‌ها و مصاحبه‌هایش در باره حجاب اجباری به دادسرای رسانه تهران شکایت کرد. این ستاد که پیشتر از علی کریمی، فوتبالیست ایرانی به خاطر چند پست اینستاگرامی هم شکایت کرده‌ بود، حالا شکایت جدیدی از ناهید خداکرمی به دادسرای رسانه فرستاده و اتهام او را تشویش اذهان عمومی و توهین به اعتقادات و باورهای مردم اعلام کرده است.

عکس یادگاری احمدی‌نژاد با بابانوئل!

محمود احمدی نژاد در مراسم سال نوی میلادی در کلیسای تارگمانچاتس مقدس در منطقه وحیدیه تهران حضور یافت و با بابانوئل عکس یادگاری گرفت. وی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت غایب بود.

 
عکس یادگاری احمدی‌نژاد با بابانوئل!/توضیحات نماینده‌ای که پدرش امامزاده است!/نظر علی مطهری درباره نتیجه برگزاری رفراندوم حجاب/باور کنید هاشمی رفته است، دیگر هم برنمی گردد!
 
آشنا: کاش همه مثل جامعة المصطفی بودند

آشنا در کانال تلگرامی خود نوشت: اشاره بنده به جامعه‌المصطفی در مراسم 16 آذر دانشکده فنی دانشگاه تهران از باب مثال و در پاسخ به سؤال دانشجویی بود که با فریاد مشخصا از تخصیص بودجه به این مؤسسه انتقاد کرد. من به بودجه جامعه المصطفی نپرداختم، بلکه گفتم این مؤسسه را شما می شناسید، ولی بقیه چندان شناخته شده نیستند.همگان می دانند که جامعه‌المصطفی یکی از نوآوری‌های حوزوی در عرصه دیپلماسی فرهنگی است. ای کاش بقیه مؤسسات بودجه گیر هم به اندازه این مؤسسه فعال بودند.

صادقی: گرفتن بودجه با لابی ظلمی مضاعف است

محمود صادقی، نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود مطلبی درباره لابی برای تخصیص بودجه بیشتر دستگاه‌ها منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است؛ قرآن کریم: چه بسا از چیزی بدتان بیاید و آن برای شما خیر باشد. تحریم‌های ظالمانه خیری بزرگ برای کاهش وابستگی کشور به نفت است؛ دستگاههای مختلف به جای لابی کردن با مقامات و نمایندگان، کسری بودجه را به خیری بزرگ برای افزایش بهره وری تبدیل کنند. گرفتن بودجه با لابی ظلمی مضاعف است.

توضیحات نماینده‌ای که پدرش امامزاده است!

وجود هزاران امامزاده در گوشه و کنار ایران در تمام سال‌های گذشته، یکی از داغ‌ترین سوژه‌های رسانه‌ها بوده است. واکنش رسانه‌ها به چنین خبرهایی هم پیگیری از فلان مسئول و متولی بوده است و کمتر کسی به سراغ خانواده‌های در قید حیات امامزاده‌ها رفته است؛ اما حالا در مورد یکی از این امامزاده‌ها چنین فرصتی فراهم شده، جالب‌تر این‌که پسر این امامزاده که مقبره‌اش در دشت مغان قرار دارد و صاحب گنبد، بارگاه و هیأت امنا و متولی است، نماینده مجلس هم است. میرحمایت میرزاده، نماینده مردم گرمی استان اردبیل در مجلس که گنبد و بارگاه پدرش در دشت مقان مکان زیارت مردم است در این باره گفت: من به‌عنوان پسر آن مرحوم بهتر است درباره‌اش حرف نزنم. بروید از مردم منطقه که به ایشان ارادت دارند بپرسید که ایشان چه کسی بوده و برای چه مردم از جیب خودشان برای مقبره ایشان هزینه و نذر می‌کنند. پدر مرحوم من یک سیدی بوده که مردم او را صاحب کرامت می‌شناختند و برای ایشان احترام زیادی قائل بوده‌اند. پدر مرحومم در همان زمانی که زنده بودند، بسیار مورد احترام بودند و زمانی هم که به رحمت خدا رفتند، این احترام و ارادت باقی ماند و مردم خودشان تصمیم گرفتند که برای ایشان مقبره‌ای بسازند که محل مراجعه خودشان باشد./شهروند

توضیح ترقی درباره نظر مصباح راجع به احمدی‌نژاد

حمیدرضا ترقی، عضو ارشد حزب مؤتلفه، درباره اظهارات اخیر آیت الله مصباح که گفته بود برای آینده انقلاب، با برنامه دقیق نیروسازی نکرده ایم و چاره‌ای نیست، باید فردی انتخاب کنیم که ایده آل نیست» گفت: صحبت آیت الله مصباح ربطی به مصادیق ندارد و یک مسأله کلی است. ما در زمینه کادرسازی در کشور ضعیف عمل کرده ایم. متأسفانه دانشگاه ‌ها نیرو‌های تراز انقلاب تربیت نمی‌کنند، زیرا هم محتوای آموزش‌ها محتوای مناسب نظام نیست و هم استادها، استاد‌هایی نیستند که بتوانند عناصر تراز انقلاب را برای مدیریت مطلوب در یک دولت اسلامی تربیت کنند. ترقی درباره اینکه آیا صحبت‌های آیت الله مصباح بدین معناست که حمایت اصولگرایان از کاندیدا‌های خود مانند احمدی نژاد و جلیلی از روی ناچاری بوده، گفت: من چنین چیزی از صحبت‌های ایشان برداشت نمی‌کنم و فکر نمی‌کنم که نظر ایشان اشاره به مصادیق باشد.

قیمت جدید خودرو به‌ زودی اعلام می‌شود

محسن صالحی‌نیا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از اعلام قیمت‌های جدید خودرو در آینده نزدیک خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۰۰ هزار دستگاه خودرو تولید شده است که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد و نسبت به برنامه‌ ۴۰ درصد کاهش تولید داشته‌ایم، اما برنامه‌های جبرانی برای افزایش تولید داریم و به زودی تولید خودرو افزایش پیدا می‌کند./ ایسنا

به آمریکایی‌ دست می‌دهید، انگشتان خود را بشمارید!

آیت‌الله جوادی آملی در اظهاراتی با اشاره به دشمنی تاریخی آمریکا گفت: کفاری که از دشمنی دست برنمی‌دارند، شما هم با آن‌ها دشمن باشید، حواستان جمع باشد. پنج سال قبل که مسئولان امور خارجه آمده بودند به آقایان گفتم وقتی به آمریکایی‌ها دست می‌دهید، انگشتانتان را بشمارید! به آن‌ها گفتم این‌ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند، ما در کودتای ۲۸مرداد آمریکایی‌ها را دیدیم. بعد از سه سال قبل هم گفتیم که دیاثت سیاسی هم وجود دارد، مواظب باشید. قبل از اینکه دیگران بگویند برجام خطر دارد، ما به این‌ها گفتیم./باشگاه خبرنگاران

شکایات مردمی از خودروسازان به مجلس رسید

پارسایی، سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس، گفت: بیشترین شکایتی که به کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی رسیده است عدم تعهد خودروسازان به وعده‌های خود است. هم در بحث تحویل خودروها، کیفیت و همچنین عدم خدمت‌رسانی طبق قرارداد خودروسازان از جمله گارانتی نیز شکایتی به کمیسیون گزارش شده است. شکایتی که به کمیسیون رسیده فقط در بحث عدم تحویل خودرو نیست بلکه بحث این است که عمدتاً شرکت‌های خودروسازی مردم را تهدید می‌کنند که یا پول خود را پس بگیر و یا قیمت خودرو را افزایش بدهیم و این تخلف محسوب می‌شود. /فارس

امام نگفت هاشمی ناراحت هست که هست، به من چه!

محمد هاشمی برادر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی می گوید: امام یک طوری دیگر به آقای هاشمی نگاه می‌کرد، یعنی ناراحتی آقای هاشمی هم برای امام معنا داشته است. این نبوده که بگوید خوب آقای هاشمی ناراحت هست که هست، به من چه! ولی امام نسبت به آقای هاشمی اینگونه بود. دلیلش این بود که برخوردهای آقای هاشمی را از روی اخلاص و همفکری‌ها بین خودشان تعبیر می‌کردند./جمهوری اسلامی

باور کنید هاشمی رفته است، دیگر هم برنمی گردد!

روزنامه جمهوری اسلامی در مقاله ای به قلم ضیاءمرتضوی نوشت: در این روزها که دومین سال درگذشت قطعی آقای هاشمی رفسنجانی سپری می‌شود و به‌رغم اینکه ایشان صحنه را ترک کرده و زیر خاک آرمیده است، شاهد رفتارهایی درباره آن مرحوم هستیم که نشان می‌دهد گویا برخی نگران زنده بودن و ظهور دوباره ایشان هستند! آنچه به معارضان ثابت‌قدم آقای هاشمی رفسنجانی بر می‌گردد این است که این نگرانی بی‌جاست و ایشان حتما فوت کرده و به هیچ وجه راهی برای زنده شدن و برگشتن ایشان وجود ندارد! و اگر به‌ رغم اذعان به فوت ایشان، خدای‌ناکرده حسادت و خشم‌ و کینه‌ گذشته نمی‌گذارد آرام باشند، راه آن است که تلاش کنند خود را درمان و خود و جامعه را از رذیله «حسادت و کینه‌جویی» خلاص کنند.

نظر علی مطهری درباره نتیجه برگزاری رفراندوم حجاب

نایب رئیس مجلس گفت: اگر موضوع حجاب به رفراندوم گذاشته شود اکثریت جامعه به آن رأی خواهند داد. علی مطهری در سخنرانی خود با موضوع حجاب که در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد، گفت: من بر اساس شناختی که از جامعه دارم، می‌گویم همین امروز اگر برای حجاب رفراندوم برگزار کنیم جامعه به حجاب رأی می‌دهد. البته در مسائل فکری و ایدئولوژیک کسی نظرسنجی برگزار نمی‌کند، اما بخشی از همین خانم‌های بی‌حجاب و بدحجاب در رفراندوم به حجاب رأی می‌دهند، زیرا آثار بی‌حجابی و بدحجابی را می‌دانند؛ بنابراین، فکر نکنید اگر نظرسنجی برگزار شود، همه به بی‌حجابی رأی خواهند داد.وی افزود: در حال حاضر جامعه ما به معنی واقعی اجبار در مورد حجاب وجود ندارد. اگر ما شکل خاصی از حجاب را اجبار کنیم مثلا بگوییم همه چادر به سر کنند یا روبنده بزنند این به معنی اجبار است، اما وضعیت الان به شکل حجاب اجباری نیست و اگر غیر از وجه و کفین بقیه بدن پوشیده باشد، حجاب است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۹۴
از زمان شاه اسماعیل صفوی که ایشون هم اردبیلی بودند توجه به امامزادگان و بقعه و بارگاه این عزیزان در کشور عزیزمون رونق گرفت
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
در مجمع دور هم بنشینند و مثل عارف ساکت و بدون کارایی باشه بهتره یا اینکه بیاد بین مردم و همانطوری که در عکس میبینیم لبخند و حس شادی رو به کودکان و والدینشان هدیه بده، روحانی هم در مجمع این هفته نبود
اوه یادم نبود
ایشان مشغول تنفس مصنوعی دادن به برجامه! خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
جالبه که مردم تو نون شبشون موندن اونوقت روزنامه جمهوری اسلامی با هاشمی هاشمی گفتن از یه طرف یاد و خاطره ایشون رو یادآوری میکنه از یه طرقف به دشمنان فرضی آن مرحوم میتازه! یعنی ما گوشاشون اینقدر درازه؟!
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
در رفراندوم نپرسید حجاب باشد یا نباشد بلکه بپرسی آیا با حجاب اجباری موافقند یا نه تادروغ مطهری معلوم شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
خان محمدعلی آقا
تو نظراتت کاملا مشخصه که ادم معلوم الحالی هستی خجالت بکش واین قدر سفیهانه از یه خط فکری حمایت نکن.....
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
من رفتم تو گوگل در مورد کارهای که شاه اسماعیل در ایران کرده بود خیلی بد نوشته بود میشه از کارهای خوبش را بمن توضیح بدی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
خطاب به ناشناس21:31
اب رو باید جای ریخت که می سوزه ...خخخ
شیوا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
جالبه که هروقت اصلاحاتیها که همواره شعارشان البته فقط شعارشان زنده باد مخالف من است تا به یک نفر برمیخورند که مخالف تفکر آنها فکر میکند صفات معلوم الحال و خجالت نکش و سفیه روی او میگذارند نمونه اش چلنج خان محمدعلی و ناشناس ۲۱:۲۱!
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
ای کاش جای اقای هاشمی تفکرش میرفت و برنمیگشت
تفکری که به مسیولین بالا نشینی زندگی مرفه رو جای خدمت یاد داد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
خان مجمد علی آقا، سیاستمدار خوب آنست که راهی را انتخاب کند که مشکلات تعداد بیشتری از مردم حل شود . حاضر شدن در جمع تعداد معدودی از مردم و لبخنذ زدن مشکل کسی را حل نمی کند. آیا می دانید همین هموطنان مسیحی یا کلیمی یا زردشتی در چه محدودیتهایی بسر می برند. چرا محمود احمدی نژاد که شما ارادت خاصی به ایشان دارید طی هشت سال ریاست جمهوری کوچکترین اقدامی در جهت رفع این محدودیتها انجام نداد؟ تنها لطفی که احمدی نژاد به مردم ایران کرد این بود که موفق شد 4 تحریم کمر شکن در سازمان ملل و چندین تحریم در آمریکا و اروپا بر ضد ملت بیچاره ایران به تصویب برسد و ملت ایران به عنوان یک ملت تروریست در دنیا معرفی شود. تاریخ نشان خواهد داد که چه بلایی احمدی نژاد در دوران رئیس جمهوری خود بر سر این ملت بیچاره آورده است. البته همین حالا هم عاقلان کاملا می دانند.
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
محمد علی میدنی که عمر تفکرات خوب دوامش زیاده پس تلاش بیهوده نکن سعی کن عقلتو بکار بندازی واز مغزت استفاده کنی
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
ناشناس 21:34 آب را باید ارج نهاد ومآلودگی روو باهاش پاک کرد پس سعی کن آلودگی تو باهاش پاک کنی
خان محمدعلی آقا۲
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
قابل توجه دوستان گرامی؛
بحث حجاب در آیه ۳۱ سوره نور
و آیه ۵۹ سوره احزاب آمده و الکی مغلطه و سفسطه نکنید خواهشاً!!!
سیریوس کنفسیوس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
ملت یمن رو بردن اینقد خوشحالن قهرمان بشیم معلوم نی چندتا کشته بدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
اما کارهای خوب شاه اسماعیل
اول وحدت موجودی ایران بعد از عصر ساسانیان
رسمی کردن مذهب حقه تشیع در ایران
سوم مقابله با تهاجم ازبکان و عثمانی به ایران
اما کارهای بد ایشون
عشق به شکار به نحوی که در تاریخ آمده شکار نمی کرد الا آنکه اگر می کرد چند هزار آهو و خرس و خرگوش و پلنگ و ..، رو با هم در اصطلاح شکار جرگه می فرمودند
قتل عام مردم چندین شهر و بلاد به جرم دین و آتش زدن قبر شاهانی که جد و
اجدادش رو کشته بودند
مهدی دوصفرهفت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
مردمی بودن و خومونی بودن و خاکی بودن و صمیمیت احمدی نژاد با مردم من رو یاد باراک اوباما میندازه البته با این تفاوت که اوباما مسئول مستقیم قتل افراد بسیاری در غرب آسیاست
یکی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
شاه اسماعیل صفوی اردبیلی نبود او تبار کردی داشت و به باذ ابن کرد موصلی میرسید که اول به گیلان بعد هب اردبیل مهاجرت کرده بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
زنده باد احمدی نژاد که مرد مردان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
چرا ما هیچ آرامگاهی در کشورهای اسلامی دیگه نمی بینیم ؛ جز تعدادی بسیار انگشت شما مانند خالد بن ولید و زینب و غیره . ولی الا ماشاء الله در ایران هزاران .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
خطاب به علی|Iran, Islamic Republic of|۲۱:۵۰ - گرامی ار نظر اقتصاد که عددی است و نمی توانی بی اساس کسی را متهم کنی می گویم که او با 619 میلیارد دلار در 8 سال که برابر درآمد یکسال حالای کشور است چنان کاری برای مردم کرد که تاریخ کل اصلاح طلبان و دیگر احزاب سیاسی را بعنوان خائنین معرفی خواهد کرد چه کنم که اعداد و آمار در علم اقتصاد این را می گوید شما چه ارقامی در این محکومیت داری بیان کن فقط حرف بی اعداد و رقم اصلاح طلبان را نزن که بی مدرک دو ریال نمی ارزد
جدای از اینکه اکثر مردم اعتقاد به حجاب دارند
ولی اینکه می فرمایید بی حجابها اعتقاد به پوشش دارند و به حجاب رای می دهند خودتان هم قبول دارید این نظرتان را؟!!
پاسخ ها
ایرانی هیچ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
خدا انسان را آزاد آفریده مگر آزادی که مخل امنیت دیگران باشد ولی در کشور ما ازادی معنی مشخصی ندارد
خانم خداکرمی شما که به صدقه سری لیست اصلاح طلبان به شورای شهر راه یافته اید حد و حدود خود را بدانید و در موضوعاتی که هیچ تخصصی در آن ندارید اظهار نظر نکنید وظیفه امر به معروف و نهی از منکر شما پیش کش خودتان به مشکلات شهر تهران برسید مردم نیازی به افاضات شما که بیشتر جنبه مطرح شدنتان است ندارند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
در اینکه ایشان باید بطور جد پیگیر مشکلات تهران باشند گل گفتید . ولی اینکه امر به معروف و نه از منکر هم شده تخصص جای شگفتی داره
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
البته شما هم جای مردم صحبت نفرمایید مردم زنده اند وآدم زنده وکیل نیازی ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
برای امریه معروف و نهی از منکر اصفهان متاسفم چون باید ی کمی هم نگاه سیاسی خودشون رو توسعه بدند
این خانم و سایر این نوع آقایون و خانمها به یک راه بسیار پربازده تبلیغاتی آشنا شدند که در این روش با اظهار نظر و بیان دیدگاه خودشون در مورد یک موضوع مورد توجه جامعه که حتی شاید هیچ تخصصی هم در اون ندارند اقدام میکنند و در این اظهار نظر گاهی تندروی هم میکنند و یک دیدگاه رادیکالی ارائه میدند و باعث میشود که از طرف گروههای مقابل هم یک اظهار نظر تند و یا حتی برخوردی هم صورت بگیره و در نتیجه هم با اظهارات تند خودشون باعث مطرح شدن اسمشون در سطح جامعه میشند و هم به دلیل برخوردی که باهاشون میشه هم بصورت مضاعف مطرح میشوند و هم احتمال داره بتونند بخاطر این برخورد حتی مظلوم نمایی هم بکنند و نتیجتا بعنوان یک اسم شناخته شده در بین مردم احتمال انتخاب شدن در انتخابات بعدی و یا حتی ارتقاء منزلت و جایگاه سیاسی هدف از قبل حاصل شده برای اونها در اثر این اظهار نظراست
جناب احمدی نژاد اقتصاد را خراب کرد، آقای روحانی هم اقتصاد را خراب کرد. اما حداقل احمدی نژاد مردمی بود و هست، از بالا به پایین نگاه نمیکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
چه فایده که دیر فهمیدی
درضمن احمدی نژاد اقتصاد رو خراب نکرد اقتصاد ایران از زمانیکه روحانی دبیر شورای امنیت ایران بود و قراداد سعدآباد رو امضا کرد خراب شد چون اونزمان روحانی مشغول آزمون و خطا بود و بعداز شکست قرارداد سعدآباد تازه گفت باید رفت سراغ کدخدا! حالا هم طی بیشتر از یک دهه ست که داریم تقاص آزمون و خطای روحانی رو پس میدیم و البته فعالیت های معصومه ابتکار در صدر انقلاب!
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
اگه قبوله که خراب کرده "پس حمردمی بوودن ونبودنش هم زیر سیواله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
احمدی نژاد نور الهی
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
مگه نمیگی برجام بدرد نمیخورد خوب راه حل شما و طیف شما چی هست . بی زحمت خودتان برید درست کنید دیگر از اصلاح طلبان یا اعتدال نخواهید که بروند درستش کنند . بهرحال خروج از برجام یعنی تعطیل شدن حق غنی سازی که مشروعیت انرا از سازمان ملل گرفتیم . حالا میتونی کاری کنی همین حق از ما گرفته بشه . اسکال کار جای دیگری هست برجام باعث نمیشود که هر کاری را انجام داد . اگر از برجام خارج شویم یعنی یا باید کلا تعطیلش کنیم یا باید مثل کره شمالی . شکل دیگری وجود ندارد . یعنی اگر جور دیگری باشد تمام کشورها هسته ای خواهند شد و برای جهان خطرناک هست
ایرانی بیدار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
رئیس جمهور خودی هیچ کاره است
آقای آشنا آب و صابون تقدیم کنیم ؟!
پاسخ ها
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
آآقای ناشناس خاک بدم؟
واقعا همه خبر های بالا چرت و پرتی بیش نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
خبر غیر چرت اینکه دروغ نیوزها باز سنگ روی یخ شدن وباز کسی برای اراجیفشون که پس از صرف غذای سنگین و چرب عنوان شده بود تره هم خرد نکرد.البته مردم اعتراض دارن به وضعیت اقتصادی و کاملا هم حق دارن ولی اینکه یکعده موج سوار بخوان اعتراض بحق اونها رو بنفع خودشون مصادره کنن برای بار چندم مردود شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
جناب ناشناس آی پی فرانسه، حق اعتراض تو ایران یعنی چی؟؟؟



همین وبسایت تابناک رو تهدید کردند که مثبت و منفی به نظرات رو ببنده

اصلا معلوم هست چی میگی
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
خبر درست عرضه می خواهد که متاسفانه..........
یادت بخیر محمود خان، دلار زمان تو 1000 بود، هنوز دلاری که از صرافی خریدم یادمه 997 تومان و همچنان چند صد دلاری یادگاری ازش دارم. جالبه بدونید دلار تاریخ انقضا نداره، برعکس بسیاری از پولهای جهان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
اتفاقا داره..ِ. خوب هم داره... دلار کهنه هیچ وقت معامله نمیشه...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
جهت اطلاع ناشناس دوم، شما هرچی دلار کهنه داری بیار بنده ازت میخرم، دلار نه تنها تاریخ انقضا نداره بلکه هرچی قدیمی تر بشه ارزشش بالاتر میره. الان در سایت های خارجی دلار دهه 40-50 میلادی به قیمت بیشتر از ارزش واقعی خریداری میکنند
خیلی عقب موندی رفیق
| Germany |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
ظاهرا شما هنوز توی سال ۸۴ سیر می کنید ،؟
احمدی نژاد وقتی در سال ۸۴ اومد دلار ۹۰۰ تومانی
و بنزین لیتری ۱۰۰ تومانی تحویل کرفت از آقای خاتمی اما وقتی داشت می رفت دلار ۴۰۰۰ تومانی و بنزین لیتری ۱۰۰۰ تومانی تحویل داد باضافه چندین قطعنامه رنگ و با رنگ با محتوی تحریمی.
رضا
| Germany |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
عزیز دل. آقای "خیلی عقب موندی رفیق"
اینقدر عوام نباشید. یکمم خودتون مطالعه کنید، سرچ کنید، بعد افاضه بفرمایید.
محض اطلاعتون این افزایش چندبرابری نرخ دلار تو همه دولت ها بوده. آقای احمدی نژاد دلار 904 تونمی و تحویل گرفت و 3800 تحویل داد. (4برابر)
آقای خاتمی،دلار 475 تونمی و گرفت 904 تحویل داد.(2برابر)
آقای رفسنجانی دلار 120 تومنی و گرفت و 475 تحویل داد(4برابر)
ودر زمان جنگ دلار 10 تومانی شده 120 تومان(12 برابر).
میبینید. راستی چرا صدای کسی برای دوره های آقای رفسنجانی و خاتمی در نیومد؟!!
با آقای موسوی که زمان جنگ بود حالا کاری ندارم.
محض اطلاع همه عزیزان، این افزایش نرخ دلار به دولت ها ربط نداره ، تا این نظام بانکی بر کشور حاکمه همیشه هر چند سال یکبار ما این جهش ها و بحران ها رو خواهیم داشت. تفاوت دولت ها تو مدیریت این بحران ها هستش. یه دولت مثل دولت احمدی نزاد با به همراه تورم تولید و کسب و کارم میبره بالا و بازار و اقتصاد و زنده نگه میداره و کشور و آباد میکنه با اون حجم نقدینگی.
یه دولت مثل این دولت کل کشور و می خوابونه و تولید و عمران و تو کشور می خوابونه و رکود تورمی ایجاد می کنه.
پس واقغا این حرف هایی که احمدی نزاد بد هست تنها یه حرف احساسی یا کورکورانه است که مردم و عوام میدن و وگرنه چرا کسی دوره آقای رفسنجانی و نمیگه بد؟
!!
یکم بینا تر باشید.
برید از مناطق محروم بپرسید که احمدی نژاد خوبه یا بد؟ اونی که آّ و برق و جاده نداشته. نه از اونی که پژو داشته می خواسته کمری بگیره
درودبراحمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
سعی کن به جلو نگاه کنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
درود بر خاتمی و یارانش که با زحمت فراوان توانستند شهر به شهر در سخنرانی های متعدد فقط با زحمت و مشقت یک کلمه را در جامعه انقلابی بد از انقلاب در جامعه نهادینه کنند که مردم میتوانند از مسولین کشورش انتقاد کنند . برای تفهیم همین کلمه چقدر به زحمت افتادند تازه اصلاحات بعدی بماند چه زحمات زیادی دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
درود بر جهانگیری
خخخ
خطاب به ناشناس ۲۱:۵۰
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
بهتر است که ایشان قبل از هرچیز حرفی رو که درباره تقلب در انتخابات زده در قوه قضائیه ثابت کنه
خخخ
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
درود بر عقل
ناشناس
| Canada |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
درود بر 4200 تومان جهانگیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
واقعا متاسفم که هنوز تو کار درود بر این و مرگ بر اون هستیم. تا وقتی سیستم مدیریت (اقتصادی، فرهنگی و خیلی چیزای دیگه) درست کار نمیکنه هیچ کدوم از این آقایون به شخصه کاری نمیتونن بکنن.
کاش پدر ماهم امامزاده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
خوب خدا رو شکر امامزادها دارن به روز می شن
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
من دارم میفهمم که چی میگم یا هر دو یک حرف را میزنیم ولی متوجه همدیگر نیستیم من میگم اگر تمام مواردی مانند عوارص و مالیات و دارای و ارزش افزدوه و بیمه ووو از مردم چه در باب مصرف و چه در باب تولید در همه امور کشور گرفته میشود این مطلب یک امر اجباری و قانونی هست و اگر سر وقت پرداخت نکنی مشمول جریمه میشوی و لی اگر خمس و زکاتی که جنبه تشویقی و اخلاقی دارد اگر نداد چی تنبهش میکنی چکارش میکنی آیا مختار هست یا نه چرا ایندو را باهم مقایسه میکنی من عیر از این گفتم
طوفان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
درودبرخاتمی ویارانش که دلار400تومانی راکردن 900تومان.درودبرخاتمی ویارانش درمجلس ششم که پایه گذارتحریمهای ایران شدن.
اقای مطهری لازم نیست از طرف 35 میلیون نفر راجب حجاب اظهار نظر کنی اگر واقعا به انتخاب حجاب از سمت اکثریت مردم اطمینان داشتید حتما رفراندوم برگزار می کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
مشکل اینه که در هیچ جای قران اثری از حجاب اجباری نیست
حضرات خودشون هم می دونن
فقط در آیه 31 سوره نور زنان مومن به رعایت حجاب توصیه شده اند
فقط توصیه نه اجبار
فقط زنان مومن نه تمام زنان یا زنان مسلمان
قران را نمی شه تحریف کرد یا به سلیقه ی خود تفسیر کرد
به همین دلیل در بسیاری از کشورهای اسلامی حجاب اجباری نیست و این همه بگیر و ببند و هزینه ی مادی و معنوی بابتش به جامعه تحمیل نشده
ولی ما همه چیز را به روسری زنان گره زده ایم
کمترین هزینه پنچر شدن صنعت توریسم
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
در خود عربستان فقط در مکه و مدینه حجاب اجباریه و وقتی به شهرهای دیگه برید زنانی رو میبینید که بدون حجاب ازادانه تردد میکنن.در حالی که قران به زبان عربی و فهم اون برای عرب زبانها اسونه.در حالی که همونجا خیلی راحت دست دزد رو قطع میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
مثلا گیرتون فقط کلمه مومن است؟
در هیچ کجای قران هم نیامده تعداد نماز چند تا است پس هر چی بخوانید کرمتان بیشتر است
!!!!
خطاب به ۲۰:۵۴
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
من شرط می بندم اگر در غرب زنان را داخل گونی می کردند و اجازه خروج از خانه نداشتند همین شما ها تقلید می کردین و اجرا می
کردین غرب زده ها
گدای غرب بودن در هر چیزی نشانه خوبی نیست
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
۲۱.۱۳
نماز از صدر اسلام به امامت پیامبر(ص)اقامه شده و تاکنون بدون وقفه ادامه داشته.بنابراین نیازی به اموزش ان در قران کریم نبوده.حالا شما یک مورد روایت (حتی ضعیف)بیاورید که پیامبر ما حجاب را برای همه اجباری کرده باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
در کل دنیا از غرب گرفته تا شرق تا بسیاری از کشورهای مسلمان حتی عربستان جز دو شهر مذهبی حجاب اجباری نیست
شما این غربزده را از کجا آوردی ؟؟
در ضمن در قران بارها به نماز اشاره شده و کل مسلمانها به خواندن اون امر شده اند
ولی آیا تمام زنان مسلمان در کشورهای مسلمان مجبور به رعایت حجاب اجباری هستند ؟؟
نگو که اونجا غرق در گناه و فسادن و ما گل و بلبلیم یا مردهای اونها مشکلاتی دارن که با دیدن موی زن تحریک نمی شن و به گناه نمی افتن ولی ما از اون مشکلات نداریم و با دیدن موی زنان پرتاب می شیم وسط گناه !!
شما دوست عزیزی که برای اثبات حرف بی منطق خود اولین چیزی که به ذهنت می رسه تایپ می کنی جواب بده
آیا در تمام کشورهای اسلامی حجاب اجباریه ؟؟
نه اجباری نیست چون دستور صریحی برای حجاب در قران نداریم
ولی برای دزدی و ربا خواری و دروغگویی و حرام خواری و .... انواع و اقسام توصیه ها و حتی مجازاتها را داریم ولی .....
چون گویا فقط زور بعضی ها به زنها می رسه
ایستادگی در برابر حرامهای ذکر شده در قران شجاعت و دلاوری می خواد که نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
شما به من بگو ببینم که خمسی که در قران امده هر سال پرداخت می کنید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
بله روایت هم داریم که وقتی ایه حجاب نازل شد و پیامبر بازگو کرد خود مردم رعایت کردند
خطاب به پرچم فرانسه
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
ناشماس ۲۱:۱۵
چرا یک مثالی میاری که مرغ پخته داخل قابلمه خنده اش میگیره! اونی که ملت رو توی گونی میکرد و بعد هم توی آب غرق شون میکنه اسمشون هم داعشه! چرا تا هرحرفی زده میشه فکر میکنید همه دنبال ولنگاری هستن؟! یعنی تفکرتون تا این حد کوچک و حقیر هست؟! شرط میبندم از شهرت هم تا حالا خارج نشدی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
یک پیامی دادم که نمیدانم تابناک سانسور کرد یا نه و اشتباها خمس نوشتم

شما که اینقدر مشکلتون زنان مومن است به من بگو زکات خودت را هم سال به سال پرداخت می کنید با توجه به ایه صریح قران؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
دوست عزیز سوره ی نور در سال ششم بعثت نازل شده
در اون آیه همانطور که دوست دیگری هم گفتن فقط زنان مومن مورد خطاب هستند در مورد نحوه حجاب صحبتی نیست مگر آنچیز که در اون دوره متداول بوده و در اون دوره حجاب سر موضوعیت نداشته
و اگر ادعای شما درست باشه چرا در عربستان و دیگر کشورهای اسلامی حجاب اجباری نیست ؟؟
چون ما مسلمان تریم یا ما عربی بهتر می فهمیم ؟؟
حجاب نه جزو اصول دینه نه فروع دین چرا اینقدر مهم شده ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
نا شناس 21:36 منتظر هستیم که شما روایت را بفرمایید
چه کسی ؟؟
چه موقع از پیامبر چنین روایتی را نقل کرده ؟؟
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
۲۱.۳۶
این پاسخ سوال نبود.اینکه خود مردم رعایت کردند با اجبار به حجاب انهم برای همه(ارمنی مسیحی زرتشتی کلیمی توریست و...) زمین تا اسمان تفاوت دارد.گذشته از این شما اگر از ایران خارج شوید در همه جای دنیا زنان بیحجاب میبینید که در سایه قانون مصونیت دارند .بنابراین شعارهای گذشته در اینباره دیگر افکار عمومی را اقناع نمیکند.شاید بهتر باشد با استفاده از تجربه سایر کشورهای اسلامی دوست نظیر لبنان و سوریه و ترکیه و...برای خود نقشه راه داشته باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
مگر انها حکومت اسلامی دارند
داز نظر شما در همان مکه و مدینه هم نباید اجبار باشد مانند بقیه جاهای دیگر عربستان
!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
آیه ۳۱ سوره نور
آیه ۵۹ سوره احزاب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
آیه ۳۱ سوره نور
آیه ۵۹ سوره احزاب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
در اینترنت بزن برای شما لیست می کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
در همان کشورهای اسلامی دیگر که اکثرا هم سنی هستند اعتقاد به حجاب دارند و همه علمای انها هم می گویند واجب است ولی مگر حاکم انها اسلامی اداره می شود ؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
تو خمس و زکات میخوای چکار کل ثروت کشور یعنی مالیات و عوارض و دارای و نفت و گاز و اب و برق و تلفن . ...... در اختیار شماست . دیگه چی میخوای مگر هر خودروی که میگویند تولید میشود در همانجا درب کارخانه تمام وجوهات گرفته میشود بس نیست . نکنه برای این هم تعریف جداگانه دارید . فقط مانده بود با حصور فیزیکی دم مزرعه بگیرید که برنامهای ندارید من منتقد شما هستم پاسخ دهیید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
جناب پرچم فرانسه توجیح نکن
گفته شد درقران نیامده من هم مثال زدم که ببینم چند چند هستید که مشخص شد کلا با دین مشکل دارید
!نامه تمام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
ایه ۳۱ سوره نور و ۵۹ احزاب را خوانده ایم و چیزی راجع به اجبار تمام زنان به حجاب یافت نکردیم.شما اگر نخوانده اید لطفا مجددا بخوانید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
به پیر به پیغمبر حجاب را در ایران روحانی اجباری کرد. همان کسی که برای آزادی و دیوار نکشیدند بهش رای دادید. تکلیف اون با خودتون معلوم نیست نمی‌خواد به قرآن ارجاع بدید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
و به زنان با ایمان بگو چشم از نگاه به مردان اجنبى فرو بندند و فرجهاى خویش را حفظ کنند و زینت خویش را جز آنچه آشکار است آشکار نسازند و باید که روپوش هایشان را به گریبان ها کنند و زینت خویش را نمایان نکنند مگر براى شوهرانشان، یا پدران و یا پدر شوهران یا پسران و یا پسر شوهران و یا برادران و یا خواهرزادگان و یا برادرزادگان و یا زنان و یا آنچه مالک آن شده اند یا افراد سفیه که تمایلى به زن ندارند و یا کودکانى که از اسرار زنان خبر ندارند، و مبادا پاى خویش را به زمین بکوبند تا آنچه از زینتشان که پنهان است ظاهر شود اى گروه مؤمنان همگى به سوى خدا توبه برید شاید رستگار شوید(31).
چون میدونم دوستان حالشو ندارن برن سرچ کنن ترجمه ایه ۳۱ سوره نور رو اینجا کپی کردم تا ببینم دوستان از کجای این ایه حجاب اجباری برداشت میکنن.بماند که بعضی مفسرین زینت رو گردن اویز تفسیر کردن اما اگر به معنای حجاب هم تفسیر بشه باز چیزی از اجبار نمیبینیم.بر عکس اگر قران بخونید راجع به ربا و یا دروغ مکرر گفته شده عذاب جهنم در انتظار شماست
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
دوست عزیز چرا یاد گرفتید که سریع یک انگی به دیگران میچسبلنید من میکم اگر تمام ثروت یک کشور در مطیع دولتی هست وقتی حتی دارای و عوارص و مالیات و ارزش افزدوه و بیمه وووو چه در تولید و چه در مصرف طبق قانون از من و شما گرفته میشود ولی از طرف دیگر اگر نداد باید جریمه شود ولی وقتی خمس و زکات جنبه اخلاقی و تشویقی و فرهنگی دارد چه ربطی دارد که از قوه قهریه یا زور استفاده شود همه ثروت در در کل در دست حاکم هست
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
اگر فیلمی که پخش شد و در آن روحانی با فشار اخراج کارکنان آنان را مجبور به حجاب اجباری کرد را قبل از انتخابات میدیدم هر گز به روحانی رای نمیدادم . چون شخصیت دو رویی خوب نیست . ابن حرکات سیاسی یعنی در سیاست میشود دروع گفت و ریا کاری کرد پس بدنبال انهم میشود ظلم هم کرد پس اخلاق چی میشه ایکاش این کلیپ زودتر پخش میشد
ناشناس
| France |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
آیه ۳۱ سوره نور
آیه ۵۹ سوره احزاب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
چرا ما باید در برابر نامحرمان حجاب داشته باشیم?و سوال دومم اینه ک چرا ما میتوانیم در برابر محرم ها حجاب ندااشته باشیم?باتشکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
ناشناس 13:14
دقیقا این دستورات که فرمودین از کجای قران آمده ؟؟
کجای قران در این موارد صحبت شده ؟؟
در مورد ازدواج با محارم بله ولی در بقیه موارد موضوعی نیست
از خودتون قانون نسازین
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
راجب چیه ببم؟ باید بگویی راجع به
احمدی نژاد واقعا ادمی هست پوپولیستی یا همان مردمی بودن که خوب بلد هست از ان استفاده کند کاری که روحانی بلد نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
احمدی نژاد یه مردمی واقعیه
اما واژه پوپولیست یعنی مردمی نما که درمورد دکتر صدق نمیکنه
رضا
| Germany |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
روحانی بلد نیست؟
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
=))
:))
تنها چیزی که آقای روحانی بلدن مخ زنی و ارتباط خوب به قصد گول زدن هست. فیلم ها و مناظراتشون و ببینید دوباره.راستی واقعا یکبار همه بریم حرف های رییس جمهورامونو ببینیم که چیا گفتن وچیا کردن!
خوب اقای مطهری اگر اینجوری فکر میکنید....چرا رفراندوم نمیزارید...ما هم خجالت زده بشیم....شرمنده شیم ...رومون کم شه.............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
نه اینکه الان حجاب سفت و سخت رعایت میشه و هرکس رعایت نکنه زندونی
خ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
دوست عزیز چرا باید سفت و سخت مراعات بشه ؟؟
حجاب اجباری در دین ما نیست چرا از پیامبر هم مسلمان تر شده ایم
چرا بابت موضوعی که در قران نیست این همه سخت گیری شده ولی برای دستورات صریح قران حکم سفت و سختی نداریم
در ضمن چرا بعضی ماشین ها به دلیل موضوع حجاب جریمه می شوند یا به پارکینگ منتقل می شن و کلی هزینه و زحمت برای مردم فراهم می شه ؟
این همه گشت ارشاد چرا از بیت المال بابت این موضوع حقوق می گیرند ؟؟
چرا هر کس میره بالای منبر تمام مشکلات عدیده که حلقوم مردم را فشار می ده رها می کنه می چسبه به حجاب زنها ؟؟
بله در میهمانی ها و داخل مشاعات ساختمانها و بسیاری اماکن دیگه حجاب وجود نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
آیه ۳۱ سوره نور
آیه ۵۹ سوره احزاب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
اون آیه هایی ک ذکر کردی در مورد اجبار حجاب چیزی نگفته ها،در مورد مجازات برای بی حجابی هم چیزی نگفته.اگه توصیه های قرآن انقدر براتون مهمه خب برای پرداخت نکردن خمس و زکات هم مجازات بذارین.تازه اونا واجب هم هستن
همان دانشجو نباید سوال کند که چرا نهادهای خود ریاست جمهوری چندین برابر دیگر نهاد ها بودجه دریافت می کند؟
دانشجویانی که با تبلیغات جلو می روند و نه تحقیق در بودجه
بنده مدتها در مغان بودم چیزی از پدر ایشان نشنیدم ولی امروزه بنظر میرسد برای پیشرفت چنین کارهایی فعلا نیاز است
نه اقای مطهری همچین هم معلوم نیست.با اینحال چطوره واقعا رفراندوم برگزار کنیم؟
درودبراحمدی نزادبه عبارتی مردمی نزاد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
خجالت هم خوب است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
درود بر احمدی نژاد و یارانش درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
یارانش را در زندان دریابید
از اقازادگی به امام زادگی روی آورده اند تو رو خدا با اعتقادات مردم دیگه بازی نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
خدا وکیلی میتونید بگید تو این چهل سال چند تا امامزاده اضافه شده شما رو به خدا قسم بیشتر از این با باور و اعتقادات مردم کاسبی نکنید و شک به دلها نندازید
مرحوم هاشمی رفسنجانی ، امیر کبیر و سردار سازندگی و یار امام و پشتوانه ایران و ذخیره نظام بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
بللللهه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
کوروش و امیر کبیر و سردار که واسه یکی دیگه ست!
لااقل یه لقب جدیدی چیزی!
ژن جدیده؟
دوستانی که در سایت پست میزارید و دل در گرو عشق ایران عزیز دارید ، رسیدن به ایده الهای سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و ..... بدون داشتن احزاب واقعی و شناسنامه دار که توسط طبقات پایین جامعه تشکیل شده باشه ، امری محال است ..... ! با جناحها و گروهای فرمایشی هرگز کار بجایی نمی برند ، حتی خود طرفداران این گروهای فرمایشی هم نمیدونند در انتخابان چگونه افراد کاندیدا می شوند و از همه مهمتر اینه که طرفداران این جناحها از خط و مشی انها اگاهی ندارند ! در هیچ جای دنیا انتخابات فله ای نداریم جز ایران !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
پست نه نظر پست یه چیز دیگه ست
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
داشتن حزب در ایران ممنوع هست این حزب های که در ایران هستند به خودشان میگویند ما جناح سیاسی یا منتقد دولت هستیم . یادم هست در دهه ۶۰ در روزنامه ها و یا در دیوار شهر نوشته بودند سخنرانیها فقط میگفتند حزب فقط حزب الاه . بنابراین رفرم دمکراسی در ایران جواب نمیدهد حالا چرا دلابل خودش را دارد
مردم باید اینقدر زاد و ولد کنند تا جمعیت کشور به 1 ملیارد نفر برسد و تبدیل به ابر قدرت شویم. همین حالا بسیاری از روستاها و مناطق ایران در سیستان، کرمان، اصفهان، یزد، خراسان ، ایلام و بوشهر خالی از سکنه شده

جوانان از بیکاری و نبود شغل هم نترسند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
میتونی برام بگی یا توضیح بدی آزادی چی هست در دو سطر برام توضیح بدی . چرا همیشه ملت ها میگویند ما آزادی میخواهیم . مثلا یمن و فلسطین و عراقیها میگویند ما دنبال ازادی هستیم یعنی چی
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
ما میتوانیم
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
خواهش میکنم توصیح بدهید که چرا بعصی جوامع میگویند ما آزادی میخواهیم ولی بعد از تحولاتی وقتی به ان ازادی رسیدند میگویند منطورشان چیز دیگری بود پس آزادی چی بود . چرا هیچوقت کسی بهش نمیرسد . چرا در همان کشوری که میگوید ما ازادیم ولی مردم‌عمگین و ناراحت هستند تکثیر جمعیت را ولش کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
با همین ۸۰ میلیون مژده دادند که تا پنج سال دیگه اب برای خوردن هم نداریم انوقت تو خوش خیال متوهم بدون دیدن این همه مشکلات جمعیت یک میلیاردی میخواهی قراره جنابعالی خرج همه را بدهی که میگویی نگران بیکاری و شغل نباشند ۰خدایا کمی تعقل
ناشناس
| - |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
حتما نون شبشون و آبشون هزینه تحصیل درمان و شغل آینده و مسکن شان شما میدهیدنفست از جای گرم در میشه معلوم توی اروپا زندگی میکنی از وضعیت درخل کشور بی خبری قیمت گوشت در طرف یک هفته از 70 تومان به 80 تومات رسده
آقای مطهری با معذرت من با کل حرف شما مخالف هستم اگر مردم ایران به ان سخن شما در مورد رفراندوم حجاب . من در انتخابات ریاست جمهوری عاشق چشم و ابروی کاندید ریاست جمهوری نبودند اگر موافق چنین تفکری بودند به رییسی رای میدادند حجاب یک ابزار سیاسی جهت فشار به مردم تبدیل شده است نه به عنوان یک حسن اخلاقی . سلایق عوض شده
ایشون میر عزیز میرزاده هستند.سید بزرگواری بودند همه مردم استان اردبیل به ایشان ارادت دارند‌.ولی حیف همین نماینده از اسم پدرش سو استفاده کرد.و هیچ کاری هم برای گرمی انجام نداد
پاسخ ها
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
امام زاده که نبودند !!!! الآن بحث بر سر امام زادگی ایشان است
رفراندوم حجاب برگزار نمیشود چون نتیجه از الان معلوم است
ان شالله بعد از چهل سال پس انقلاب شکوحمند اولین قهرمانی جام ملتها رو جشن بگیریم
پاسخ ها
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
شکوهمند نه شکوحمند دلبندم !!!!!
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
از کتاب فارسی دوم اکابر ، صد بار بنویس شکوهمند
با وجود بزرگانی چون علم الهدی ، جنتی ، رییسی ، شریعت مداری ، یزدیها ، ذوالقدر و ذالنور ، این انقلاب به انقلاب مهدی پیوند خواهد خورد ، بد خواهان بدانند ملت بیدی نیستند که با این بادها بلرزد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
از طرف ملت صحبت نکن ، از طرف یاران و طرفداران اندک خودت حرف بزن .
سیاسیون مااگربجای کارهایی که تصورمیکنندمثلاخارجیهاخوششان میاید بدرداکثریت جامعه فکرمیکردندمسلمابیشترموردتحسین واحترام خارجیهاوغریبه هاوخودیها بودند و این اشتباهی است که خیلی ازاقایان میفرمایند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
زدی به خال
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
؟!چی گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
من که نفهمیدم چی گفتی
موضوعات مربوط به آزادی های اجتماعی مردم بیشترین مخاطب و کامنت را داره
واقعا چرا آزادی هایی که در کشورهای اسلامی دیگه برای مردم عادیه ما مجبوریم براش بجنگیم ؟؟
احیانا به این دلیل نیست که حقوق انسانی مون را از دست داده ایم و سرگرم جنگیدن برای بدست آوردنشون هستیم که سرمون به بعضی موضوعات گرم باشه و در گیر بعضی موضوعات نباشیم ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
جواب اینکه در سایه غفلت مسئولین که فکر میکنن تمام مردم بشدت پایبند دین هستن و با صدا و سیمایی که با دادن چادر به خانمها از اونا مصاحبه میگیره و چهره شهر رو اونطوری قاب میکنه، به تعبیر یکی از بزرگان کشور عده ای مثل موش در حال غارت منابع این مملکت برای خودشون و بچه های ساکن در بلاد کفرشون هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
بله همینطوره
بیچاره ملتی منتظر احمد و محمودند که سرنوشت انها رو تغییر بده ، به قول یه بنده خدایی تا وقتی ملت دنبال قهرمان و قهرمان سازی باشه باید اسیر تفکرات چپ و راست باشه ، و یه نفر مثل احمدی نژاد بشه منجی ملت ؟؟!! مگه یادتون رفته اواخر سال ۹۲ همه دعا میکردند کی دوره اش تموم بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
باز اواخر اون بیچاره دعا میکردیم
متأسفانه در حال حاضر از قبل از اواسط دوره رحانی این دعا رو میکنیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
خطاب به ۲۲.۳۶
برای اینکه اواسط دوره محمود خان دعا کردن جرم بود.اگه شما یادتون نیست ما یادمونه هر کی بهش یک درشت میگفت جاش کجا بود!!!بازم پدر روحانی رو بیامرزه که اقلا مردم از ناراحتی اینهمه علیهش شعار میدن مرتضوی ها رو مامور نمیکنه از خجالت مردم در بیان
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
بنده خدا استاد دلنشگاهی که همان شب یارانه در بی بی سی نظر داده بود که منطور دولت از دادن پول نقدر چقدر مردم را به عدالت اجتماعی و فاصله طبقاتی کم میکنه ایشان گفتند هیچ . همان شب صبح نشده به حبس بردنش . روحانی انتقاد پدیر هست دمش گرم
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
روحانی خیلی مرد هستآدم سیاستمداری هست . این همه حتی تو خیابان بهش شعار میدن تحمل داره . میدونه دمکراسی یعنی همین . آقایانی تیز و خیز برای ۱۴۰۰ دارند میدونند که مردم میتوانند ازش تو خیابان فریاد کنند روحانی خیلی مرد هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
بیشتر از چهل نفر اقتصاد دان نامه نوشتند و عواقب تصمیمات نسنجیده را گوشزد کردند و اقای متوهم خود دانا پندار اکثر انان را به زندان انداخت
ناشناس
| France |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
گند بزنی و حرفی برای گفتن نداشته باشی
اونوقت یکسری بیان و بگن که عجب صبری!
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
درود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
درود بر 12 هزار میلیارد اختلاس و دزدی زمان احمدی نژاد

کدوم احمدی نژاد ؟ همونی که وقتی توی سازمان ملل سخنرانی میکرد همه بیرون رفتند و ایران رو بیش از پیش منزوی کرد ؟

ما ملت بدبختیم ؛ نه از احمدی خیری دیدیم نه از روحانی . تنها چیزی که کاملاً احساس میکنیم این است که روز به روز بدبخت تر و گرسنه تر میشویم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
درود فقط بر احمدی نژاد که عظمت دارد
امامزاده جعلی
آقای مطهری ! در اشتباه هستید .
احمدی نژاد الحق و الانصاف طرفدار قشر محروم جامعه و طرفدار عدالت بود! ولی متاسفانه لیبرالها خیلی به او فشار آوردند . انشالله دوباره با آمدن احمدی نژاد روح عدالت و انقلابی به کشور دمیده شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
برو بابا دلت خوشه ، احمدی نژاد هم یکی مثل خودشون فعلا ملت رو درکیر جنگ زرگری دادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
درود بر احمدی نژاد و یارانش درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
فعلا ایشون وقت نداره.باید به پاپ کریستمس رو تبریک بگه
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
یادم هست همان شب دادن یارانه استاد ی در اقتصاد در بی بی سی صحبت کرد و در مورد عدالت اقتصادی احمدی نزاد انتقاد کرد و گفت با دادن پول نقد دست مردم فقر از بین نمیرود تا صبح نشده طرف را تو حبس بردند کمی تحقیق کنید یا در سایت ها ببینید هست . دم روحانی گرم انتقاد را میپدیرد . انتخاب مردم در حوزه سیاسی خوب بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
اول صبر کنید وزرا و یاران و کلآ کابینه ایشان از زندان ازاد شوند و بتوانند دوباره دولت پاک دستان را تشکیل دهند انوقت شما تبلیغات انتخاباتی را شروع کنید
اول باید حجاب را تفسیر ولی اگر منظورمان چادر هست ،تاریخ نشون داده که حجاب را نه میشه با زور برداشت و نه میشه با زور گذاشت!
چرا ایرانی را مجبور به استفاده از خودروها ی غیر استاندارد ونا ایمن با قیمت گزاف می کنید.خودرویی که بلافاصله بعد از تحویل. از نمایندگی دردسر ها ی صاحب آن شروع می شود و به جای آسایش برای صاحب خود غیر از اعصاب خوردی و از این مکانیک به اون مکانیک رفتن وتهیه قطعه و صرف مخارج هنگفت هزینه استهلاک و سوخت چیز دیگری ندارد.چرا خودروی با کیفیت و استاندارد با قیمت مناسب وارد کشور نمی شود تا این دوخودروساز کمی خود را جمع وجور کنند.به نظر من الان بهترین زمان برای تهاترارز حاصل از صادرات با خودروهای روز اروپاست.نباید خودروسازی تبدیل به منبع بی درد سر درآمد برای دولت وبیمه ها شود.
قیمت خودرو حتی نصف هم بشه ارزشه واقعی خودشو نداره
احمدی نژاد بزودی بر خواهد گشت. انشاالله.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
انشاءالله اگر به او صلاحیت بدهند رد خور ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
به مجمع تشخیص؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
انشاالله
همتی عزیز موفقیت شما رو کنترل نرخ ارز تبریک میگویم ، باشد که امثال و سیف از شما یاد بگیرن درس اقتصاد و بانکداری رو به امید موفقیت بیشتر باشد که یک ماه دیگه ما رو، روسیاه نکنی ؟؟!
محمود عشقه
احمدی نژاد نور الهی مرد خدا دوست خدا احمدی تا پای جان هستیمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
راستی از هاله نورش چه خبر ؟
با این حساب میشود اینگونه نتیجه گیری کرد که این پدر مسئولان هستند که داری کرامات بوده وکم کم در مرور زمان به امازاده تبدیل شده اند و این فرزندان امامان ما نبوده اند که در اقصا نقاط کشور دفن هستند این اقا اب پاکی را روی عتقادات هزاران ساله یک ملت ریختند
متاسفانه دولت روحانی به دوقشر مظلوم معلم و بهیار جفای مضاعف میکنه ایا ۲۴ سال سابقه خدمت و ۲ میلیون حقوق ظلم نیست در برابر مدیرانی که ۴۰ تا ۵۰ میلیون از بیت المال به جیب میرنند ؟ ای کاش وزیر بهداشت هم مانتد سایر ارگانها پرداختی ها رو وارد فیش حقوقی همکارنش میکرد تا نارضایتی پرسنل غیر پزشک بدرقه راهش نمیشد .
یک نفر نوشته احمدی نژاد بر می گرده.احمدی نژاد امتحان خودش رو پس داد و متاسفانه مردود شد.حالا در اون دوران شما به نان نوایی رسیده ای و روز شماری می کنی تا بلکه دوباره نانی به تنور بزنی .
کلا جناب مطهری حرف های برعکس زیاد میزند، جدی نگیرید...
من قبلا اخبار سایت های بیگانه رو میخوندم در مورد ایران دپرس و نامید میشدم الان سایتهای خبری ایرانی هم همینطوره...!!!؟؟؟
جمعه آژان.
پاسبانی که تو خاندانش هیچ مانتو پوشی حتی نیود چه برسد بی جچاب.شهید داده جنگ و انقلاب. تماز خوان ساعتی من نوه اش هستم
یکی خوبه یکی بده.بدا موفق میشن و خوبا میخوره تو سرشون.بدا ماسک خوبا رو به سورتشون میزنن و خوبا ماسک بدا رو که تو سرشون نخوره.کی خوبه؟کی بده؟خوب خوبه یا بد خوبه؟
احمدی نژاد یاور محرومان م زحمتکشان برخواهد گشت یقین بدانید! انشاالله
خواهشا اگه می خواهید خبرگزاری تون در دل مردم جا باز کنه

از دکتـــــــــــــــــر محمــــــــــــود احمـــــــــــدی نژاد بد ننویسید

شما بخوانید، دکتر مردمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی نژاد
احمدی تنها نیست
احمدی نژاد آنچنان مدیریتی داشت که در شرایط تحریم مردم هیچی نفهمیدند

این آقایون آنچـــــــــــنان رونـــــــــــق اقتـــــــــصادی ایجاد کردند که مردم تا زمین زیر بار مشکلات خم شدند

بابا واقعا دم احمدی نژاد گرم

من به روحانی رای .دادم، ولی واقعا پشیمونم. احمدی نژاد خیلی سرور بود خییلی آقا بود. دمش گرم. یک توهین به مردم از زبونش نشنیدیم

وزیررش دست از پا خطا میکرد، تو هواپیما عزلش می کرد... دمش گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
اینهایی را که نوشتی جدی بود یا طنز ۰نفت را به بالاترین قیمت فروخت ذخیره ارزی را که از دولت قبل داشت و در هشت سال فقط کلنگ زد و هیچ کار قابل قبولی نکرد و بعد صندوق خالی و کلی بدهی و اختلاس تحویل دولت بعدی داد
آقای مطهری خودتان می دانید که بین بی حجابی و حجاب اختیاری فرق بسیاری وجود دارد من به عنوان یک زن با حجاب به اختیاری بودن آن رای میدهم قطعا این رفراندوم بر سر اختیاری بودن حجاب است پس سعی نکنید با بازی با کلمات به جمعیت کثیری از زنان ایرانی توهین کنید هر که در این کشور بدنیا آمده ایرانی است و همه به یک میزان حق دارند. خواسته شان را بشنوید. به آنها احترام بگذارید
همین الان از امام زاده درست کردن یک پشیمان هستند .چون میدانند هیچ کارایی غیر از خرج روی دست دولت بگذارد ندارد .میلیاردهاتومان خرج نگه داری ان است چه رسد به کا رایی .این امام زاده .مردم دیگه پول داخلش نمی ریزند ......این قلک پول خوری است
فکر کنم مطهری مزاح کرده ولی اگر بحث رفراندوم باشه که موارد خیلی اساسی تری هست که به رفراندوم گذاشته بشه
خب اقای مطهری برداشت شما مثل بسیاری از برداشت های شما و مقامات از جامعه صد در صد اشتباه است اگر اینقدر به نتیجه رفراندوم اعتماد دارید پس چرا در موضوع حجاب و رابطه با بقیه کشورها و هزینه کردن ثروت مردم ایران در سوریه و یمن و لبنان و .... رفراندوم برگزار نمی کنید؟ البته رفراندومی تحت نظارت نمایندگان سازمان ملل ....
وقتی مطالب هموطنان عزیزم را میخوانم برای همه متاسف میشوم به جای اتحاد به جان هم افتاده ایم ادم یاد جنگ حیدری نعمتی میافته که جیدر و نعمت سر یک سفره دارند میخورند ولی زیر دستیا با هم دارند دعوا میکنند بیایید انتقاد سازنده همراه پیشنهاد بدهید
خوش به حال فرزندان آن باصطلاح امام زاده که روش بحث هست. دخل همیشه پر از پولی را مادام العمر بنا نهاده اند که نسل اندر نسل استفاده و پولدار خواهند بود. احساسات پاک مردم ساده دل و گاهی بیسواد منطقه چه خوب مورد سوء استفاده قرار میگیرد. برای حرمت مابقی امام زاده ها هم که شده باید بررسی شود و درست یا نادرست بودن ادعا به اطلاع مردم برسد.
نصف مردم این مملکت خانمها هستند چرا یک خانم هم در شورای مصلحت جای ندارد؟
محمود احمدی نژاد در مراسم سال نوی میلادی در کلیسای تارگمانچاتس مقدس در منطقه وحیدیه تهران حضور یافت و با بابانوئل عکس یادگاری گرفت. وی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت غایب بود.!!!!!!!!!!!!!!! جالبه ....
آقای مطهری! خانمی که قبل از انجام رفراندوم تصمیم می گیرد که حجاب بر سر نکند، آخر مطابق کدام منطق در رفراندوم به محجبه بودن خود رای خواهد داد؟ اگر شما از حالا نتیجه یک چنین همه پرسی ای را ، حتی از جانب کسانی که در حال حاضر با عکس العمل های خود به حجاب اجباری نه گفته اند می دانید، پس دیگر رفراندوم برای چه؟ بگذارید خانم ها آزادانه تصمیم بگیرندو کاری به کارشان نداشته باشید. شاید پس از مدتی تجربه ی بی حجابی و یا بد حجابی تصمیم به محجبه شدن اختیار بگیرند.
بلبشوی این مملکت غم زده تمامی ندارد .

عده ای از احمدی نژادی دفاع میکنند که بزرگترین دزدی ها و اختلاسها در زمان او شد

و

عده ای روحانی و طیف اصلاحات که کم بدبختی و گرسنگی به مردم هدیه ندادند .

شما داد جویید و پیمان کنید / زبان را به پیمان گروگان کنید

مکن ای برادر به بیداد رای / که بیداد را نیست با داد پای

به هرکار فرمان مکن جز به داد / که از داد باشد روان تو شاد
اقای مطهری احکام مسلم اسلام را که نمیشه گذاشت به رفراندوم
آقای مطهری، شما که مطمئنید چرا می ترسید؟
2
- میر زاده نگفت که پدرش امامزاده است.
- موضوع بودن یا نبودن حجاب نیست. بلکه اجباری یا اختیاری بودن حجاب است. این دو با هم متفاوت است. من به عنوان شخصی که رسانه ها را پیگیری و مطالعه میکنم میگویم که جناب مطهری در طول خدمت فقط 3 جمله حرف حساب زدند که آن سه در دفترم یادداشت کردم.
- حاج محمود دوست دارم. محبوب قلبهایی
سلام.اینهمه تهمت وافترا به آن عزیز سفر کرده هاشمی مظلوم وارد نکنید.به خدا روز قیامت باید جوابش را بدهید.از خدا بترسید.بنده خدا که معصوم نبوده اگه خطاهایی داشته فوایدی هم داشته است.خدا بیامرزدش آن عارف سفر کرده را.
درود بر احمدی نژاد
بحث بودن یا نبودن حجاب نیست. اگر اجباری بودن حجاب به نظرسنجی گذاشته بشه، به احتمال بسیار قوی رای اکثریت به مخالفت با اجباری بودن ان داده خواهد شد نه مخالفت با بودن آن. بحث نه به حجاب اجباری است.
به شرع کار نداریم خدا وکیلی خانواده های که به حیا و حجاب معتقدند وار اختلاط زن مرد پرهیز دارند خوشبخت تر هستد وامار طلاق کمتر دارند خودتان در جامعه ملاحظه میکنید
درود بر اسوه صبر واستقامت وسازندگی ایران هاشمی مظلوم.انشاالله همنشین پیامبران وامامان باشی .هاشمی با اینکه نیستی ولی دوستت داریم وبهت افتخار می کنیم.سلام مارا به خمینی کبیر برسان. با سپاس از شما
زنده باد دکتر احمدی نژاد
#دکتر_فقط_احمدی_نژاد1400
اقاي مطهري در رابطه با بد حجابي نظرش رفراندم است كسي نيست بهش بگه اين همه مشكلات مردم تو بفكر رفراندم بدحجابي هستي
احمدي نژاد با دشمن خود اگر نياز باشه عكس مي گيره
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل