بازدید 10088
۶

هر اسکناس دلار آمریکا به ۱۰۷۰۰ تومان رسید/ افزایش قیمت سکه در کانال ۳.۷ میلیون

بازار ارز در سومین روز هفته، با افزایش قیمت دلار و یورو و همچنین رشد بهای انواع سکه همراه بود. به گونه‌ای که نرخ هر اسکناس دلار آمریکا در بازار امروز پس از مدت‌ها دوباره با محدوده ۱۰۷۰۰ تومان رسید و در نتبجه باعث رشد قیمت انواع سکه در بازار آزاد نیز شد.
کد خبر: ۸۶۷۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴ 07 January 2019
هر اسکناس دلار آمریکا به 10700 تومان رسید/ افزایش قیمت سکه در کانال 3.7 میلیونبازار ارز در سومین روز هفته، با افزایش قیمت دلار و یورو و همچنین رشد بهای انواع سکه همراه بود. به گونه‌ای که نرخ هر اسکناس دلار آمریکا در بازار امروز پس از مدت‌ها دوباره با محدوده ۱۰۷۰۰ تومان رسید و در نتبجه باعث رشد قیمت انواع سکه در بازار آزاد نیز شد.

به گزارش تابناک اقتصادی،  امروز دوشنبه هفدهم دی ماه ۹۷، بازار ارز و سکه با افزایش قیمت همراه بوده است. بر این اساس، هر دلار آمریکا در صرافی‌های مجاز بانکی با افزایش قیمت ۱۵۵ تومانی نسبت به روز قبل، به رقم ۱۰۶۵۰ تومانی خریداری شد و به قیمت ۱۰۷۰۰ تومان به متقاضی ارز فروخته شد. این در حالی است که در بازار امروز هر اسکناس یورو نیز با افزایش ۱۰۰ تومانی نسبت به روز قبل، به قیمت ۱۲۵۵۰ تومان خریداری شد و به نرخ ۱۲۶۰۰ تومانی به متقاضی دریافت ارز فروخته شد. همچنین هر پوند انگلیس در بازار آزاد امروز در محدوده ۱۳۶۰۰ تومان خرید و فروش شد. درهم امارات نیز در مرز ۲۹۰۰ تومانی تغییر قیمت داشت و ارزشگذاری شد.  

این در حالی است که در بازار بانکی امروز بانک مرکزی نرخ ۳۹ ارز را مطابق همیشه اعلام کرد که در این بین دلار همچنان با نرخ ۴۲۰۰ تومان عرضه می‌شود و یورو و پوند نیز با افزایش قیمت نسبت به روز قبل به ترتیب به قیمت‌های ۴۷۹۹۷ ریال و ۵۳۵۴۸ ریال ارزشگذاری شدند.
 
قیمت سکه


در بازار سکه نیز امروز مشاهدات خبرنگار تابناک نشان از افزایش قیمت‌ها داشت. به گونه‌ای که هر قطعه سکه تمام طرح قدیم با رشد قیمت به رقم ۳,۶۴۰,۰۰۰ تومان رسید. همچنین هر سکه تمام طرح جدید (سکه امامی) با افرایش قیمت نسبت به روز گذشته به قیمت ۳,۷۶۸,۰۰۰ تومان ارزشگذاری شده است. هر نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی نیز به ترتیب به نرخ‌های ۱,۹۴۸,۰۰۰ و ۱,۲۰۱,۰۰۰ تومان معامله شد.  

در بازار جهانی فلزات گران بها نیز شاهد افزایش قیمت طلا بودیم. بر این اساس هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۳ درصد افزایش یافت و به ۱۲۸۸.۶ دلار رسید. در بازار آمریکا، هر اونس طلا برای تحویل در فوریه با ۰.۴ درصد افزایش، به ۱۲۹۰.۷ دلار رسید.

به گفته یوئیچی ایکه‌میزو، مدیر شعبه توکیو در بانک ICBC Standard، دلار ضعیف به افزایش قیمت طلا کمک کرده است. همچنین دیدگاه جروم پاول، رییس بانک مرکزی آمریکا درباره افزایش نرخ‌های بهره عامل مثبتی برای طلا بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
قیمت واقعی ارز 20000 تومانه اگر دروغه چرا قیمتها پایین نمیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
قیمت دلار زیر 10000 است .
هفتومنو دوزار / هفت تومان و دو ریال / 72 ریال = بهای یک دلار در سالهای پیش از انقلاب . و شگفتا برای حدود بیست سال قیمتش تقریباً ثابت بود
خخخخخخخخخخخخخخ
خب وقتی رییس بانک مرکزی به فکر کم کردن صفراست تا کنترل تورم همین میشه
کین هنوز از نتایج سحر است....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار