بازدید 44976
هزار و پانصد و بیست و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

واکنش وزیر ارشاد به اقدام متفاوت امام جمعه جدید تهران/علم‌الهدی: در ترکیه دیسکوی زنان با حجاب تشکیل داده‌اند/واکنش عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به ماجرای آقازاده و داماد/نظر بهزاد نبوی درباره مذاکره با ترامپ

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: پیش‌بینی وزیر احمدی‌نژاد از انتخابات آینده/کنایه سنگین پرستویی به حامد بهداد/کی‌روش شهروند افتخاری ایران می‌شود؟ و ... که رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۶۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 04 January 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

اسماعیل بخشی وزیر اطلاعات را به مناظره دعوت کرد

اسماعیل بخشی، نماینده کارگران هفت‌تپه که مدتی را بازداشت بود، در پست اینستاگرامی‌اش خطاب به وزیر اطلاعات ضمن دعوت ایشان به مناظره تلویزیونی از شکنجه شدن در ایام بازداشتش خبر داد.

محیط زیست: ادعای ارتباط بوی بد روز گذشته با پلاسکو عقلانی نیست

محمد حسین بازگیر، رئیس محیط زیست در خصوص ادعایی برخی خبرگذاری‌ها مبنی بر ارتباط منشأ بوی بد روز گذشته تهران به فاضلاب پلاسکو در منفی ۲۱متر که ۴۵سال مسدود و پنهان شده بود، اظهار کرد: ما در سازمان محیط زیست این خبر را تأیید نمی‌کنیم، زیرا این ادعا عقلانی نیست. وی افزود: ممکن است افرادی در رابطه با این موضوع اظهار نظر و ادعا‌هایی داشته باشند، اما اداره کل محیط زیست چنین ادعایی را نشنیده است و در صورت احتمال این موضوع آن را بررسی می‌کند. گفتنی است، برخی رسانه ها منشأ بوی بد روز گذشته شهر تهران را به فاضلاب پلاسکو نسبت داده اند.

کی‌روش شهروند افتخاری ایران می‌شود؟

مراسم تجلیل از مربیان فوتبال سال ۹۶ امروز جمعه ۱۴ دی با حضور وزیر ورزش و جوانان در سالن قلم کتابخانه ملی برگزار شد. در حاشیه برگزاری مراسم، مصطفی کواکبیان، در جمع مربیان درباره اعطای شهروند افتخاری به کی‌روش گفت: به اعتقاد من اعطای شهروندی افتخاری به کی‌روش به خاطر موفقیت‌هایی که کسب کرده کار خوبی است. همچنین در حاشیه این مراسم نادر فریادشیران در پاسخ به نظر کواکبیان افزود: ما مربیان بزرگی چون حسن حبیی داریم و هر کسی باید در حیطه وظایف خود صبحت کند. بهتر است امور مربوط به فوتبال به بزرگان و پیشکسوتان فوتبال سپرده شود و شما به عنوان نماینده مجلس به مباحث حضور بانوان در ورزشگاه بپردازید. اعطای شهروند افتخاری به کی‌روش چیزی است که باید کارشناسان فوتبال نظر بدهند.

ذوالنور: شعار «رفع حصر» منحرف کردن ذهن مردم از مسائل اصلی است

ذوالنور، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی سردادن شعار رفع حصر را انحراف ذهن مردم از پرداختن مسئولان به مسائل اصلی دانست و تأکید کرد: بیکاری، مسائل اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی مهم‌ترین دغدغه‌های مردم بوده و مسئولان باید در حل این مسائل اهتمام جدی داشته باشند، نه اینکه برخی از آن‌ها آدرس عوضی رفع حصر را بدهند. ذوالنور پیشرفت‌های نظام اسلامی طی چهل‌ساله انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: در زمینه‌های مختلف سدسازی، نانو، هوافضا، صنایع دفاعی، حمل‌ونقل جاده‌ای، و سایر صنایع با وجود تحریم‌های دشمن، ایران اسلامی پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته است.

کنایه سنگین پرستویی به حامد بهداد

پرویز پرستویی خطاب به کمال تبریزی گفت: در اظهاراتتون اشاره کردید رابرت دنیرو در تمام بازی هاش باز خود رابرت دنیروئه. تنها کسی که تنوع در بازیهایش وجود دارد آنتونی کوئین است و حامد بهداد برای من یادآور آنتونی کوئینه. ... من نمیگم حامد بهداد بازیگر بزرگی است یا کوچک؛ اما خواهش می کنم با تمام احترامی که براتون قائل هستم به پاس تجربه خوبی که با شما در فیلم لیلی با من است و مارمولک و مهر مادری داشتم، به رابرت دنیرو توهین نکنید وتن آنتونی کوئین رو تو قبر نلرزونید.

در ساختن نیروی انقلابی غفلت کردیم

آیت‌الله مصباح‌یزدی: البته برخی جاها نیز اشتباهاتی رخ داد و کم کاری و غفلت صورت گرفت و نیروسازی برای آینده با برنامه دقیق و صحیح صورت نگرفت. اگر هشیارانه‌تر عمل کرده بودیم، امروز نظام ما برای این‌که کسی را برای پستی تعیین کند، این قدر در تنگنا نبود! وی اظهار داشت: همین امروز چند نامزد ایده‌آل برای ریاست‌جمهوری کشور سراغ دارید؟ چاره‌ای نیست که بین افراد کسی را مدنظر قرار دهیم که نسبت به دیگران بهتر باشد، نه این‌که کامل و ایده‌آل باشد. این یعنی به فکر ساختن نیروی معتقد متخصص نبوده‌ایم. یکی از عوامل ضعف ما، همین غفلت بوده است و جا دارد تا فرصت هست، این غفلت را جبران کنیم؛ البته اگر امروز شروع کنیم، بیست سال دیگر نتیجه خواهد داد.

پیش‌بینی وزیر احمدی‌نژاد از انتخابات آینده

سخنگوی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی، مجلس فعلی را پراشکال‌ترین مجلس پس از دور ششم نامید. سیّد محمّد حسینی گفت: اولویت و تمرکز در سال ۹۸ معطوف به انتخابات مجلس شورای اسلامی و تحول در آن است، بسیاری از آسیب‌های فعلی به دلیل ضعف و فشل بودن مجلس فعلی است که بعد از مجلس ششم پر اشکال‌ترین مجالس بعد از انقلاب محسوب می‌شود و در صورت تغییر اساسی دومینوی کنار رفتن غربگرایان از دولت و شورا‌ها شروع می‌شود.

نظر بهزاد نبوی درباره مذاکره با ترامپ

نایب رئیس مجلس ششم گفت: حالا که ترامپ اسلحه روی شقیقه ما گذاشته، وقت مذاکره نیست، باید روابطمان را با کشورهای دیگر حفظ کنیم. بهزاد نبوی صبح امروز در بیست و ششمین مجمع عمومی انجمن جامعه پزشکی ایران با اشاره دوران پس از توافق هسته‌ای و حضور هیأت‌های اروپایی در ایران گفت: بعد از برجام هیأت‌‌های اروپایی به ایران آمدند اما اقدامات ماجراجویانه هم ایجاد شد که این مسأله موجب شد آنها احساس کنند شرایط سرمایه‌گذاری را ندارند.

واکنش عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به ماجرای آقازاده و داماد

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز در واکنش به حواشی اخیر مربوط به شبکه‌های اجتماعی گفت: به دخترم افتخار می‌کنم و موارد منتشر شده در فضای مجازی کذب محض و عاری از حقیقت است. محمدعلی کی‌نژاد عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی و رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز در واکنش به حواشی اخیر در شبکه‌های اجتماعی در خصوص دختر و دامادش جوابیه منتشر کرد.

علم‌الهدی: در ترکیه دیسکوی زنان باحجاب تشکیل داده‌اند

امام جمعه مشهد با بیان اینکه برخی به‌عنوان مدارا کنار گذاشتن حجاب اجباری را ترویج می‌کنند، گفت: زنان فلسطینی و دختران فلسطینی را بدون حجاب نشر می‌دهند تا حجاب را از ارزش بیندازند، توطئه دیگر این است که زن‌های چادری را کانون بی‌عفتی و فحشا معرفی می‌کنند و این توطئه از ترکیه آغاز شده است، در ترکیه دیسکوی زنان باحجاب تشکیل داده‌اند این کار را ترکیه کرده و عده‌ای در کشور دنبال این حرف‌ها هستند و این همان فتنه دشمن است که از راه حجاب وارد شده است.

۳۱ تن از سران مفاسد اقتصادی شناسایی شدند

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۱ تن از سران مفاسد اقتصادی که با فساد و رانت خواری ثروت کشور را غارت کردند، شناسایی شدند و درخواست داریم در ملأعام و در میدان آزادی اعدام شوند.

واکنش وزیر ارشاد به اقدام متفاوت امام جمعه جدید تهران

وزیر ارشاد به اقدام متفاوت امام جمعه جدید تهران واکنش نشان داد. وزیر ارشاد در توئیتر نوشت: خطیب جدید جمعه از کاهش نرده های حفاظتی در نمازجمعه تهران خبر داد. خبر خوبی بود. جامعه به همین خبرهای ساده هم امیدوار می شود. قرار نبود در جمهوری اسلامی طبقه جدید شکل بگیرد. دیروز شوخی جدی به همراهان حفاظتی ام می گفتم ما مسئولان کشور را دو چیز کم اعتبار کرده: فرزندانمان و شماها!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۳۵
خطاب به جناب پرستویی: بی خیال انتونی کویین و رابرت دونیرو و انجلا جولی و هر فرد امریکایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
مجلس فعلی را پراشکال‌ترین مجلس پس از دور ششم نامید. سیّد محمّد حسینی گفت: اولویت و تمرکز در سال ۹۸ معطوف به انتخابات مجلس شورای اسلامی و تحول در آن است، بسیاری از آسیب‌های فعلی به دلیل ضعف و فشل بودن مجلس فعلی است که بعد از مجلس ششم پر اشکال‌ترین مجالس بعد از انقلاب محسوب می‌شود و در صورت تغییر اساسی دومینوی کنار رفتن غربگرایان از دولت و شورا‌ها شروع می‌شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
منتظر برخورد با وزیر سابق بهداشت می باشیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
آیا شخصی که خود و همسر و سه فرزند و دامادش پزشک باشند و به عنوان وزیر بهداشت انتخاب شود خودبخود به سمت حمایت از پزشکان و افزایش درامد آنها سوق پیدا نمیکند؟ آیا انتخاب چنین فردی به عنوان وزیر بهداشت تعارض منافع ایجاد نمیکرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
تندروها روی استیضاح ترامپ و بازگشت هیلاری حساب کردن..ساده لوح ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
چرا فقط پزشکانی که برای دولت کار میکنن علاوه برحقوق کارانه هم میگیرن؟ چرا باقی کارمندان لشکری و کشوری که برای دولت کار میکنن کارانه نمیگیرن؟ چرا مهندسان اداره برق و نیروگاه که برق کشور رو تامین میکنن کارانه نمیگیرن؟ چرا مهندسان وزارت نفت که نفت کشور رو تامین میکنن کارانه نمیگیرن؟ چرا معلمان و لشگری ها کارانه نمیگیرن؟ مگه خون پزشکان از بقیه رنگینتره و مگه از قوانین این کشور تبعیت نمیکنن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
احترام آدم های بزرگی مثل کمال تبریزی رو باید نگه داشت ولی من هم مثل جناب پرستویی از نظر ایشون در مورد رابرت دنیرو و حامد بهداد خیلی تعجب کردم! لازم نیست آدم کارگردان باشه تا بدونه دنیرو از لحاظ توانایی و تنوع نقش هایی که بازی کرده بی نظیره. مقایسه ایشون با آنتونی کوئین یا بهداد با کوئین خیلی خیلی بی سلیقگیه ...
ماندیگو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
میگم این قانون رجل سیاسی عجب چیز بدیه چون هیچوقت باوجود این قانون یه مولتی میلیاردر مثل ترامپ نمیتونه تو ایران رئیس جمهور بشه و با فکرهای ناب اقتصادیش اقتصاد مملکت رو نجات بده
چون یه کشور همانقدری که به یه سیاستمدار نیاز داره همانقدر هم به یه اقتصاد دان کارکشته نیازمنده
اما حیف از قانون های من درآوردی حیف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
امشب مثل اینکه بازار خرابه و زیاد کامنت نیومده! معلومه جمعه ست و مردم کمتر بیکارند تا بشینن و خبرهای خبرگزاری هارو بخونن و تازه نظر هم بنویسن معلومه که اونقدرها هم که میگن وضع اقتصادی مردم بد نیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
شیرازه دولت خیلی وقت است که از هم پاشیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
کاربر محترم۳۴-۲۲ کاربران تو سایت چی بنویسند . در کشوری که گفته شده کارگر شکنجه شده . روز و شب حرف های پوپولیستی کشور را گرفته . من و شما و چند تا کاربر محترم که لطف میکنند دیدگاه خدشان را منطقی بیان میکنند اما پرسش بعصی افراد که من میپرسم که چرا در سایت داخلی مراجعه نمیکنید پاسخ دادند اولا امنیت وجود ندارد دوم اینکه سخنان بعصی از کاربران در مورد حل مشکلات در تمام زمینه ها این هست که اعدام کنید مشکلات حل میشود بمن گفت شما نا کی میخواهید با چنین افرادی سر و کله بزنید بی فایده هست مگر اعدام نکردند چرا ارزان نشد . بنابراین اولین موصوع امنیت کاربران هست چون هنوز در ایران حقوق شهروندی و جرم سیاسی تعریف نشده
مهدی دوصفرهفت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
یه صبحت با مسئول گزینش کامنتها!
برادر یا خواهر گرام چقدر خوبه که همانطور که کامنتها رو سانسور میکنی غلط املائیهاشون رو هم اصلاح کنی البته اگه خودت ادبیاتت ضعیف نباشه! باتشکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
هنرمنده اهل هر کشوری که باشه هنرمنده به خاطر تعلق به یک کشور که نباید زیر سوال بره اما حامد بهداد در حد واندازه خیلی از بازیگرای ایرانی نیس هر چند که در فیلم های زیادی بازی داشته اما بازی روانی نداشته ، سلام هنر مند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
قاضی زاده هاشمی وقتی پزشک هست پول هم دارد و ثروت زیادی هم دارد بنابراین باید هم فرزندانش پزشکی بخولنند و داماد پزشک داشته باشند . فکر کردی دامادش کارش مثل من و شما این باشد که فقط بخاطر تعصب سیاسی با عرص معدرت نه سواد سیاسی نطر بدهند . مطمن باس با رفتن ایشان تحول دیگری در بخش سلامت ایجاد نخواهد شد ایشان حرفشان را به طاحت گفتند . بخش بیمارستنهای کشور باید از تجهیزات پیشرفته استفاده کند بیمارستانهای بالای ۵۰ سال دیگر برای بخش درمان و زمین لرزه ها مناسب نیست کمی تحقیق کن اینقدر نگو پزشک پزشک کارانه میگیرد یا ویزیت زیاد میگیرد بگو چکار کنیم تعرفه پزشکی اصولی باشد چکار کنیم که بخش دادن پول نقد بنام یارانه به سلامت کشور بدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
آقا چرا یه ده بیست متر برف نمیاد هممون یک ماه تعطیل شیم؟! البته باید به فکر کارتن خوابها هم بود و البته کسانی که سقف خونشون انقدر سسته که با یه برف نیم متری هم تخریب میشه و و و اصلا بگذریم همین آفتاب خوبه چشه مگه!
شلم شوربا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
مه چیز میگذره و به فراموشی سپرده میشه
از اون دختر رقاص اینستاگرامی و ماجرای کیش و تا آتش گرفتن بخاری نفتی مدارس و غیره اما جالبه که یه چیز کمتر از یاد بعضی از آقایان و نمایندگان دلسوز! میره و اونم رفع حصر سران فتنه ست که بواسطه اینکه پشتشون گرمه هرگز از یاد نمیرن حتی تو سخت ترین شرایط اقتصادی و معیشتی! امان از دست این دست های پشت پرده سیاست امان
خطاب به ناشناس ۲۳:۳۰
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
برخی از مردم عزت نفس ندارند و همیشه دنبال یک نفر ثروتمندتر از خودشان هستند تا مجیزش را بگویند و او قبله آمال خود بپندارند. جور دیگری اگر جواب میدادم سانسور میشد.
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
در ترکیه دیسکوی زنان باحجاب تشکیل داده‌اند ، به ما چه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
قاضی زاده هاشمی رییس جمهور سیزدهم خواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
خیلی از اطلاعاتی که ملت ندارند آقای علم الهدی می یان از تریبونشون به مردم اطلاع می دهند ممنون از این همه آنلاین بودن و به روز بودن اطلاعات شما
حرفی رو که میخواستم بزنم جناب ذوالنور زدند
پاسخ ها
آنتی سانسور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
اما یه جاش رو اشتباه حرف زده
از وقتی که رحانی رئیس جمهور شد به بهانه معیشت ، صنعت هسته ای و صنعت فضایی رو کاملا تعطیل کرد حالا هم که نتیجه این اقدام جالب دولت رو داریم می بینیم و معیشت هممون گل و بلبله!
یادمه ویدئویی میدیدم از یه شبکه مصری که مجری و یکی از بیننده ها از مهمان برنامه که یه مقام بلندپایه سابق مصری در سازمان ملل یا آژانس بین المللی اتمی بود پرسیدند که چرا ایران بعداز نزدیک به چهل سال تحریم و فشار و محاصره اقتصادی و جنگ هشت ساله به فضا راه یافته و ما(مصر) اندرخم کوچه اول؟!!! که مهمان برنامه هم حرفی واسه گفتن نداشت
اما حیف که نماد های قدرت و پیشرفت کشور در این دولت یکی پس از دیگری از بین رفت
اقتصاد هم که یکی از مهم ترین فاکتورهای قدرت محسوب میشه به برجام گره خورد و قص علی هذا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
جالب بود
شیوا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
منم این ویدئویی رو که انتی سانسور گفت تو سایت خبرنگاران جوان دیدم راست میگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
در خارج خیلی از خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران را به عنوان یک کشور پیشرفته می شناسند ان ها خبر دارند چه خبر است ولی عده ای در داخل به خاطر مشکلات اقتصادی همه چیز را فدای اقتصاد می کنند و چشمها را میبندند روی نقاط قوت دیگرمان
کولی اندونزیایی اهل جزیره بالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
لازم به ذکر است که همین روزاست که ایران موشک و ماهواره به فضا بفرسته البته خوب بازم لازم به ذکره که در دوران احمدی نژاد هرماه یکی میفرستادیم فضا و اوضاع اقتصادی مردم بدتر با بهتر از الآن نبود و دلیلش رو باید از این دولت و مختلسان ارجمند و سلاطین پرسید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
آقای بهزاد نبوی
میشه بفرمایید آیا تا حالا زمانی بوده که اسلحه آمریکا روی شقیقه ما نبوده باشه تا بشه با آمریکا مذاکره کرد؟
اتفاقاً زمانیکه همفکرای آقای بهزاد نبوی با آمریکا مذاکره کردند و نتیجه اون مذاکره ، برجام شد اسلحه آمریکا از هر زمانی بیشتر و محکم‌تر روی شقیقه ایران بود و تحریمها درشدیدترین وضعیت قرارداشت
آقای بهزاد نبوی
شما که می‌فرمایید بعداز برجام هیات‌های اروپایی به ایران اومدند ولی به دلیل ماجراجویی بعضیها شرایط را مناسب ندیدند و برگشتند ، میشه لطف کنید اسم یکی از این شرکتهارو که این حرف شمارو زده باشه و دلیل بازگشتش از ایران و کار نکردن با ایران رو ماجراجویی بعضیا عنوان کرده باشه رو به ما بگید
آقای بهزاد نبوی
شما الان بجای اینکه بخاطر شرایطی که همفکراتون بوجود آوردند و مردم رو به این روز انداختند شرمنده باشید و اگر عذرخواهی نمیکنید لااقل ساکت باشید دارید دیگرانی رو مقصر جلوه میدید که اصلا وجود ندارند ، همکاری نکردن شرکتهای اروپایی و دولتهای اروپایی با ایران به دلیل ماجراجویی بعضیها بوده یا به دلیل خروج آمریکا از برجام و تهدید کردن اونها ؟
مردم ایران کم حافظه هستند ولی نه دیگه در این حد ، مسئولیت شرایط فعلی کشور تماما به عهده شماست که در کمال خوش باوری با آمریکا قراردادی رو امضا کردید که برگ برنده ما رو سوزوندید و طرف مقابل شمارو فریب داد و تمام تعهدات ایران رو تمام و کمال و به سرعت انجام دادید و منتظر هیچ اقدامی از طرف مقابل نمودید و الان کشور رو در شرایطی قرار دادید که نه راه پس داره نه راه پیش و نتیجه همون شد که یک نفر قبلاً به شما گوشزد کرده بود که مراقب باشید که این غربی‌های فریبکار وقتی خرشون از پل گذشت برنگردند و به ریشتون بخندند ، و الان دارند می‌خندند
الان هم چند ماهه داریم دنبال اروپا میدویم ولی هنوز نمیخواید بیدار. بشید که توی این قبر که بالای سرش گریه میکنید هیچ مرده ای نیست
لطفاً حداقل اگر اشتباه خودتون رو قبول نمیکنید اون رو گردن ماجراجوها نندازید
سیریوس کنفسیوس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
مطمئن باشید که اگه به دولت روحانی بود ایران الآن صنعت موشکیش رو هم دو دستی تقدیم کرده بود به غرب
Raha
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
وقتیکه شکمت گرسنه ست دیگه انرژی اتمی و ماهواره و فضا و برجام و کنسرت و ورزشگاه و همه چیز میشه کشک ، افتاد؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
رها خانم محترم یعنی کشورهای پیشرفته در حوزه اتمی و فضایی توشون گرسنه و بیخانمان و فقیر پیدا نمیشه؟! ما باید بمب اتم داشته باشیم و فضانورد به فضا بفرستیم ما ایرانی هستیم و نباید فقط بفکر شکممون باشیم البته اگه آقا زاده ها بگذارند که ما بجایی برسیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
به رها همه این مواردی که گفتید گرانی و ارزانی و مدرسه خوب و بیمارستان خوب و رفع بیکاری مهم هست اما آبا آزادی بیان و عقیده مهم نیست . همه این موارد با هم باید باید ن رفع حصر مهم هست چون مردم رای دادند . کنسرت و اواز مهم هست مردم رای دادند واقعا در دمکراسی با خوتان چند چند هستین اگر ملاک نطر مردم هست که در صندوق رای گفته شد دیگه برای چی اینقدر غر میزنید .......
بلاخره آقای یزدی که سخن پیشرفت 400 ساله را بیان کرد بلاخره فرمودند که کم و کاستی ها و نارسایی های وجود دارد.و این خود یک قدم به جلو است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
البته بهتر هست ایشان در ۱۴۰۰ کاندید ریاست جمهوری شوند چون پیشرفت کشور با ریاست ایشان صربدر ۲ خواهد شد و طی چهار سال به ۸۰۰ درصد خواهیم رسید البته در زمینه روسری و جوراب و مانتو زنان
سلطان سابق کارانه پزشکی باید کارانه هایی گزافی را که به پزشکان داده به خزانه بازگرداند. مطمئنا میتواند از راه فروش بیمارستانش تمام آنها را بازگرداند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
افراددلخواهت میایند می ریزند جیبت
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
اخه ای !!!! خیلی دوست داشتی پزشک بشی نه ؟!!! خوب برو ارمنستان دامپزشکی بگیر اقلا عقد ه ات رفع میشه !!! واقعا که چقدر حسودی نه ؟!!!
شکنجه ی کارگر در قرت 21
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
مثلا شکنجه هم که می گوید می رسد به شکنجه روحی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
مدیرعامل رانت خوار هفت تپه فراریه بعد کارگران معترض رو دست گیر میکنیم، چرا!؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
قرار بود مزد کارگر تا دستش را نشسته به خانه نرفته پرداخت بشه اینقدر اینطرف و انطرف زدند تا قضیه سیاسی شد . کارگر ان پولشان را میخواستند روحانی در انجا رفته گفته بیایید بجای اعتراص نماز سر وقت بخوانیم در قانون مگر منع شکنجه نداریم . تابی جان تنها سایت داخل کشور هستید که امشب این خبر را نوشتید چی بگیم
این مردم لیاقتشون همینه
قاضی زاده هاشمی بزرگترین ضربات کاری را به چرخ صنعت و راه پیشرفت کشور زد:
1- بالا بردن فوق نجومی دستمزد پزشکان و سوق دادن نخبگان کشور از رشته ریاضی و مهندسی و صنعت به سمت رشته خدماتی پزشکی
2- گرفتن 3000 میلیار تومان از بودجه عمرانی کشور به نفع وزارت پزشکان
3- گرفتن ده درصد از مالیات بر ارزش افزوده به نفع وزارت خانه پزشکان
4- کم نگهداشتن ظرفیت پذیرش پزشکی و ایجاد انحصار در رشته پزشکی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
وزیر مستعفی بهداشت بزرگترین خدمات را به مردم پابرهنه با بیمه سلامت کردند و حتما رفتنش به ضرر کشور و مردم و دولت است
خطاب به ناشناس 21:47
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
برادر عزیز شما اگر بدانی که همون شخص پا برهنه که در روز 2 هزار تومن شارژ موبایل و 5 هزار تومن پنیر و 3 هزار تومن نان و 10 هزار تومن برنج و 20 هزار تومان ماست و خورش و میوه و 1 هزار تومان اینترنت و 5 هزار تومان سایر خرج ها را انجام دهد در مجموع میشود 46 هزار تومان که یک درصدش یعنی حدودپانصد تومانش میشود مالیات بر ارزش افزوده سهم طرح تحول جیب پزشکان. حالا این عدد ضربدر 30 روز در یک ماه میشود 15 هزار تومان. علاوه بر این 10 درصد هزینه گران شدن گاز و آب و برق و بنزین هم اختصاص به طرح تحول جیب پزشکان داده شده که از جیب مردم در میاد. پس شخص قبلا و به صورت پیش پیش و نامحسوس هزینه های درمان خودش را حساب کرده و در ماه حدود 30 هزار تومان به .زارت پزشکان پرداخت کرده تا اگر احیانا مریض شد (شاید اصلا چند ماه مریض نشود) برایش حساب شود.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
چند وقت دیگه وقتی به مراکز درمانی تشریف بردی و از جیب مبارک تا ۷۰ درصد هزینه نکردی بعد بیا اینجا نطر بده . مفتی کسی کار نمیکنه مگه قرار نبود بعد از انقلاب در راه خدا کار کنی و مزد نگیری . برو پارک در راه خدا درختان پارک اب بده ببینم اینکار را میکنی تعرفه پزشکی باید درست باشه نه اینکه مفتی باشه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
باید دیر نشده وزارت پزسکان تعطیل واموزش پزسکی به وزارت علوم برگردد
یک پزشک عمومی 20 میلیون درامد دارد.
یک دندانپزشک 80 میلیون در ماه درامد دارد.
یک پزشک متخصص 200 میلیون تا یک میلیارد تومان درامد دارد.
یک مهندس بیکار است. اگر کار گیر بیاورد در دورترین نقاط کشور شاید 2 میلیون حقوق بگیرد.
انتظار پیشرفت صنعتی و رسیدن به پای کره و ژاپن در چنین شرایطی کاملا محال است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
دقیقن درست میفرمایید


الان دغدغه همه مردم فقط پولدار شدن و بدست آورد کار دولتی هست از بس که ایجاد و راه لاندازی کار تولیدی دردسر داره

طرف میاد کار تولیدی میزاره اداره مالیات، شهرداری و اداره آب و برق و مخابرات و بیمه میریزن سرش خوب مگر مغز خر خورده میره پولش رو وارد بازار دلالی مسکن میبره

در آمریکا مگر شرکت های تسلا، فدکس، آمازون و بسیاری از شرکت های بزرگ دیگر مثل مک دونالدز با چه چیزی شروع کردند فقط با یک طرح و ایده خوب و عالی و بقیش رو دولت و بانک ها کمک کردن اون هم با وام های با بهره بسیار پایین و زیر 4 درصد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
این کشور فقط پزشک نیاز داره و دلال برادر من مهندسی و هنر و وکالت و سایر رشته ها باید حذف شوند بقیه هم میتوانند بیسواد شوند و راننده اسنپ،سرایدار،و......یا گور خواب
محمود
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
کلا مفهوم کار و فرهنگ کار از بین رفته یه دلیلش اینه که مسولین ما از جاه هایی اومدن که برداشت درستی از کار ندارند و تقریبا خودشون و اجدادشون با کار اصلا در گیر نبودند. طرف صاحب نظره کلی برو بیا داره ولی هیچ برداشتی از اینکه همون بطری آب که جلوشه از کجا اومده و باید به کجا بره نداره. همین میشه که شما تو تهران تو خونت یه کاری راه بنداز سریع شهرداری میاد میگه متری سه تومن بده به من؟؟؟ حالا همین کار را تو چین بکن شهرداری و پلیس و همسایه همه پشتتن من الان دارم تو خونم تو چین قطعه تولید میکنم خیلی ساده....کلی برند تو دنیا هست از همین خونه و زیر پله و گاراژ شروع کردند مثل بیل گیتس..به خودتون بیاد
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
این در امدها رو از کجا حساب کردی ؟ نکنه بابات دکتره؟
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
عزیزم دروع گویی عاقبت موبی نداره، من پزشک عمومی هستم درآمدم در اوج شلوغی(زمستان) ماهی چهار تا پنج میلیون تومن هست، کارانه فقط تو بخش دولتی هست که با هفده ماه تاخیر پرداخت میشه که برای پزشک عمومی حدودا دو تا سه میلیون تومنه چرا وقتی از چیزی خبر ندارین الکی حرف میزنین، طرح تحول برای من همش ضرر بود، متاسفانه روند سیاست های بهداشتی کشور از اول مشکل داره، اصلا کار پزشک مدیریت نیست چرا باید وزیر حتما پزشک باشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
خدا لعنتت کنه با این امار دروغی که میدی..
جالبه کیروش تقریبا هیچ دستاوردی تو تیم ملی نداشته
همون نتایجی رو که با مربیان قبلی در جام جهانی گرفتیم رو گرفتیم ولی در برابرش پول فوق العاده ای رو بهش دادیم و امکاناتی که اون برای تیم ملی داشت هیچ مربی خارجی و داخلی نداشته برا تیم ملی. این همه هم ازش تعریف میکنید!!!!!
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
ملتی که در هر موضوعی کارشناس هستند
شما تا قیام قیامت هوار بکش کیه که گوش کنه
گوش ما از این حرفا پره
امام جمعه جدید هم فقط تعدادی نرده ها را برداشتند و از درب مردم وارد شدند .
ولی حرفهایی که زدند عین خطبه های جنابان صدیقی و احمد خاتمی بودند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
مشکل تفکر هست که شما دارید و ان سیاست زده
تعریف می کنند می گویید چرا نقد می کنند باز هم می گویی چرا
چند چند هستید با خودتان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
ناشناس ۲۲ تلاش برای کسب محبوبیت است
مردم ایران هرگز روی خوش نخواهند دید حتی اگر با اسراییل و آمریکا و کل دنیا هم رابطه مان عادی شود و تمامی تحریم ها حذف شوند.

علت اون هم اینکه جامعه ایران مثل یک بیمار روانی میمونه که دچار اسکیزوفرنی شده و شما اون رو در هرشرایط محیطی که قرار بدید هیچ فرقی به حال اون نمیکنه.

مشکل ایران مردم بیمارش هستند. تا زمانی که مردم اصلاح نشن هیچ تغییری ایجاد نمیشه

خوب شما که میبینید شرایط کشور چقدر فلاکت باره و برای زندگیت محتاج یارانه ، وام بانکی و کمک مالی والدینت هستی خوب چرا زاد و ولد میکنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
کاملا درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
مگر یک ملت بیمار می شود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
یک کلمه. سکوت کن
آقایان شما زحمت خودتان راکشیدین
اما به یه طرف دیگر این همه سلطان درست کردین
این همه اقازاده تحویل مملکت دادین
از اختلاس ورانت و حوجی کردن بیت المال اون همه خبر خوب از بخاری مداذس گرفته تا اشکنه ولنگ برا مردم دیگه شما رو به امام حسین کوتاه بیاین ما دیگه داریم نابود میشیم
کی از آینده خبر داره. شاید یه روزی در آینده یه کشوری ریس جمهور هم مثل مربی فوتبال وارد کرد تا دیگه کمبود کاندید ریس جمهور ی نداشته باشه..والله با این نظریه هاشون.
دوستان همگی توجه کنید.
لطفا توجه بفرمایید.
اینجانب به عنوان یک شهروند و یک مدیر بازنشسته که دوباره دعوت بکار شده ام به دولت دستور میدهم که تمام مشکلاتهای اختصادی را تا 1ماه دیگر حل کند مرغ کیلویی 3هزار تومن بشود دلار 1567تومن شودو کفش و کاپشن را ارزان کند
جناب ذوالنور شعار رفع نشدن حصر نیز دور شدن از مسائل اصلیست.البته میشود گفت با رفع حصر ثابت میشود برای حل مسائل اصلی اراده وجود دارد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
در چنین ساختاری فقط اجازه میدهند که افرادی مثل ذالنور در یک شهری به انتخابات برنده رای شوند . ر این ساختار رای و صندوق میگوید همین دو تا چند نفر را من معرفی میکنم بعد شما هم انتخاب کن . یعنی فرقی نمیکند تو بهترین را انتخاب کن .‌. بهترینش میشود این اقا . سواد سیاسی . اقتصادی ‌ . زبان بین المللی . حقوق . این اقا در کجا سپری کرده هیچ . فقط در مجلس حقوق میگیرد که نماینده مخالف را شناسایی کند
متاسفانه برخی ها از غفلت صحبت می کنند بهتر است به زبان اکثریت جامعه صحبت کنند و آنها را لمس و نه تنها نگاه کنند
زمان آن نیست که از تف سربالا صحبت کنیم فاصله طبقاتی چنان پیش رفته که مسولان خود را برابر اکثریت جامعه به لحاظ زندگی تنزل دهند.. .
مجلس شرق گرای قبلی را دیدیم چکار کرد . لازم نیست بشارت مجلس شرق گرای بعدی را به ما بدهید . مشکل از گرایش نیست مشکل خودتان هستید .
با این وضعیت داریم با سرعت بسمت آنارشیسم میریم آب و برق گازم دیگه مسولین نمیتونن تامین کنند.خداکنه با مرگ راحتی بمیریم.
دیسکوی با حجاب زنان در ترکیه . من خودم که بیشتر وقتها کانالهای فصای مجازی را رصد میکنم چنین چیزی نشنیدم . برای من عجیب هست برخی افراد چطور دم از تلگرام و اینستاگرام میزنند ولی تو تویتر سیر میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
مثل اینکه حرف زدن بدون سند و مدرک مد شده و البته اینکه اصرار هم داشته باشی که دیگران حتمآ بعنوان یک واقعیت قبول کنند !!!!!
فقط یکی به من بگه توی این مملکت چه خبره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
مملکت ما نوبرانه است قیمت طلا ی جهانی رفته بالا تو ایران آمده پایین دلار آمده پایین کالا ها بالا
یه عده با قصد خاصی میان توی تابناک (که خود این رسانه هم پزشک ستیز هست)وهی تند تند پیام بی ربط در مورد حقوق پزشکان و وزیر قبلی میگن ،، کاملا مشخصه اینها غرض خاصی دارند و جزو اکثریت جامعه نیستن ...،، تابناک نکن این کارو .....این فضای پزشک ستیزی که راه انداختی دودش تو چشم مردم میره در آخر ،، از حق نگذریم کارهای وزیر بهداشت مستعفی برای مردم روستا خیلی خوب بود ،وبرعکس حرفهای شما اکثریت پزشکان از دکتر هاشمی ناراضی بودن ، میتونید نظر سنجی بذارید ، پس معلومه این طرح آنطوری که میگید به نفع پزشکان نبوده ،
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
در دولت آقای احمدی نزاد بود بنده در جنوب کشور در حال اجرای کابل زمینی جهت انتقال برق فشار متوسط به پشت برق بودم که بر اثر سقوط یکی از مهره های کمرم آسیب دید یادم هست وقتی به بیمارستان شهرم بردند اولا که ام ار ای نداشت هنوز هم ندارد دوما دکتر گفتند باید چهار میلیون بمن بدهی تا عملت کنم و به ناچار قبول کردم . بعد روی کار امدن وزیر هاشمی ایشان از بیمارستان اخراج شدند چون برای همه بیماران اینکار را کرده بود چرا اخلاق ما ایرانیها اینجوری هست که براحتی کسی کاری برای ما میکند یا محبتی بما میکند فراموش میکنیم یعنی همیشه یا به گدشته زندگی میکنیم یا در اینده قرار هست کسی برای ما ناجی باشه چرا
ناشناس
| Switzerland |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
هاشمی اگر پزشک ستیز بود درامد پزشکان را چندین برابر و ظرفیت پذیرش پزشکی رو کم نمیکرد. شما معلومه کارانه ها خوب بهت ساخته.
پيشنهاد مي‌كنم بعد اين همه سال و خودموني شدن با آقاي كارلوس كي روش، اسم ايراني كاووس كوروش را براي ايشان انتخاب كنيم.
آقای یزدی گفتند که در آینده چرا چند فرد ایده ال برای کاندید ریاست جمهوری ندارید . چرا زیاد داریم اما چون احزاب قوی که از طریق مردم قدرت گرفته باشد نداریم .‌حزب دولتی چه فایده دارد احزاب دولتی میشود احزاب فعلی که دعدعه مردم را ندارند چون از قبل انتخاب شدند ولی سلزکار فعلی هم برای صد سال دیگر بدرد نمیخورد علت دارد یکی این هست که چون در دمکراسی افراد باید بیایند و در یک دوره مشخص بروند بنابراین باز تولید افراد سیاسی و با تجربه و گردش قدرت بوجود د اید
بالاخره دختر و داماد عضو شورای انقلاب فرهنگی تابعیت امریکا دارند یا ندارند چون این آقا تکذیب کروه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
اینروزها همه بچه هشون رو هم تکذیب میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
نمیدانم این اقای دکتر چه چیزی را تکذیب کرده اند.لباس وجشن کریسمسی دخترودامادوفرزندتابعه امریکاشونو
ناشناس
| Germany |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
حاصل برش همگام سازی کلمات و فتوشاپ بوده
خیلی داغونیم
خیییلی!
اقای روحانی ایا رواست با یک کارگر بخاطر احقاق حق خود این طور رفتار شود ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
مثل اینکه آری
به ماموران چه ربطی داره
بگویید خودمان و فرزندانمان مان و بنزهای ضد گلوله و خانه های اشرافی مان
البته نباید از اقدامات مثبت وزیر محترم هم غافل شد
منتها من هنوز هم علی استعفای ایشون رو نفهمیدم
بعید میدونم مشکل بودجه باشه
امام جمعه مشهد آیا احساس وظیفه نمکنند که برای ارشاد و امر به معرف ونهی از منکر باید به جاهای دیگر بروند؟
بخشی از جامعه پزشکی متاسفانه یک سر باند فساد مالی هستند. این یک واقعیته
مفسدین اموالشون رو مصادره کنین از اعدام بیشتر زجر میکشن .
ومن کارگرهنوزمنتظرم تا شکنجه آقای اسماعیل بخشی تکذیب شود
موشکافی ورصداخبارسوفیالورن وااخبار دیسکو ترکیه علم الهدی قابل تحسینه,ولی بهترنیست ایشان به وظایف امام جمه
عه اشراف بیشتری داشته باشند
در انتخابات اخیر پارسال و دوسال پیش در چند انتخابات افرادی شکست خوردند ولی باز هم در سیاست حرف میزنند .‌
محمد نوری روزنامه نگار نیز در این باره نوشته است: «خبر کشف ژن خوب درشورای عالی انقلاب فرهنگی ارزش انتشار دارد: گرفتن بورس سوئیس وشهروندی امریکا برای فرزند. ما هم مخالف ورود به فضای زندگی خصوصی افراد هستیم اماامضای جناب کی نژاد به عنوان رئیس هیات گزینش طی15سال پای تصمیم ها ومقرراتی نشسته که نتیجه آن محرومیت بسیاری از اساتید بوده است.»

ماجرای بورسیه های غیرقانونی در ابتدا دولت حسن روحانی مورد توجه قرار گرفت بسیاری از آنها لغو شد اما برخی دیگر دوباره برقرار گردید. این بورسیه ها دستمایه جنجال های بزرگی شد و یکی از دلایل استیضاح رضا فرجی دانا وزیر علوم تحقیقات و فناوری در ابتدای دولت یازدهم بود.

برخی کاربران با اشاره به موقعیت ویژه پدر سلوی کی‌نژاد برخی اظهار نظرها محمد‌علی کی‌نژاد را بازنشر دادند و از این منظر انتقاد کردند. نادر فتوره‌چی با انتشار تصاویری جنجالی در توئیتی نوشت: "چرا فرزندان جناب محمدعلی کی‌نژاد،عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی که معتقدند، «حضور کودکان درمساجد آنها را در برابر تهاجم فرهنگی مصون میکند»، نه تنها در دوران «اقتصاد مقاومتی که باید کمربندها را محکم کنیم» مسجد نمیروند، بلکه در آمریکا با این ریخت و قیافه عجیب «جشن کریسمس» برگزار میکنند؟"

کاربری به نام حاج حیدر نیز نوشته است: «اینکه دختر و داماد دکتر کی‌نژاد عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی جشن کریسمس گرفتند، اشکالی ندارد! اینکه با بورسیه سفارشی برای تحصیل در مقطع دکترای معماری به سوئیس رفت و بعد شهروند آمریکا شد‌ هم اشکال ندارد! مشکل طرز تفکری هست که آرامش را برای خود میخواهد و استکبارستیزی را برای مردم!»

کاربران دیگری نیز در این باره اظهار نظر کرده اند و انتقاد خود را مطرح نموده اند. عده ای معتقدند زندگی دختر عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در آمریکا اهمیتی ندارد مهم این است که او از "رانت" و موقعیت پدرش برای کسب بورسیه استفاده کرده است.

در دو سال اخیر جریان افشاگری علیه مقاماتی که فرزندانشان در خارج از کشور زندگی و فعالیت می کنند بالا گرفته است. این جریان در تابستان امسال به اوج خود رسید اما تاکنون متوقف نشده است و هر از گاهی موضوع "ژن خوب" تبدیل به یکی از موضوعات مهم رسانه ها و فضای مجازی می شود.

وضعیت کنونی کشور، بحران های اقتصادی و تحریم های سخت بر این روند افشاگری اثر مضاعف گذاشته است.
درود بر اسماييل بخشي .
یک عده ای هم از جناح و خاص نشسته اند و کامنت های حال بهم زن میزارن و فکر کردن اگر این دولت شکست بخوره همه چیز درست میشه !!!! !!! من یکنفر دبیر بازنشسته بیمارم ، مدام به پزشک مراجعه می کنم پزشکانی که بعضا دانش اموز بنده بوده اند و از بهترینها بوده اند و افتخار می کنم که مثل گذشته ها محتاج پاکستانیها و هندیها نیستیم ولی بیشتر اوقات مطب این بنده خداها خلوته !!!! چرا اینقدر در تابناک به پزشکان مملکت جسارت میشه واقعا بدور از انصافه کسی که جای کسی را تنگ نکرده عرصه برای همه بازه ....من هم بخدا دوست داشتم پزشک بشم ولی زورم نرسید معلم شدم و هیچوقت هم خودمو با یک پزشک قیاس نمی کنم هرکس نون کله و عقل و توانایی خودشو میخوره ، تابناک جان این اظهارات تنگ نظرانه را چاپ نکن .
پاسخ ها
علیرضا کاظمی از شیراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
++
راست میگه. اگر همه پزشکان و معدل را در نظر بگیریم در آمد متوسطشان حد اکثر دو یا دو و نیم برابر مهندسان است که این هم در خیلی از کشورها همین طور است. نه اینکه ما مهندسان استعداد کمتری از پزشکان داشته ایم یا درس کمتر خوانده ایم نه خیلی از مهندسان از خیلی از پزشکان مستعد تر بوده و بیشتر هم زحمت تحصیل درس های ریاضیات دار سنگین را کشیده اند اما ماهیت مساله که جان انسان و مسولیت آن است می طلبد که ورودی پزشکی زیاد نباشد تا هر ننه قمری وارد نشود و شان و سطح کارکردی حفظ شود که این به نوبه خود اگر درک کنیم منجر به ارتقای سلامت ما انسان ها می شود.

البته دو نکته باقی می ماند یکی اینکه عده ای از پزشک ها هستند که در اخلاق عقب مانده اند و درآمد گرا هستند و دیگر حس انسانی و اخلاقی خدمت به هم نوع را ندارد و کمتر دلسوزی می کنند. البته تعداد این افراد نسبت به کل زیاد نیست. کلا این روحیه منفعت گرایی در همه شغل ها از معلمی تا مهندسی تا پزشکی متاسفانه گسترش پیدا کرده. من اصلا درک نمی کنم چرا همه اینقدر مال دوست و دنیا خواه شده ایم. نسبت به پیشتر این در حالی است که اخلاقی و انسانی زندگی کردن بسیار خواستنی تر از پول دار و بی اخلاق زندگی کردن است. واقعا کسی که مزه شیرین ارزش واقعی را چشیده باشد با چیزهای دیگر آن را عوض نمی کند.

اما در مورد اندک پزشکان که درآمد ماهانه چند ده میلیونی یا بیشتر دارند که همان هم باعث قضاوت زود هنگام ما می شود خوب باز هم اگر نگاه کنیم در همه شغل های دیگر هم از سوپرمارکتی گرفته تا مبل فروشی تا فرش فروشی تا دفاتر اسناد رسمی من خودم مورد های زیادی می شناسم که در آمدشان چند ده بلکه چند صد میلیونی است و نوش جانشان. فقط نمی دانم چرا مردم وقتی یک دفتر دار اسناد رسمی که چند صد میلیون در ماه در می آورد و هیچ کار بحرانی مثل سرو کله زدن با جان انسان هم ندارد را می بینند چشمشان از کاسه در نمی آید اما اگر یک پزشک را ببینند که چند برابر آن کاسب محترم سوپرمارکتی یا آن دفترخانه دار درس خوانده همه حساس هستند.

-- یک مهندس با درآمد سه میلیون تومان در ماه که چشم دیدن درآمد برای دیگران را دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
درود بر شما دبیر گرامی و محترم...
سرمایه های اصلی مملکت شما هستید بخدا...

بنده یک پزشکم که چهار سال هست درسم تموم شده و سه سالش رو تو مناطق محروم کار کردمو الان کار نمیکنم فعلا... خدا شاهده یک درصد سختیای مارو اینهاییکه این اعداد دروعی درامد پزشکارو میدن نمیتونن تحمل کنن و همه اش از سر عقدست، حسادته، و چه مرضی باللتر از حسادت...فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا... حسابمان با ایشان بماند برای سر پل صراط، والسلام...
تابناک تکراری کی این جمله را عوض میکنی تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد
چرا باید دختر حاذق ایشان در آمریکا زندگی کنند؟؟ اون عکس های منتشره با فتوشاپ ۱۰ سال آینده هم اینقدر تمیز در نمی یاد!!!!
وزیر ارشاد
مسولیت را سه چیز بی اعتبار کرده حفاظت ، فرزندان و مدیران
با اين اوضاع اقتصادي فعلي 90% نمايندگان بايد از مجلس خداحافظي كنند چون نمايندگان كاري را براي مردم انجام ندادند
پول کارگرهارانمیدید در زندان اذیت هم میشن
آقای ذونبور میفرمایند مجلس باید درست شود یعنی همه در مجلس آینده رد صلاحیت شوند!
.
اینگار اقای علم الهدی فقط مشکلاتتش با حجاب وموسیقی حل می شود ...........مردم یک کم کوتاه بیاید در این مورد نه نظر بدهید .... .ببینیم که مشکلات را عالم الهدا حل میکند ............یا بهانه است ...............چون تمام مشکلات ما کنسرت که عده قلیلی وقت دارند یا دوست دارند بروند.این فقط می خواهد مشکل قلیل را حل کند .کاری به 86 میلیون ندارد
ما مسئولان جامعه؟!!!!!!!!!!! مشکل این است که فقط با پارتی به مقام بالا میرسید نه هیچ عامل دیگری
اسماعیل بخشی می تواند قهرمان دفاع از نان لقب بگیرد
جناب امام جمعه جدید چرا یک نرده را باقی گذاشتید ؟ در مورد وزارت پزشکان هم باید بگم به مدیریت اجرائی پزشکان پایان دهید پزشکان را به اتاقهای معاینه بازگردانید پزشک آموزش میبینه برای درمان بیمار نه مدیریت جامعه .پزشک تربیت کنید به انحصار در صنف پزشکی پایان بدید به مناطق محرم پزشک بفرستید هر کسی از دانشجویان پذیرفته شده پزشکی که تعهد حداقل 30 سال خدمت در مناطق محروم یا غیر محروم کشور را نداد بیرون بندازید و به جاش افراد متعهد جدید بیارید
پاسخ ها
فرهاد
| France |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
اخه ا ی ی ی ...... سبک شدی ؟!! فحش دادی ؟!! زیاد حرص نخور سکته میکنی هاااا !! خیلی کوچک شدی نه ؟؟ فرمایش دیگه ای نبود تا امر بفرمایید دولت اجرا کنند ؟؟!! واقعا که تعطیلی داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
شما خودت یا دوستت یا بچه ات که چهار سال لیسانس گرفتی یا شش سال فوق لیسانس آیا حاضری پاشی بری مناطق محروم خدمت کنی؟ که پزشک حتی عمومی اش پس از 7 سال درس خواندن میره و چند سا هم باید در نقاط محروم خدمت کنه تا بعد از کسب امتیاز پس از چندین سال شاید بتونه در یک جا مطب بزنه و یا ...
اسماعیل بخشی، نماینده کارگران هفت‌تپه که مدتی را بازداشت بود، در پست اینستاگرامی‌اش خطاب به وزیر اطلاعات ضمن دعوت ایشان به مناظره تلویزیونی از شکنجه شدن در ایام بازداشتش خبر داد!!!!!!!!!!!!!!!!!
اين خبر واقعا مايه تاسف است . اينها مگه حداقل حقشان را نمي خواستند. چرا موضوعات كوچك را امنيتي و خوراك دشمنان را فراهم میکنیم
ما ماندیم در این بادیه تنهای تنها...
گرانی پدر صاحب مردم رو دراورده خدایا یا امام زمان به فریاد برس هیچ کس به فکر مردم نیست گوشت کیلویی 90 هزارتومن
خطاب به علم الهدی عزیز: اینا فتنه دشمن یل دژمن نیست!!! اینا عین حقیقته
توو فلسطین و لینان جشن دارند دیسکو دارند آزادی پوشش دارند
امیدورایم فاصله طبقاتی بین مسئولین ومردم همانندنرده های 40ساله نمازجمعه حذف شود ومردم از این همه بدبختی ونابسامانی نجات پیدا نمایند واقعا جای تاسف است پس از40 سال وضع اقتصادی مردم کشور با این همه منابع وسرمایه ملی بدین صورت باشد.
امام جمعه محترم جدید تهران در زمان اقای احمدی نژاد معاون ایشان در امور جوانان بودند و روی کار امدن احمدی نژاد را عنایت امام زمان می دانستند . درست است بله ...
روزی که امریکا تیر اول را شلیک کند مذا کره می کنیم او با کلت وما با موشک
از سخنان یزدی چنین میشود تحلیل کرد که همیشه در هر دوره از انتخابات بگردیم ودر دقیقه نود کسی را بمردم معرفی کنیم کهالبته ان شخص هم اخلاقی باشد . همیشه ناجی تمام‌مشکلات کشور را ان ادم سیاسی ناجی حل کند . این اشتباه هست برای اجرای قانون در صدر ادمها قرار دارد . ملاک میزان اجرای قانون هست . مگر در دوره مشروطیت من امروز مطالعه داشتم مشروطه خواهان میگفتند حاکم و سلطان و مردم باید برگردن به قانون . شاه و گدا ندارد . وقتی قانون در اجرا حاکم باشد نیازی به فردی ندارد که مثل احمدی نزاد بصرف شعار اینکه هاشمی طرفدار سرمایه دار شدن هست مردم به ایشان رای بدهند دوم اینکه ایا بمردم خودت آزادی عقیده و بیان و حقوق شهروندی و اگاهی سیاسی قبل از انتخابات را توسط احزاب داده اید یا نه .
جناب وزیر!
بی اعتباری هر کس از عملکرد خودشه نه به خاطر فرزندان و محافظانش
قرآن فرزند صالح را نیز عملکرد ناشایست خود فرد می‌داند (انه عمل غیر صالح)
دیسکوی زنان با حجاب ما که نرفتیم باید بلیطش گرون باشه .
سلام
کمسیون مبارزه با فساد اقتصادی می تواند با استناد به مفاد اصل 49 قانون اساسی معیاری برای سقف اموال اعم از نقدی ومنقول دغیر منقول اشخاص تعیین ومازد بر ان را جز مفاسد افتصادی ومصادره نماید وبا این کار ووضعیت اقتصادی مملکت را سالها بیمه نمایند.
دوست عزیز این کشور فقط به متخصص زیبایی احتیاج داره، چون بخاطر ورشکستگی فکری، اخلاقی، اجتماعی، روحی، ملت علی الخصوص زنان، اینده درخشان خود را در به اصطلاح رو فرم کردن نقاط بدن تمرکز داده و صد البته به سراغ دکتر میرند
اقای پرستویی چند بار به کار گردان یاد اوری کرده میگه بابا این همه فیلم باشما کار کرده ام حالا اقای بهداد را معرفی میکنی
کارگر رانوازش کرده اند بنده خدا بد برداشت کرده
با سلام. ضعف سیتم نظام بانکی در کشور به حدی است که مردم در دفاتر نمایندگان مجلس جمع می شوند تا انها به بانکها برای دریافت وام معرفی کنند . و وام دریافتی را در هر کجای خواستند خرج کنند . جالب این است که هم یانکها و هم مردم این روال را قبول کرده اند . ودر میان بعضی افراد زرنگ از موقعیت استفاده کرده و وام دریافتی را وسیله ای برای خروج سرمایه از کشور، به ترکیه وو غیره قرار می دهند .
کار کردن مال خرست...
باهزار و یک دلیل بسیار خوب شد وزیر بهداشت رفت ایشان فقط یک تجارتخانه پزشکی درست کرده بود در زمان ایشان چنان هاله ای بر پزشکان مستولی شده که انگار از آسمان آمده اند و خودشان را جدا از همه تصور میکردند بطوریکه به ندرت جواب سلام مردم رو میدادند. برخلاف آنچه که در دنیا وجود دارد.
پاسخ ها
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
این همه دروغ رو از چطوری پشت سر هم میگی آقای از همه جا بی خبر پس این همه پزشک تو اردوهای جهادی مریخی هستن اونایی که تو مناطق محرومن!!!
همین نفاق بعضی‌ها مردم را بد بین میکند و زحمات دیگران را به باد میدهد
داداش ما همه زیر شکنجه ایم.
هرکی به نحوی.
مثلا خود من با خوندن سخنان برخی ، بدجور شکنجه روحی میشم.
دشمنان ما ناکارآمد، فاسد و غارت‌گر هستند
چه نماینده مجلسی؟ وقتی رای اورد همه چیز فراموش میشه
اینم ازوضع مملکت
تو این همه سال ترافیک و حمل و نقل و... همین بوده همین هم خواهد بود
منتهی سالی یکی دوتا اگه اضافه کنن و 100 به امار اسقاط اضافه کنن
گرونی هم تا بوده بوده و از این به بعد هم هست
ولخرجی از کیسه ملت در استخدام مربی خارجی بیداد میکنه خصوصا تو فوتبال یکی بیاد بگه که همین اقای کیروش با پول این مردمی که تو صف گوشت و مرغ یخی برای کمی ارزانتر بودن وایمیسن رفته برای خودش جزیره خریده مگر مربی ایرانی چشه با مربی ایرانی ببازیم مشکی نیست ببریم هم افتخارو شادیش صد چندانه ولی میتونیم با این پولا کلی مدرسه مجهز ساخت صحبتهامو پایانی نیست از مدیریت غلط در بسیاری از جاها فقط یه دعا میکنم خدایا به اون همه مدیریت درستت قسم مدیران لایق رو تو این مملکت سر کار بیار آمین
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل