بازدید 4674
گزارش

جنجال سر اعطای شهروند افتخاری ایران به کی‌روش

کد خبر: ۸۶۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ 04 January 2019

مراسم تجلیل از مربیان برتر فوتبال ایران در سال۹۶ امروز جمعه ۱۴دی با حضور وزیر ورزش در سالن قلم کتابخانه ملی برگزار شد که با حواشی عجیبی همراه بود.

به گزارش تابناک ورزشی، این مراسم با حضور مسعود سلطانی‌فر و مصطفی کواکبیان، نماینده مجلس شورای اسلامی و با شرکت حسن حبیبی، حمید درخشان، حسین شمس، محمود یاوری، پرویز مظلومی، بهمن صالح‌نیا، بیژن ذوالفقارنسب، نادر فریادشیران، صادق درودگر، حسین فرکی، مهدی محمدنبی، محمد مایلی‌کهن و ... برگزار شد و در میانه مراسم بگومگوی ملایمی نیز بین یکی از قدیمی های فوتبال با نماینده مجلس در گرفت که البته با احترام دو طرف همراه بود.

وزیر ورزش و جوانان در این مراسم از حسن حبیبی، سرمربی سال‌های دور تیم ملی فوتبال ایران تجلیل کرد. علاوه بر حبیبی، از محمد مایلی کهن، بیژن ذوالفقارنسب، مجید جلالی، محمود یاوری، پرویز مظلومی، همایون شاهرخی، ناصر ابراهیمی، برانکو ایوانکوویچ و امیر قلعه‌نویی نیز تجلیل شد اما برانکو و قلعه‌نویی در سالن مراسم حضور نداشتند.

جنجال سر اعطای شهروند افتخاری ایران به کی‌روش

در حاشیه برگزاری مراسم، مصطفی کواکبیان نماینده اصلاح طلب مجلس، در جمع مربیان ایرانی که اغلب مخالف کی روش هستند، درباره اعطای شهروندی افتخاری به کی‌روش گفت: به اعتقاد من اعطای شهروندی افتخاری به کی‌روش به خاطر موفقیت‌هایی که کسب کرده ، کار خوبی است. همچنین وی درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها افزود: ما باید خود شرایط حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را فراهم کنیم نه این که منتظر باشیم خارجی‌ها اجازه حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را مهیا سازند و ما را مجبور کنند که بانوان را به ورزشگاه راه دهیم. باید ساز و کار حضور بانوان در ورزشگاه آزادی را فراهم کنیم تا این اتفاق رقم بخورد.

بعد از این سخنرانی نادر فریادشیران دروازه بان دهه شصت فوتبال ایران در پاسخ به نظر کواکبیان درمورد کی روش افزود: ما مربیان بزرگی چون حسن حبیبی داریم و هر کسی باید در حیطه وظایف خود صحبت کند. بهتر است امور مربوط به فوتبال به بزرگان و پیشکسوتان فوتبال سپرده شود و شما به عنوان نماینده مجلس به مباحث حضور بانوان در ورزشگاه بپردازید. اعطای شهروند افتخاری به کی‌روش چیزی است که باید کارشناسان فوتبال نظر بدهند.

کوابیان نیز در پاسخ به او خاطر نشان کرد: اگر قرار بود که در این زمینه اظهار نظر نکنیم چرا از من دعوت به عمل آوردید؟ فریادشیران هم گفت: حرف من همان تایدد حرف شماست و من طرفدار مربیان فوتبال ایرانی هستم.

جنجال سر اعطای شهروند افتخاری ایران به کی‌روش

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار