بازدید 3650

احضار متهمان محیط زیست به دادگاه انقلاب

وکیل مدافع دو تن از متهمان پرونده موسوم به فعالان محیط زیست از احضار متهمان پرونده به شعبه 15 دادگاه انقلاب و ابلاغ کیفرخواست به آنها خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 02 January 2019

وکیل مدافع دو تن از متهمان پرونده موسوم به فعالان محیط زیست از احضار متهمان پرونده به شعبه 15 دادگاه انقلاب و ابلاغ کیفرخواست به آنها خبر داد.

محمد حسین آقاسی وکیل مدافع دو تن از فعالان محیط زیست روز چهارشنبه به ایرنا گفت: روز گذشته (سه شنبه) 3 تن از متهمان پرونده به شعبه 15 احضار و کیفر خواست صادره از سوی دادسرا به آنها ابلاغ شد.

این وکیل دادگستری که وکالت سام رجبی یکی از متهمان پرونده را بر عهده دارد، افزود: موکلم روز گذشته در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی حضور یافت و قاضی پرونده ضمن ابلاغ کیفر خواست از متهم خواست وکیل خود را معرفی کند که سام رجبی اعلام کرده وکالت او را اینجانب بر عهده دارم اما قاضی نپذیرفته و گفته موکل، وکیل دیگری را معرفی کند.

آقاسی ادامه داد: طاهرغدیریان دیگر موکل من در پرونده فعالان محیط زیست، قاضی صلواتی به او گفته وکیل خود را تغییر دهید این در حالی است طبق قانون و بنا بر اذعان و گفته حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه بنا برتبصره ماه 48 قانون آیین دادرسی کیفری فقط در مرحله دادسرا قابل اجراست و متهمان امنیتی در مرحله دادگاه می توانند وکیل مورد نظر خود را انتخاب کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار