بازدید 3181

پمپئو: سیاست منطقه‌ای ما عوض نمی‌شود

کد خبر: ۸۶۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱ 02 January 2019

وزیر خارجه آمریکا، حفاظت از رژیم صهیونیستی را تعهد ادامه دار و سیاست منطقه ای کشورش دانست و گفت: خروج از سوریه تغییری در این زمینه ایجاد نمی کند.

به گزارش ایرنا، مایکل پمپئو روز سه شنبه پیش از دیدار با بنیامین نتانیاهو که در برازیلیا پایتخت برزیل انجام شد، دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی را فوق العاده خواند و گفت: تصمیم رئیس جمهوری نسبت به سوریه، هیچ چیزی را درباره همکاری با اسرائیل تغییر نمی دهد.

پمپئو افزود کمپین مبارزه با داعش، تلاش های آنها برای مقابله با آنچه که تهاجم ایران دانست و آنچه که تعهد نسبت به ثبات خاورمیانه و حفاظت از اسرائیل نامید، همچون پیش از این تصمیم ادامه دارد.

دونالد ترامپ دو هفته پیش اعلام کرد 2 هزار نیروی آمریکایی مستقر در سوریه را به کشور بازخواهد گرداند.

وزیر خارجه آمریکا با حمایت از حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان اظهار کرد: ما متوجه تهدید حزب الله ایران هستیم که نقض حاکمیت اسرائیل است و ما از نزدیک با یکدیگر کار می کنیم تا مطمئن شویم که این تصمیم به درستی اجرا شود.

در هفته های گذشته رژیم صهیونیستی به بهانه انهدام تونل هایی که مدعی بودند از جنوب لبنان به سرزمین های اشغالی حفر شده است، به بمباران این مناطق اقدام کرد.

نماینده سازمان ملل متحد اگرچه این تونل ها را تایید کرد اما گفت هیچ خروجی در آن سوی مرزها و خط آبی وجود ندارد.

همکاری اطلاعاتی و عملیاتی با آمریکا

در ادامه این کنفرانس، بنیامین نتانیاهو از وزیر خارجه آمریکا به عنوان دوست خوب خود یاد کرد و افزود: ما موضوعات زیادی برای گفت و گو داریم. ما می خواهیم درباره همکاری های شدید بین آمریکا و اسرائیل تبادل نظر کنیم.

وی ادامه داد همچنین درباره مسایل مرتبط با تصمیم آمریکا در مورد سوریه و چگونگی همکاری بیشتر اطلاعاتی و عملیاتی در سوریه و جاهای دیگر برای جلوگیری از آنچه که تهاجم ایران و گروه های تحت حمایت آن خواند، تبادل نظر کرده اند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی خطاب به پمپئو اضافه کرد: این یک هدف مشترک است و باید بگویم که از پشتیبانی قوی و منحصر به فردی که شما و رئیس جمهوری از تلاش های ما برای دفاع از خود در سوریه که چند روز گذشته انجام دادیم، سپاسگزارم.

وزیر خارجه آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی به منظور شرکت در مراسم سوگند رئیس جمهوری جدید برزیل به این کشور سفر کرده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها