بازدید 4325

مصدومیت شدید دو محیط‌بان در درگیری با شکارچیان

کد خبر: ۸۶۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵ 01 January 2019

مهر نوشت: فرمانده یگان حفاظت‌ محیط زیست گیلان با اشاره به درگیری محیط‌بان با شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده سکله صومعه‌سرا از مصدومیت شدید دو محیط‌بان خبر داد و گفت: ضاربان نیز دستگیر شدند.

ساسان اکبرپور با اشاره به اینکه محیط‌بان اداره محیط زیست در حین انجام مأموریت با دو شکارچی غیرمجاز در منطقه حفاظت شده روخان‌کل و سلکه در شهرستان صومعه سرا مواجه شدند، اظهارکرد: این دو شکارچی با اسحله غیرمجاز و فاقد مجوز اقدام به شکار کرده‌اند.

مصدومیت شدید دو محیط‌بان در درگیری با شکارچیان
اکبرپور با اشاره به اینکه محیط بانان با شکارچیان درگیر شدند، افزود: متاسفانه در این درگیری دو نفر از محیط‌بانان از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیدند که به بیمارستان امام خمینی شهرستان صومعه سرا منتقل شدند.
وی با بیان اینکه یکی از این محیط‌بانان به دلیل شدت جراحات وارده برای ادامه مداوا به بیمارستان پارس رشت منتقل شد، گفت: دو نفر دیگر از محیط بانان نیز به دلیل شکستی دست و آسیب دیدن از ناحیه صورت به بیمارستان فومن منتقل شدند.
اکبرپور با اشاره به اینکه سریعا با اخذ دستور قضایی موفق به دستگیری ضاربان شدیم، ادامه داد: در حال حاضر نیز این افراد در اختیار مقام محترم قضایی بوده و پرونده در حال پیگیری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل