بازدید 5152

فرمانده ناجا: سران فتنه ۸۸ به کشور خیانت کردند

کد خبر: ۸۶۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶ 31 December 2018

فرمانده نیروی انتظامی گفت: سران فتنه به کشور خیانت کردند و باعث شدند که در 8 ماه کشور دچار مشکل شود؛ اینها باید در دادگاه عدل الهی و پیشگاه مردم محاکمه شوند.

به گزارش فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در همایش عمومی فرماندهان، رؤسا و مدیران فرماناهی تهران بزرگ، 9دی را میثاق مجدد با مقام معظم رهبری، امام و شهدا عنوان و اظهار داشت: 9 دی روز بصیرت و روز نابودی دشمن بود و روزی بود که دشمنان داخلی و خارجی مایوس شدند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: کسانی که با توطئه‌ها و نقشه‌ها در صدد براندازی نظام بودند ولی با هوشیاری مردم ناکام ماندند و باید گفت یکی از روزهای پرافتخار برای مردم 9 دی است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور به جریانات داخلی، عملکرد معاندین و ضد انقلاب‌های خارج نشین پس از انتخابات سال 88 پرداخت و تصریح کرد:‌این افراد به سرکردگی آمریکا و اسرائیل در صدد بودند نظام را به بهانه‌های تقلب و ابطال انتخابات از مسیر اصلی خود خارج کنند و ناجوانمردانه در برابر مردم ایستادند.

وی گفت:‌انتخابات با روش‌های جاری در کشور و بدون هیچ گونه تقلبی انجام شد؛ ممکن است تخلفی بوده اما تقلبی نبوده که چند میلیون رای جابجا شود.

سردار اشتری گفت:‌قبل از انتخابات ستاد صیانت از رای تشکیل دادند و قبل از وزارت کشور برخی کاندیداها پیروزی خود را اعلام کردند؛ سران فتنه 88با شعارهایی که دادند به کشور خیانت کردند و باید در دادگاه عدل الهی و پیشگاه مردم محاکمه شوند.

وی گفت: سران فتنه باعث شدند که 8 ماه مشکل در کشور ایجاد شود ولی با هوشیاری و بصیرت، روشنگری و هدایت مقام معظم رهبری ناکام ماندند.

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام این مطلب که دشمنان داخلی و خارجی هر روز دنبال این هستند که مردم و انقلاب را از مسیر خارج کنند، گفت: آنها در پی آنند که استقلال، آزادی و نظام اسلامی که برخاسته از رای مردم و خون شهدا است، تغییر دهند که حتما موفق نخواهند شد.

سردار اشتری افزود: مردم نشان دادند که به نظام اسلامی معتقدند البته ممکن است مشکلات و فشارهای اقتصادی باشد که هست که باید مسئولان و متولیان پاسخگو باشند.

فرمانده نیروی انتظامی به خواب‌های دشمن برای نظام اشاره و تصریح کرد: در یکی دو سال اخیر رئیس‌جمهور کم عقل آمریکا همواره ایران را به مقابله، مبارزه و زمین‌گیر شدن تهدید کرده، تهدید کرد که تابستان داغی برای ایران فراهم می‌کند اما آقا فرمودند تابستان خوبی داشتیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر