بازدید 13128

۵ مقصد محبوب ایرانی‌ها برای سفر در ژانویه

کد خبر: ۸۶۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 16 December 2018

می‌دانید پرسفرترین کشورهای همسایه ایران در هفته‌های منتهی به ماه ژآنویه کدامند؟

بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی واحد تحققیات بازار وبسایت علی بابا، ترکیه در صدر پرسفرترین مسیرهای هوایی است که مسافران ایرانی در ماه ژانویه به آن سفر می‌کنند. این گزاشر گویای این موضوع است که استانبول، ازمیر، آنکارا و به صورت کلی تمام شهرهای ترکیه در ماه ژانویه جزو پرسفرترین‌ها هستند و در نتیجه مسافران در هفته‌های منتهی به این ماه، برای خرید بلیط هواپیما تهران استانبول اقدام می‌کنند.

پس از ترکیه نیز آذربایجان و به ویژه باکو دومین مسیر پرسفر ایرانی‌ها در ماه ژانویه هستند و مسافران زیادی برای رزرو بلیط هواپیما خارجی برای سفر به آنها اقدام کرده‌اند.

گرجستان، امارات (دبی) و ارمنستان نیز به ترتیب در رده‌های سوم تا پنجم کشورهای پرسفر در ماه ژانویه هستند.

با توجه به افزایش تقاضا برای خرید بلیط هواپیما براس سفر به این کشورها، شاهد رشد نسبی قیمت و کمبود بلیط هواپیما برای این مسیرها هستیم؛ اما شما یک راه ساده برای خرید بلیط پیش رو دارید. با مراجعه به وبسایت و اپلیکیشن علی بابا، شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بلیط هواپیما با بهترین قیمت را خریدار کنید و هزینه را نیز به صورت ریالی با کارت‌های شتاب بانکی پرداخت کنید.

اگر هم در جریان خرید بلیط هواپیما و سفر با مشکلی مواجه شدید با کال‌سنتر علی بابا تماس بگیرید. این تیم 247 نفره به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و رفع مشکلات احتمالی شماست.

پس اگر قصد در ماه ژانویه قصد سفر به کشورهای خارجی در هر نقطه از دنیا را دارید، بلیط خود را از علی بابا خریداری کنید و از خدمات شایسته سفر بهره‌مند شوید.

به عنوان مثال اگر قصد سفر به استانبول را دارید، برای خرید بلیط چارتر استانبول یا بلیط سیستمی، از طریق اپلیکیشن و وبسایت علی بابا اقدام کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار