بازدید 11611
پایان دور رفت هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران؛

قعرنشین، قهرمانی نیم‌فصل را به کام سپاهان و قلعه نویی تلخ کرد/ آغاز خواب زمستانی لیگ با رویایی شیرین نقل و انتقالات

سپاهان که روی سه امتیاز آسان ترین بازی خارج خانه اش برای فاصله گرفتن در صدر جدول حساب ویژه ای باز کرده بود، با این تساوی تلخ مقابل قعرنشین قهرمان نیم فصل شد و شاگردان قلعه‌نویی بالاتر از پدیده و پرسپولیس، تنها با تفاضل گل بهتر به این عنوان تشریفاتی رسیدند. استقلال خوزستان با انبوهی از مشکلات مالی و مدیریتی همچنان در قعر جدول قرار دارد.
کد خبر: ۸۶۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ 15 December 2018

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با تساوی بدموقع برابر استقلال خوزستان قهرمان نیم‌فصل مسابقات فوتبال لیگ برتر شد اما دو امتیاز حساس از دست داد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ در آخرین دیدار از هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان از ساعت 15 امروز (شنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان به نتیجه تساوی یک ـ یک انجامید. در این بازی پربرخورد ابتدا سپاهان توسط ساسان انصاری در دقیقه 24 به گل رسید، اما میثم کریمی در دقیقه 36 از روی نقطه پنالتی برای استقلال خوزستان گلزنی کرد و کار را به تساوی کشاند.

ترکیب استقلال خوزستان
فرزین گروسیان، میثم شاه‌مکوندزاده، احمد آل‌نعمه، مهرداد پورابوالقاسم، وحید حمدی‌نژاد، میثم کریمی، ایوب کلانتری، وحید نامداری، محمد شریفی(77-امیرحسین باقر پور)، یونس دلفی و رضا درویشی

ترکیب سپاهان
پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، عزت‌الله پورقاز، حسن جعفری(67- محمد ایران‌پوریان)، سعید آقایی (49-خالد شفیعی)، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان(82-رضا دهقانی)، محمد کریمی، ساسان انصاری، مهرداد محمدی و سجاد شهباززاده

با این نتیجه پرونده نیم‌فصل اول هجدهمین دوره لیگ برتر ایران بسته و تیم سپاهان اصفهان به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به پدیده و پرسپوبیس و با 31 امتیاز قهرمان نیم‌فصل شد. داوری این دیدار برعهده سعید رحیمی‌مقدم بود که میثم شاه‌مکوندزاده، ایوب کلانتری و یونس دلفی از استقلال خوزستان و ساسان انصاری و عزت‌الله پورقاز از سپاهان را با کارت زرد جریمه کرد.

قعرنشین، قهرمانی نیم‌فصل را به کام سپاهان و قلعه نویی تلخ کرد/ آغاز خواب زمستانی لیگ با رویایی شیرین نقل و انتقالات

شرح گل

استقلال خوزستان صفر - سپاهان 1 (دقیقه 24: ساسان انصاری): خطای پشت محوطه‌ای که شاه‌مکوندزاده روی مهرداد محمدی مرتکب شد را ساسان انصاری در حالی که گروسیان گوشه دروازه ایستاده و دیوار دفاعی استقلال خوزستان در حال شکل‌گیری بود را به گوشه سمت راست دروازه زد تا گل اول سپاهان به شکل غافلگیر کننده‌ای به ثمر برسد.

استقلال خوزستان 1 – سپاهان 1 (دقیقه 36: میثم کریمی): پنالتی اعلام شده برای استقلال خوزستان با خطا روی یونس دلفی را میثم کریمی با شوت زمینی به سمت راست دروازه که از زیر دستان نیازمند رد شد، تبدیل به گل تساوی تیمش برابر سپاهان کرد.

در نیمه اول گل سپاهان جنجالی شد و اعتراضات گسترده‌ای صورت گرفت؛ ضمن آنکه آبی های خوزستان یک ضربه هم توسط رضا درویشی به تیر دروازه سپاهان زدند. در این نیمه از سپاهان چیز خاصی ندیدیم. در نیمه دوم سپاهان بازی را در دست گرفت و می‌توانست در همان ابتدا توسط شهباززاده به گل برسد؛ اما این اتفاق نیفتاد. در ادامه شاگردان بوستانی با دوندگی فراوان چند بار خطرناک ظاهر شدند.

در حالی که انتظار می‌رفت سپاهان کار راحتی در اهواز برابر قعرنشین لیگ برتر داشته باشد، ولی استقلال خوزستان نمایش غافلگیر کننده‌ای داشت و اگر دقت مهاجمان‌اش بود، حتی می‌توانست اولین باخت فصل شاگردان قلعه‌نویی را رقم بزند که این اتفاق رخ نداد و سپاهان در نهایت به تساوی رسید تا با تفاضل گل بهتر نسبت به پدیده و پرسپولیس صدرنشین نیم‌فصل شود.
داوری بحث‌برانگیز سعید رحیمی‌مقدم که روی گل‌های دو تیم نیز تاثیر گذاشت هم از جمله اتفاقات مهم این مسابقه بود؛ اتفاقی که موجب شد مثل بیشتر بازی‌های دور رفت، نیم‌فصل اول با بحث داوری تمام شود.

بیشتر بازیکنان استقلال خوزستان در توقف سپاهان پُر مهره موفق عمل کردند و ستاره تیمشان در دیداری که حتی می‌توانستند به برتری برسند، بودند ولی در میان آنها رضا درویشی که با تکنیک و سرعت بالای خود در ایجاد حملات موفق بود و موقعیت‌های خوبی ساخت، بهتر عمل کرد و پس از او نیز باید به نمایش بی‌نقص احمد آل‌نعمه در خط دفاعی اشاره کرد؛ مدافعی که با تجربه بالای خود، بارها مانع از شکل‌گیری فرصت‌های سپاهان بود و اجازه کار به این تیم نداد. با این شرایط سپاهان قهرمان نیم فصل شد و شاگردان قلعه‌نویی بالاتر از پدیده و پرسپولیس و با تفاضل گل بهتر به عنوان قهرمان نیم فصل معرفی شدند. استقلال خوزستان همچنان در قعر جدول قرار دارد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
بالاخره تیمی که شش هفت نفر تو فدراسیون داشته باشه همینه دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
زدی تو خال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
مثل رییس جمهور و وزیر ورزش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
باید به تاج تبریک گفت بالاخره آنقدر زحمت کشید تا سپاهان قهرمان نیم فصل شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
با یک رییس جمهور و وزیر
سپاهان با این مربی قهرمان نخواهد شد.
ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمانیم
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
زهی خیال باطل رو تیله بازیتونو کنین
تابناک حسود الان که سپاهان بدجور کورتون کرده
به کوری چشم حسودان پرسپولیس سال دیگرهم قهرمان خواهدشدشک نکنید
اي بابا
همديگر را كور كرديد برا يك فوتبال بي ارزش !!
اصلا ميگم استفلال قهرمان بشه
خيالتون راحت شد !!
جالا اگر پرسپولیس جا سپاهان قهرمان نیم فصل شده بود تابناک غوغا می کرد که نایب قهرمان آسیا قهرمان نیم فصل شد و.... تابناک هرچی تو اخبار خوب کار کردی تو ورزشی بد کار کردی
ما سپاهانیم حالا حالا قهرمانیم
استقلال سرور پرسپولیسه
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
برو لالا کن بروووووووووووووووووو
توقسمت ورزشی تابناک صفحه اول جداول راکه باز میکنی جدول لیگ پانزدهم جایی که استقلال خوزستان قهرمان شد را گذاشتن وپایین صفحه هم میت و لیگ سیزدهم و چهاردهم جایی که تیم های خوزستانی نتیجه خوب گرفتن قرار داره ولی خبری از جدول حتی سال قبل نیست امیدوارم این موضوع یک اتفاق باشه نه از روی تعصب
اول اینکه سپاهان و قلعه نوعی ربطی به استقلال ندارند قلعه نوعی تفکر :هدف وسیله را توجیه میکنه :را دارد
مشکل شما اینه چون یک تیم غیر سرخابی این گل زده بحث برانگیز بوده ولی اگه اونا زده بودن میشد گل حرفه ای و اروپایی و خلاقیت و نبوغ تابناک جان تو سال ۲۰۱۸ هستیم مردم دیگه یه سرچ ساده بزنن میفهمن کی راست میگه کی دروغ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی