بازدید 5959
۲

دلیل افزایش سگ های ولگرد در شهرک محلاتی

کد خبر: ۸۶۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۸ 13 December 2018

اهالی شهرک محلاتی از ورود سگ های بدون صاحب در این شهرک گلایه دارند و معتقدند حضور فراوان این سگ ها در این شهرک ها باعث سلب آسایش و وحشت ساکنان شده است.

دلیل افزایش سگ های ولگرد در شهرک محلاتی

به گزارش خبرنگار مهر، حریم شهرک شهید محلاتی به کوهپایه شمال شرقی تهران منتهی می شود به همین دلیل سگ های بدون صاحب به راحتی داخل شهرک می آیند. در فصل سرما تعداد این سگ ها افزایش پیدا می کند. پارس سگ های بدون صاحب و افزایش تعداد آنها هم باعث وحشت ساکنان شده و هم سلب آسایش آنها.

به اعتقاد ساکنان این شهرک، روند زنده گیری سگ های بدون صاحب متوقف شده است اما مجید صالحی فیروزآبادی مدیر روابط شهرداری منطقه یک به خبرنگار مهر می گوید زنده گیری و عقیم کردن سگ های بدون صاحب یک رویه مستمر در شهرداری است و هیچ گاه متوقف نشده است اما دلیل اینکه ساکنان این شهرک بیش از گذشته حضور سگ های بی صاحب را احساس می کنند، فصل سرماست. این سگ ها برای به دست آوردن غذا به سمت محله های کوهپایه ای می آیند و شهرک محلاتی نیز چون در کوهپایه قراردارد، شاهد حضور سگ و حیوانات در این محله هستیم، زیرا این حیوانات می توانند غذا و محیط گرم مناسب تری را پیدا کنند. مردم نیز خود با غذا دادن به این حیوانات گرسنه به افزایش حضور آنها کمک می کنند.

وی تأکید کرد: گشت های جمع آوری حیوانات بی صاحب در محله افزایش پیدا می کند تا بتوانیم به خوبی آنها را کنترل کنیم.

وی تصریح کرد: گشت های جمع آوری حیوانات بدون صاحب در این محله متوقف نشده اما از پیمانکار می خواهیم این گشت ها را افزایش دهد و این اتفاق حاصل سرمای هواست که حیوانات از بالادست به پایین دست می آیند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲
حداقل فایده این سگها دور کردن گرگها است که به دلیل سرما و کمبود غذا به مناطق مسکونی نزدیک می شوند
بابا چی کار دارید با این زبون بسته اونها آزاری به کسی نمیرسونن کاری ندارند به مردم مردم این همه ترسشون بیهوده است خوب این ها هم حق زندگی دارند مگه فقط انسان ها حق حیات دارند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل