بازدید 1868

دستگیری صدها حامی اپوزیسیون بنگلادش پیش از انتخابات

حزب اپوزیسیون بنگلادش امروز (یکشنبه) از دستگیری قریب به ۲۰۰۰ تن از حامیانش پیش از انتخابات پارلمانی در این کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶ 09 December 2018

حزب اپوزیسیون بنگلادش امروز (یکشنبه) از دستگیری قریب به ۲۰۰۰ تن از حامیانش پیش از انتخابات پارلمانی در این کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه،‌ حزب اپوزیسیون ملی‌گرای بنگلادش اعلام کرد که این اقدام در جهت منحرف کردن روند انتخابات صورت گرفته است.

این حزب که به دنبال برکنار کردن شیخه حسینه واجد، نخست وزیر بنگلادش است، اعلام کرده که دست کم ۱۹۷۲ تن از مقام‌های حزب و از اعضای کمپین انتخابات، پیش از انتخابات پارلمانی دستگیر شده‌اند.

این دستگیری ها ضربه‌ای دیگر بر پیکره حزب اپوزیسیون است که رهبری آن به اتهام فساد در زندان است و نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند.

اپوزیسیون بنگلادش که انتخابات ۲۰۱۴ را بایکوت کرده بود، گفته است که این انتخابات جدید علیه رهبری اپوزیسیون و به نفع شیخه حسینه و حزب حاکم لیگ عوامی است.

یکی از مقام‌های حزب اپوزیسیون بنگلادش گفته که دست کم ۱۱ کاندیدای این حزب پیش از کمپین انتخابات که از روز دوشنبه برگزار می‌شود، بازداشت شده‌اند. شش تن از آنها همچنان در زندان هستند.

همچنین نخست وزیر بنگلادش اجازه نداده که یک دولت موقت در جریان کمپین انتخاباتی بر کشور حکومت کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی