بازدید 10000
گزارش

دو رقیب فرمالیته نبی برای مدیرعاملی پرسپولیس

به نظر می رسد درودگر و درویش گزینه هایی برای خالی نبودن میدان رقابت با نبی هستند و تهدیدی برای پست تازه مهدی محمدنبی محسوب نمی شوند. حرف گوش کنی و اطاعت همیشگی نبی، یکی از عواملی است که وزارت ورزش را به انتصاب او ترغیب می کند.
کد خبر: ۸۵۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲ 07 December 2018

حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با پایان مهلت قانونی منع بکارگیری بازنشستگان، در محل کار خود حاضر نخواهد شد و با این شرایط باشگاه پرسپولیس در حساس ترین روزها که باید بازیکن جدید جذب کند، بدون مدیرعامل و فرد صاحب امضا خواهد ماند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ با توجه به جدایی اجباری گرشاسبی، گزینه‌هایی برای سرپرستی باشگاه پرافتخار ایران مشخص شده‌اند. مهدی محمدنبی، قائم مقام پیشین باشگاه پرسپولیس و دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال یکی از گزینه‌های جدی برای سرپرستی باشگاه پرسپولیس است که از سال گذشته هم نامش سر زبان ها افتاد. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا دیگر گزینه‌ای است که برای سرپرستی باشگاه پرسپولیس مطرح می‌شود هر چند او به عنوان یک هوادار و علاقمند پرسپولیس با قرمزها رابطه خوبی دارد اما او فاقد توانایی های لازم برای اداره باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس است و رفاقتش با علی پروین هم چندان تاثیری در این راه ندارد.

درویش و درودگر، رقبای فرمالیته نبی برای مدیرعاملی پرسپولیس

صادق درودگر هم گفته می‌شود جزو گزینه‌هایی است که در کنار نبی و درویش نامش برای سرپرستی باشگاه پرسپولیس به میان آمده است و برخی برای حضور او در باشگاه پرسپولیس در حال رایزنی با وزارت ورزش هستند اما درودگر سابقه روشنی در فوتبال ندارد و در حالی که دوران مدیرعاملی او در نساجی و ملوان بندرانزلی هم با توفیق همراه نبوده است، خیلی ها او را برای این پست کوچک و ضعیف می دانند. درودگر این فصل در تراکتور هم مدیرعامل بود اما این حکم دوهفته هم طول نکشید تا ابهام های مدیریتی این چهره بیشتر شود! او تقریبا با همه مدیران ارشد فوتبال ایران کار کرده است اما محبوبیتی نزد پرسپولیسی ها ندارد. به این ترتیب به نظر می رسد درودگر و درویش گزینه هایی برای خالی نبودن میدان رقابت با نبی هستند و تهدیدی برای پست تازه مهدی محمدنبی محسوب نمی شوند. حرف گوش کنی و اطاعت نبی، یکی از عواملی است که وزارت ورزش را به انتصاب او ترغیب می کند.

 با این حال حمیدرضا گرشاسبی همچنان منتظر مشخص شدن وضعیتش است تا در صورت عدم منع قانونی، بتواند به حضورش در پرسپولیس ادامه دهد. گفته می شود او برای ماندن به سراغ گرفتن مجوز ار دفتر مقام معظم رهبری رفته است!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر