بازدید 8343
۲

مراسم «عروسی» که به خاک و خون کشیده شد

کد خبر: ۸۵۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ 06 December 2018

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به حادثه تیراندازی در مراسم عروسی دیشب (14 آذر) در کرمانشاه، گفت: در این حادثه متأسفانه چهار نفر کشته و 16 نفر زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، سردار «منوچهر امان‌اللهی» اظهار کرد: این حادثه تیراندازی شامگاه 14 آذر در جریان برگزاری مراسم عروسی در شهرک «چمن» کرمانشاه اتفاق افتاد که متأسفانه به کشته و زخمی شدن 20 نفر منجر شد.

وی افزود: در تحقیقات بعمل آمده از سوی پلیس مشخص شد در جریان برگزاری مراسم عروسی، یکی از میهمانان که سابقه شرارت و قتل نیز داشته، پس از درگیری با چند نفر از میهمانان و تهیه سلاح کلاشنیکف، اقدام به تیراندازی در مراسم می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به‌دنبال این تیراندازی 20 نفر زخمی می‌شوند که پس از انتقال به بیمارستان چهار نفر آن‌ها شامل یک زن و سه مرد جان خود را از دست می‌دهند.

این مقام ارشد انتظامی استان یادآور شد: با حضور به موقع پلیس در محل حادثه، سه نفر از منازعین دستگیر و تلاش پلیس برای دستگیری فرد ضارب که این حادثه تلخ را رقم زد، با جدیت ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خوبه به صورت رسمی اسلحه دست مردم نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"این مقام ارشد انتظامی استان یادآور شد: با حضور به موقع پلیس در محل حادثه، سه نفر از منازعین دستگیر و تلاش پلیس برای دستگیری فرد ضارب که این حادثه تلخ را رقم زد، با جدیت ادامه دارد." حضور به موقع ! خخخ
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر