بازدید 15418
۴

فروش گوشی‌های سامسونگ با قیمت مصوب

کد خبر: ۸۵۷۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۱ 06 December 2018

فروشگاه اینترنتی بولدموبایل با همکاری شرکت انفورماتیک گسترنمایندگی رسمی موبایل سامسونگ در ایران، در راستای تکریم مشتریان و اطمینان از رسیدن گوشی های موبایل به دست مصرف کنندگان نهایی با همکاری فروشگاه اینترنتی بولد موبایل اقدام به عرضه گوشی های سامسونگ نموده است. در این طرح هر مشتری می تواند با وارد کردن مشخصات کارت ملی خود و یک کارت بانکی عضو شتاب بنام شخص دارنده کارت ملی، تنها یک گوشی موبایل خریداری کند. کارشناسان فروش پس از دریافت کارت ملی و مطابقت با مشخصات خریدار اقدام به صدور فاکتور می نمایند. شایان ذکر است عدم رعایت موارد فوق و واریز وجه به منزله نهایی شدن سفارش نبوده و در صورت احراز وجود مغایرت، سفارش لغو و وجه واریزی عودت خواهد شد.

فروش گوشی‌های سامسونگ با قیمت مصوب

در این طرح فروش مدل هایی همچون سامسونگ گالکسی نوت 8 همراه با هدیه ویژه 10 عدد کارت اینترنتی یک گیگابایت نوترینو همراه اول بعلاوه بسته آنتی ویروس مخصوص تلفن های همراه اندرویدی ارائه می شود. همچنین دو مدل از جدیدترین های سامسونگ شامل اس 9 و اس 9 پلاس در سه رنگ مختلف به فروش می رسد. در گروه گوشی های میان رده با قیمت متوسط مدل جی 7 پرایم 2 و در گروه گوشی های مقرون به صرفه نیز، مدل گرند پرایم پرو عرضه می شود تا نیاز طیف وسیعی از مصرف کنندگان برآورده شود.

سامسونگ، یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده محصولات آی تی در کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی است که از تعداد زیادی شرکت های وابسته و تابع تشکیل شده ‌است که این شرکت‌ها در صنایع مختلف فعالیت می‌کنند. واژه سامسونگ به معنی سه‌ ستاره است. منظور از عدد سه در این نام، توان و بزرگی، و منظور از ستاره، جاودانگی است. شرکت سامسونگ در قالب یک شرکت بازرگانی تأسیس شد که در حوزه‌های مختلفی فعالیت داشته اند تا در نهایت وارد عرصه الکترونیک و محصولات آی تی شد. در دهه ۱۹۹۰ سامسونگ فعالیت ‌های خود را جهانی کرد و فعالیت اصلی این مجموعه بر تولید صنایع الکترونیک، گوشی تلفن همراه و نیم رساناها قطعی شد. در بازار رقابت محصولات آی تی و هوشمند سامسونگ خوش درخشیده است. با ارائه گوشی و تبلت های قدرتمند تاکنون توانسته کاربران را به خود جلب کند، این به معنای بدون عیب بودن محصولات و تولیدات نیست اما آنچه تاکنون در بازار ارائه شده است نشان دهنده ی قدرت این کمپانی در تولید و پیشرفت محصولات بوده است.

کلیه تلفن های همراه سامسونگ که در فروشگاه اینترنتی بولدموبایل به فروش می رسند دارای 18 ماه گارانتی معتبر و کد ریجستری قانونی هستند تا مشتریان گرامی با آسودگی خاطر نسبت به خرید اقدام نمایند.

فروشگاه اینترنتی بولدموبایل با خط مشی اعتماد، امنیت در خرید و اطمینان از دسترسی مصرف کنندگان نهایی به کالاها، فعالیت خود را آغاز کرده است. در این فروشگاه مشتریان ضمن دسترسی به برندهای معتبری همچون Samsung و Honor و BLU و... همراه با گارانتی های معتبر، می توانند به آسانی اقدام به خرید آنلاین تلفن های همراه نمایند. ارائه قیمت های مصوب و دارا بودن خدمات پس از فروش از مهمترین نکاتی است که برای بولدموبایل در اولویت قرار دارند.

برای خرید خرید گوشی های سامسونگ از فروشگاه اینترنتی بولدموبایل اینجا کلیک کنید

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
سلام
درمورد خبری که گذاشتین خدمتتون عرض کنم با یک سرکشی به سایت بولدموبایل متوجه میشید قیمت های که برای موبایل ها ارایه دادن با قیمت بازار تفاوت چشمگیری نداره نوت 8 باتفاوت 50 تومان دربازار عرضه میشه پس به چه حقی و به چه دلیلی ازخریدار"اسنادشخصیشون"را مطالبه میکنند و اسمشو میزارن تکریم مشتری؟؟؟
ملتو گرفتین.؟ کجاش ارز دولتیه؟ حداقل با ارز 8000 تومان حساب شده!
سلام عمو تابی شهرستان بانه قیمتها ارزونتره که تازه کد ملی هم نمیخاد
من رفتم رو سایتشون . همش سرکاریه . گوشی انتخابی رو نمیشه به سبد کالا اضافه کرد خطا میده میگه رنگ رو عوض کن رنگ دیگه که انتخاب میکنی بازم همون خطا و ایراد ارسال کد ملی میگیره. روال خریدش سرکاریه من تا خرید نکنم و مشخصات ندم کپی کارت ملی رو که نمیتونم ارسال کنم . در ضمن قیمتاشون با بازار آزاد هم اختلاف چندانی نداره . بی خود وقت خودتون و مردم رو نگیرین
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان