بازدید 5545
۳

انتقاد کمک آموزشیِ «بطحائی» از صداوسیما

کد خبر: ۸۵۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳ 06 December 2018

وزیر آموزش‌وپرورش از تبلیغ مکرر کتاب‌های کمک‌درسی در صداوسیما انتقاد کرد.

به گزارش مهر، در سال ۸۵ حدود دوسوم مدارس کشور نیازمند تخریب و بازسازی و خطرآفرین بود. با اقدامات انجام‌گرفته برای بازسازی مدارس و احداث مدارس جدید، خوشبختانه امروز این نسبت برعکس شده و امروز ۲ سوم مدارس کشور ایمن و تنها یک‌سوم آن نیازمند بازسازی است.
وی بیان کرد: صداوسیما با تبلیغ مکرر آگهی کتاب‌های کمک‌ آموزشی، نظام تعلیم و تربیت را دچار چالش می‌کند، ادامه این روند و تبلیغ کتاب‌های کمک‌آموزشی به تقویت حافظه محوری در دانش آموزان می‌انجامد و این موضوع مانع تحقق اهداف تعلیم و تربیت است.
بطحایی با اشاره به افزودن ۸ هزار کلاس درس جدید به فضاهای آموزشی کشور در سال تحصیلی جاری، خاطرنشان کرد: دولت برای احداث و بازسازی مدارس و فضاهای آموزشی نیازمند کمک خیرین است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۳
بچه های بیچاره و خانواده های مستاسل. اصلا بچه ها از مدرسه رفتن متنفر شدن. آخرش که دیپلم میگیرن فقط یه مشت آدم عصبی و ب ی هویت و بیسوادن که هیچ یک از چیزائی که بهشون یاد دادن به درد زندگی نمیخوره
اتفاقا شماها دارین با این آموزش های آبکی و ارزشیابی توصیفی، نسل بسیار بی سواد و بی هنر بار می آورید؟ کتاب کمک آموزشی مشکلش چیه؟؟؟؟؟
بزرگترین ضربه را به دانش آموزان همین مؤسسات یا بهتر بگوییم تجارتخانه ها وارد کرده و می کنند. اصلاً نقشی در ارتقا و نقویت بنیه علمی دانش آموزان ندارند جز استرس وارد کردن به دانش آموزان مخصوصاً در سال آخر دبیرستان و خالی کردن جیب مردم. صدا وسیما هم متأسفانه فقط نگاهش به درآمد تبلیغاتی است و مسئولیت و رسالت خود را به کلی فراموش کرده است.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر