بازدید 3742

تخریب ۲ میلیون خانه در سوریه توسط داعش

کد خبر: ۸۵۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳ 05 December 2018

معاون فرهنگی حشد الشعبی عراق گفت: داعش بیش از دو میلیون واحد مسکونی را در سوریه تخریب کرد و اگر جلوی آن گرفته نمی‌شد کل منطقه را به خاک و خون می‌کشید.

به گزارش مهر، سید هاشم الحیدری شامگاه امروز در نهمین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه آزاد اهواز و اولین یادواره شهدای ایران و عراق اظهار کرد: امروز جبهه امامت و ولایت و مقاومت جبهه بزرگی است و سراسر منطقه را قرارگرفته است.

وی با اشاره به اینکه جنگ ما امروز مرز ندارم و جنگ اعتقادی است، تصریح کرد: اگر ایران در سوریه با داعش مبارزه نمی کرد باید در داخل ایران با داعش نبرد می کرد.

الحیدری عنوان کرد: کشور سوریه به علت جنگی که به آن تحمیل شد، خراب شد و ۸۵ درصد به دست داعش افتاد. همه می گفتند کار این کشور تمام است و سوریه یک کشور داعشی شده و تجهیزات جنگی به دست داعش بیفتد. داعشی ها به حرم زینب رسیدند اما مدافعان حرم با ایثار جان خود اجازه ندادند داعشی های جنایتکار به حرم نزدیک شوند.

معاون فرهنگی حشد الشعبی عراق اضافه کرد: اگر ایران در امنیت و آرامش است برای این است که شهدایی مانند حججی در سوریه جان خود را نثار کردند. آنهایی که می گویند که چرا در سوریه و عراق مدافعان حرم حضور پیدا کردند نمی دانند که داعش شوخی نبود و اگر با آن ها مقابله نمی شد زیان های بی شماری به همه کشورها وارد می‌شد.

الحیدری با اشاره به اینکه ۸۵ درصد کشور سوریه از سوی داعش تخریب شده است، اظهار کرد: بر اساس آمار اعلامی، بیش از دو میلیون منزل مسکونی در این کشور تخریب شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان