بازدید 7384

خبر جدید قاضی‌پور از پرونده فریدون و جهانگیری

کد خبر: ۸۵۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ 05 December 2018

فارس نوشت: نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه با تاکید بر لزوم پیگیری پرونده‌های مربوط به حسین فریدون و مهدی جهانگیری گفت: در هفته گذشته تعدادی از نمایندگان با حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای دیدار داشتند و در آن جلسه سؤالی در رابطه با پرونده‌های حسین فریدون و مهدی جهانگیری مطرح شد که معاون اول قوه قضائیه عنوان کرد که پرونده‌های هر دو نفر مفتوح است.

وی افزود: معاون اول قوه قضائیه گفت که در حال تکمیل پرونده فریدون و جهانگیری هستیم و پرونده‌های آنها مختومه نشده است. درباره پرونده مهدی جهانگیری گفت این پرونده از ابعاد زیادی برخوردار است و باید همه اطلاعات در خصوص پرونده وی تجمیع شود تا پرونده را به دادگاه ارسال کنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی صلابتش را نشان می‌دهد چه برادر رئیس‌جمهور و چه برادر معاون اول مورد قضاوت قرار می‌گیرند و به تخلفات آنها رسیدگی می‌شود و جمهوری اسلامی آزادانه طبق قانون اساسی تبعیضی برای افراد را قائل نمی‌شود و فرقی ندارد که فرد برادر رئیس‌جمهور باشد یا برادر معاون اول یا فرد دیگری.

قاضی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: هر کسی که در جمهوری اسلامی تخلف کند تخلفش مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و این صلابت جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل