بازدید 5011

نامه شکایت شورای نگهبان از محمود صادقی

کد خبر: ۸۵۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ 05 December 2018

شورای نگهبان از نماینده تهران به دلیل نشر اکاذیب به دادستانی تهران شکایت کرد.

به گزارش تسنیم اخیراً شورای نگهبان طی نامه‌ای به دادستانی تهران خواستار تحت تعقیب قرارگرفتن محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس، طبق ماده 18 قانون جرایم رایانه‌ای تحت عنوان افترا، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی شده است.

نامه شورای نگهبان خطاب به دادستان تهران به شرح زیر است:

جناب آقای جعفری دولت آبادی

دادستان محترم عمومی و انقلاب تهران

سلام علیکم

با احترام به استحضار می‌رساند آقای محمود صادقی نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی در تاریخ 1397/7/18 با انتشار مطالبی در فضای مجازی از جمله صفحه شخصی ایشان در توئیتر اظهارات کذبی را به شورای نگهبان و اعضای محترم شورای نگهبان در خصوص اتهام فساد مالی در تایید صلاحیت‌ها به شرح ذیل نسبت دادند.

"آیا آیت الله جنتی اطلاع دارند که فساد مالی در نهاد تحت مدیریت خودشان هم رخنه کرده است؟"

"اگر به افراد تامین داده شود بسیاری حاضرند شهادت بدهند در جریان بررسی صلاحیت نامزدهای مجلس از طرف برخی مرتبطین با هیئت‌های نظارت بر انتخابات چه درخواست‌هایی از آنان شده است"

شایان ذکر است که نام برده در تاریخ 1395/9/16 نیز در نشست جنبش دانشجویی "گره کور مبارزه با مفاسد اقتصادی" مشابه این مطالب را علیه شورای نگهبان اظهار کرده است.

خواهشمند است با توجه به اوراق و ادله مثبته ضمیمه این شکوائیه و مستند به مواد 697 و 698 قانون مجازات اسلامی تعزیرات و همچنین ماده 18 قانون جرایم رایانه‌ای تحت عنوان افترا و نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی نام برده تحت تعقیب قضایی قرار گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر