بازدید 4780

طرح آبادانی و پیشرفت منطقه «گرمی» آغاز می‌شود

کد خبر: ۸۵۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ 04 December 2018

طرح آبادانی و پیشرفت منطقه‌ای بنیاد مستضعفان در هشتمین شهر کم برخوردار کشور با حضور مهندس سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در شهرستان گرمی استان اردبیل آغاز می‌شود.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان، طرح آبادانی و پیشرفت منطقه‌ای بنیاد مستضعفان در هشتمین شهر کم برخوردار کشور با حضور مهندس سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، دکتر بهنام جو استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان و مدیران بنیاد مستضعفان در شهرستان گرمی استان اردبیل طی مراسمی در فرمانداری گرمی به صورت رسمی آغاز می‌شود.

سید حسن نعمت الله زاده مجری طرح آبادانی و پیشرفت «گرمی» در منطقه مغان گفت: مهمترین برنامه اولیه اجرای این طرح ملی در منطقه شهرستان گرمی انتخاب مشاور برای مطالعات پایه و شناسایی چالش‌ها، استعداد‌ها و فرصت‌های منطقه برای اجرای برنامه توانمدسازی در روستا‌های شهرستان است.

وی در ادامه افزود: اطلاع رسانی به مردم و مسئولان درخصوص اهداف طرح آبادانی و پیشرفت با رویکرد مشارکت مردم، توسعه اشتغال و بهبود معیشت مردم روستایی، تامین تسهیلات طرح‌های اقتصادی و اشتغالزایی از طریق بانک سینا، عقد تفاهم نامه با دستگاه‌های مختلف برای ارجای طرح نظیر سازمان فنی و حرفه‌ای و بنیاد مسکن، شناسایی اولویت‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی منطقه و ایجاد پایگاه راهبردی، برنامه ریزی و مدیریت طرح را از دیگر گام‌های اجرای طرح آبادانی و پیشرفت گرمی برشمرد.

طرح آبادانی و پیشرفت «گرمی» در منطقه مغان خاطر نشان کرد: بر اساس الگوی ملی آبادانی و پیشرفت منطقه‌ای بنیاد مستضعفان ضمن اجرای پژوهش‌های امکان سنجی و بررسی پتانسیل‌های منطقه با همکاری همه سازمان‌های دولتی و فعال در شهرستان و استاناقدامات موثر و طرح‌های راهبردی در زمینه اشتغالزایی و معیشت پایدار مردم و همچنین آبادانی منطقه اجرا خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار