بازدید 9783

مفقود شدن مرموز راننده تاکسی اینترنتی

کد خبر: ۸۵۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۰ 04 December 2018

مفقود شدن مرموز راننده تاکسی اینترنتیتسنیم نوشت: راننده تاکسی اینترنتی اوایل اردیبهشت ماه جاری از خانه خارج شد اما دیگر به خانه بازنگشت.

اوایل اردیبهشت ماه جاری خانواده مرد جوانی به نام عباس با حضور در پلیس آگاهی پایتخت اعلام کردند عباس مفقود شده و از وی خبری ندارند.

همسر عباس در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: عباس راننده یکی از تاکسی‌های اینترنتی است، وی یک روز صبح برای جابه‌جایی مسافر از خانه خارج شد اما دیگر خبری از وی نشد.

پس از ثبت این شکایت تیمی از مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت برای یافتن عباس دست به کار شده و در نخستین تحقیقات دستور توقیف خودروی عباس صادر شد.

چند روز پس از ثبت این شکایت، خودروی پراید عباس در یکی از اتوبانهای پایتخت درحالیکه سوئیچ داخل خودرو بود، کشف شد اما اثری از عباس نبود، شواهد حاکی از آن بود که داخل خودرو درگیری نیز به وقوع پیوسته اما سرقتی درکار نبوده است.

با توجه به پیدا نشدن عباس؛ قاضی کامران رضوانی؛ بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتشار تصویر عباس را در رسانه‌ها صادر کرد و از شهروندانی که اطلاعاتی درباره سرنوشت عباس دارند، خواست هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055511 در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل