بازدید 26219

متفاوت‌ترین وسیله نقلیه یک نماینده مجلس

کد خبر: ۸۵۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ 03 December 2018

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور و محروم‌ترین حوزه انتخابیه استان یزد، فضای مجازی را به پلی برای بررسی و رفع مشکلات مردم تبدیل کرده است.

به گزارش تسنیم، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس و محروم‌ترین حوزه انتخابیه استان یزد از زمان انتخاب به عنوان نماینده مجلس با حاشیه‌های بسیاری همراه بود که این حاشیه‌ها موافقان و مخالفان بسیار زیادی داشت.

تردد با موتورسیکلت در سطح شهر، ارتباط با مردم، حضور در پارک‌های محلی و بازی با فرزندش در این پارک‌ها که بعضا حتی از استاندارد‌های و خدمات کافی و لازم هم برخوردار نیست و بسیاری از مسئولان حتی اجازه تردد فرزندانشان از نزدیک این پارک‌ها را نمی‌دهند و البته رک گویی از جمله ویژگی‌هایی است که هم سبب تحسین وی از طرف مردم و هم سبب تخریب وی از سوی برخی افراد به ویژه تعدادی از کانال‌نویسان شده است.

صباغیان بر خلاف تعدادی از نمایندگان فعلی و قبلی استان یزد در مجلس شورای اسلامی که هیچ نطقی در طول سال نداشتند و آرام و اهسته در جلسات حاضر می‌شدند و می‌رفتند، اعتراض‌ها و البته پیگیری‌های بسیار زیادی داشته و دارد به گونه‌ای که به گفته محمدرضا تابش نماینده ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی که در یکی از جلسات پیش از انتخابات سال ۹۶ در استانداری یزد صحبت می‌کرد، تعداد نمایندگانی که همانند صباغیان پیگیری می‌کنند کم است.

با این وجود یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های این نماینده استان یزد را می‌توان ارتباط نزدیک وی با مردم دانست به ویژه مردم از طبقه‌های محروم به راحتی می‌توانند با صباغیان ارتباط بگیرند و مشکلات خود را بگویند و حتی اگر این مشکل حل نشود همین که یک مسئول مشکل آن‌ها را با روی باز می‌شنود برایشان ارزشمند است.

این ارتباط، اما به دیدار‌های رودرو محدود نمی‌شود و صباغیان در اقدامی ابتکاری و البته قابل تحسین، در گروه‌های مجازی اقشار مختلف مردم این پنج شهرستان محروم استان یزد حاضر می‌شود و به صورت آنلاین به سوال‌ها و گلایه‌های آن‌ها پاسخ می‌دهد.

این حضور در دو قالب پاسخگویی برای شفاف‌سازی و ثبت مشکلات مردم برای بررسی و در صورت امکان برطرف شدن این مشکلات است که با استقبال خوب مردم این حوزه انتخابیه روبرو شده است.

قطعا این اقدام هم از سوی برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی مورد هجمه و تخریب قرار می‌گیرد، اما می‌تواند الگویی برای دیگر نمایندگان و مسئولان هم قرار گیرد که با مردم ارتباط نزدیک‌تر و بهتری داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم یزد در راستای تشویق مسئولان به الگو‌گیری از چنین اقداماتی و انعکاس سوالات و پاسخ‌های مردمی، اقدام به تهیه گزارش از حضور این نماینده مجلس در گروه‌های فضای مجازی اقشار مختلف این پنج شهرستان محروم استان یزد می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۹
انتشار یافته: ۱۲
عالی بود اما ای کاش کلاه ایمنی هم می ذاشت دیگه عالی تر میشد چون هم فرهنگ سازی می شد و عمل به قانون .
لطفا کلاه ایمنی هنگام موتورسواری فراموش نشود.
در حالي از محروم‌ترین حوزه انتخابیه استان یزد سخن به ميان آمد كه بايد بدانيد بزرگترين معدن سنگ آهن كشور و به عبارتي سنگ آهن مركزي ايران در اين شهرستان واقع شده و اين در حالي است كه مسؤولين استان يزد خود به محروميت اين شهرستان اذعان داشته‌اند.
خدا پدرشو بیامرزه،
لا اقل سعی میکنه در حد توانش خدمت کنه،
مسئولی که خودشو از مردم جدا میکنه یا زندگی مرفهی داره هیچ وقت درد افراد ضعیفو نمی فهمه و کار زیادی نمیتونه براشون بکنه.
درودبر شرفش
خداوند بزرگ ایشان را حفظ کند
اینان حجت برای بقیه هستند اگر بفهمیم ولی متاسفانه فهم هم از ما گرفته شده است
دمش گرم. ولی نمیزارن کارشو درست انجام بده..
خدا امثال ایشان را زیاد کند. رفتار ایشان یادآور خاطرات اوایل انقلاب است. شنیدن آن هم حس خوبی به ما میدهد. ای کاش سایر نمایندگان که همه دغدغه آنها آزاد کردن یکی دو نفر از مسئولین سابق نظام است از ایشان یاد بگیرند و به مشکلات جاری مردم رسیدگی کنند.
کلاه ایمنی یادشون نره
ایشون نماینده ی ما در مجلسه. به نظرم مرد خوبیه
البته ایشون همشهری من نیست.
با سلام.
خدا بهش سلامتی وخیر بدهد.
واقعا ایشون مشکلات و درد مردم جامعه را درک میکند...
خدا خیرش بده.دمش گرم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار