بازدید 7768

فوت ۶ نفر در حوادث رانندگی هفته گذشته تهران

کد خبر: ۸۵۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 01 December 2018

رئیس اداره تصادفات راهور تهران بزرگ از فوت ۶ نفر در حوادث رانندگی هفته گذشته تهران خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ احسان مؤمنی در رابطه با تصادفات هفته گذشته گفت: در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم شاهد وقوع ۵ فقره تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران بودیم. در این حوادث متاسفانه ۶ نفر، ۲ نفر عابر پیاده، ۲نفر راکب موتورسیکلت، ۲نفر سرنشین خوردو در اثر تصادف در محل فوت کردند.

سرهنگ مومنی اظهار داشت تصادف اول در ساعت ۱۴:۳۶ دقیقه بعدازظهر روز شنبه در بلوار اصلی تهرانسر سواری پراید در مسیر شمال به جنوب بلوار گلها در حرکت بوده که با عابر پیاده ای که در منتهی الیه سمت راست ایستاده بوده برخورد و در اثر شدت ضربه وارده عابر پیاده در محل فوت می کند.

تصادف دوم ساعت ۱۰:۲۵ دقیقه صبح روز دوشنبه در خیابان امین الملک یکدستگاه کامیون در حال حرکت با دنده عقب بوده که با عابر پیاده که در حرکت بوده برخورد و عابر پیاده در اثر شدت ضربه وارده در محل فوت می کند.

سرهنگ مومنی در تشریح این ۲ تصادف توصیه نمود عابرین پیاده در هنگام تردد از پیاده روها استفاده نمایند و رانندگان نیز در هنگام رانندگی دقت و توجه بیشتری داشته باشند و از اقداماتی که باعث حواس پرتی می شود خودداری کنند.

تصادف سوم در ساعت ۰۰:۲۸ دقیقه بامداد چهارشنبه یکدستگاه موتورسیکلت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید باکری قبل از پل شهید حکیم در حال حرکت بوده که به علت خستگی و خواب آلودگی با جدول و علائم ترافیکی برخورد و پس از واژگونی رانندوه موتورسیکلت در اثر اصابت سر به سطح آسفالت در محل فوت می نماید.

تصادف چهارم در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شب پنجشنبه در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی در اثر تغییر مسیر ناگهانی یکدستگاه سواری تیبا با موتورسیکلت که در همان مسیر در حرکت بوده برخورد و موتورسیکلت واژگون شده و راننده موتور در اثر شدت ضربه وارده در محل فوت می کند.

سرهنگ مومنی در تشریح این ۲ تصادف متذکر شد موتورسیکلت سواران حتی الامکان از تردد در محورهای بزرگراهی به دلیل بالا بودن سرعت وسایل نقلیه خودداری نموده و از کلاه ایمنی استفاده نمایند و در هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند.

تصادف پنجم در ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه روز پنجشنبه در مسیر شرق به غرب خیابان دماوند بعد از سازمان آب یکدستگاه سواری پژو ۲۰۶ به علت تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانائی در کنترل وسیله نقلیه پس از برخورد با گاردریل رفیوژ میانی راه وپس از شکستن ۵ شاخه گاردریل به لاین مخالف پرتاب و با سواری دوو که در مسیر غرب به شرق در حرکت بوده برخورد می نماید که در این حادثه ۲ نفر سرنشین سواری پژو در اثر شدت ضربه وارده در محل فوت می کنند و ۶ نفر دیگر از هر دو وسیله نقلیه مصدوم و توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده می شوند.

رئیس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در انتها متذکر شد: امیدواریم با رعایت قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان عزیز و رانندگی با سرعت مطمئنه،از دنده عقب غیر ضروری خودداری کردن و همچنین با رعایت نکات ایمنی،شاهد کاهش حوادث رانندگی در سطح معابرشهر تهران باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر