بازدید 6015
گزارش

باخت غیرمنتظره فیلیپین به سود ایران/برددرمانیل، کلید صعود بسکتبال به جام جهانی

یک نتیجه غیرمنتظره رقم خورد. فیلیپین که یکی از مدعیان اصلی صعود و رقیب جدی ایران به شمار می رود، در دیداری که به نظر می رسید به راحتی از سد قزاقستان عبور کند، 92 بر 88 شکست خورد تا ایران دوباره به بازی ها برگردد.
کد خبر: ۸۵۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲ 30 November 2018

تیم ملی بسکتبال فیلیپین باخت غیرمنتظره ای را مقابل قزاقستان تجربه کرد تا ایران همچنان رتبه دومی خود را حفظ کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در شرایطی در آغاز پنجره پنجم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا، ظهر امروز ایران نتیجه را به استرالیا واگذار کرد و باعث قطعی شدن صعود کانگوروها شد، در ادامه یک نتیجه غیرمنتظره رقم خورد. فیلیپین که یکی از مدعیان اصلی صعود و رقیب جدی ایران به شمار می رود، در دیداری که به نظر می رسید به راحتی از سد قزاقستان عبور کند، 92 بر 88 شکست خورد. 

این تیم که 3 روز دیگر از ایران در شهر مانیل میزبانی خواهد کرد، می توانست ششمین برد خود را جشن بگیرد و خودش را برای صعود به جام جهانی آماده کند؛ اما شکست خورد تا با روحیه نه چندان جالبی به استقبال رویارویی با ایران برود.حالا در جدول استرالیا که با 8 برد در صدر قرار گرفته و صعودش را قطعی کرده است. ایران همچنان با 6 برد در رده دوم قرار دارد و فیلیپین و ژاپن با 5 برد در رده های بعدی قرار گرفته اند.

شکست امروز فیلیپین قطعا به سود ایران شد و حالا شاگردان مهران شاهین طبع با شکست رقیب خود در مانیل می توانند تا 90 درصد صعود خود به جام جهانی 2019 را قطعی کنند. البته ژاپن با توجه به پیروزی امروز خود برابر قطر یک رقیب جدی به شمار می رود و این اتفاق بازی برگشت سامورایی ها با ایران در تهران را هم حساس تر از قبل می کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر