بازدید 46605
هزار و چهارصد و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

تکلیف اموال سلطان سکه مشخص شد/واکنش علم‌الهدی به حقوق 700 دلاری یک مقام دولتی/غازچرانی «ضرغامی» در تبریز!/پناهیان: از یک رفتار حزب‌اللهی‌ها زده شده‌ام/کنایه پزشکیان به تعرفه برق در قم

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ تعیین خط قرمز برای استاندار جدید اصفهان/مرکز پژوهش‌ ها: سازوکار انتخابات شوراها کارآمد نیست/عوامل و مجری تلویزیون، بدلیل رفتار زننده با فراستی، توبیخ شدند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۵۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱ 30 November 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

تکلیف اموال سلطان سکه مشخص شد

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با اشاره به همکاری مطلوب دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی برای شناسایی اموال وحید مظلومین و محمد اسماعیل قاسمی و با بیان اینکه این دستگاه‌ها فهرست‌های گسترده‌ای از اموال را ارسال کرده اند و همچنان به دنبال شناسایی دیگر اموال پراکنده این افراد هستند، گفت: بر اساس رای دادگاه، اموالی که از محل ارتکاب جرم محکومین تحصیل شده مصادره و به نفع بیت المال ضبط خواهد شد. حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در گفت‌وگو با میزان، در پاسخ به سؤالی مبنی بر سرنوشت اموال و دارایی‌های وحید مظلومین و محمد اسماعیل قاسمی، با اشاره به اینکه تحقیقات و محاکمه همه متهمان این پرونده هنوز به اتمام نرسیده و ادامه دارد، اظهار کرد: از آنجاییکه اموال این افراد بسیار گسترده بود، توسط قاضی مربوطه و با همکاری دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی شناسایی می‌شود و حجم قابل توجهی از اموال آن‌ها نیز شناسایی شده است. وی افزود: اموال، زیاد و پراکنده بود و لذا نیاز است که بررسی جامعی در مورد اموال هر دو محکوم انجام شود که در همین زمینه اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرفت. دادستان کل کشور با اشاره به همکاری مطلوب دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی برای شناسایی اموال وحید مظلومین و محمد اسماعیل قاسمی گفت: این دستگاه‌ها فهرست‌های گسترده‌ای از اموال را ارسال کرده اند و همچنان به دنبال شناسایی دیگر اموال پراکنده این افراد هستند.

واکنش آیت‌الله علم‌الهدی به حقوق 700 دلاری یک مقام دولتی

امام جمعه مشهد گفت: اینکه آقایی بیاید با یورنیوز مصاحبه کند و بگوید حقوق من ۳ هزار دلار بوده و حالا به ۷۰۰ دلار رسیده و این نشان از نتیجه بخش بودن تحریم هاست که باید با شنیدن این سخنان پرسید در دولت ما ناهماهنگی وجود دارد یا جریان دیگری است؟

سرانجامِ پرونده نفتکش سانچی به کجا رسید؟

حق شناس گفت: پرونده نفتکش سانچی هنوز باز است و سازمان بنادر با همکاری شرکت ملی نفتکش برای گرفتن بیمه دریانوردان سانچی مسیر حقوقی را طی می کند. حق شناس معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با تاکید بر تقویت ناوگان ملی دریایی گفت: تحریم‌ها تأثیر کمتری برای صنعت دریایی دارد و ما با تقویت فعالیت‌های خود سعی خواهیم کرد میزان اثرگذاری تحریم‌ها را کمرنگ‌تر کنیم.

وی با بیان اینکه ایران در صنعت کشتی‌سازی نسبت به سایر کشورهای دیگر عقب نیستیم، گفت: خوشبختانه مشکلی در ساخت کشتی وجود ندارد و هم‌اکنون از تمامی ظرفیت‌های خود در جهت تقویت صنعت کشتی‌سازی و شناور سازی استفاده خواهیم کرد. حق شناس افزود: پرونده نفتکش سانچی هنوز باز است و سازمان بنادر با همکاری شرکت ملی نفتکش برای گرفتن بیمه دریانوردان سانچی مسیر حقوقی را طی می کند.

وی با بیان اینکه سازمان بنادر توسعه گردشگری را در بخش دریایی در دستور کار قرار داده است، گفت: استفاده از تسهیلات و وجوه اداره شده و همچنین همکاری با بخش خصوصی سعی خواهیم کرد سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری در این حوزه تشویق کنیم. معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه هیچ کشتی و یا شناور ناایمنی در آب‌های ایران وجود ندارد، گفت: خوشبختانه سازمان بنادر، نوسازی تمامی شناورهای خود را در دستور کار قرار داده است و از سوی دیگر اجازه تردد هیچ شناور ناایمنی را در آب‌های ایران نمی‌دهد.

غازچرانی «ضرغامی» در تبریز!

سید عزت الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما عکسی از غازچرانی خود در کنار یکی از همکاران قدیمی‌اش در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. متن پست اینستاگرامی ضرغامی به شرح زیر است:

غاز چرانی! (۹۷/۸/۸)

تصویری که می بینید مناسب ترین عکس از غاز چرانی من و آقای فتح آبادی در تبریز است. البته غازها کمی آن طرف‌تر هستند. اینها اردک اند! آقای فتح آبادی رئیس و استاد من بود و هست! از بیست سالگی که در برنامه رادیویی سپاه، نویسندگی را شروع کردم، ایشان مدیربرنامه بودند. بعدها مسئولیت‌های مختلفی را تجربه کردند و در همه آنها موفق بودند. فردی انقلابی، برادر شهید، دانشمند، دلسوز و ساده زیست هستند. از ایشان هنوز می‌آموزم. به او می‌گویم الان چه کار می کنی، می گوید: غازچرانی! فکر می‌کنم شوخی می کند، بعد که از نزدیک مرغ و خروسها و غازها و مرغابی ها را می‌بینم و توضیحات تکمیلی را می‌شنوم ارادتم به ایشان مضاعف می‌شود. گربه پشمالو و زیبایی هم با آن ها همبازی است. می پرسم جوجه ها را نمی خورد، می گوید: نه! بلکه این جوجه ها هستند که او را اذیت میکنند و دائما به اون نوک میزنند! دلیلش را خانگی بودن گربه و بزرگ شدن او از ابتدای تولد با این فضا می‌داند! باور کنید نمی خواهم همه چیز را سیاسی کنم! ولی هستند کسانی که با نان و نمک دیگران بزرگ می شوند و نمکدان می شکنند! در عرصه مدیریت و سیاست مصادیق فراوانی از آن می‌بینیم.

تعیین خط قرمز برای استاندار جدید اصفهان

فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه توقع ما این نیست که از اصولگرایان برای مناسب خالی در استانداری استفاده شود، گفت: انتظار ما این است که فتنه ۸۸ خط قرمز انتخاب ‌ها باشد.

زمان سفر روحانی به زادگاهش مشخص شد

سرپرست استانداری سمنان گفت: سه‌شنبه ۱۳ آذرماه استان میزبان رئیس‌جمهور محبوب و فرزند برومند استان است. دکتر «سعید ناجی» سرپرست استانداری سمنان، در شورای اداری استان سمنان که امروز جمعه در شاهرود در حال برگزاری است با اشاره به این‌که استان سمنان زادگاه رئیس‌جمهور است اظهار کرد: باید استقبال در خور شأنی از رئیس‌جمهور و کاروان تدبیر و امید صورت گیرد. وی با بیان این‌که رئیس‌جمهور در شاهرود با مردم استان دیدار عمومی دارد، تصریح کرد: این سفر فرصت خوبی برای کمک به رشد و توسعه هم‌چنین وحدت و همدلی بیشتر در استان است. سرپرست استانداری سمنان از سفرهای استانی به‌ عنوان شاهدی بر علاقه مسئولان نظام به مردم نام برد و خاطرنشان کرد: این سفرها با هدف شناخت بیشتر از مشکلات مردم در استان‌ها و برطرف کردن مشکلات آن‌ها انجام می‌شود.

مرکز پژوهش‌ ها: سازوکار انتخابات شوراها کارآمد نیست

مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی اعلام کرد: تجربه پنج دوره برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثابت کرده سازوکار برگزاری انتخابات شوراها کارآمد نبوده است. مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، این مرکز در گزارشی با عنوان «آسیب شناسی نظارت مجلس شورای اسلامی بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ پیشنهاد تشکیل کمیسیون ملی انتخابات شوراهای اسلامی» ضمن بررسی سازوکار فعلی برگزاری انتخابات شوراها و تجربیات کشورهای مختلف، پیشنهادی جهت تشکیل کمیسیون ملی انتخابات ارائه داده است.

ذوالقدر: میانگین مدیران زن در ایران حدود ۱۷ درصد است

رئیس هیأت پارلمانی ایران در بین‌المجالس آسیایی گفت: میانگین مدیران زن در ایران در حدود ۱۷ درصد است و این روند در سطح استان‌ها در یک سال گذشته تا ۶۰ درصد افزایش داشته است.

عوامل و مجری تلویزیون، به دلیل رفتار زننده با فراستی، توبیخ شدند

عوامل و مجری برنامه تلویزیونی «من و شما» به دلیل اتفاقاتی که امروز در این برنامه روی داد از سوی مدیر شبکه توبیخ شدند. در بخشی از برنامه امروز «من و شما» مسعود فراستی منتقد سینما مهمان برنامه بود که جدال لفظی بین او و آرش ظلی پور مجری برنامه منجر به ترک برنامه توسط فراستی شد. در پی این رویداد محمدمهدی قاسمی مدیر شبکه شما عوامل این برنامه از جمله آرش ظلی پور مجری برنامه من و شما را توبیخ کرد و به خاطر مکدر شدن ذهن بینندگان به خاطر آنچه روی آنتن گذشت از مخاطبان عذرخواهی کرد. در پی این توبیخ برنامه «من و شما» هفته آینده روی آنتن نخواهد رفت.

پناهیان: از یک رفتار حزب‌اللهی‌ها زده شده‌ام

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه نخبگان فرانسوی از اینکه ما نمی‌توانیم مشکل غرب گرایان را در کشورمان حل کنیم ابراز تعجب می‌کنند و می‌گویند آیا دین شما این را نمی‌گوید، تصریح کرد: ما کار تشکیلاتی بلد نیستیم و در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری هم همینطور عمل می‌کنیم در در واقع ما بلد نیستیم با هم حرف بزنیم و کنار بیاییم بعد نتیجه این می‌شود که می‌بازیم با این وجود آن وقت از چه کسی می‌خواهیم انتقاد کنیم. بنده اصلا از این رفتار حزب اللهی‌ها زده شده ام که یک عیبی را می‌بینند و بعد آن را می‌گویند در واقع هر کسی برای خودش صاحب تشخیص و موظف به عمل تکلیف شده است.

کنایه پزشکیان به تعرفه برق در قم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص درخواست مردم زواره درباره کاهش تعرفه برق با توجه به گرمای هوا در این شهر، با کنایه به تعرفه برق در استان قم گفت: تمام پیامبران آمدند که عدالت را پیاده کنند و روحانیت معظم ما در استان قم نباید از چیزی استفاده کند که مشابه آن در جایی دیگر نیست. مسعود پزشکیان عصر دیروز (پنجشنبه) در جمع مردم زواره در مسجد جامع این شهر در خصوص درخواست مردمی برای کاهش تعرفه برق با توجه به گرمای هوا در این شهر گفت: تمام پیامبران آمدند که عدالت را پیاده کنند روحانیت معظم ما در استان قم نباید از چیزی استفاده کند که مشابه آن در جایی دیگر نیست. شهر زواره از شهرهای گرم و خشک ایران است اما تعرفه برق در آن شبیه به شهرهای گرم و خشک که در تابستان یارانه بیشتری دارند محاسبه نمی‌شود. پیش از این نیز استان قم درخواست مشابهی داشته و در سال ۱۳۹۲ با مصوبه هیأت دولت، وزارت نیرو تعرفه برق استان قم را از مناطق گرمسیر ۴ به مناطق گرمسیر ۳ تغییر داد و با این اقدام تعرفه برق استان قم تا ۷۷ درصد کاهش پیدا کرد.

صلاحیت بازنشستگانی که از رهبری اجازه ماندن گرفته‌اند، موضوعیت ندارد

یک فرد مطلع در دفتر مقام معظم رهبری به فارس گفت: صلاحیت افرادی که از طرف رهبری اجازه ماندن در مسئولیت هایشان را گرفته اند اساسا موضوعیت ندارد چرا که رهبری برخی از این افراد را نمی شناسند. وی ضمن استقبال از جدی گرفته شدن این قانون و حساس اضافه کرد: در عین حال، این قانون به دلایلی از جمله سرعت اجرایی شدن و همه جانبه نگاه نکردن در اجرا مشکلاتی را برای برخی دستگاه‌های مختلف دولتی و غیر دولتی بوجود آورد و روسای این دستگاه ها برای رفع مشکلات خود و استفاده از یکی از مهمترین منابع خود یعنی نیروی انسانی کارآزموده راهی جز درخواست از رهبر انقلاب نداشتند. این فرد مطلع در دفتر رهبر معظم انقلاب همچنین عنوان کرد: رهبری ضمن تأکید بر اجرای حداکثری قانون، فقط در حد ضرورت و برای جلوگیری از برخی تنگناها درخواست برخی دستگاه‌ها را بصورت حداقلی پذیرفتند و درخواست برخی دستگاه‌ها را هم کلا نپذیرفتند.

واکنش مسعود فراستی به حواشی امروز

مسعود فراستی، منتقد سینما به حواشی برنامه امروز من و شما واکنش نشان داد. او گفت: نه آن مجری و نه کل مجریان و تهیه کنندگان رنگارنگ تلویزیونی از این قماش، و برنامه های مبتذل شان مسأله من نیستند. برنامه امروز بر خلاف طراحی عده ای برای تخریب نقد، علیه خودشان تمام شد و صدای هشدار و اعتراض جمعی بسیاری علیه ابتذال، اخلاق‌فروشی و ارزش‌فروشیِ فراگیر در سینما و تلویزیون، به گوش همه رسید. خسارتش هم برای من، بسیار ناچیز بود. در بخشی از برنامه امروز «من و شما» مسعود فراستی منتقد سینما مهمان برنامه بود که جدال لفظی بین او و آرش ظلی پور مجری برنامه منجر به ترک برنامه توسط فراستی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۶۱
بیت المال = مال المسئولین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
بله چند صد سکه بدون هیچ پییشرفت منطقی دادن به ظریف و صالحی.
اخرشم برجام رفت روی هوا و تقصیرشم میندازن پای مردم که شما نق زدید اینطوری شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
این دولت فقط فکر پزشکان و ثروتمندان است. نمونه اش همین افزایش 20 درصد حقوق سال بعد که برای عده ای میشود چند میلیون و برای عده ای میشود چند ده هزار تومان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
خوش و بش پوتین و بن سلمان رو دیدم.بهش بگین داداش از ما کم رسید؟هم از توبره هم از اخور؟پس حداقل کاری کن رابطه ما با اونا هم درست بشه.تولید نفت هم کاهش بدین. مرسی .اه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
جناب اقای من هم بلدم
دارو سازی ما عین خودرو سازی ماست هما ترکیه که می گی چیزی نیست سال گذشته 1500 ایرانی انجا خانه خریده و در شرف بردن خانواده و اموال هستندیک ادرس هم شما بده که یک ترک به ایران امده باشه فقط یکی نمونه هم پذیرفته است.
و اما کشاورزی چاه های زیر زمینی خالی شده زمین در شهر ما حدود چهل کیلومتر ترک برداشته .......... خلاص کشاورزی و ترویج ان در ایران کاملا... بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
شنبه دهم اذر
درادامه ریزش ۳۵۰۰۰ واحدی بورس درهفته های گذشته امروزنیزروندنزولی بورس باشدت ادامه دارد وتنهادرمدت نیمساعت ازشروع به کاربورس شاخص کل بیش از۲۰۰۰ واحددیگرفروریخت ودراستانه سقوط به کانال ۱۵۰ هزارواحدی قرار گرفت
همه فروسنده شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
درهفته های گذشته شاخص کل بورس بیش از۳۵۰۰۰ واخدسقوط کرد امروزهم این روندادامه داشت وشاخص کل یا۵۰۰۰ واحدسقوط به میانه کانال۱۵۰ هزارواحدسقوط کرد
واماتیترهای اول روزنامه تخصصی اقتصادی « دنیای اقتصا»در روزشنبه دهم اذر:
تیتراول: عیارضدتورمی دلار۴۲۰۰
تیتردوم : قیمت پرطرفداردربازارملک
تیترسوم: کارنامه دلار درهفته اول اذر
وحال تیتراول روزنامه همشهری : زیان ۵۰ درصدی دلالان دلار!
جالب اینکه دلارفقط چندساعت درمحدوده ۱۹۰۰۰ تومان قرارگرفت وبفرض اینکه همه بقول روزنامه همشهری «دلالان دلار» درسقف قیمت یعنی ۱۹۵۰۰ تومان اقدام به خرید کرده باشند وباتوجه به قیمت امروزدلار که ۱۱۶۰۰ تومان است دلالان عربز ! حداکثربازیان ۴۰ درصدی مواجه خواهندبود نه ۵۰ درصد !!!
اگرصفحه اول بقیه روزنامه هاراهم بگردید هیچ تیتری درمورد ادامه ریزش های سهمگین بورس وزیان سهامدارانش نخواهید یافت
صداوسیماهم درمواقعی که بورس کاهش پیدامیکند صرفادرحد زیرنویس وبدون اشاره به واژه «کاهش» اعلام میکندکه درپایان مهاملات امروز شاخص کل بورس به فلان میزان رسید اماوقتی شاخص رشدکندانراباکلی شاخ وبرگ منعکس میکند
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
احسنت
ما یک اشتباهی که کردیم اینه که همیشه منتظریم یکی پیدا بشه مشکلات رو حل کنه و این در فرهنگ ایرانی از زمان قاجارها نهادینه شده

در حالی که سرنوشت هر انسانی در مرتبه نخست در دستان والدین او و در مرتبه بعد و تا حد بسیار ناچیزی در دستان خود اوست.

پس بنابراین اگر در زندگی خود دچار مشکل هستید و زندگی شادی ندارید فکر زاد و ولد رو از سرتون بیرون کنید و آینده یک انسان بیگناه دیگر را تباه نکنید. با این عقیده که خدا روزی رسونه، خودش باید زندگیش رو بسازه، مگر والدین ما با چی زندگی رو شروع کردن، بچه با خودش برکت میاره و ..... گول نخورید که اگر این چیزها درست بود الان در هر دقیقه بیش از 10 نفر در آفریقا بر اثر گرسنگی جان خود را از دست نمیدادند و در کشور خودمان هم ملیون ها نفر در تامین مایحتاج اولیه زندگی مثل گوشت، برنج، روغن، مسکن، شغل و ... که جز حقوق اساسی و اولیه ر انسانی هستند دچار مشکل نمیشدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
خدا حفظت کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
كاملا درسته
ناشناس
| Germany |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
نه دوست خوبم زاد و ولد عامل بدبختی ما نیست.اگر میخواهید گرانیها ریشه کن شود.اگر میخواهید فقر از بین برود.اگر میخواهید خود و فرزندانتان شغل داشته باشید.اگر میخواهید فساد ریشه کن شود،تنها یک راه هست و ان افزایش اگاهیست.درجه اول برای خودم و سپس ترویج اگاهی برای دیگران.تا دیگر کسی نتواند خورشید را وسط اسمان انکار کند.کسی نتواند قسمتی مسلم از تاریخ مملکت ما را انکار کند.کشورهای استعماری روی جهل و نادانی ما حساب باز میکنند و بعد با نگه داشتن ما در گوشه تاریکخانه اقدام به سلب تمام حقوق انسانی اولیه و بدیهی ما میکنند.حق داشتن شغل حق زندگی شاد.حق داشتن سرپناه.اگر اگاهی زیاد شد البته انگاه فرد میتواند خود تصمیم بگیرد زاد و ولد بکند یا نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
آفرين
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
خیلی هم بدبینی، جالب نیست بابا جان... اینم در فرهنگ ایرانی از زمان... بوده یا نبوده؟

راستش اونطوری که شما مقدمه چینی کردید، سرنوشت هرکی دست پدر و مادرشه، درسته... اما دلیل نمیشه همه دچار مشکل هستند!

یه خورده قشنگ ببینیم بابا... همه مشکل دارند ولی همش سیاه نمایی هم خداییش آدم فکر میکنه آخر دنیاست دیگه...
مثلا این همه ظلم که مسئولش من و شما نیستیم، درسته ناراحتی داره... مثلا جهانخوارانی که برای حفظ قیمت گندم، تن تن گندم رو می‌ریزند توی دریا، و از اون طرف این همه آفریقایی از گرسنگی...
ولی این دلیل نمیشه که یقه خدا رو بگیریم!
یه خورده امیدوار باشیم، اندکی صبر، فرج نزدیک است عزیزان.
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
اتفاقا" جنابعالی آدرس غلط میدهید اینکه روزی رسان خداست نباید مورد تشکیک قرار گیرد به بهانه اینکه درآفریقا به علت تعلل حکومتها و استعمارپذیری آنهاگرسنگی وجوددارد و تلفات میدهندچه ربطی به روزی رسانی خدادارد یا اینکه با سیاستهای اشتباه دولت کشور دچار بحران شده است چه ربطی به
روزی رسانی خدادارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
ک گوش شنوا
امروز بیمارستان میلاد بودم
زنه نه کفش و لباس تمیز و درست و حسابی داشت و نه سواد
شوهرش هم که باهاش بود کارگر بود و سرو لباسش از خودش بد تر
دو تا بچه باهاش بود کثیف و دماغو و گرسنه دو تا هم مدرسه بودند و اصرار داشت زودتر بره که تا ظهر برسه چهاردانگه بچه ها پشت در نمونن
هفت ماهه هم باردار بود
دکتر بهش گفت فقر آهن شدید داری از آزمایشهات معلومه گوشت و جگر بخور می گفت ندارم ما فقط با چهار تا بچه می تونیم نون و سیب زمینی و تخم مرغ بخوریم
آخه چرا باید این آدم 5 تا بچه تولید کنه ؟؟؟
از فکر فقر و بد بختی و بی عقلی این خانواده اعصابم داغونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
مثال آفریقاتون خ خوب بود،بهرحال زاد و ولد در ایران کاهش یافته اما برای ساختن آینده ب جوانان همون زمان نیازه و ما در اون زمان کهن سالیم
لطفا یک نفر معنی جمله آقای علم الهدی را برای من توضیح دهد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
چون همشو سانسور کرده اند متوجه نمی شویم.
مرادش صالحی است که یکصد سکه هم گرفته و حالا می گوید درآمدم بی ارزش شده...
اگر برجام را نمی پذیرفتیم اینقدر پولمون بی ارزش می شد؟!
تازه همه چی رو دادن و طلبکارم هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
چون عقلت کامل نشده نمی فهمی و وقتی بزرگتر شدی درک می کنی
حالا بدو لواشکت را بخور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
لواشک نخور،پسته بخور.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
شما خیلی به خودت فشار نیار بعید میدونم بفهمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
اتفاقاً اشکنه بهتر جواب میده .
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
چرا همه نمی توانند به راحتی ما نادرست بگویند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
جناب اقای ناشناس کمی مودب تر بودن باعث میشود که هموطن شما فکر کند شما عقلتان کامل است ولواشکتان را خورده اید متاسفانع دوستان هموطن هرکجا جوابی ندارند دست به دامن بی ادبی میشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
ترشی نخور
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
خلاصه که اقای علم الهدی از هر کاری دولت روحانی و وزرای او بکنند ایراد میگیرند
و فقط میگویند رییسی باید رییس جمهور بشود و لاغیر
صلوات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
بیکاری
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
این هم ادبیات اصولگرایی
روزی از رقابت با کشورهایی نظیر ترکیه و کره عقب افتادیم که شعار تعهد مهمتر از تخصص را باور کردیم،اما همزمان شورلت سوار شدیم،بوئینگ وایرباس را بخاطر امنیتش انتخاب کردیم و گاهی هم توپولوف،هر چند که بعضیهایمان از توپولوف زنده خارج نشدیم.پارچه فاستونی مصرف کردیم و بعدتر لوازم خانگی بوش و ساسونگ و موبایل اپل.بدون انکه بپرسیم مگر سازندگان اینها نماز میخوانند وروزه میگیرند؟جوانان شایسته و متخصصمان را بهمین دلیل فرستادیم تا کانادا واسترالیا و انگلستان و امریکا را اباد کنند وانها از خدا خواسته فرش قرمز برایشان پهن کردند.گاهی فکر کردیم شاید اینکار درست نبود بنابراین بعضیشان مثل پروفسور سمیعی را به کشور دعوت کردیم و البته از او نپرسیدیم کفن مرده چند تکه دارد؟امروز دیگر بعضی متفکرین میگویند همانطور که مربی خارجی برای پیشرفت میاورید مدیر وارد کنید.بنده یک قدم جلوتر میروم و میگویم از جوانان ما تخصص بخواهید نه تعهد چرا که اگر چنین نکنید در نهایت باید از متخصصان غیر مسلمان کشورهای دیگر استفاده کنید که عرق ملی نسبت به کشور ما ندارند اگر میخواهیم در رقابت با کشورهای دنیا عقب نیفتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
از جوک های روزگار این است که بگویید از ترکیه عقب افتادیم
حالا کره یک چیزی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
خیلی خیالبافی می کنی!
یا فیلم می بینی!

شرکت های خصوصی هم توش همه چیز پیدا میشه اما بازم پیشرفتی وجود نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
تنها حرفه ای که تعهد در آن زیر ذره بین نیست پزشکی است و دلیلش انحصار ایجاد شده و کمبود تعمدی خود پزشکان در این رشته است.
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
ترکیه الان بدون یک لتر نفت و یک متر معکب گاز حداقل صنعتش 10 برابر ماست
قطب پوشاک منطقه و اروپاست
مزیت رقابتی خودشو حداقل شناخته و اونا رو توسعه داده و الان پانزدههمین اقتصاد دنیاست
مصالح ملی براش مهمتره نه مسائل دیگران
کجای کاری شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
میخواهید مقایسه کنید ۲۲:۵۱ من هم بلدم
ایران الان بزرگترین قطب دارو سازی در منطقه
ایران قطب علمی منطقه
ایران قطب ساخت پهباد و موشک در منطقه
ایران اقتصاد ۱۸ دنیا
ایران در اکثر محصولات کشاورزی در منطقه اول است
و......
اکثر این ها در جهان جز کشورهای برتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
جناب ۲۲.۱۸
تا بحال ترکیه رفتی؟معلومه که نرفتی چه سوالی بود
باور کنین شما که بدون یکذره اطلاع راجع به مطالب نظر میدین دارین حق الناس رو زیر پا میزارین.بابا جون برو ده دقیقه سرچ کن تا ببینی در امد سرانه مردم ترکیه دو برابر ماست.اقتصادش خیلی از ما قویتره.این نظرهای رو هوای شما تا کی ادامه داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
جناب ۲۲‌۲۵
نخبه ها در شرکتهای خصوصی نیستن بیشتر اونور اب هستن.از این گذشته در سیستم ناکارامد، شرکت خصوصی پر نخبه هم محکوم به فناست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
شما مثل اینکه خبر ندارید قدرت خرید شما و ترکیه یکی البته در یک جاهایی انها ارزان تر است و در یک حاهایی در ایران ارزانتر است ولی در کل یکی است
و یک گولی به شما زدند و امار را بر اساس دلار مقایسه می کنند ولی در اصل باید حقوق های دو کشور با در امد ملی خود با سطح قیمتهای ان مقایسه کرد
جهت اطلاع شما کسانی که به انجا رفتند و سوال کردند از سطح درامدشان و قدرت خرید مردم انها خیلی راحت می فهمند که چه گولی خورند از تبلیغات رسانه ای که برای این کشور می کنند
خطاب به ۲۳:۰۶
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
پاسخ به اونی که ایران رو قطب علمی منطقه میدونه.رنک علمی دانشگاهها رو یه سرچ بزن داداش.عربستان هم از ما بالاتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
عزیز قدرت علمی عربستان بین ۴۰ و۳۵ دنیا هستش و ایران اخیرا از ۱۶ دنیا رسیده به ۱۵ دنیا
اگر باز دولت خرابکاری نکند باز بهبود پیدا می کند
رحیم
| Hong Kong |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
اقایی که میگی پزشکا تعهد ندارند ! اگر تو ان شاالله عمل جراحی پیدا کنی و پزشک متعهد نباشه تا با بکارگیری تمام توان ترا عمل کنه با یک حرکت نابجای کوچک تیغ ترا میفرسته اون دنیا که !!! ثانیا خوب تو نزار پزشکا کم باشن خودت و فک و فامیلاتو بفرست پزشک شن !! میتونن یا مثل خودت ؟!!!
ناشناس
| Germany |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
ما که تو همه چی اولیم پس چرا هشتاد درصد مردم ما محتاج سبد کالایی هستن که معمولا تو کشورهای دیگه به گداها میدن. میخواید بگید مقصر دولته، دولت قبلی هم که بد بود ، دولتهای قبلی که بدتر ، پس این ملت بدبخت چکار باید بکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
اینکه هنوز ادمهایی وجود دارن که میگن ترکیه از ما پیشرفته تر نیست،نشون از عمق مطالعه و دانش برخی از ماها داره.تاسف بار اینکه انگار نیرویی ماورایی وجود داره که مدیران رو از بین همین ادمهای کم اطلاع انتخاب میکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
برادر من اگه تو همه چی قطب اول دنیا باشی ولی حال مردم خراب باشه یعنی ول
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
چون اقتصاد هنوز ازاد نشده و دولت ها اقتصاد را می چرخانند در حالیکه باید مدیریت کنند تا از راه به در نرود وبه خاطر همین است کشوری مثل ما سبد نیاز پیدا می کنند
نه جناب علم الهدی همه مردم میدانند که تحریمها اثر بخش نبوده.برای برخی.خودتان را نگران نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
شما که مطلب علم الهدی را ندیده و نخوانده نظر می دهی.
مطلب ایشان سانسور کامل شده است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
ایشان فقط میخواهند تا دامادشان رییس جمهور بشود و لاغیر
بابا تو این کشور چه خبره ؟! ملت خبر ندارن ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
خبری نیست. هنه چیز خوبه و خوش. مردمم خوشبختن. و همه مسئولینم دلسوزن حسابی
جناب علم الهدی تحریم ها فقط برای برخی بی اثر بوده ، مردم عادی نابود شدن رفت .
اقایان شما از جون ملت چی میخواهید ؟! امروز دهم ماهه حقوق من معلم تموم شده ؟! دارم مسافرکشی میکنم و روزگار میگذرانم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
برو خدارو شکرکن همین رو داری.خیلی ها همین حقوق
معلمی یا همین ماشین که باهاش مسافرکشی کنن رو ندارن.تو الان یک مرفه بی دردی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
تو همین ترکیه معلم بهترین سطح رفاه رو داره ؟!بدبخت حقوقش به دهم نمیرسه بره خدا رو شکر کنه ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
کاش طرز تفکرناشناس12:03در جامعه ی ما ریشه کن شه
آقای آماده و گفته حقوق من قبلا سه هزار دو لار بوده حالا ۷۰۰ دلار شده این چه حرفی هست . کسی که اینکار را کرده خیلی با شهامت بوده که گفته . شما بفرما چقدر درامد داری چقدر حقوق میگیری بقول آن معلم که گفت من اگر دو ماه حقوق نگرفتم شما هم دو ماه نگیرید فرزندان شما چقدر حقوق میگیرند . باید شفافیت مالی انجام گیرد که هر کدام از کسانیکه روز و سب فقط تریبون لنتقاد در دست گرفته اند بابت هر دقیقه انتقاد از دولت مردم چقدر حقوق میگیرند . از خودتان شروع کنید آلان چقدر درامد دارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
برخی حقوق لازم ندارن.هر چه اراده کنن فورا حاضره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
من حقوقم 1300 دلار بوده شده 300 دلار. هیات علمی با 17 سال سابقه
آقای پزشکیان در قم تنها 30 هزار طلبه زندگی می کنند و یک ملیون و300 هزار جمعیت دارد.
شما راضی نشید این منطقه گرم کویری برقش گران باشد. عوضش چون سرمایش شدید نیست یارانه گاز را ندارد.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
آقای دکتر کنتور نمیزاره که پس بگو و
پارسال بعد از اهواز قم یکی از گرم ترین شهرها بوده و به قول دوست عزیزمان مگر چند درصد قم طلبه زندگی میکنه اگر نمی تونی برای شهرهای دیگه کاری کنی و قدرت نداری به حاشیه نزن
ناشناس
| Kazakhstan |
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
اگرآمارتان درست باشد وسیله هزارساله درقم زندگی کنند فقط هرطلبه راسرپرست یک خانواده سه نفره بدانیم بطور متوسط یعنی از یک میلیون وسیصدهزارنفرجمعیت ،نهصدهزارنفرخانواده طلاب هستند . پس این رانت است که عزیزان قمی توقع دارند . .. از سربازی نرفتن تا کار نکردن به بهانه گرفتاری زیاد در ترویج دین )یادشان رفته که امامان ما همه کشاورزی میکردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
پایتخت کشور در حقیقت قم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
ناشناس 06:33 ، سی هزار را ضرب در 3 نفر کنی میشه 90000 تا نه 900 هزارتا، من خودم قمی هستم و تا جایی که اطلاع دارم حدود 180 هزار نفر خانواده طلبه ها هستند البته با خود طلبه ها.
آقای پناهیان غرب گرایان چی گفتند . گفتند چرا با هم نمیتوانید کار کنید . علت چند چیز هست . تحمل منتقد . حقوق شهروندی . آزادی بیان و عقیده . آزادی اندیشه و فکر . آزادی احزاب مقبولیت دمکراسی که حرف آخر با مردم هست . تحمل مخالف سیاسی . آلان مخالفین سیاسی خاتمی . مشایی .وووو کجا تشریف دارند . برادر من نمیشود شعار دمکراسی داد ولی گفت مردم نمیفهمند نمیشه بمردم در خیابان گیر داد بعد از افراد همان خیابان خواست بمن رای بده چون تو وظیفه داری بمن رای بدی . خیلی از موضوعات دیگر که قابل طرح نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
یک جمله می گویم برای شما کافی است
در کشورهای پیشرفته با نگاه غرب گرایانه و یا برعکس ان به اینجا نرسیدند بلکه با نگاه به توان داخلی رسیدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
بله و توان داخلی را به بهانه های مختلف از کشور فراری ندادند بنجلها را نگه دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
برای اینکه به درون نگاه بشه باید تغییراتی انجام بشه.مگه تا حالا چه خیری دیدیم که حالا در مقابل تغییر مقاومت می کنیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
نظر مردم جزو توان ذهنی و احتمالا قویترین توان داخلی هر کشوره.خطاب ب ناشناس 23:07
آقایان
ما را به خیر شما امیدی نیست.
آقای فراستی یک منتقد سینما است و از دید خودش حرف میزند اتفاقا حد اقل نصف حرفهاش درسته چونکه فیلمهای امروزه که میلیاردها تومان هم فروش دارند بسیار بی سر وته هستن و در واقع در ارزش دیدن بیش از یکبار را ندارند، اما اینکه یک برنامه از قبل طراحی شده برای کوبیدن یک شخصی آنهم در شبکه سراسری بسیار منزجر کننده است که هیچ نفعی برای بیننده نداره که جای خود حداقل رعایت ادب را هم شخص مجری که حکم سن فرزند مهمان را دارد با بی ادبی تمام کستاخانه و کشیدن خمیازه با دهان گشاد جلوی دوربین و با سئوالهای از قبل طراحی شده بصورت نه انتقادی بلکه انتقامی با روح و روان بیننده بازی می کند،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
اقای فراستی یک عمر نشست صندلی منتقد و فیلمهای فیلمسازان را مبتذل و مقوا نامید و به فیلمساز توهین کرد .حالا که یکی پیدا شد خودش را نقد کرد وسط صحبت پاشد رفت و نشان داد چقدر به نقد باور دارد.بعد هم که باز ان برنامه و مجری را مبتذل خواند.نمونه امثال فراستی در سیاست جناب معجزه هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
نقد با بی احترامی فرق داره.
آرمین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
منتقدی که نقد پذیر نیست (فراستی) آخرش هم به کسی که نقدش کرد گفت مبتذل :)))))) آقای فراستی خسته نباشید
صداقتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
رفتار مجری غیر قابل پذیرش و بی ادبانه بود. برنامه مناظره نبود و مجری در حد و توان مناظره نبود. حتما باید مجری بیاموزد که کیست و برای چه انجا است و قطعا باید مدتی از مجری گری کنار گذاشته شود.
شما به سخنان فراستی در شبکه ۳ اگر دیده باشید وقتی فیلمها را انتقاد میکند از اساس با تخریب چهرها شروع میکند سپس به محتوای فیلم وقتی میرسد میگوید این فیلم در رده دست چندمی هست و خوب در نیامده . طرف مقابل بهش میگوید این نطر شخصی شما هست مردم که استقبال کردند و دوباره میگوید مردم شاید منتقد نباشند و فیلم را از سر سرگرمی تماشا میکنند نه منتقد وووو ادامه میابد و سپس به تنش لفظی خاتمه میابد یعنی ایشان اول میزند تو سر فیلم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
نگاه متخصص با عوام متفاوته.بفهم.
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
احسن وهزاران مثبت به نظرتان این آدم نمیفهمد که مردم باید چیزی را بپسندند نه آن چیزی که شما می پسندید را مردم هم بپسندند.ایکاش معنی این جمله را میفهمید
به این نتیجه رسیدم نقشه ی کشورهای استعمار گر برای سوختن فرصت رشد وتوسعه به وسیله ی دلارهای نفتی وگازبه نتیجه رسید وما یک فرصت طلایی وتاریخی برای رشد پایدار را ازدست داده ایم واین فرصت دیگر به ما داده نخواهد شد..همه ی ما از مسولین تا مردم ...مقصریم وباید به تاریخ جواب پس بدهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
اگر باز یک عده ای یک بهانه درست نکنند و باب مذاکره در ملت نهادینه نکنند و ملت را شرطی نکنند ایندفعه با جرات می گویم وضع همه خوب خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
تا زمانی که نگاهمون به دست دیگران هست همینه.
ناشناس
| Germany |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
یعنی مذاکره نکنیم و اینقدر تحریم نفت در برابر غذا بشیم تا بچه هامون سو تغذیه بگیرن و بعد که ضعیف شدیم چند سال بعد اعتلاف نظامی بما حمله کنه و بعد برسیم به عراق ۱۵ سال قبل؟عراق الانش چیه که ۱۵ سال قبلش چی باشه.برو اقا خدا روزیتو جای دیگه بده.ما جنگ و تحریم نمیخوایم.زندگی عادی مثل بقیه مردم دنیا میخوایم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
تند روها لطفا فقط به یک سوال ساده جواب بدهند .
اگر برجام بد بود چرا الان برای اجرا نشدنش گریه میکنید ؟
اگر برجام برای کشور بد بود چطور اسراییل و عربستان و ترامپ انرا بهم زدند و شماهم در همان صف از اول با انها هم نظر بودید ؟
دزد که به دزد بزنه شاهدزده. البته مظلومین بیچاره که دزد نبود. خدایا به داد مظلومین که نرسیدی لااقل به داد مظلومین برس>>>
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
این کنایه سنگینیه
بعدا باید جوابگو باشید
یعنی چی دزد به دزد زده!!!!
هرکسی به کسی تهمت بزنه باید ثابت کنه
وضع موجود مخصوصا بعدا از خروج امریکا از برجام خوب است. آقای علم الهدی خودتان را ناراحت نکنید
فراستی سالهای سال در برنامه هفت و سایر برنامه های دیگر توهین آمیز برخورد میکند و امروز توهین شنید و مزه توهین را میشد و دیگه روی صندلی لم نخواهد داد و به بیننده توهین کند اگرچه مجری برنامه هم رفتار درستی نداشت ولی فراستی رو هم ادب کرد
دیگه اینکه قم برحقش ارزونه نشونه چون اکثر علما آنجا هستند و بر گردن مردم حق دارند اگر برای کسی حقی قائل نباشند.
چقدر راحت شدیم دیگه نباید برویم تو صف و منتظر باشیم رای بدهیم روحانی دمت گرم با عملت نشان دادی رای ما کشکه و دیگه رای بی رای.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
آفرین ! نشون میده بسیار دقیق و نکته بین هستید .
بازنشستگان هر چه سریعتر باید ترک خدمت کنند نه تنها به دلیل مساله ی بیکاری نسل جوانان بلکه به بنا به دلایل متعدد.
یکی از بهترین قوانین مصوب همین است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
+
روزی نیست که اظهار نظری از آقای علم الهدی در این سایت و سایتهای مشابه بیان نشه. حرفهای جنجال آفرین چه دردی از ملت دوا میکنه که اینقدر بهش پرداخته میشه ؟

لطفا با ما از قیمت نان و گوشت و پوشک بچه بگید یا پرداخت حقوقهای عقب افتاده ، از بیکاری تحصیلکرده ها. از این همه درد مزمن و حاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
بیشتر مطالعه کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
چ را اهمیت بدیم
من از کاربران و خود سایت تقاضا دارم برای روشن کردن من توضیح دهند که از مزایای برجام استفاده نکردند و اینقدر گفتند تا کلا تا نیمه تعطیل شد و دوباره اینقدر میگویند تا دیگران هم خارج شوند . خوب آلان راهکار چی هست . خارج شویم یا بمانیم . اگر خارج شویم آقایان عواقب آنرا میپدیرد یعنی بعصی از کارهای سیاسی شجاعت هم میخواهد و باید مسولیت قبول کند اینکه روز و شب فقط منتقد بود که چرا گرانی هست و چرا برجام نباید امضا میشد کار درست نمیشود یعنی آلان تکلیف مردم چیست از ز مردم رفراندوم بگیرید خودتان را راحت کنید در برجام بمانیم یا خارج شویم مردم چی میگویند
یکی به این آقایان بگه که نگفتن چاره درد نیست
اثر داشته شاید هنوز به شماها نرسیده
آب و برق و گاز و تلفن و اتوبوس و هتل را در قم رایگان کنید . همینطور در مشهد هم اینکار را بکنید منتها یک ضمانت محکم بگیرید اگر کاری دارند یا هر ایده ای دارند همانجا اجرا کنند اگر خوب درآمد بعد در سطح کل کشور اجرا کنند یعنی افرادی مثل عباسی و ازعدی و شریعت مداری و احمدی نزاد ووو را هم در کار مشاوره بکار گیرند . هر چه ایده دارند در همان سطح دو استان اجرا کنند مثلا در بحث اقتصادی همانجا اجرا کنند فکر کنید چه اتفاقی میفتد شما چی فکر میکنید من فکر کردم جواب نمیدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
عالی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
نگو تورو خدا . مامشهدی ها باهمین دوبزرگوار و نماینده های محترم مردم مشهد کلکسیون بدبختی هستیم .حالا باور میکنند آقایان شریعتمداری ورائفی پور و نقدی و.... راهم به این مجموعه اضافه میکنند . مگه مامشهدیهاچه هیزم تری به شما فروختیم . ه
آفرین به تابی پاسخت محکم بود در باب فراستی که دو دهه انتقاد کرد فقط مجری یک دقزقه از ایشان از روش حرف زدنش انتقاد کرد تحمل نکرد . قابل توجه آدمهای که روز و شب جلوی تلویزیون لم دادند و تخمه میشکنند و حرف میزنند و از این در و اندر میکنند . ولی تحمل حرف بدون توهین را هم ندارند من خیلی دوست دارم آقای علم الهدی در ۱۴۰۰ کاندید و رقابت با دامادش داشته باشند یعنی روی هم چند تا رای خواهند اورد . مثلا از همین برجام فقط حرف بزنند ۴۰ میلیون رای خواهند اورد برجا.....................‌م
قم نورچشمیه،چرا باید ارزانترباشه چه فرقی با مردم شهرمحروم ما دارن؟؟وقتی این بی عدالتی را میبینیم حق داریم وخیلی لذت بخشه وبیشتر میچسبه وقتی از برق پشت کنتوری استفاده میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
قم نور چشم یه حالا همین برق شد خار چشمتان قم چی داره البته حرم حضرت معصومه به کنار نه پارک درستی نه زیر ساختی نه اشتغال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
زیاد حرف بزنی قم میشه کشور مستقل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
صدای دهل از دور خوش است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
بیا ی روز آب قم رو بخور تا برق از سه فازت بپره
ما که نه از مجری بی ادب خوشمان آمد نه از آقای فراستی .اصولا مجریان صداوسیما ناپخته وخودمحورهستند وانگارمهمان برنامه متهم است خیلی بد برنامه اجرا میگنند .اجازه صحبت به مهمان برنامه نمیدهند متکلم الوحده هستند.البته مجریان حرفه ای وکاردان هم داریم .ولی کمتردیده میشوند.
تابی در پاسخ فرمودید که کشورهای دیگر با نگاه غربی به اینجا نرسیدند بلکه با توان داخلی رسیدند . یعنی ژاپن و کره و چین و آلمان ووو با تکنولوزی کدام کشورها پیشرفت اقتصادی داشتند . توان داخلی اگر بوده برنامه هم بوده . نمیشه تمام توان از داخل کشور نباشد چی . یک نگاهی به اطراف همسایگان بیندازیم این کشورها پیشرفت نمیکنند چون به نحوه کفش و کلاه مردم کاری ندارند یعنی مسول کشور صبح که بیدا میشود و سر جلسه اقتصادی نشسته است حتی در حال راه رفتن در خیابان به لباس مردم نگاه میکند نه به کار و اقتصاد و تولید و کشاورزی بستگی دارد اهداف کدام سمت باشد یعنی هم میخواهند دنیا هم مثل خودشان باشد اگر غیر از این هست پس این سخنرانبها در تمام شهرهای ایران برای سرگرمی مردم هست
همان آقایی که می گوید در آمدش ۷۰۰دلار شده بطور میانگین ماهیانه صد میلیون تومان. برای ملت هزینه دارد. بروید بررسی کنید. تازه عامل این وضعیت پیش آمده خود او ست
نمایشنامه از غاز چرانی تا ریاست جمهوری بزودی در تالار....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
تازه جناب ضرغامی به حقش رسیده و ۴۰ سال کارش در جاهایی بوده که حقش نبوده
بهتر است قانونی وضع شود که هر بازنشسته ای که ازاین ناریخ مشغول فعالیت باشد دو برابر دریافتی شان جریمه میشوند.ولی از آنطرف هم بازنشستگانی که حقوقشان کم است جبران کنید .نگذارید کسیکه سی سال زحمت کشیده جلوی زن وبچه اش شرمنده باشه .ودغدغه ی امورات زندگی را داشته باشند.
قانون باز نشستگی باید از وزارتخانه اجرا شود یعنی از خود سازمان تامین اجتماعی . بدنه دولت . حتی شرکت های خصوصی . تا بشود در سطح کلی جامعه این قانون را تسری داد . دوم اینکه خوش بحالت غاز چرانی میکنی در چند وزارت خانه هم حقوق داری . حالا فکر کن جوانی که عصویت در مجمعی ندارد غاز هم ندارد
کاربر محترمی فرمودید از دوره قاجار رسم شده که از بیرون مرزها کسی بیاید به ما پیشرفت در زمینه های مختلف دهد . شما نگاهی به پزشکان سالهای دهه ۱۰ و ۲۰ بیندازید در شهر ما سه تا از این دکتراها داشتیم که چون آنزمان پزشکان برای تکمیل تخصص و طبابت به فرانسه اعزام شدند . راه سازی کشور بخاطر کار خوب مهندسین آلمانی بوده . چرا چون تکنولوزی و مهندسی سازه که همزمان بتواند چند تا ماشین هیجده چرخ یا قطار از روی پل عبور کنند هنوز در ایران شکل نگرفته بود چون شرکت های بزرگ روژه های بزرگ انجام میدهند . شرکت های بزرگ خارجی حتی شنیده ام کارهای بزرگ انجام میدهند و پولش را با طرف قرار داد خرد خرد میگیرند یعنی شرکت اینقدر بزرگ هست که کارگرانش بصورت تخصصی کار میکند وقتی به کارگری گفتند شما فقط مسول سفت کردن همین پیچ هستی وطیفه دومی برایش ایجاد نمیکنند یعنی مسولیت و اختیار با هم هست غیر ایندو نخیر
از غاز چرانی تا ریاست جمهوری . خخخخخ یاد لباس زرد احمدی نزاد در مراسم افطاری در سمت شهرداری تهران افتادم . وقتی دوباره از ایشان پرسیدند چرا دیگر لباس زرد نمیپوشی فرمودند که برای کار نمادین یکبار کفایت میکند . غاز چرانی انشالاه که برای همیشه نباشه
مجلس قانون می گذارد بعد حضرات باطلش می کنند
جناب حجت السلام فرمودند به نفع بيت المال مصادره شود، شد! بقيه اش هم به كسي مربوط نيست.
اینهمه دوستان پیام گذاشتن و هرکس یه کسی یا گروهی رو مسول خراب کردن اوضاع معرفی کرد، دوستان عزیز همه مون خراب کردیم مملکت رو ، تا اشتباه خودمون رو قبول نکنیم هیچی رونمیتونیم درست کنیم.
کشور فقط با کار و تولید پیشرفت می‌کنه ،
هر شغلی که با کار و تولید ارتباط ندارند زائده،
اگه از منظر دینی هم نگاه بکنید همه انبیاء وبزرگان دین شغل وکاری برای خود داشتن
اين اقاى ظلى پور از شروع برنامه به نوعى به مهمان برنامه نگاه ميكرد كه انگار ميخواست كتك كارى راه بندازه . . من با اقاى فراستى هم هميشه موافق نيستم ولى صحبتى كه ميكنه از روى سوادش هست و مطالعه داره . يكى به اين اقاى ظلى پور بگه تو كه مكانيك خوندى و با پارتى بازى پريدى تو صدا سيما ، تو رو چه به سينما اخه بياى با يه كسى كه عمرش رو تو مطالعه هنر گذاشته بحث كنى . قد اين حرفا نيستى .
بامداد شما بخير ، خبر جالبى بود در مورد سلطان سكه
ايشان و همكارش اگر اينهمه اموال دارند كه هنوز شناسائى نشده ! به چه دليلى اقايان اعدام شدند؟

ايا بهتر نبود اول كل اموال شناسائى و بعد از ان اعدام ميشدند؟
اقای علم الهدی صالحی از نژادن پاکان است نمی تواند دروع بگویید.دوما نکه غربی های بی اطلاع بودند.
جناب اقای جت الاسلام علم الهدی
مگر دروغ است، ارزش دلار از 3500 تومان به 12500 تومان رسیده است، کسی که حقوقش 7 میلیون بوده که جزئ حقوقهای بالا در کشور است، قبلا 2000 دلار می گرفت و الان 560 دلار می گیرد و انهم در مدت کمتر از یک سال این اتفاق افتاده است. این را همه می دانند و نیازی به اظهار نظر یک مسئول ندارد....
خدا عاقبت ما را خیر کند.
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
فقط اشکنه وتتلو را به ایشان یادآوری کنید برایه هفاد
وهفت پشتش کافیه.اینا تشنگان قدرتند وحرف رایگان زدن هم آسان وبی هزینه
هرچند دیگه دیر شده اقای فراستی مسئولان خوب از تازی خود دفاع میکنند ... از این به بعد هر چه میخواهد دل تنگت بگوی
از یک طرف میگیم چرا حقوق کارمندها رو تازه قراره 20 درصد اضافه کنیم (حقوق 250 ) دلاری رو - و از یک طرف انتظار داریم وضعیتموم بشه مثل ترکیه > کره > اروپا! - عزیز من الان تو اروپا حداقل حقوق یک مهندس 10 سال سابقه 3500 دلاره ولی تو وطن 250-300 دلاره حالا میخوای مهندس وطنی برات چی کار کنه؟!
آقاي فراستي بسيار بي پروا صحبت كردند آ من بعنوان يك بيننده همسن و سال آقاي فراستي و شايد مسن تر از ايشون به جواناني چون ظلي پور بسيار بيشتر اهميت ميدهم ، چون شهامت به چالش كشيدن يك عمر خودستايي و خود شيفتگي را دارند ، صدا و سيما از اين دست برنامه ها پر رونق تر و روز آمد تر خواهد شد ، به شما اطمينان ميدهم براي نسل اقاي فراستي و مديران همفكر ايشان تازه بازي باخت شروع شده ، اين چالش ادامه خواهد داشت .
جنس افرادی که بی مهابا مانند اقای فراستی دیگران را می کوبند و تخریب می کنند.اینگونه است که در مقابل افرادی مانند خودشان سریع جا می زنند و فرار را بر قرار ترجیح می دهند.
جالب است باید پرسید همان 700 دلاری را که میگیری چه خیر و منفعتی برای مردم داری و چه کاری انجام میدهی مثلا یک کارگر 60 دلار میگیرد و کار مفید انجام میدهد و یا یک معلم 100 دلار میگیرد واقعا کار انجام میدهد ولی کسی که هزاران دلار بگیرد و کاری هم انجام ندهد
اين بُلشيويكه كيه اينقدر نظرميده ؟
وقتی مسخره می کنید که اسم سانچی را در تحریم زده اند حالا تحویل بگیرید به علت تحریم بیمه کشتی را یا نمی پردازند یا بلوکه اش می کنند.
چند تا متخصص بگذارید تا ریسک های تحریم را تحلیل کنند تا بتوانیم تهدید را به فرصت تبدیل کنیم . مثل برجام که آنقدر در سمینارها پزش را دادند که فرصت استفاده از امکانات روی کاغدش از دست رفت .
در عمرم حدود پنجاه ساله ام محری تلویزیون به بی ادبی و گستاخی آرش ظلی پور ندیده بودم. ایشان دست کم باید بروند سر کلاس اول دبستان بنشینند و اختصاصی ادب بیاموزند.
وای بر هر کسی که مردم رو به سرمایه گذاری در بورس ایران دعوت کنه
جناب پزشکیان : بجای انتقاد از جایی مثل قم که در تابستان گرمای بسیار آزار دهنده دارد همت نمایید شهر زواره وشهرهای مشابه ای هنوز از این تعرفه بهره مند نشده اند . بهره مند شوند
نشد من یه شنبه تابناک رو باز کنم از امام جمعه مشهد سخن گهربار توش نباشه!!!
بابا 30 تا امام جمعه دیگه داریم تو این مملکت یبارم از امام جمعه سیستان یا ایلام بذارید ببینیم اونا چی میگن!!!
ملت دارند نابود میشن!!!!
سالهاست که هیچ خبر خوب و به نفع مردم در این سایت ها نمی بینیم.
همه اش عقب گرد و تباهی مردم. هیچکس به فکر ملت نیست . هر روز تنش جدید!!!!!!!!
اقای مجری کارش نقد نبود . بی ادبی و بی نزاکتی محض بود
تکلیف اموال سلطان سکه مشخص شد....چرا با اين وسعت دارايي قبل از شناسايي صاحب آن را مي كشد درست نبود بعد از تكميل شناسايي اموام آنان را اعدام مي كرديد ؟
علیرغم چهره نقادانه و بی پرده اقای فراستی ایشان به سمت درستی حرکت میکند یانه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
من قبلآ برنامه سینما هفت را میدیدم و همیشه از فرم نشستن بی ادبانه وسخن گفتن متکبرانه و لحن وکلمات توهین امیز ایشان با دیگران ناراحت میشدم و تعجب میکردم که چرا تلوزیون همچنان ایشان را دعوت میکند
دیشب وقتی جلسات اجلاس ارژانتین g ۲۰ را نشان دادند دلم خیلی گرفت .
چرا ما نباید در ان اجلاس جزو بیست کشور ثروتمند باشیم در صورتیکه اگر درست کار کرده بودیم بفکر توسعه فراگیر کشور و رفاه و امنیت مردم و برنامه ریزی درست بودیم باید در سال ۶۲ جزو ۸ کشور برتر دنیا قرار داشتیم .
.
اگر ايران قطب توليد دارو در منطقه است، چرا مردم به اجبار بايد بروند از قاچاقچي هاي دارو در ميدان امام خميني و خيابان ناصرخسرو دارو تهيه كنند؟!!!
اینجا ایران اسلامی است
با سلام. در کشورهای المان .انگلیس . زاپن و غیره برای هدایت سرمایه های مردم بسمت تولید و سازندگی قوانین پول شویی را تصویب کردند .و مصادیق دقیق را به مردمشان نشان دادند .و مرومشان ان را رعایت می کنند . انتظار این بود که نمایندگان مجلس ایران نیز برای جامعه خودمان قانون پولشویی بومی را تصویب کنند . که مردم بدانند چه اعمالی جز قانون پول شویی است . مثلا ایا فردی که وام از بانک برای احداث کارخانه می گیرد ولی ان را در جای دیگرخرج می کند از مصادیق پولشویی است و نظایر ان . . ولی تصویب این قانون در هیاهوی نمایندگان تصویب فراموش شد است . حال چرا بعضی از نمایندگان دوست ندارند . معلوم نیست ؟چون موارد بسیار زیادی دیده می شود که پول در جای خود صرف نمی گردد .
جالبه اول اعدام می کنند بعد میرن دنبال شناسائی اموالش !!!!
اینها فقط دنبال بهانه برای کنایه زدن به مردم قم و روحانیت هستند. در خواست مردم قم برای کاهش تعرفه برق کاملا منطقی و به حق است.
اقای پزشکیان داداشه تابستانو بیا قم کاریت دارم چه ربطی به روحانیت داره
ببین گرما رو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
فقط قم اونقدر گرمه?ا
قراره با اموال به تمام مردم ایران به هر کدام 5 میلیون یارانه بدن . مردم خوشحل باشید می خواهند بیت المال را بین ما تقسیم کنند اگر ندادند نگران نباشید با ارزان کردن اجناس جبران می کنند و مسئله بیکاری را هم حل می کنند . مردم برقصید و بخندید و بجنبید .
رفتار مجری با جناب فرساتی واقعا شرم آور و به دور از شان سیمای ما بود. نگذارید این مجری های نادرست در مجموعه های ما برنامه درست کنند
تحقیقات و محاکمه همه متهمان این پرونده هنوز به اتمام نرسیده و ادامه دارد!!!؟
اگه تحقیقات ادامه داره چرا زودتر اعدام کردین!!!!
کار مجری برنامه بسیار زشت بوده بسیار.باید بررسی بشه
کاربر محترم ۲۸-۲۳ فرمودید رای مردم به روحانی یعنی ...... شما بعد از انقلاب چند تا رای دادی . من از اول انقلاب رای دادم در همان اولین انتخابات وقتی به رییس جمهوری رای دادم که نسبت به دیگر رقبا سوادش بیشتر بود تا رسید به روحانی ولی همیشه به همین وضعیت بوده علت این هست که الان کسی باید بیاید و دفاع از رای مردم کند که بهرحال مردم در این انتخابات دنبال چی بودند خوب به رییس جمهور بگویند مطالبات مردم چی شد . خود رییس جمهور بعد از انتخابات چند حرف از رای و نظر مردم گفت چی جوابش را دادند بنابراین عقب نشینی کرد شما چطور متوجه نیستی . تنها خاتمی بود ولی ایشان هم تاوانش را هم داده . رییس جمهور یعنی رییس مردم . رییس جمهور قدرت سیاسی و اجرایی را از مردم میگیرد . بررسی کنید ببینید که وزنه جمهوریت بیشتر هست یا انتصابیت موفق باشی .
2
باز هم علم الهدی . ای خدا.
بهترین کار اینه که سکه ها را بین سرپرست خانوار توزیع کنید تا بشود فهمید درست میگویید یا خیر یا ان را فراری دادید و .....؟
دوستان ساده ترین تصور اینه ک به امید وضع بهتر از وضع بدتر خیال پردازی کنید .. اینو یادتون باشه که بسیار ساده انگارانه اس اگه فکر می کنید وضعیت معیشتی بهتری براتون رقم میخوره ! تا زمانی که برخی از مسئولین تفکر زیاد نکن تا اگه کم شد صداشون در نیاد رو دمبال میکنن وضعیت تغییر نخواهد کرد ! تا مادامی که برخی از مسئولین تریبون پرداز با حقوق یک میلیونو پانصد مخارج اجاره بها ، دارو های گران قیمت ، ترمیم دندان هفتصد تومان ،وووووو .. وووو ..ووو را مدیریت نکنن و نفسشون از جای گرم بلند نشود ... مشکلی حل نخواهد شد.. متاسفانه امروزه بجای همبستگی و رفع و مدیریت مشکلات ملت بیشتر هزینه ها صرف عقاید گروهی و فکری می شود . ای کاش می دانستند یا منبع شخصی اجازه نمی دهد که بخواهند بدانند که بر اثر سو مدیریت ها چه ظلمی بر زادو ولد و تولید نسل این سرزمین روا می رود .
آقای فراستی چیزی رو که برای خود نمی پسندی برای دیگران مپسند...............
ولی هستند کسانی که با نان و نمک دیگران بزرگ می شوند و نمکدان می شکنند! در عرصه مدیریت و سیاست مصادیق فراوانی از آن می‌بینیم.
آقاي ضرغامي در پنهان جمله فوق كه توسط شما گفته شده نشاني از اعتقاد به رفيق بازي و رابطه توسط شما وجود دارد.
من برداشتم اين است كه كسي كه نمك شما را خورده و توسط شما به بزرگي رسيده است ! بايد هميشه مطيع باشد!!!
در تاييد صحبت هاي اقاي صالحي .... من يك كارمندم كه قبل تحريم حقوقم 1000 دلار بوده و الان شده 260 دلار با گراني افسار گسيخته و تورم خداد درصدي ، ايا گفتن اين حقيقت گرا دادن به دشمن است يا لاپوشاني مشكلات مردم بيچاره
جناب پزشکیان یا قم نیامدند و یا اصلا از گزارش های مستند سازمان هواشناسی اطلاع ندارند که در ماه های گرم سال قم دومین استان گرم ایرانه آن هم با فاصله خیلی کم از خوزستان و گاهی هم شدت حرارت آفتاب هم شاخ گرمای اهواز رو می شکنه. خیلی عجیبه این تعابیر نسنجیده.
این گونه تعابیر به روحانیت که فقط درصد کمی از جمعیت قم را به خود اختصاص میده یک نوع ظلم نا بخشودنیه در ضمن شهر قم شهر بین المللی است و فقط برای قمی ها نیست و تغییر تعرفه از گرمسیری 4 به 3 ارفاق مهمی به مردم و زایرین این شهر نیست.
ختم کلام قیاس یک مکان نا شناخته به نام زواره با یک شهر جهانی همراه با نیش و کنایه اصلا جالب نیست.
حضرت ضرغامی باعرض سلام اخیرا وبعداز صدارت عظمی کارهای مردمی وحرفهای مترقی میزنید به نظر میرسد شماهم به گفته خاتمی عزیز تدارکاتچی بودید والا این کارها وحرفهای مترقی کجا و آن اعمال کیهانی وعصر حجری کجا درهرصورت نشان دادید اگر به احتمال 1درصد هم رئیس شوید دوباره به عصر انقیاد وحجربرمیگردید پس نه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار