بازدید 3417

اعزام ۱۲ تیم ارتش به روستاهای زلزله زده کرمانشاه

کد خبر: ۸۵۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸ 27 November 2018

‌فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور از اعزام ۱۲ تیم به روستاهای مناطق زلزله زده استان کرمانشاه برای خدمات رسانی به زلزله زدگان خبر داد.

‌به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ فرهاد آریانفر به تشریح اقدامات ارتش در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه پرداخت و اظهار کرد: بلافاصله پس از وقوع زلزله (چهارم آذر) سه تیپ عملیاتی شامل دو تیپ در شهرستان سرپل ذهاب و یک تیپ در شهرستان قصرشیرین و یک گردان در شهرستان گیلانغرب با هماهنگی فرمانداران این شهرستانها برای خدمات رسانی به زلزله زدگان وارد عمل شدند.

آریانفر با اشاره به اعزام ۱۲ تیم به روستاهای مناطق زلزله زده استان از سوی ارتش، افزود: این تیم ها برای ارزیابی وضعیت این روستاها و خدمات رسانی به زلزله زدگان روستایی اعزام شده اند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور اضافه کرد: اعزام ۲۵دستگاه آمبولانس از یگان های تابعه قرارگاه منطقه غرب ارتش و بیمارستان ۵۲۰ به شهرهای قصرشیرین و گیلانغرب از دیگر اقدامات انجام شده توسط ارتش در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بود که توسط این آمبولانس ها تعداد قابل توجهی از مردم به مراکز درمانی اعزام شدند.

آریانفر گفت: همچنین بنا به اعلام نیاز فرمانداران شهرهای زلزله زده استان ۲۰ دستگاه تانکر آب برای آبرسانی به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

وی ادامه داد: ۲۰ دستگاه تانکر سوخت نیز جهت سوخت‌رسانی به زلزله زدگان آماده هستند.

آریانفر در پایان گفت: مجموعه ارتش آمادگی هر نوع خدمات رسانی به زلزله زدگان را دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر