بازدید 2996

چشم به راه عید برای بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌کاره

کد خبر: ۸۵۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ 24 November 2018

همایش بزرگ وحدت چهارشنبه گذشته به همت بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در دهستان رمشک برگزار شد.

عطا ناوکی در همایش بزرگ وحدت پس از تبریک فرا رسیدن هفته وحدت به اهل تسنن و شیعیان دهستان رمشک، از فعالیت‌های بنیاد علوی در این دهستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: «باید خداقوتی گرم به عزیران بنیاد علوی گفت که شبانه‌روز در قلعه گنج و روستاها مشغول فعالیت هستند تا کاستی‌ها و مشکلات را از میان بردارند.»

فرماندار شهرستان قلعه گنج در ادامه صحبت‌هایش مهندس سعیدی‌کیا، رئیس بنیاد مستضعفان را خطاب قرار داد و گفت: «با توجه به کمبودها و مشکلاتی که از لحاظ مالی در قلعه‌گنج و روستاها داشتیم، همت‌ها بر کاستی‌ها فزونی گرفت تا مشکلات یکی پس از دیگری حل شود. مهندس حیدروند، مهندس امان‌دادی و شکوهی و دیگران عزیزانی که در قلعه‌گنج فعالیت می‌کنند، باعث و بانی این شکوفایی در حوزه عمران و آبادانی هستند. از هر دو مجموعه بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی ممنویم و کمال تشکر را داریم.»

«تکمیل پل رمشک و مرکز درمان بستر در این دهستان عیدی بنیاد علوی به مردم این دهستان است.» عطا ناوکی با گفتن این جمله از فعالیت‌های بنیاد علوی در این دهستان پرده برداشت و گفت: «راه‌اندازی اورژانس ۱۱۵، راه‌اندازی کلینک دندان‌پزشکی، روشنایی معابر و خرید دو دستگاه ماشین حمل زباله و ماشین آتش‌نشانی از کمبودها و مشکلاتی بود که به همت و فعالیت بنیاد علوی به سرانجام خوب خود رسید. همچنین کلنگ‌زنی فاز دوم طرح هادی و آبرسانی به روستاهای کوچک رمشک از دیگر فعالیت‌های مهمی بود که توسط بنیاد علوی به مردم رمشک هدیه داده شد. مردم، اینجا برای رسیدن عید روزشماری می‌کنند تا پل رمشک و مرکز درمان بستر این دهستان به بهره‌برداری برسد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل